Italija vs Nemachka : Dva Sveta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 156V6
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 415
    • BEOGRAD

    #31
    Originally posted by 206

    Kvalitet auta? Italijani? Najnekvalitetnija auta, osim u poslednjih par gotina nesto su poceli da se popravljaju, kukajte koliko god, ali je tako. Nemci? Najdetaljnija i tehnicki najnaprednija i najuskladjenija auta, iako mozda vise ne i najlvalitetnija. Englezi? S njima nikad ne znas

    Dakle, malo je deplasirana diskusija, ali hajde, neka...
    izvini ali zar nisi u jednoj drugoj diskusiji naveo da ti je na BMW X5 u prvoj godini voznje zamenjeno 3 kompleta diskova, sistem regulacije nivoa vesanja, krov, 3 letve volana,menjac ti neprekidno pravi probleme ali nece da ti zamene itd itd...iz tvoje diskusije dolazim do zakljucka da je tvoj BMW verovatno sklapan u Torinu ili Milanu kako drugacije objasniti sve te kvarove nemoguce da su nemci zajbali stvar pa njihova kola se ne kvare to svi znaju.

    Comment

    • observer
      CBC Veteran
      • 06.10.2005
      • 196
      • Novi Sad
      • Polo1.6TDIGolf1.2TSI

      #32
      Originally posted by 156V6
      Originally posted by observer
      E vidis, isto tako se ja lozim na Fabiju, i takodje uzivam: "sklad, linija, proporcije, SVE."

      Meni su italijani previse .... hm... kako da kazem a da ne povredim niciji ukus... ma sta da se ustezem kad i sam vozim jednoga, evo reci cu ... prosto RUZNI.

      Ali stvar licnog (ne)ukusa, naravno... Sta ja znam sta je dizajn...
      Dok nisam video nick mislio sam da Laki kuca

      Shalu na stranu skroz te razumem tesko je odoleti sharmu jedne Fabie pa jos kad stavis recimo jednu 147icu naspram nje stvarno zajban izbor skroz kako covek da se odluchi.Uostalom Fabia je u Moldaviji pre par godina proglasena za auto godine.

      p.S>mada poslednja recnica ti je najbolja u vidu retorickog pitanja a odgovor se negde kroz maglu naslucuje.

      pozz


      Bas si me nasmejao

      Sta da se radi... Ja volim bas te ciste, jasne i ravne linije (kao sto ih imaju A4 (model 1998-2002), Golf IV, Fabia, stari Polo (1995-2001)...),

      A novi dizajnerski trendovi mi se apsolutno ne dopadaju cak ni kod relativno umerenih nemackih automobila (Fabija 2007 mi je odvratna, jednako kao i Grande Punto... )

      Kad malo bolje razmislim, pa Volvo mi najvise lezi - kutija za cipele i teraj

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #33
        Originally posted by 156V6
        izvini ali zar nisi u jednoj drugoj diskusiji naveo da ti je na BMW X5 u prvoj godini voznje zamenjeno 3 kompleta diskova, sistem regulacije nivoa vesanja, krov, 3 letve volana,menjac ti neprekidno pravi probleme ali nece da ti zamene itd itd...iz tvoje diskusije dolazim do zakljucka da je tvoj BMW verovatno sklapan u Torinu ili Milanu kako drugacije objasniti sve te kvarove nemoguce da su nemci zajbali stvar pa njihova kola se ne kvare to svi znaju.
        Ocigledno ne znas za salu.......a njemu samo pravi problem "?" ono sto alfa jos nema u tehnickoj ponudi tj. ne sme da se usudi ni da stavi


        Jeste da su italijani dizajneri i generalno prave lepe automobile....i prave toliki broj automobila da se zaboravi na njihove dizajnerske ispade. Kod nemaca to nema jer se ide na sigurno.

        Nabrojte mi nemacke dizajnerske ispade (rugobe) a onda cu vam reci italijanske u protekloj deceniji.
        Ali prave rugobe a ne tipa pa ...BMW7 nova...gde se nekom svidja a nekom ne, a drugi kaze da je odvratna a misli naspram one predhodne.

        Znaci one ispade gde samo lud covek moze da kaze...i laze..... e pa meni se svidja.
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • DejanV
          CBC Senator XXL
          • 19.07.2005
          • 682
          • Beograd

          #34
          Originally posted by 156V6
          Originally posted by 206

          Kvalitet auta? Italijani? Najnekvalitetnija auta, osim u poslednjih par gotina nesto su poceli da se popravljaju, kukajte koliko god, ali je tako. Nemci? Najdetaljnija i tehnicki najnaprednija i najuskladjenija auta, iako mozda vise ne i najlvalitetnija. Englezi? S njima nikad ne znas

          Dakle, malo je deplasirana diskusija, ali hajde, neka...
          izvini ali zar nisi u jednoj drugoj diskusiji naveo da ti je na BMW X5 u prvoj godini voznje zamenjeno 3 kompleta diskova, sistem regulacije nivoa vesanja, krov, 3 letve volana,menjac ti neprekidno pravi probleme ali nece da ti zamene itd itd...iz tvoje diskusije dolazim do zakljucka da je tvoj BMW verovatno sklapan u Torinu ili Milanu kako drugacije objasniti sve te kvarove nemoguce da su nemci zajbali stvar pa njihova kola se ne kvare to svi znaju.
          Pa to se ni Zastavi ne desava ...

          Ma ne, sklopljen je on u Bavarskoj, nego ga sklapali nevernici Turci ... Dos'o red i na nemackih 500 godina sa Turcima.

          Pozdrav,
          DVV
          Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

          Comment

          • kilson
            Moderator
            • 09.10.2004
            • 3216
            • NoviBGD
            • AR 75 GT

            #35
            eMe, nemoj mi reci da si dizajner i prikriveni modni kritichar!

            Originally posted by M-power
            ...a njemu samo pravi problem "?" ono sto alfa jos nema u tehnickoj ponudi tj. ne sme da se usudi ni da stavi
            Alfa je pravila dzipove josh dok su porobljeni jevreji (Bog da im dushu prosti) prinudno radili i lipsavali u bmw fabrici...
            Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

            Comment

            • DejanV
              CBC Senator XXL
              • 19.07.2005
              • 682
              • Beograd

              #36
              Originally posted by M-power
              Originally posted by 156V6
              izvini ali zar nisi u jednoj drugoj diskusiji naveo da ti je na BMW X5 u prvoj godini voznje zamenjeno 3 kompleta diskova, sistem regulacije nivoa vesanja, krov, 3 letve volana,menjac ti neprekidno pravi probleme ali nece da ti zamene itd itd...iz tvoje diskusije dolazim do zakljucka da je tvoj BMW verovatno sklapan u Torinu ili Milanu kako drugacije objasniti sve te kvarove nemoguce da su nemci zajbali stvar pa njihova kola se ne kvare to svi znaju.
              Ocigledno ne znas za salu.......a njemu samo pravi problem "?" ono sto alfa jos nema u tehnickoj ponudi tj. ne sme da se usudi ni da stavi


              Jeste da su italijani dizajneri i generalno prave lepe automobile....i prave toliki broj automobila da se zaboravi na njihove dizajnerske ispade. Kod nemaca to nema jer se ide na sigurno.

              Nabrojte mi nemacke dizajnerske ispade (rugobe) a onda cu vam reci italijanske u protekloj deceniji.
              Ali prave rugobe a ne tipa pa ...BMW7 nova...gde se nekom svidja a nekom ne, a drugi kaze da je odvratna a misli naspram one predhodne.

              Znaci one ispade gde samo LUD covek moze da kaze...i laze..... e pa meni se svidja.
              Audi TT - dizajn su maznuli iz kante za smece u Toyoti. Pagoda, pa obla, lele sex-a!

              Maybach limuzina - ono bi i Cigani bolje dizajnirali.

              Maybach-Fulda kupe - za onaj neukus vise nema opisa i reci. Bljakseraj za orden i akademiju nemackih nauka.

              Bugatti Veyron - (ipak) malo bolje, ali i dalje nema sta da trazi pored bilo kod Italijana u klasi njegove cene podeljene sa 4.

              BMW Sedmica - izvini, ali za SVAKO vozilo ikada napravljeno ce se naci neko kome ce se dopasti. Ja spadam medju one koji bi voleli soptsvenim rukama da zadave Chris Bangle-a, i ne bih smatrao da sam ubio coveka.

              Audi A2 - ako je ono lepo, ja sam car Kine. Dok je za mene, primera radi, Audi A4 cak izuzetno dobro pogodjeno vozilo, sa jasnom linijom i cistim proporcijama, pogodak u sred srede.

              A di smem ma i da spomenem Golf Plus, pa obesice me germanofili sto im u zenicu oka diram. Em Golf, em nakvas'o.

              Pozdrav,
              DVV
              Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

              Comment

              • DejanV
                CBC Senator XXL
                • 19.07.2005
                • 682
                • Beograd

                #37
                Originally posted by M-power
                Ocigledno ne znas za salu.......a njemu samo pravi problem "?" ono sto alfa jos nema u tehnickoj ponudi tj. ne sme da se usudi ni da stavi ...
                Jes' vala i to cudo tehnike, off-road vozilo za strogo on-road.

                Videh neki test nekog engleskog casopisa, zove se u fazonu off-raod, tako nekako, nikada ranije ga nisam video i ne zanima me to, slucajno sam naleteo na njega.

                Opljuvase BMW X5 samo onako - doduse, nista manje nezni nisu bili ni prema Range Rover-u. Kazu otprilike, ovo je da se puvate da ste kao satro sportlische tip, ali strogo u salonu, da se ne zamazete.

                Uzgred, pobednik grupe je bila Lada Niva, neka verzija koja se prodaje u Engleskoj. Ta je isla gde nista drugo proci moglo nije. A kome to nije bitno, zasto je uzeo SUV? Zasto nije ustedeo i kupio neki limo?

                Pozdrav,
                DVV
                Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #38
                  Pa naravno da je X cista komercijala i napravljen za uzimanje najsladjih para, a ne za konkretnu svrhu terenca. Daleko je on od toga sa onakvim klirensom, niskoprofilnim gumama vec je pravljen za za bogate tatine i mamine sinove pa u poslednje vreme sve vise i cerkice. :x tj. za one koji bi hteli da gledaju sa visine a da nisu u autobusu ili kamionu. No ja ima ne zamera...mislim svima tipa Cayene i ekipa.
                  Tamo gde se Uros pentra sa Njivom X5 moze bukvalno da sanja.
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • mirdza
                    CBC Senator XXL
                    • 14.03.2005
                    • 2437
                    • Katowice (PL) / Banja Luka
                    • AGP / W126

                    #39
                    ajd da dodam svojih 5 para...
                    u principu nije direktno vezano za temu ali se itekako odnosi - rover 200 je jedan od najpouzdanijih auta u svojoj kategoriji (razne sondaze, da ne ulazim u detalje). ALI na 90% se kvare dvije stvari - alternator i anlaser. proizvodjac - MAGNETTI MARELI (ili kako li se vec pise...) ...jbg...
                    Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      #40
                      Killaz, ajde ponovo procitaj sta sam tacno napisao. Rekao sam lepo, mozda ne i najlvalitetnija, ali tehnicki najinovativnija i najnaprednija. Ono sto BMW, Mercedes i Audi imaju odavno, Alfe o tome mogu samo da sanjaju, ili to rade od skora...

                      A to sto sam ja zapatio primerak kojem se kvari sve i svasta mozda govori vise koliko ja srece imam sa autima, nego generalno o BMW-u. Osim toga, 1 primerak nije merilo...A i nekako mi se cini da bih bilo koju Alfu do sada vec 3x rasturio na sastavne delove
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • kilson
                        Moderator
                        • 09.10.2004
                        • 3216
                        • NoviBGD
                        • AR 75 GT

                        #41
                        Ne znam zashto se meni obracash, ali nema veze... Eto generalno je sasvim jasno, da ce uvek svaki ciga svoga konja hvaliti. Iako te taj bmw zhestoko zayebava, ti ga i dalje branish pravdajuci se time da bi ne znam koju (nepostojecu) Alfu vec tri puta rasturio.

                        Chinjenice:
                        1. Bmw napravio dzip koji je krsh, Alfa nije napravila nishta i zato je loshija (tehnichki nije napredna) - logichno zar ne?
                        2. Bmw dzip (1 primerak) se raspada u roku od godinu dana i opet je do yaya, dok bi se nepostojeci Alfin dzip raspao i bio rastavljen bar tri puta - takodje logichno.

                        Ma super, samo nek' bmw pravi dzipove, nemam nishta protiv - chak shta vishe, zhelim im puno srece (nije da im ne treba). Za to vreme Alfa ide na projekat 8C Competizione... Svako ide tamo gde vidi da mu je mesto.




                        Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #42
                          Originally posted by killaz
                          Chinjenice:
                          1. Bmw napravio dzip koji je krsh, Bmw dzip (1 primerak) se raspada u roku od godinu dana i opet je do yaya,
                          Misim....sta pricati dalje....ocigledno su se ljudi bas navozali u X5.

                          Ako bi neko iz kluba Alfista seo u Saletov dzip i provalio sta to ne valja na njemu i pored toga sto je sve to detaljno ispisano u temama, ja trcim 3 kruga oko Urosevog placa na sledecem skupu i vicem "JA VOLIM ALFU, JA VOLIM ALFU".

                          Taj NAJVECI KRS BMW, je bolji od najbolje NE KRS Alfe.......toliko o tome.......volela bi i Alfa da pravi takve krseve al...


                          I steta sto se taj X sa tog video klipa prevrnuo
                          Da dobro pogledajte taj polozaj i zapitajte se kako se docekao na noge
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #43
                            ALFA


                            BMW 2 decenije ranije (prosli vek) ha






                            Performanse, Cx, i ultra-lake materijale necu ni da komentarisem
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • DejanV
                              CBC Senator XXL
                              • 19.07.2005
                              • 682
                              • Beograd

                              #44
                              A kam gi BMW 1965. godine kada se pojavila Lamborghini Miura, koja je bila prava revolucija u dva smisla - prvo vozilo na svetu sa motorom u sredini, i pomeranje granica super autmobila nagore, posto se Ferarri bio vec debelo uspavao na lovorikama?

                              Los ti je primer, to je 10 godina posle Miure, pa Espade, pa Iso Rivolte, cak i posle de Tomasa Pantere.

                              Ono na cemu ja skidam kapu, i to sa zadovoljstvom, BMW-u je njihov cuveni motor kao bajagi za F1 trke, ono cudo od 1.500 ccm i, ako se ne varam, 1.580 KS. To je vise od 1 KS/1 ccm!

                              E, to je vec bila prava revolucija! FIA u panici sece zapreminu motora sa turbom na pola. I koliko je meni poznato, niko nikada nije napravio bilo sta efikasnije od tog motora. Nije bitno sto se on nikada nije pojavio u nekoj serijskoj izvedbi, takvi motori se ionako prave da fabrike pokazu sta sve umeju i znaju, ne samo u auto svetu, takve stvari se rade gde god ima tehnicke robe, svako u svojoj oblasti.

                              To je tehnicko remek-delo, nema spora, i kapa njima dole, alal vera!

                              ALI, to je i zlatno doba BMW-a, kada se tacno znalo sta je sta. Serija 2 i nova 3 za one koji zele da VOZE auto, velike limuzine za kupce Jaguara i Karmann kupei za ljubitelje egzoticnijeg. Otprilike kao sada serija 6, koja je stvarno kao bonbona, sto jeste jeste. JASNO vozilo, koje se ne pretvara, jasno i glasno kaze ko je i sta je. TO je onaj stari, dobri BMW (ali na zalost, samo to).

                              Inace, zanimljivo je da niko nije do sada pomenuo valjda poslednju istinski iskrenu firmu u Nemackoj, Porsche. Rade danas ono sto su od pocetka radili, samo to danas rade i apsolutno i relativno jos bolje nego onda. Bez lutanja, bez promasaja, bez otstupanja. To su tek genijalci.

                              Pozdrav,
                              DVV
                              Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                              Comment

                              • DejanV
                                CBC Senator XXL
                                • 19.07.2005
                                • 682
                                • Beograd

                                #45
                                Originally posted by M-power
                                ... Taj NAJVECI KRS BMW, je bolji od najbolje NE KRS Alfe.......toliko o tome.......volela bi i Alfa da pravi takve krseve al...
                                I ostade ziv ...

                                Hajde dokazi tu tezu, majke ti. Cvrstim cinjenicama, a ne tvojim misljenjem.

                                Evo, ja prvi cu se sloziti da jedna lasta ne cini prolece. 206 je imao maler da mu ruku dodje jedan primerak koji ocigledno ne valja; to ce se UVEK desavati, uprkos svim kontrolama kvaliteta. Znam i za jedan slican slucaj coveka koji je kupio MB, koji je posle proveo 3/4 vremena u servisu - bukvalno. Ogorcen, prodao ga je posle godinu dana vlasnistva, od kojeg ga je vozio 3 meseca. Jedina zaista porazna stvar u svemu tome je bilo ponasanje MB-a, koji se pravio maksimalno lud.

                                Posto si i sam lepo opisao X5, da ne ponavljam, samo da se 100% slozim sa tobom.

                                Napominjem da ako zelimo da pricamo o kvalitetu vozila, onda moramo da uvedemo i cene u celu pricu. Nije bas svejedno ako se pokaze da bolje vozilo i kosta 50% vise, jer onbda pricamo o dve klase vozila, bez obzira na tehnicke slicnosti.

                                Ujdeno odmah predlazem da VolksWagen izbaci ono "Volks", jer oni sa narodom vise veze nemaju, njihove cene su postale jako burzoaske cak i u Nemackoj - samo pogledajte komentare Auto, Motor und Sport-a unazad par godina, vec ih i oni pljuju (istina, izokola, pa kazu "skup za tako malo opreme", itd). A modeli kao sto je Phaeton su bas narodni, kao i novi Passat, najskuplje vozilo u klasi. Jako narodno.

                                Pozdrav,
                                DVV
                                Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                                Comment

                                Working...
                                X