Crnogorske tablice , nema vise ???

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Cacanin
    CBC Senator XXL
    • 10.10.2005
    • 343
    • Cacak

    Crnogorske tablice , nema vise ???

    Evo upravo sam dobio informaciju , svako ko vozi automobile sa Crnogorskim tablicama morace da prevede na Srbijanske (porez , carina ? ) i uslov je Euro 3 ???

    Ko nema Euro 3 , nazad Crna Gora ???





    Informacija nije 100% tacna , ako neko zna nesto vise neka javi !
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    #2
    Ne verujem da ce ovo biti sprovedeno u praksu, bar ne u neko skorije vreme (par meseci). Referendum prvo, pa na osnovu rezultata sledi zvanichna odluka. Mada, mislim da je tu sve manje-vishe vec (odavno) jasno...
    Inache, ovako neshta sam i ochekivao, pre ili kasnije...
    Bolje je i da bude jednom zauvek odredjeno shta sa svim tim CG vozilima, a ne da svaki sabracajac na svoju ruku postupa i odluchuje shta ce i kako... Znam lichno choveka koji je 3 godine vozio auto sa CG tablicama po Srbiji, zaustavljala ga policija nebrojeno puta i nishta... I taman kad se bio "opustio" jednom prilikom ga zaustavi saobracajna patrola kod Ushca i - ode auto!
    Ovo se verovatno nece svideti svima onima koji ce biti "pogodjeni" odlukom, ali bolje je imati i losh zakon, nego nemati ga uopshte...
    http://www.bmw.tv

    Comment

    • sri98
      Admin od Trpeze
      • 24.10.2004
      • 7262
      • Republic of Konjarnik
      • Toyota Corolla E 210

      #3
      Ajde malo razmislite koliko puta do sada su stizale "pouzdane" informacije da ce biti ovoga i onoga, pa jos sa sve detaljima.

      Ima jos do toga (ako i tada bude), bar nekoliko meseci. A i sa druge strane, Vlada Srbije sada ima sigurno prece probleme da resava od nekoliko 000 auta koji su uterani bez carine (pregovori sa EU, HAG...).

      Uostalom, sistem tako funkcionise da ce odluku o tome doneti Vlada, a dok se oni smisle sta ce i kako ce moraju prvo da znaju sta ce biti sa SCG, pa na par sednica da razmatraju sta ce sa gomilom ljudi koji postaju stranci, dakle bez L.K., pasosa, prava na stalni posao, prava na imovinu.....

      Ajmo realno, sta je tu onda prioritet.

      Dakle, ne zamajavajte se bezveze.
      Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

      Comment

      • Cacanin
        CBC Senator XXL
        • 10.10.2005
        • 343
        • Cacak

        #4
        Ko zna , cekamo pa da vidimo ....

        Ali nije u redu Crnogorci se namlate para od polovnjaka bez ikakvih normi a nasi nista , uvedu Euro 3 , pa nisu ludi "nasi" vise da pustaju tako da "oni" uzmu pare !

        Comment

        • sri98
          Admin od Trpeze
          • 24.10.2004
          • 7262
          • Republic of Konjarnik
          • Toyota Corolla E 210

          #5
          Samo neka se oni "namlacuju" para, pa neka nastave i dalje da ginu u krsevima.

          Meni se vise svidja ova srpska, restriktivnija politika uvoza.
          Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

          Comment

          • Wiz
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 3104
            • Nish

            #6
            Meni se vise svidja ova srpska, restriktivnija politika uvoza
            E meni se nesvidjaju ni ovolike carine ni porezi,a cak i insistriranje na najmanje E3 normi :x

            Comment

            • Cacanin
              CBC Senator XXL
              • 10.10.2005
              • 343
              • Cacak

              #7
              Ma ne svidjaju se nikom veliki porezi i carine , ali sto Crna Gora pusti uvoz i mi stalno nesto stitimo propalu zastavu !

              Comment

              • NemaN
                CBC Senator XXL
                • 29.11.2004
                • 1560
                • munze

                #8
                jednoo pitanje kad vec spominjemo ovo ja vozim na BP table!

                sta ce se desiti u trenutku ako referendum uspe a sta ako ne !?

                koliki vremenski period treba za izvrsenje odluke? sta se desava za taj period sa kolima kod nas sa kolima sa cg tablama!?
                I'm not caucasian, I'm championship white

                Comment

                • overspeed
                  CBC Senator XXL
                  • 24.05.2005
                  • 2779
                  • Kosovska Mitrovica

                  #9
                  Pazi, kao shto sam i ranije napisao - ne verujem da ce se ovo realizovati u neko skorije vreme, iskod referenduma ce da bude "ground zero" shto se mnogih zakona i zakonskih odrednica tiche. Posle toga mnoge stvari nece vishe biti iste kao pre, ali da ne trchimo pred rudu...

                  Inache, ja zaista verujem da ce jedna od prvih stvari na "dnevnom redu" posle referenduma i eventualnog razdvajanja dve republike biti upravo ova zahebancija sa automobilima, nekako mi se chini da se novac za pre-registraciju onih koji se na to odluche ochekuje sa nestrpljenjem u republichkoj kasi, a sem toga to je i pitanje od opshteg interesa jer ce sloboda kretanja mnogima biti ogranichena (ukinuta?), da i ne pominjem trgovinu i javni transport... Dakle, to sa registracijama ce se morati regulisati shto pre, mada ovde (po obichaju) nema pravila...

                  Sve u svemu, mislim da je ishod referenduma uglavnom vec poznat, tako da... Svi "pogodjeni" neka vec pochnu da razmishljaju u tom pravcu, pre ili kasnije (a mislim do kraja godine) ce ipak doci na red i to pitanje...

                  BTW. Svaka odluka Vlade koja je u opshtem interesu (naroda) je ispravna i za podrshku. U tom smislu i ja preferiram "srpsku" verziju registracije vozila odredjenu novom Uredbom u vezi Euro3 automobila iz uvoza. U pitanju je ne samo zashtita zhivotne okoline, nego i opshta bezbednost (savremeni, bezbedni automobili) i na duzhi rok odlaganje pitanja "automobilskog groblja" u smislu odlaganja nakon roka upotrebe istih. Medjutim, opshti utisak (koji sam bar ja stekao) je bio da je ovo ogranichenje uvedeno ne iz ovde nabrojanih razloga, nego pre svega (makar i precutno) kao mera zashtite domace automobilske industrije.

                  (Josh kad bi samo ta ista domaca automobilska industrija pravila isto tako savremene, bezbedne automobile sa Euro3 motorima - kud bi nam sreci kraj bio... )
                  http://www.bmw.tv

                  Comment

                  • TETAK
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 3034
                    • Čačak, Srbija

                    #10
                    Kao prvo Vlada se sigurno neće odreći lake love koju može da namlati preregistracijom.Drugo mora se doneti neka privremena uredba kojom će se bar u ograničenom vremenskom periodu suspendovati ova postojeća.Treće CG sigrno ide dalje a već su raspisali i tender za novi CG pasoš.Četvrto i meni se dopada ova naša Euro 3 Uredba o uvozu automobila.Naka nam je na zdravlje!
                    Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                    Comment

                    • miodragj
                      CBC Član
                      • 16.04.2006
                      • 34
                      • Beograd

                      #11
                      Originally posted by sri98
                      Samo neka se oni "namlacuju" para, pa neka nastave i dalje da ginu u krsevima.

                      Meni se vise svidja ova srpska, restriktivnija politika uvoza.
                      E lupio si i ostao ziv, pa to ti je.

                      Uvezao lik sa stranim papirima Vektru iz devedeset i neke. Cena smesna, vise kosta moj monitor nego njegov auto koji izgleda kao da je juce izasao iz fabrike. Za to vreme, moju devojku umalo ubise u krsomobilu-mrtvackom kovcegu-jugu istog godista! Da je kojim slucajem mogla da uveze tu Vektru, ne bi bila ni ogrebana u njoj, obzirom na snagu i mehanicke karakteristike Vektrine sasije u odnosu na zastavinu!!!!!! I zato please, pamet u glavu kada pricas takve stvari, molim te. Glupo je da te ja koji pojma nemam o kolima ucim!!!!!!

                      Jugo je najgori auto na svetu i svaki polovni auto, samo da nije havarisan, je bolji od zastave sa aspekta BEZBEDNOSTI i mogucnosti prezivljavanja nesrece koja svakom moze da se desi! I to je najvaznije na svetu, vaznije od svakog propisa i fabrike. Ali bagra na vlasti se ne vozi u zastavi a narod tera da gine u djubretu!

                      Comment

                      • Cacanin
                        CBC Senator XXL
                        • 10.10.2005
                        • 343
                        • Cacak

                        #12
                        Ma kakva zastava u pravu si , jedan moj poznanik kupio novu zastavu 10 ( Fiat punto , sa znakom Z ) ,

                        u zastavi mu radili doradu elektricnih podizaca , kako je to uradjeno ljudi , pa to je smesno - kao da je neko radio "nogama" !

                        Comment

                        • 206
                          Admin od ispočetka :)
                          • 09.12.2004
                          • 9548
                          • Beograd
                          • 206

                          #13
                          Ajd' nadjite sredinu ta dva misljenja...

                          Ima i kod crnogoraca MNOGO krsha na putu, bas zato sto moze da se uveze BILO sta, pa za 500 eura mozes da kupis neku kantu koja je vani rashodovana na otpadu, a kod nas jos uvek vazi za "dobar" auto. Restriktivnija politika uvoza donekle ogranicava uvozenje ovakvih krseva.

                          Naravno, uvek postoji i mogucnost da se uveze i dobar auto koji nije E3 ali je i dalje jako dobar.

                          Razlika je u tome sto Drzava Srbija pokusava da ogranici ljudima mogucnost da uvezu jos vise krsha na ulice uvodjenjem restrikcija uvoza. To sto je posledica toga takodje i nemogucnost uvoza i dobrih auta, je nazalost losa stvar.

                          Ja ipak mislim da ste obojica donekle u pravu, najbolje bi bilo kad bi se uvozili svi auti nevezano od E3 standarda, ali da se uvede JAKO stroga kontrola tehnicke ispravnosti uvezenih automobila, sto nije moguce, naravno. Kratkorocno, E3 uredba ce prisiliti ljude da kupuju Juga ili slicne nove krseve ili polovno djubre. Dugorocno, ta uredba je jako dobra posto ce ocistiti veliku kolicinu krseva sa drumova koji nisu E3.
                          The difference between men and boys is the price of their toys

                          Comment

                          • miodragj
                            CBC Član
                            • 16.04.2006
                            • 34
                            • Beograd

                            #14
                            Originally posted by 206
                            Ajd' nadjite sredinu ta dva misljenja...

                            Ima i kod crnogoraca MNOGO krsha na putu, bas zato sto moze da se uveze BILO sta, pa za 500 eura mozes da kupis neku kantu koja je vani rashodovana na otpadu, a kod nas jos uvek vazi za "dobar" auto. Restriktivnija politika uvoza donekle ogranicava uvozenje ovakvih krseva.

                            Naravno, uvek postoji i mogucnost da se uveze i dobar auto koji nije E3 ali je i dalje jako dobar.

                            Razlika je u tome sto Drzava Srbija pokusava da ogranici ljudima mogucnost da uvezu jos vise krsha na ulice uvodjenjem restrikcija uvoza. To sto je posledica toga takodje i nemogucnost uvoza i dobrih auta, je nazalost losa stvar.

                            Ja ipak mislim da ste obojica donekle u pravu, najbolje bi bilo kad bi se uvozili svi auti nevezano od E3 standarda, ali da se uvede JAKO stroga kontrola tehnicke ispravnosti uvezenih automobila, sto nije moguce, naravno. Kratkorocno, E3 uredba ce prisiliti ljude da kupuju Juga ili slicne nove krseve ili polovno djubre. Dugorocno, ta uredba je jako dobra posto ce ocistiti veliku kolicinu krseva sa drumova koji nisu E3.

                            Nedo ti bog, da ti neko strada u zastavi. Odmah ces da promenis misljenje!!!!!!! Meni se moze da sutra kupim sta hocu od kola u principu, ali ne i svakome u ovoj zemlji.

                            Moja devojka je proizvodjac odece. Ko nju stiti od kineza i turaka, koji zaista prodaju djubre u srbiji. Sa druge strane, Vektra koju spominjem definitivno nije djubre. Takodje, njeni proizvodi (odeca) nisu djubre, dok su zastavini automobili najgori na svetu. Jel kapiras sada ko je u pravu i sustinu. Oni su zasticeni i pri tom ugrozavaju njen zivot, dok ona koja zaista radi nesto pametno ovde nije zasticena nikako, i propasce verovatno ubrzo, kao i pola nasih malih preduzetnika o kojima se ova drzava tako lepo "brine"

                            Comment

                            • TETAK
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 3034
                              • Čačak, Srbija

                              #15
                              Mislim da je ova diskusija izlišna, zato što se ZCZ produkti još uvek tretiraju kao savrmeni automobili.Oni su jednostavno novi oldtimeri!Sa druge strane mi smo kao nacija, delom i zbog manjka novca, skloni kupovini, bukvalno, krševa koje posle nemamo novca da održavamo tako da se stanje još više pogoršava a naravno i odliv deviza vani.Ovo je razlog što sam ZA uredbu ovakva kakva je.Moje lično mišljenje je da ne bih dopustio preregistraciju CG-SR jer su likovi dole registrovali i kupovali vozila na sopstveni rizik a od starta znalo da to može biti rizičan potez i da niko ne garantuje mogućnost preregistracije.Na kraju krajeva ti automobili se i vode na Crnogorce a ona ovlašćenja su samo da se "plavi" čude i nemaju nikakvo pravno dejstvo.
                              Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                              Comment

                              Working...
                              X