Crnogorske tablice , nema vise ???

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nikolapanic
    CBC Senator XXL
    • 16.10.2005
    • 657
    • Petrovac

    #76
    Ja cu biti siguran jedino kada se neki od nashih ministara pojavi i potvrdi prichu o preregistraciji.
    [/code]
    Samo te slusam i pitam se dokle ces?

    Comment

    • TETAK
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 3034
      • Čačak, Srbija

      #77
      Što rekao jedan moj prijatelj(inače odličan moto serviser) kada se jedan lik hvalio sa vozilom na kome su bile strane table,citiram:" Kad bude ova limuzina na ČA table pa još i na tvoje ime dodji i vodim sve prisutne na piće!"Elem braća Srbi će sve živo da urade samo da obidju Zakon.Kako nas EU polako standardizuje sve je manje "rupa" za tu namenu!
      Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

      Comment

      • kilson
        Moderator
        • 09.10.2004
        • 3216
        • NoviBGD
        • AR 75 GT

        #78
        Sav off u NOVOJ TEMI
        Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

        Comment

        • Cacanin
          CBC Senator XXL
          • 10.10.2005
          • 343
          • Cacak

          #79
          Ipak mislim da ce sve zavisiti od referenduma ,

          Ako se ocepi CG onda ce to ubrzo biti reseno ( tako ce morati ) , ako ostane zajednica jos ce to dugo da se razvlaci !

          Comment

          • DejanV
            CBC Senator XXL
            • 19.07.2005
            • 682
            • Beograd

            #80
            Imate tekst o ovom problemu u danasnjoj "Politici", prva strana, gornji levi ugao ...

            Pozdrav,
            DVV
            Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

            Comment

            • sri98
              Admin od Trpeze
              • 24.10.2004
              • 7262
              • Republic of Konjarnik
              • Toyota Corolla E 210

              #81
              kao i nastavak na strani 15.

              Ali u celom textu nista novo nije receno, niti to ima neke veze sa stavom drzave, vec je samo novinarsko razmisljanje.
              Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

              Comment

              • DejanV
                CBC Senator XXL
                • 19.07.2005
                • 682
                • Beograd

                #82
                Originally posted by sri98
                kao i nastavak na strani 15.

                Ali u celom textu nista novo nije receno, niti to ima neke veze sa stavom drzave, vec je samo novinarsko razmisljanje.
                Da li je bas "samo novinarsko razmisljanje"? Obzirom na to koliko je referendum blizu, da od ponoci pocinje predreferendumska tisina, i tako dalje.

                Uostalom, videcemo sutra i prekosutra sta ce novine da pisu ...

                Pozdrav,
                DVV
                Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                Comment

                • sri98
                  Admin od Trpeze
                  • 24.10.2004
                  • 7262
                  • Republic of Konjarnik
                  • Toyota Corolla E 210

                  #83
                  I to sto kazes, da sacekamo jos koji dan.
                  Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                  Comment

                  • marek
                    CBC Senator
                    • 16.09.2005
                    • 243
                    • Beograd

                    #84
                    Ajd ukratko napisite za nas sa jeftinijim kartama...

                    Comment

                    • *IvanT*
                      CBC Senator XXL
                      • 30.01.2005
                      • 3234
                      • Srbija, Beograd, Kara

                      #85
                      ШТА ЧЕКА ВЛАСНИКЕ ВОЗИЛА ИЗ ЦРНЕ ГОРЕ
                      ПОСЛЕ РЕФЕРЕНДУМА

                      Нове таблице и царина

                      Након евентуалног осамостаљивања,
                      пререгистрација аутомобила ? неизбежна

                      Евентуално осамостаљивање Црне Горе, изгледа да ће прво закомпликовати живот власницима аутомобила из Србије са црногорским регистарским таблицама. По свему судећи, у том случају чека их неизбежна пререгистрација возила, уз наплату царине, пореза на додату дату вредност и уобичајене таксе.

                      Представници надлежних органа у Србији не желе да се изјашњавају о томе, јер се, како кажу, чека да прође 21. мај, ?а конкретна решења зависе од политичких одлука?.

                      Званично, возила са црногорским таблицама сада се не сматрају страним, иако су им власници, али само на папиру, грађани Црне Горе, које уз написано власниково овлашћење српским путевима возе људи са сталним местом боравка у Србији. Међутим, наши званичници су већ поручили да после евентуалног осамостаљивања Црне Горе ?ништа неће бити исто?, а фактичко одвајање две државе, које траје већ десетак година, по свему судећи, први би по џепу осетили власници око 50.000 оваквих ?половњака?.

                      Ако Црна Гора прогласи независност, кажу упућени, онда ће постојеће стање бити неодрживо.

                      ? Закон је сасвим јасан. Грађани Србије не могу да возе аутомобиле са страним регистрацијама ? каже један наш саговорник са Царине. ? По тој логици, ако се грађани Црне Горе одлуче за независност, возила са њиховим регистарским таблицама у Србији, уколико се другачије не пропише, не би могла да се третирају као домаћа.

                      У том случају могли бисмо и даље да будемо браћа, али наше ?кесе?, дефинитивно, више не би биле сестре. Око 50.000 возила са црногорским таблицама, колико се процењује да возе грађани Србије по овдашњим путевима, морало би да се пререгиструје. Јер, за разлику од осталих грађана Србије, који су за увезено возило држави Србији платили царину и ПДВ, укључујући и обавезне таксе за хабање путева и улица, затим комуналну таксу и таксу за заштиту животне средине и осигурање, фактички власници возила са регистарским таблицама из Црне Горе све те дажбине платили су тој, евентуално сутра, осамостаљеној држави. Та чињеница се до сада толерисала, али у случају осамостаљења Црне Горе, за то више неће бити никаквих разлога. Поготову што би пререгистрација ?црногорских возила?, па макар коштала само 100 евра по аутомобилу, каси државе Србије донела милионе евра.

                      Иначе, за последњих осам година ово је друга прича о пререгистрацији возила из Црне Горе која возе грађани Србије. Такву уредбу Влада Србије донела је 25. јула 1998. године, после одлуке црногорске власти да оснује своју царину и да ту дажбину не уплаћује у савезни буџет. Реч је о ?Уредби о регистрацији возила која су регистрована у Црној Гори, а власништво су грађана, која имају пребивалиште у Србији?. Висина накнаде зависила је од године производње, запремине мотора, а власници су били ослобођени плаћања тада важећег пореза на промет.

                      Али, према изјави блиских надлежним министарствима, у случају отцепљења Црне Горе, Влада Србије се не би одрекла ни царине на ?половњаке? с тамошњим таблицама. Остаје само питање да ли ће се регистровати сви путнички аутомобили, или само они са мотором ?евро 3?.
                      http://www.lovatogas.co.rs

                      Comment

                      • Janko3x
                        CBC Član
                        • 21.04.2006
                        • 20
                        • NBGD

                        #86
                        Danas:
                        И ВЛАСНИЦИ ВОЗИЛА С НЕСТРПЉЕЊЕМ
                        ОЧЕКУЈУ ИСХОД РЕФЕРЕНДУМА

                        Пререгистрација по кубику?

                        Шта ће бити са више десетина хиљада аутомобила који са црногорским таблицама „гостују” у Србији


                        Најмање 50.000 становника Србије неће бити равнодушно, не само из националних већ и материјалних разлога, у недељу увече када се буду збрајали први резултати на црногорском референдуму. Многи од њих ће прижељкивати „да”. Зашто?

                        Објашњење је сасвим једноставно: играли су на ту карту купујући аутомобиле у овој чланици државне заједнице. Ако резултат буде онакав какав очекују, верују да ће се покренути механизам такозване пререгистрације. Ако и не буде тако – ништа се не мења. Возиће и даље на овлашћење возила са црногорским таблицама.

                        Ризик је ризик, а Срби воле да се коцкају и да стављају улог на једну карту. Тај будући посао је још одраније познат. Назван је велики увоз на мала врата. Вођени искуством, када је у више наврата српска власт била принуђена да ад хок уредбама попусти под налетом таквих и на такав начин „увезених” аутомобила, прво из Крајине, па из Босне, недавно и са Косова, наши грађани рачунају да ће сценарио морати да се понови. Пола марке по кубном центиметру, па се неретко дешавало да „омеге” или „мерцедеси” бивају уписани као да имају мотор запремине као „стојадин”. Јер, свуда у окружењу су се таква возила регистровала на реч, чак су се и телефоном диктирали подаци формалним власницима.

                        Недавно је у Београду „проваљена” организована група која је фалсификовала све, од саобраћајних дозвола, црногорских таблица до овлашћења. Када је то обелодањено, многи власници аутомобила са црногорским таблицама су се препали да и они нису „у бубњу” јер су разноразне агенције путем огласа нудиле услуге регистровања четвороточкаша у Црној Гори „без да се тамо тера”. Повукли су се са улица престонице, а и осталих српских градова, чекајући даљи развој ситуације.

                        У Влади Србије ћуте чекајући исход гласања у Црној Гори, али зато грађани рачунају да ће у у предизборној кампањи ти купци „црногорских” аутомобила бити и те како важна и значајна група гласача. И претпостављени број од 50.000 таквих аутомобила који „гостују” у Србији је незваничан, јер по природи ствари српски МУП не може ни да има тачан увид у њихово бројно стање. Ни црногорски врх полиције не жели или не зна колико је таквих аутомобила ван црногорских граница. Зна се само да у овој републици има више возила него гласача, а мобилних телефона два пута више него одраслих грађана.

                        Према једној од могућих варијанти, која готово свима изгледа најлогичнија и о којој се највише прича у „чаршији”, критеријум у будућој жељеној уредби опет ће бити запремина мотора. Као што је било и до сада. Оперише се ценом од 10 динара по кубику. То значи да ће возило од 1.600 кубних центиметара српски „овлашћеници”, да би постали и власници, морати да издвоје 16.000 динара.

                        Уместо царине од 20 одсто на вредност возила, која важи за увоз из „правог иностранства” и то само за возила са моторима по „евро 3” стандарду, највероватније би се примењивала такса на пренос апсолутних права од 2,5 одсто. Она се иначе примењује и при промени власништва возила са српским таблицама. Тај проценат се узима на утврђену каталошку вредност возила. Тако би у просеку та сума износила око 10.000 динара, јер највећи број таквих возила вреди око 400.000 динара. Уз све то долази и регистрација, која, опет, у просеку кошта са полисом и новом саобраћајном књижицом око 15.000 динара. Све у свему, у републички буџет могло би се слити сума од око 30 милиона евра. Власници возила би одахнули, а та хазард епизода би убрзо била заборављена. Зато ће многи грађани у Србији у недељу вече седети испред телевизора и чекати резултате као да су играли лото, само што овог пута из бубња неће излазити лоптице са бројевима, већ проценти оних који су за једно или друго национално опредељење.
                        Н. М.

                        Comment

                        • GTI 16V
                          CBC Senator
                          • 04.02.2005
                          • 236
                          • Beograd

                          #87
                          Tako je Janko LEGENDO...

                          Uz tebe smo...

                          Comment

                          • Cacanin
                            CBC Senator XXL
                            • 10.10.2005
                            • 343
                            • Cacak

                            #88
                            To smemo jos samo veceras do 00:00 pocinje referendumska cutnja

                            Comment

                            • Wiz
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 3104
                              • Nish

                              #89
                              Kod njih a kod nas to nevazi

                              Comment

                              • TETAK
                                CBC Senator XXL
                                • 30.09.2004
                                • 3034
                                • Čačak, Srbija

                                #90
                                DA!!!!
                                Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                                Comment

                                Working...
                                X