Crnogorske tablice , nema vise ???

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TETAK
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 3034
    • Čačak, Srbija

    #31
    Potpuno se slažem sa vama!Celu tu priču sa CG tablama guraju preprodavci kako bi od raje željne firmiranih četvorotočkaša uzeli i ono što ovi nemaju.Većina novopečenih vlasnika neće imati ni za preregistraciju(ako je bude) a ni za održavanje svojih vozila!Uostalom kod mene u Čačku skoro na svakom CG vozilu stoji natpis "prodaje se"!
    Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

    Comment

    • TAZZ
      Banovan
      • 30.05.2005
      • 1409
      • NBGD,SERBIA

      #32
      @ TETAK
      pozdrav kolega.....

      Comment

      • djukic
        CBC Senator XXL
        • 27.03.2005
        • 2526
        • Beograd

        #33
        Crnogorci nahebali ste. Kolko vidim ni MUP nevozi CG table
        https://t.me/pump_upp

        Comment

        • overspeed
          CBC Senator XXL
          • 24.05.2005
          • 2779
          • Kosovska Mitrovica

          #34
          brzi_pas :
          Evo da se javim i ja kao jedan crnogorac, i da kazem overspeedu da ishod referenduma nije odavno poznat kao sto on kaze(i ako nije prica o politici)
          Voleo bih ja da si u pravu, ali me sve shto se deshava tera da mislim i ochekujem drugachije... Imam puno prijatelja po CG, od okoline Brodareva do HN, i chujem od njih svashta... Sve mi se nekako chini da ce se nezavisnost progurati "one way or another", tu su u pitanju i cela jedna politichka grupacija i celokupni drzhavni establishment trenutno na vlasti, i njihova politichka buducnost je u pitanju a verujem da im je to isto toliko bitno kao i ishod referenduma.

          Ako sam ishta nauchio u proteklih 20-ak godina shto se ovih (shirih) prostora tiche, a to je da se oni na vlasti jako teshko odrichu iste, uglavnom ne prezajuci ni od chega...

          Poslednju informaciju koju sam dobio iz CG je da je crnogorska vlada vec raspisala tender za izradu crnogorskih pasosha, shto mi je jako chudno obzirom da je rezultat referenduma "neizvestan" i da ga niko ne mozhe sa sigurnoshcu znati u ovom trenutku. Ili mozhda greshim...

          Da se razumemo: necu da ulazim u to trebalo bi ili ne da se razdvoji drzhavna zajednica, ostavljam to volji naroda... Ja lichno ne mislim da je to neka xtra ideja, pre svega zbog neverovatnog broja i obima problema koji ce ispratiti to "razdvajanje", kako one vezane za opshte interese, tako i one tehnichke prirode. Vidish da su odredjeni problemi pocheli pre nego i s^am referendum, a to je samo vrh ledenog brega... Da ne idem dalje, i ovako sam poodavno u off-u

          Pozz
          http://www.bmw.tv

          Comment

          • DejanV
            CBC Senator XXL
            • 19.07.2005
            • 682
            • Beograd

            #35
            Potpuno se slazem sa Overspeedom, da ne citiram sve sada.

            Dakle, za mene pitanje nije "da li", nego "kada i kako". Ljudi ce morati da plate nesto, a kako, koliko i u kom roku, zivi bili pa videli.

            Sta ce se sa time desiti ce nam ujedno i jasno staviti do znanja kakav je zvanicni stav o najnovijoj drzavi na Balkanu. I vremenom, odgovorice nam na pitanje da li je samostalna Crna Gora ekonomski odrziva, jer ocekujem da ce se i svi postojeci ugovori revidirati zbog drasticne promene statusa. Kao na primer onaj po kome je Elektro Srbija duzna da prvo zadovolji CG, pa tek onda nas koji je placamo.

            A kako ce vlasnici vozila sa CG tablicama zaista ne znam, ali neka im je Bog na pomoci.

            Pozdrav,
            DVV
            Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

            Comment

            • Cacanin
              CBC Senator XXL
              • 10.10.2005
              • 343
              • Cacak

              #36
              TETAK glupo je da ti i ja vozimo Ca table do kojih smo skupo i posteno dosli a neki CG bar 20% jeftinije i sad da ne strahuju i rizikuju !










              "Sve u metu" , "najbolji u gadjanju"


              Veliki pozdrav ZeMLjaK

              Comment

              • Janko3x
                CBC Član
                • 21.04.2006
                • 20
                • NBGD

                #37
                Preregistracije ce biti (sigurno), nece se drzava odreci tako lako para. Ne zaboravite gde zivimo i koliko se ovde u stvari nista nije promenilo. Pa vec 15 godina slusamo iste price o kolima, uvek se muvalo samo preko drugih "bivsih drzava" i uvek se neko debelo opari od tih uredbi, zasto mislite da i sada nece biti tako!!! Nezvanicno znam iz agencije koja ima dobre veze u sup-ovima (kako se inace i zavrsava expresna registracija u Srbiji) da ce biti taksa od 8 din. po kubiku koja ce glumiti porez i jos neke takse. Pa vi mozete i danas da preregistrujete auto na carini (luka Beograd) ako platite porez+carinu, verovatno love u mutnom preplasene gradjane koji citaju novine, dok ne donesu uredbu. Uvek sam vise verovao ljudima koji su na ivici zakona jer imaju proverene informacije i spremno docekaju ovakve trenutke nego clanke u novinama i kontradiktorne izjave na tv-u koje sluze da zbunjuju posten narod.

                Pozz

                Comment

                • Trajkovic
                  CBC Član
                  • 20.04.2005
                  • 37
                  • Leskovac

                  #38
                  Moje misljenje: ako bude preregistracija sa CG na nase, bice i direktno sa starnih, kao 2000. godine, tako da ce CG opet biti na gubitku. A vi samo spavajte na to uvo da ce biti 8 din po kubiku.

                  Npr. Punto 1.1 , preregistacija nesto vise od 100e ... kako da ne

                  Setite se istorije... preregistracija u Srbiji je bila oko 50-60% od CG (ispravite me ako gresim)... nece ni sada biti drugacije (min. 600e)
                  Be inspired - SIEMENS

                  Comment

                  • CikaKure
                    CBC Senator XXL
                    • 14.08.2005
                    • 668
                    • Beograd

                    #39
                    E vala sam se svasta nacitao ovde: o nezvanicnim informacijama iz agencija (princip: prica se), postenom narodu koji zbunjuju ovi sa TVa, uzasno jeftinim automobilima sa CG tablicama koji su u extra stanju (a vlasnici se pri tom sitskaju za par stotina eur uz odgovarajuci rizik), o autu koji je sigurno bar 1000 puta sigurniji od juga i dacije, i sta jos sve ne, dok vecina nekih pacenika (van ovog foruma, da budem precizan) trazi nacina da izvrda drzavne propise po svaku cenu, pa makar to i ne imalo smisla. Kukanje na drzavu kako nam je ovo ili ono - nije ono pravo - slazem se da zivot u Srbiji nosi svoje breme, ali smo sto puta culi odredjene fraze i opet nikom nista. Pravila igre odredjuju oni koje SVI mi biramo na izborima, i manite se sada politike - sledi proces sazrevanja i naroda i politicara, do okoncanja nema puno sanse da ce drzava igrati konstruktivnu ulogu.

                    Molim vas, ljudi, budite jasni i precizni kad iznosite svoje misljenje, iznosite informacije tako sto navedete njihov izvor, ako nesto poredite recite koji su parametri u pitanju i kvantifikujte ih, itd. Ako pogledamo diskusije u sobi posvecenoj TNGu, vidimo tamo male elaborate, prosto je milina citati. Verujem da nisam jedini sa ovim stavom. A time se kvalitet ovog foruma podize na visi nivo, umesto da se urusava bespredmetnim postovima.

                    Inace, osim ovog gore, ja sam dobronameran

                    Comment

                    • djukic
                      CBC Senator XXL
                      • 27.03.2005
                      • 2526
                      • Beograd

                      #40
                      Preregistracija sigurno cena od 8 dinara nikako (malo je kume), ali zasto o tome pricati sve zavisi od referenduma. Ako se koji slucajem Crna Gora (nedao bog) ocepi onda ima da bude skupo ili cak nemoguce.
                      Jdna od politickih igranki je i da li ce Crnogorci biti stranci posle referenduma, ako su stranci onda su i SG vozila strana. E sad ako dozvole CG preregistraciju po 8 din. onda cu ja moci i iz Nemacke strane nam zemlje da uvezem BMW-a E39 i da platim simbolicnih 20.000din. preregistraciju???

                      Ako nam Crna Gora ostane i posle referenduma e onda brale nema preregistracije jer su to vozila iste drzave, po tome bi trebalo da bude ko i do sada sednes i vozis.

                      Znaci sanse su 55% prema 45%
                      https://t.me/pump_upp

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #41
                        zasto mislite da i sada nece biti tako
                        evo obrazlozenja...

                        zato sto drzavi sada ne trebaju pare jer ih ima zestoko u visku.
                        zato sto je drzava platila kes Fiatu za deo Zastavinih dugova i zato sto je drzava potpisala garancije na ostatak duga. ( a Zastava mora da povrati te pare kroz prodaju Punta, poznato je da je ugovoreno ukidanje dotacija Zastavi od 2008)
                        zato sto je drzava usla u proces asocijacije sa EU i potpisala protokole i preuzela konkretne obaveze.
                        zato sto je u ukupnom skoru novac od preregistracije smesno mali, prakticno zanemarljiv posto su sada ulozi mnogo veci i mere se stotinama miliona evra i milijardama evra.

                        i mozda najvazniji razlog, Srbija ima punopravno clanstvo u Interpolu i jasno je raskrstila sa praksom "legalizacije" kradenih kola sirom Evrope a sto je bilo karakteristicno za ranije preregistracije (pogotovu krajine i ostalo tokom 90tih).

                        javna je tajna da CG tablica podrazumeva da auto niko i nigde nije proveravao poreklo vozila i da zapravo samo putuju blanko (neki bi rekli fals) papiri. koliki je udeo takvih fals papira i fals (falsifikovanih) tablica ima raznih nagadjanja a javnost se zvanicno ne obavestava.

                        malo malo pa se objavi da je ovdasnja policija uletela u gnezdo i zaplenila blanko CG saobracajne dozvole i fals CG tablice, falsifikate.

                        moj je utisak da je i pored povrsinske slicnosti drzava u mnogome promenjena u odnosu na onu iz 90tih a znam da u sadasnjoj Vlasti (kao i prethodnoj a i u buducoj) sedi nezanemariv broj stranih sluzbenika koji pomno prate sta se radi i imaju ulogu kontrolora.
                        izmedju ostaloga Interpol ima predstavnistvo u BG i ustaljena je praksa da se svako vozilo pri prvom uvozu u Srbiju temeljito kontrolise od strane Interpola (ovdasnjeg, u njemu su i stranci i nasi) i tek po odobrenju zapravo registruje trajno posle 3 meseca privremene registracije.

                        postoji i faktor Euro 3 koji je trenutno vazeci a skidanje tog kriterijuma zbog CG podrazumevalo bi automatski po sili zakona oslobadjanje uvoza i za sve ostale (diskriminacija gradjana je nesto sto je strogo zabranjeno).

                        e sad, to su moguca objasnjenja a vreme ce pokazati koliko su ocekivanja o totalnoj liberalizaciji odmah i sada za CG tablice realna.

                        sam novac od taksi bi bio neveliki ili nedovoljno veliki za ogroman rizik (nadoknade stete pravim vlasnicima) koje nose neproverena vozila iz CG.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • kilson
                          Moderator
                          • 09.10.2004
                          • 3216
                          • NoviBGD
                          • AR 75 GT

                          #42
                          Momci, shto neko reche puno srece sa CG tablama, ali zaista...

                          CG krshi zakon drzhavne zajednice uvozom euro 2 automobila. Srbija sigurno to nece uraditi - ako nije do sada.

                          Jedina opcija koja bi eventualno bila moguca (iz mog ugla posmatracha) je dozvoljavanje uvoza za vozila euro 2 na nivou Srbije. U tom sluchaju bi se vozila sa CG tablama tretirala kao i ostala vozila iz bilo koje drzhave i sigurno taksa ne bi bila 8 din, vec po standardnom modelu PDV + carina na kataloshku vrednost + registracija. - Tu upada u prichu varijanta o parama kojih se Srbija nece odreci, u drugom sluchaju ne.

                          Sve su ovo nagadjanja i definitivan odgovor cemo imati kada Dinky izadje nasmejan i prochita saopshtenje, dotle pamet u glavu. A ako ne to, onda puno srece.
                          Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            #43
                            Slazem se u potpunosti.

                            Osim toga, zamislite kakve bi ovce ispali ostali kupci polovnih automobila koji su bili "prinudjeni" da se povinuju Euro 3 uslovima - a sad ce gomila crnogoraca za iste ili manje pare da bude uvezena, od kojih 90% nece biti Euro 3. To dosta govori o drzavi u kojoj zivimo, tako da pretpostavljam da ce i CG biti uslovljeni Euro 3.
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • Cacanin
                              CBC Senator XXL
                              • 10.10.2005
                              • 343
                              • Cacak

                              #44
                              "killaz" , "206" U potpunosti se slazem sa vama , 100 % ste u pravu , o tome sto pricate sam i sam gore diskutovao ... samo napred niposto dopustiti Euro 2 , na CG table ima cak 65% automobila koji nisu ni sa EURO 2 standardom !

                              Comment


                              • #45
                                Procitao sam sve komentare, ali sta recimo sa ljudima (kao sto je slucaj sa mojim ocem) koji sada zive u Crnoj Gori (imaju CG LK) i imaju automobil, a u slucaju otcepljenja zele da se vrate u Srbiju, zar ce biti potrebno da prodaju svoj automobil pa ovde dodaju jos toliko za isti takav?

                                Comment

                                Working...
                                X