Fiat Bravo - par pitanja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M626
    CBC Senator
    • 12.01.2006
    • 200
    • Beograd, Konjarnik

    Fiat Bravo - par pitanja

    POz,
    Posto sam se nekako zagrejao za Fiat Bravo, hteo bih iz prve ruke da cujem nesto vise o tom automobilu.
    Svi zivi pljuju Fiat, te nemoj uzimati nikako, te kvare se non stop i sl.
    Bas me zanima jel ima istine u tome, da uzimam Bravo ili ne?
    Ako je odgovor potvrdan, koji motor onda?
    Planiram benzinca zbog ugradnje plina, jel 1.4 dovoljno snazan ili da idem na 1.6 16v? Kakvi su 1.8HGT i 2.0HGT?

    Eto, par pitanja koje me muce u zadnje vreme a na koja se nadam da cete da ti odgovor =]
    Optimist and pessimist both end up dying. But they each use their lives in a completely different manner.
  • alt+64
    CBC Senator XXL
    • 27.02.2006
    • 571
    • bgd

    #2
    Cao,
    ja ga imam tek 5-6 meseci, pa mozda nisam bas najreprezentativniji uzorak vlasnika, al sta je tu je

    Dakle, motor je 1.6 16v (103ks) i kolko sam gledao po netu i pricao sa vlasnicima on je neki best buy. 1.4 izbegavaj iz sve snage (slab, alav i bolesljiv). E sad, sto se tice konkretnih stvari (za 1.6) ocekivao sam ipak malo vise od 103ks/144Nm , al i ovo je sasvim dovoljno za relativno agresivnu voznju.
    I max ks i max Nm su mu bas visoko (5750/4000rpm) tako da ako mislis da saltas na 2500 batali ga odma.
    Unutrasnjost je tipa gledaj/ne diraj.skroz OK izgleda, sve na svom mestu al kvalitet plastike katastrofa.
    Sto se tice fiatolikih kvarova za sad mi je umro samo zadnji brisac. Ostale stvari tipa prozori, retrovizori... jos uvek radi.

    Sve u svemu mislim da vredi tih para pogotovo sto su sad jos jeftiniji nego kad sam ja uzimao.
    Ako ima jos nesto tu sam.

    Comment

    • M626
      CBC Senator
      • 12.01.2006
      • 200
      • Beograd, Konjarnik

      #3
      Auto ce se koristiti uglavnom za gradsku voznju (80%).
      Sad, razmisljam i o puntu ili lanci-i Y (to je jedno te isto koliko sam skapirao) ali mi Bravo deluje kao malo ozbiljniji.

      Sta podrazumevas pod time 'fiatoliki kvarovi'? Jel postoji nesto specificno na sta bi trebao da obratim paznju?
      Btw, koliko potrosi u gradu? Jel voli da popije malo vise goriva ili je u granicama normale?
      Optimist and pessimist both end up dying. But they each use their lives in a completely different manner.

      Comment

      • alt+64
        CBC Senator XXL
        • 27.02.2006
        • 571
        • bgd

        #4
        Sta podrazumevas pod time 'fiatoliki kvarovi'? Jel postoji nesto specificno na sta bi trebao da obratim paznju?
        Btw, koliko potrosi u gradu? Jel voli da popije malo vise goriva ili je u granicama normale?
        Ocekivani kvarovi kod fiata - centralna, podizaci, el.retrovizori...

        Popije mi 1000din na 100km pa racunaj, najgradskija moguca voznja (centar,sajam...)

        Comment

        • M626
          CBC Senator
          • 12.01.2006
          • 200
          • Beograd, Konjarnik

          #5
          Aha, elektronika znaci... jesu li skupi delovi za zamenu?
          Sto se unutrasnjosti tice, jel skripuce, krcka ili nesto drugo?
          Kakva je zvucna izolacija? Jel bucan motor?
          Enterijer Bravoa mi igleda lepo na oko ali se nikada nisam vozio u doticnom autu.

          Joj, sto se tice potrosnje... imao sam takvog jednog potrosaca
          Racunao sam da je bar malo manje...

          Btw, hvala na brzim odgovorima
          Optimist and pessimist both end up dying. But they each use their lives in a completely different manner.

          Comment

          • alt+64
            CBC Senator XXL
            • 27.02.2006
            • 571
            • bgd

            #6
            Aha, elektronika znaci... jesu li skupi delovi za zamenu?
            Do sada u servisnoj imam:

            Ulje
            Filter ulja
            Filter vazduha
            Leva viljuska
            Svecice
            Antifriz
            Brdo sijalica
            Kocnice - sve sem creva

            22000din

            i

            zupcasti kais
            spaner zupcastog(komada2)
            kanalni kais 5pk (ma sta to bilo)
            kanalni kais 4pk (ma sta to bilo)
            knock sensor

            23000din

            i jedno i drugo sa rukama, drugo i sa dijagnostikom.
            Sto se unutrasnjosti tice, jel skripuce, krcka ili nesto drugo?
            naravno da da, al opet manje nego sto sam ocekivao
            Kakva je zvucna izolacija? Jel bucan motor?
            Zavisi od ukusa, po meni je malo tisi nego sto bi trebalo
            Joj, sto se tice potrosnje... imao sam takvog jednog potrosaca
            Racunao sam da je bar malo manje...
            Verujem da moze i manje ako izbegavas centar u radno vreme i ne koristis svaku priliku za produvavanje dizni.
            Uvek ti ostaje plin, cini mi se da je 2000g. granica od kad mora sekvencijalni (nek me ispravi neko).

            btw. sad citam sve ovo i ne zvuci mi uopste pohvalno, al ja se stvarno nisam pokajao, pa valjda neces ni ti.

            Comment

            • Miljan
              CBC Senator XXL
              • 18.01.2006
              • 459
              • Nis

              #7
              Svi zivi pljuju Fiat, te nemoj uzimati nikako, te kvare se non stop i sl.
              Pa bolji je nego nemci.

              Comment

              • GTI 16V
                CBC Senator
                • 04.02.2005
                • 236
                • Beograd

                #8
                Uvek ti ostaje plin, cini mi se da je 2000g. granica od kad mora sekvencijalni (nek me ispravi neko).
                Ja imam Bravo-a 1999. god. sa plastichnom usisnom granom, tako da gresis...

                Od 08/1998. se u proizvodnju pustio Fiat Bravo sa blagim RESTYLING-om, i naravno PLASTICNOM GRANOM...

                Bilo je tu jos i:

                1) Drugaciji GRIL (prednja maska)
                2) Ubacena je AUTOmatska KLIMA
                3) Drugaciji izgled table (DIGITALNO OCITAVANJE KOLOMETRAZE)...

                Pozdrav

                Comment

                • Srdjan
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 2416
                  • Bajina Basta/Beograd

                  #9
                  Ako planiras sa japanca da predjes u Fiata onda ti je to kao sa konja na magarca...
                  Lancia Kappa 2.0 20v

                  Comment

                  • M626
                    CBC Senator
                    • 12.01.2006
                    • 200
                    • Beograd, Konjarnik

                    #10
                    Pa nije valjda tako lose?
                    Ko zna, mozda i naletim na dobar primerak. Sutra krecem u potragu.
                    Optimist and pessimist both end up dying. But they each use their lives in a completely different manner.

                    Comment

                    • Srdjan
                      CBC Senator XXL
                      • 30.09.2004
                      • 2416
                      • Bajina Basta/Beograd

                      #11
                      E tako sam i ja mislio kao ti pre nego sto sam kupio Mareu... Moje konacno misljenje o Fiatu Marei a samim tim i Bravo/Bravi je koliko para toliko muzike. Ne postoji neki drugi auto tog godista i te velicine i za iste pare koji je bolji iako nisu savrseni...
                      Lancia Kappa 2.0 20v

                      Comment

                      • M626
                        CBC Senator
                        • 12.01.2006
                        • 200
                        • Beograd, Konjarnik

                        #12
                        Pazi, postoje automobili tog godista/velicine/cene.
                        Ford escort, Daewoo Lanos, Alfa 145/6, Astra F, Accent... jesam li nesto zaboravio?
                        Eto, od svih nabrojanih, mene i dalje nesto najvise vuce ka italijanima
                        Cool izgledaju kolica, a sto se tice pouzdanosti, nadam se da necu svakih mesec dana da menjam nesto (a to mi se zalomilo na M626 zimus).
                        Optimist and pessimist both end up dying. But they each use their lives in a completely different manner.

                        Comment

                        • Srdjan
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 2416
                          • Bajina Basta/Beograd

                          #13
                          Mislio sam konkretno na Mareu... Za Bravu/Bravo to kao sto si rekao ne vazi...
                          Lancia Kappa 2.0 20v

                          Comment

                          • sri98
                            Admin od Trpeze
                            • 24.10.2004
                            • 7262
                            • Republic of Konjarnik
                            • Toyota Corolla E 210

                            #14
                            Originally posted by M626
                            Pazi, postoje automobili tog godista/velicine/cene.
                            Ford escort, Daewoo Lanos, Alfa 145/6, Astra F, Accent... jesam li nesto zaboravio?
                            Corolla, Civic, 323, Almera.......
                            Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #15
                              Pa nije valjda tako lose?
                              u proseku..hm ima i gore od losijeg.
                              ali, ako naidjes na vanredno dobar primerak vanredno pazljivo odrzavan i vanprosecnog vlasnika moze biti jako dobra opcija i vrlo dobar auto a po ceni koju diktira onaj prosecni (kvalitet, imidz, cenovnik, opsta pozicija na trzistu) sto znaci da dobijes puno muzike za skromne pare.

                              u econo klasi koja je bazicna za Fiata kao marku konstrukcija auta polazi od toga da se preferira trosak proizvodnje a ostalo sta ispadne.
                              ukupan rezultat na putu zavisi i od toga za koje trziste je auto proizveden pa tako Fiat pravljen za CH trziste je onaj prve klase kontrole kvaliteta u fabrici (citati probrano) sto se tice same izrade.

                              srecom, Fiat spada u proizvodjace sa politikom jeftinijih originalnih rezervnih delova pa i popravak ako je cesci nije posebno skup.
                              svi kazu da su se italijani od sredine 90tih godina bitno popravili sa kvalitetom izrade sa uvodjenjem nemackog sistema organizacije proizvodnje pa novija godista nisu vise hronicni bolesnici i nisu problematicni automobili (cesto) kao nekada.

                              ja se ne bih libio italo auta ako je samo za gradsku voznju, Fiat decenijama je pravi majstor za skromne, jeftine, gradske aute i tu odlicno plivaju...

                              sto je veci, luksuzniji i skuplji Fiat ja bih bio sve oprezniji..

                              po meni, kljucno je stanje konkretnog primerka koji te zanima, ne toliko model i marka auta jer svi danas prave solidno i relativno ujednaceno uzimaju sklopove i delove sa svih kutaka planete pa je glavna razlika u samoj pedantnosti izrade (detaljima).

                              kod nas Fiat ima dobru podrsku sto nije za zanemarivanje.

                              naravno, ja licno ne bih razmatrao Fiat kao opciju ali se trudim da budem objektivan u proceni.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              Working...
                              X