U cenovnom rangu do 4.000e nema ni naznake o nekakvim japancima...
Ima neki lik koji vec jedno 6-7 meseci prodaje Almeru 2.0D, ali mi je to nesto sumnjivo.
Optimist and pessimist both end up dying. But they each use their lives in a completely different manner.
Moram da priznam da moje iskustvo sa Fiat Bravom je sasvim ok. Sem redovnog servisa i ugradnje plina nista nije radjeno. Problemi koje ljudi spominju kao ceste kod Fiat vozila stvarno nisam primetio.
Takodje mislim da je Brick savrseno u pravu tj treba naci pravi primerak.
Prvo pogledaj auto spolja tj da li je cukan, pogledaj auto iznutra npr kvake za otvaranje vrata, papucice, sediste.
Zatim prepisi broj sasije i na sajtu FIAT ePER (Bugarska) proveri datum proizvodnje (jer je tu bilo dosta laziranja).
ako laniras da ugradis plin onda ti je bolja varijanta sa metalnom ususnom granom tj proizveden do februara 1999.
PS Ako ti treba neki savet ili podrska salji mail ili pp
Evo i ja da se javim, za sadaveoma zadovoljan autom imam ga godinu i po dana presao oko 25000, menjao samo zadnji lonac i prednje viljuske,trenutno ga prodajem jer hocu nesto mladje poz....
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
E tako sam i ja mislio kao ti pre nego sto sam kupio Mareu... Moje konacno misljenje o Fiatu Marei a samim tim i Bravo/Bravi je koliko para toliko muzike. Ne postoji neki drugi auto tog godista i te velicine i za iste pare koji je bolji iako nisu savrseni...
Sta ti konkretno smeta kod Maree?. Nesto sam krenuo u poslednje vreme da ih merkam, pa me prosvetli na vreme.
Zato sto gde god su mogli da ustede i da isfusere to su i uradili... Pocev od katastrofalne plastike unutra, pogotovu na tapacirungu vrata, tu nijedan sprej ili poliranje ne moze da popravi utisak jeftinoce...
Npr ne postoji nikakva plastika na pragovima i spadne farba do samog lima, ne postoji zastitna plastika oko zadnjih tockova, oko prednjih je koliko toliko ok... Branici su izradjeni od losije plastike i bilo kakvo cukanje ili naslanjanje vozila na nesto rezultuje pucanjem plastike. Ja sam konkretno zimus slomio prednji a zadnji sam udario u nekog u kuku i napukao je i zadnji...
Dalje, stede na kocnicama, nemaju samoventilirajuce diskove, u normalnoj voznji i kada ne jurcas preko 120-130 sve je ok a vec kocenje sa 150-170km je za njih sok i nisu tako sjajne...
Pa zatim sve elektroinstalacije su kao da ih je malo dete radilo, abs mi je upalio lampicu sto signalizira kvar ali verujem da se to svim desilo... Ali ono sto nisam ocekivao je da kad god je upalio lampicu sa abs-om abs uredjaj ili pumpa je nastavljala sa radom i kad se ugasi auto.. Tako da je mogla da izgori cak je pocelo da dimi, mogao je i da se zapali ceo auto, sva sreca da sam bio blizu kola i da sam imao kljuc da skinem klemu!!! Sada sam izvadio osigurac i vozim bez abs-a...
Dalje desavalo mi se da se brisaci ukljuce sami od sebe i uopste ne mogu da ih kontrolisem a resenje je bilo krajnje jednostavno i jeftino... Naime i motoru brisaca ima parce elektronike koje je kao zasticeno od vlage najobicnijim najlonom ili kesom...
Dakle ovih hocu da ti docaram dokle su sve isli u stednji!!!
A da menjac malo zapinje u rikverc pa mora ona tehnika pusti kvacilo, stisni kvacilo pa ponovo probaj u rikverc kao kod Zastave...
Trapovi su nezni, da ne kazem losi, otisle su mi obe kugle i stabilizatori balans stangle napred i to se sve menja u kompletu, cela viljuska!!! Nema ono samo promenim silen blokove ili kuglu, to ne postoji...
Rashladni sistem je po meni los, navikao sam da automobil uopste ne pomera kazaljku temperature ma sta mu radio, ovde svaki cas pali ventilator, kazaljka je uvek blize crvenom nego normali, sta ce biti letos nemam pojma...
Dalje, debili nisu ostavili mesta za zvucnike pozadi na polici, napred u vratima su neki nestandarni... itd...
Ima jos nekih gluposti... Kad izvadis merac ulja na jednoj strani pokaze jedan nivo ulja a na drugo strani sipke drugu kolicini tako da nikad ne znas koliko u stvari ima ulja u motoru...
Svetla su slaba, pogotovu duga, a oborena su srednja zalost...
Itd.
Itd.
Nadam se da ti je bilo dosta...
Inace od italijana jedino po meni vredi kupovina Lancia Kappa i ovo ostalo je diskutabilno... Inace sve sto marei fali ima kappa a razlika u ceni od ova dva modela je beznacajna... Jednostavno ta dva automobila ne mogu da se uporede a kappa kosta od 500-1000eura vise!!!
Pozdrav i ukoliko si zainteresovan za mareu prodacu ti ja moja koja je u extra stanju..
Inace da ne bude sve tako crno ima i dobrih stvari... Limarija je odlicna, pocinkovana i motor 1.6 16v je extra, zvuk je pravi italijanski i stalno te tera da ga dizes u visoke obrtaje... Mislio sam da je ovaj motor slab ali nije, pravo zadovoljstvo ga je voziti...Jedina stvar koja mi se svidja kod italijana je sama voznja a onda zazmuris na sve ove nedostatke i onda samo PUN GAS!!!
Branici su izradjeni od losije plastike i bilo kakvo cukanje ili naslanjanje vozila na nesto rezultuje pucanjem plastike. Ja sam konkretno zimus slomio prednji a zadnji sam udario u nekog u kuku i napukao je i zadnji...
U mene se zakucao lik u ZXu otpozadi pri nekih 20tak na sat, sebi polomio oba fara, masku, hladnjak iskrivio haubu i krilo... meni samo iskrivljena tablica, braniku nista. Jesi siguran da nije kod tebe neka turska verzija (il kod mene svedska)
Rashladni sistem je po meni los, navikao sam da automobil uopste ne pomera kazaljku temperature ma sta mu radio, ovde svaki cas pali ventilator, kazaljka je uvek blize crvenom nego normali, sta ce biti letos nemam pojma...
Opet, pre ce biti da tvoj primerak ima problem, nego cela serija.Imam iskustva sa 2 komada i ni jedan nikad nije imao slican problem.
Da ne ispadne sad da ih samo branim, sve ostalo je skroz tacno. Pitanje je samo dal si spreman na sve to da bi za te pare dobio vrlo dobar motor, najbolji zvuk i (subjektivno) najbolji dizajn u klasi.
Na stranim forumima i po nekim statistikama, Marea se dobro kotira. Da oni ne rade za istocno trziste malo losije. Neki nedostaci koje navodis su prosto nedopustivi iole ozbiljnijoj firmi, da je u pitanju Zastava pa da nam i ne bude cudno, ali ipak Fiat spada u vece igrace. Dilema ostaje.
Ja sam pre 3 meseca uvezao bravo 1.6 GT 12.1999.g. Primerak je izuzetnom stanju. Zamenio sve filtere i sva ulja, plocice, dobose i paknove i gume, naravno, da bih ja bio siguran u automobil.
Prosle nedelje sam isao u Bugarsku sa njim i za 4 dana ukupno presao 2331 km i potrosio 128 l goriva sto mu izadje na 7,65 l na 100 km. Da se razumemo, Beograd - Nis 246 km auto putem prosecna brzina 155 km/h pa moram malo vise da trosi - 9,04 l. U Bugarskoj sam nekih 650 km autoputem vozio u njihovom ogranicenju od 130 km/h. Ostalo gradska voznja ali ne u preteranoj guzvi (Sajam, Mostar, Autokomanda i sl.). Toliko o potrosnji....
Sto se tice redovnog servisa koji podrazumeva ulje, sve filtere (i za klimu) i antifriz tj. destilovanu vodu u Delta M servisu kosta 10000 din (juce sam pitao). Bilo koji fiat-ov servis (pa i priuceni) ce ovo sve da zameni za 4-5000 din ako se delovi kupe kod njih tako da bih se za ovlasceni servis odlucio samo ako je neki ozbiljan kvar u pitanju.
Jedini problem koji sam do sada ima je pregorala sijalica za poziciono svetlo levog fara (zna li neko kako se menjaju sijalice posto sam ja pokusavao ali nisam uspeo?!). Takodje, auto je uvezen sa pokvarenim motorom zadjeg brisaca koji u Delta M-u kosta 16000 bez zamene, kod drugih moze da se nadje za 8-10000 a polovan kosta 50-60e.
Prezadovoljan sam kolima (izuzetno je komforan pozadi - vise nego napred) a i cena mu je super: 4020 e sa svim troskovima ukljucujuci porez i carinu, bez registracije koja je oko 200e u mom slucaju bila. Italijanu su poznati po dizajnu kola tako da iako je Bravo star 10-ak godina idalje izgleda sexy.
Za italijanska vozila vazi pravilo da su kao zene - moras ih milovati da bi bile dobre i lepe a za nemacka da su kao muskarci, zameni ulje i vozi!
Zna li neko gde se moze nabaviti servisna knjizca koja stize uz auto ali na engleskom jeziku? Moze i papir a moze i u elektronskom obliku...
Rashladni sistem je po meni los, navikao sam da automobil uopste ne pomera kazaljku temperature ma sta mu radio, ovde svaki cas pali ventilator, kazaljka je uvek blize crvenom nego normali, sta ce biti letos nemam pojma...
Opet, pre ce biti da tvoj primerak ima problem, nego cela serija.Imam iskustva sa 2 komada i ni jedan nikad nije imao slican problem.
Jel mozes da mi kazes kako treba normalno da funkcionise rashladni sistem na 1.6 16v motoru??? Gde treba da bude kazaljka, pomera li se za vreme voznje, kada ukljucuje ventilator???
Meni se cini da motor ne moze da se rashladi kako treba... Desava mi se kada vozim na auto-putu krstarecom brzino 140-150km/h da se dize temperatura do tog nivoa da se pali ventilator... Da li je to normalno kod Fiata ili nesto kod mene ne funkcionise??? I uvek kad sporije idem, ispod 40km/h ocas posla nabije temperaturu i ukljuci ventilator... Nekada kada se dosta zagreje ventilator radi nekoliko minuta, odnosno ne moze brzo da ohladi motor... Da li je to na Fiatu normalno ili ne??? Ako nije sta onda moze kod mene biti problem?
Ja opet imam dugi problem. Naime, po ovim vrucinama, u gradskoj voznji se ugreje do polovine za veoma kratko vreme mozda par km i tad pali ventilator. Onda radi par min i prekida a temperatura ostaje ista. Ako se i dalje vozim gradom sto je za ocekivati u Beogradu temperatura se dize do 3/4 skale i tada se pali ventilator koji radi non-stop dok se skazaljka ne spusti ispod polovine. I tako uvek...
U voznji po auto putu ka Nisu skala se popenje za najvise 2 crtice iako je temperatura napolju 36 stepeni. Po meni je normalna prva situacija dok ova druga nije. Jer ganjati auto 150 km/h dva sata bez prestanka a da se motor ne ugreje ni do pola... nije mi jasno... Ili je moj primerak odlican ili najgori...
Rashladni sistem je po meni los, navikao sam da automobil uopste ne pomera kazaljku temperature ma sta mu radio, ovde svaki cas pali ventilator, kazaljka je uvek blize crvenom nego normali, sta ce biti letos nemam pojma...
Opet, pre ce biti da tvoj primerak ima problem, nego cela serija.Imam iskustva sa 2 komada i ni jedan nikad nije imao slican problem.
Jel mozes da mi kazes kako treba normalno da funkcionise rashladni sistem na 1.6 16v motoru??? Gde treba da bude kazaljka, pomera li se za vreme voznje, kada ukljucuje ventilator???
Meni se cini da motor ne moze da se rashladi kako treba... Desava mi se kada vozim na auto-putu krstarecom brzino 140-150km/h da se dize temperatura do tog nivoa da se pali ventilator... Da li je to normalno kod Fiata ili nesto kod mene ne funkcionise??? I uvek kad sporije idem, ispod 40km/h ocas posla nabije temperaturu i ukljuci ventilator... Nekada kada se dosta zagreje ventilator radi nekoliko minuta, odnosno ne moze brzo da ohladi motor... Da li je to na Fiatu normalno ili ne??? Ako nije sta onda moze kod mene biti problem?
Uvek na lapo. Jedino odstupanje je bilo na autoputu kad mi je posle duze voznje na 130 u petoj pala za 2mm
Comment