American muscle cars i njihovi tuneri

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nenad
    CBC Senator XXL
    • 06.01.2005
    • 1364
    • BBgd/Mow

    #31
    Horspower,

    a japanske fabrike u SAD placaju takva ista osiguranja za svoje radnike ili ne?

    Sto se tice poslednjeg Passata slazem se da je osecaj kao u kanti,vrlo losa plastika.

    U isto vreme dosta americkih testova automobila pokazuju da su VW auntomobili medju bezopasnijima (za razliku od americkih).

    Sto se tice raspada: koliko km/mi godisnje prelazi prosecni auto u SAD? I koliko cesto se ide u servis? Koliko se ja "druzim" sa amerikancima, servis je vrlo zapostavljena stvar u SAD uglavnom ili DIY ili prodaju kola kada dodje vreme da se placa iz svog dzepa, 70 000 milja je +/-110 000 km- to je nista ako je auto odrzavan a ne silovan.
    Boost or bust...

    Comment

    • Skyline GT-R
      CBC Senator XXL
      • 13.02.2005
      • 806
      • Chicago - My Kind Of Town

      #32
      "HP",

      Vec sam te zamolio da po 100-ti put ne ides u off i kad god se diskusija pokrene o odredjenim autima USA proizvodnje ti ODMAH zapocinjes diskusiju o CELOJ americkoj industriji od pre 70 godina pa do danas.Ako nisi nista imao da kazes na datu temu (a i logicno bi bilo da nemas jer bi i ja cutao pored te sramote) nisi nista ni trebao da pises a ne da pricas i truck-ovima, jetti...fokusu...i neznam ti ni ja vec cemu.

      Drugo..ja STVARNO en razumem to tvoje uporno forsiranje da su Americki auti extra dobri , tim pre sto su stvari SUSTA SUPROTNOST.Da li su im auti udobniji od Evropljana i japanaca? - NE!DA li su stabilniji? - NE! Da li su lepsi? - Diskutabilno ali meni su totalno bezlicni (sem par izuzetaka).Da li su brzi? - samo u poredjenju cena vs hp!Da li su kvalitetniji? - NE!Da li vise trose? - DA (nemoj samo opet one smesne price o corvetti kojka trosi 12L gradsku )!

      Sto se tice GM-a, GM je OGROMNA kompanija kojoj su automobili maltene na poslednjem mestu.Oni se bave svim i svacim.Opstaju jer imaju ogromne prilive sa drugih strana, inace da im je automoblizam jedina "grana" odavno bi oni bankrotirali.Evo ti i po casopisima...sad kazu da su na nekoliko polja pukli (od kojih su najveci gubici u auto industriji) tako da se gubitak ove godine procenjuje na 10.6 MILIJARDI $$$.

      Comment

      • Horsepower
        CBC Senator XXL
        • 29.12.2005
        • 2000

        #33
        Originally posted by Nenad
        Horspower,

        a japanske fabrike u SAD placaju takva ista osiguranja za svoje radnike ili ne?

        Sto se tice poslednjeg Passata slazem se da je osecaj kao u kanti,vrlo losa plastika.

        U isto vreme dosta americkih testova automobila pokazuju da su VW auntomobili medju bezopasnijima (za razliku od americkih).

        Sto se tice raspada: koliko km/mi godisnje prelazi prosecni auto u SAD? I koliko cesto se ide u servis? Koliko se ja "druzim" sa amerikancima, servis je vrlo zapostavljena stvar u SAD uglavnom ili DIY ili prodaju kola kada dodje vreme da se placa iz svog dzepa, 70 000 milja je +/-110 000 km- to je nista ako je auto odrzavan a ne silovan.
        Za osiguranje nisam siguran, ali znam da ne placaju ogromne sume onim sto su ceo zivot proveli u kompaniji sto dobijaju penziju. Jer nijedna Japanska firma u Americi ne postoji toliko dugo da je neko proveo ceo zivot radeci u njoj. Pored toga, Japanci nemaju bas mnogo firmi u Americi.

        Ljudi u proseku prelaze oko 10,000-12,000 milja godisnje.

        70,000 milja nije mnogo, ali ovaj Jetta se raspada pri takvoj miljazi.

        Comment

        • Horsepower
          CBC Senator XXL
          • 29.12.2005
          • 2000

          #34
          Originally posted by Skyline GT-R
          "HP",

          Vec sam te zamolio da po 100-ti put ne ides u off i kad god se diskusija pokrene o odredjenim autima USA proizvodnje ti ODMAH zapocinjes diskusiju o CELOJ americkoj industriji od pre 70 godina pa do danas.Ako nisi nista imao da kazes na datu temu (a i logicno bi bilo da nemas jer bi i ja cutao pored te sramote) nisi nista ni trebao da pises a ne da pricas i truck-ovima, jetti...fokusu...i neznam ti ni ja vec cemu.

          Drugo..ja STVARNO en razumem to tvoje uporno forsiranje da su Americki auti extra dobri , tim pre sto su stvari SUSTA SUPROTNOST.Da li su im auti udobniji od Evropljana i japanaca? - NE!DA li su stabilniji? - NE! Da li su lepsi? - Diskutabilno ali meni su totalno bezlicni (sem par izuzetaka).Da li su brzi? - samo u poredjenju cena vs hp!Da li su kvalitetniji? - NE!Da li vise trose? - DA (nemoj samo opet one smesne price o corvetti kojka trosi 12L gradsku )!

          Sto se tice GM-a, GM je OGROMNA kompanija kojoj su automobili maltene na poslednjem mestu.Oni se bave svim i svacim.Opstaju jer imaju ogromne prilive sa drugih strana, inace da im je automoblizam jedina "grana" odavno bi oni bankrotirali.Evo ti i po casopisima...sad kazu da su na nekoliko polja pukli (od kojih su najveci gubici u auto industriji) tako da se gubitak ove godine procenjuje na 10.6 MILIJARDI $$$.
          Off-temu nisam poceo ja, tako da nemoj mene uvek da krivis.

          Da li su udobniji? Ako ces porediti po klasama - jesu. Jesi li se mozda vozio u 1998-2004 Dodge Intrepidu? On je udobniji nego bilo koji Audi u kom sam se vozio (a vozio sam se u dosta jer mi je tetak u Srbiji imao nekoliko Audija). Uz to, Intrepid je obican $22,000 sedan, nije luksuzan.

          Brzi jesu, sam si rekao.

          Da li trose manje - TROSE ISTO. Ovo je tema gde kad kazes "Japanci i potrosnja" pomisli se na Prius, a kad kazes "Americi i potrosnja" pomisli se na Silverado. Usporedi aute po kategorijama (Silverado vs Tundra, Tahoe vs Sequoia) pa onda zakljuci.

          Ti mrzis Americke aute, to je cinjenica. Zato i postavljas ovakve topike. Kako nikad ne postavis nista lose o Japancima? Kao na primer da Toyota opoziva preko milion vozila? Ili Mitsubishi koji je pred brankrotom od kada je Chrysler prestao da ih vadi iz govana? Ili da Nissan ima problema sa Sentom i Altimom koje trose ulje sto dovodi do pozara? Da se tako nesto desilo Americkim firmama bio bi prvi koji prica o tome.

          Comment

          • Nenad
            CBC Senator XXL
            • 06.01.2005
            • 1364
            • BBgd/Mow

            #35
            Horspower,

            Koliko ima japanskih fabrika u SAD i kada su pocele da rade?

            Tojota, Honda-Acura,Nisan-Infinity,Scion, jel' ima jos neki?
            Boost or bust...

            Comment

            • Horsepower
              CBC Senator XXL
              • 29.12.2005
              • 2000

              #36
              Neznam stvarno tacnu cifru.

              Toyota je tek nedavno proslavila 20 godina postojanja svoje prve fabrike u Americi.

              Comment

              • boolero
                CBC Veteran
                • 07.10.2004
                • 175
                • Beograd

                #37
                Originally posted by KKK
                Cena u BG ispod 10.000 e. 7-8 godina star.
                Originally posted by KKK
                Pokaži mi Astru koja je prešla 700.000 km
                Originally posted by KKK
                Remontovan motor sa pismenom garncijom od 6 meseci, papiri carinska deklaracija i ugradnjom kupljen u AmeriKaru koštao me je 1500 e.
                7-8 godina star, preshao 700.000km sa jednim motorom,pa onda drugi???

                Pa shta ti radish sa kolima

                Astru ne mogu da ti pokazem, mogu da ti pokazem moj motor u kadetu koji je preshao blizu 300kkm(bio sluzbeni,pa onda zapao meni i caletu,a ja ga vozim kao da nije moj) i josh nije blizu generalne

                Mogu da ti pokazem i menjac, nikad nebi pretposatvio da je prvi i da je tolko pregurao,kao laserski navodjen kroz maslac
                OTS

                Comment

                • Skyline GT-R
                  CBC Senator XXL
                  • 13.02.2005
                  • 806
                  • Chicago - My Kind Of Town

                  #38
                  @"HP"

                  OFF JESI ti zapoceo (kao i uvek na isti nacin).

                  Americke automoble ne mrzim, samo mi smeta da kod opste poznate cinjenice da su americki auti losi - ili ajde da te ne uvredim mnogo, losiji od Nemackih i Japanskih - ti UPORNO tvrdis da to nije tacno i dizes americke automobile u nebesa.
                  @Avensis je vec pokusao u jednoj temi da ti objasni stvari brojevima i posle nekoliko stranica pisanja i milion cinjenica - da li je nesto uspeo?NE naravno..ti si i dalje pricao neku drugu pricu skacuci sa teme na temu svaki put, dok ga je tvoj "ortak" - umesto da da argument - nazvao "cg klovnom" .Nikad nisam primetio da si temu obradio pa se uhvatio nekih stvari sa strane da bi objasnio sustinu prethodnog nego odmah pocinjes neku 10-tu pricu koja VEZE NEMA sa zadatom temom (ili pak prethpdnim postom).Imam osecaj da te covek uvek juri a ti bezis postavljajuci nova pitanja.Odmah se hvatas brojki od pre 100 godina...MUSTANGA kao "imena" jer je to najbitnije a ne kvalitet, truck-ova...a sve to potkrepljujes "verodostojnim" podacima sa "Mustang-foruma"

                  Poenta je sto jedinu stvar koju forsiras kod Americkih automobila je - "pravac".A interesantno je sto NI TU nisu nista.AKo su se zadnjih 70 godina fokusirali ISKLJUCIVO na pravac, kako to da nisu napravili masine koje su maltene nepobedive na drag-u.M?Nego ih dere ko stigne uzduz i popreko.Ona bre izandjana (BMW) 5-ica od pre 15 godina sa 1100hp ide 8.8sec na 1\4milje, a najnoviji Viper sa kamionskom masinom ne moze da spusti ispod 10sec i to sa drag gumama.Pogledaj tu Corvettu....1000hp i samo sto ne "izdahne" dok ne dodje do 300km\h!Pa o cemu mi ti onda pricas.Ne priznajes podatke jel?Pa koje onda priznajes...samo ono sto ti odgovara?Ja gledao PUNO budzenih Viper-a, daleko da je ovo jedini slucaj koji znam.Pogledaj film koji su AMERI uradili sa takodje EXTREMNO budzenim Viper-om - 880hp!Pa STOCK Hayabusa ga dere - smejurija ziva.A sa druge strane Supra sa istom konjazom odvali modifikovanu Hayabusu.
                  I...sta onda..sta bi sa tih 400m?Sta je toliko karakteristicno za tih 400m kod Americkih automobila?Nista!Obicne (neizbalansirane) krsine.Bitno da su oni nagurali velike masine unutra..a to sto to VEZE NEMA niti daje neke rezultate..nema veze.Sve je po principu - " Treba nam jos HP - sta cemo?Pa je*em li ga ....daj da razbusimo blok opet " Pa cak su morali i na ovom Viper-u da razbusuju blok.NIje im bilo dovoljno 8.3L i cak 2 turbopunjaca nego su morali OPET da "buse".I sta su dobili posle svega - malo bolji EVO i Sti ce na ulici da ga odvale (dok ne dodje krivina - onda ni tablice nece moci vise da procita ).Znaci.....KRS....ZIVI krs.

                  Comment

                  • Horsepower
                    CBC Senator XXL
                    • 29.12.2005
                    • 2000

                    #39
                    Ti si se uhvatio tunovanih auta kao da danas svako ima $10,000-$15,000 da u startu potrosi na tuning. Imas li ti mozda toliko ulozeno u svoje auto? Sumnjam da imas.

                    Clan Fabia & Avensis je izgubio svaki argument protiv mene i na kraju je nestao sa foruma. Iznosnio je neke detalje o kojima pojma nema (pogledaj samo temu o Ford GT u sekciji "Ford"). Nije znao ni klase automobila, zalio se na kontrolu pickupa u krivinama (kao da ces na stazu sa njim), mesao auta (Freestar i Freestyle), a potrosnji da ne govorim ...

                    Americko auto da bude losije od Evropskog auta? Mozda, ali jedino u slucaju da poredis BMW sa Chevroletom. Ako ces ih porediti po klasi (na primer Volkswagen sa Fordom) Amerikanac izlazi kao pobednik i to bez ikakve dileme. Ko je bolji, Jetta ili Fusion? Passat ili Crown Victoria? GTI ili Mustang?

                    Svako Americko auto bez problema obavlja posao za koji je napravljen. Za Japance ne mogu to reci (najbolji primer Honda Ridgeline). Po klasama Amerikanci su ubedljivo mocniji i kostaju manje (sad ces ti opet sa onim "znas li ti koliko bi taj Japanski auto tunovan izvlacio snage")

                    Koliko si ti uopste Americkih auta imao kad mozes doneti zakljucak da su krsevi?

                    Ja se jesam uhvatio za pravac isto kao sto si se ti uhvatio samo za stazu i nista vise. Kad ti spomenem koliko je neki Americki auto brzi od Japanskog uvek se uhvatis onoga "pa znas li ti koliko tunovani xxx auto ima snage". Kao da svako ima ogromne pare za tuning.

                    Comment

                    • MOSLER
                      CBC Senator XXL
                      • 27.05.2005
                      • 1064
                      • Niš

                      #40
                      @Horsepower ja uopste ne shvatam sto poredis automobile sa prednjom i zadnjom vucom?Kakve veze npr. imaju Golf GTI i Ford Mustang?Pa sem tockova i benzinskog motora nikakve .I sta si se uhvatio za Volkswagen,pa navedi nekog americkog konkurenta za BMW,Mercedes,Porsche,Ferrari ako ih ima.
                      Uostalom Amerika uvozi mnogo japanskih i evropskih automobila a svoje prodaje samo na svom trzistu.To govori mnogo o njihovom kvalitetu.Uostalom da je Zastava auto ne bi je kupovali samo Egipcani.

                      Ova tema je otisla u off,dajte da se vratimo naslovu teme ili nek je moderatori zakljucaju.

                      Comment

                      • Horsepower
                        CBC Senator XXL
                        • 29.12.2005
                        • 2000

                        #41
                        Cadillac je u rangu BMW i Mercedesa. Lincoln takodje sto se tice onih luksuznih, ali Lincoln nema sportskih auta.

                        Amerika uvozi mnogo Japanskih i Evropskih auta jer je Amerika zemlja sa puno imigranata iz Azije i Evrope i naravno ti imigranti kupuju "svoja" auta.

                        Ford na primer ima svoje kompanije u celom svetu - Evropi, Australiji, Aziji (i kao Ford i kao Mazda ciji je vlasnik). Slicna situacija je i sa Gm - Evropi (Opel), Australiji (Holden), Aziji (Daewoo). Tako da se dolazi do zakljucka da samo zato sto Toyota ima isto ime u Aziji, Evropi i Americi, a GM i Ford imaju drugacija imena, ne cini ih nista drugacijim.

                        Comment

                        • 206
                          Admin od ispočetka :)
                          • 09.12.2004
                          • 9548
                          • Beograd
                          • 206

                          #42
                          Originally posted by Horsepower
                          Cadillac je u rangu BMW i Mercedesa.



                          E svasta...sad je dakle potpuno jasno da je svaka rasprava besmislena
                          The difference between men and boys is the price of their toys

                          Comment

                          • Nenad
                            CBC Senator XXL
                            • 06.01.2005
                            • 1364
                            • BBgd/Mow

                            #43
                            Originally posted by 206
                            Originally posted by Horsepower
                            Cadillac je u rangu BMW i Mercedesa.



                            E svasta...sad je dakle potpuno jasno da je svaka rasprava besmislena
                            Horsepower je u pravu ali samo ako se kaze da su u klasi (mini,subcompact,compact,itd.). Sve ostalo amerikanci za sada jos nisu postigli. Znaci isti su kao i dva coveka po visini, recimo 185cm a sve ostalo je drugacije. Jedan trci 100m 11sec a drugi 25 sec. Jedan je 85 kg a drugi 105kg (sala).Itd.,itd.


                            Sto se tice Ford Crown Victoria vs VW Passat. U pravu si,nisu ista kategorija po karakteristikama i kvalitetu- Passat je mnoogo bolji u voznji. Dok nisam provozao nekoliko puta C.Victoria mislio sam da je najgori americki auto Shevrolet Caprice.

                            Horswpower,
                            to sto americke kompanije imaju vlasnistvo nad fabrikama u svetu uopste ne govori o tome da te fabrike ispovedaju americku filozofiju automobilizma. Opel i njegove karakteristike nemaju nikakve veze sa onim sto GM pravi i prodaje u SAD.A Holden u Australiji u "Omegu" ubacuje LS1 motor koji Opel Omega nikad nece videti-ako nista drugo zato sto je sa prednjom vucom a Holdenova Omega (Monaro) je sa zadnjom vucom. Jedino Ford pokusava da standardizuje modele u kompakt i subsrednjoj klasi (Focus,Mondeo) sve ostalo je cisto za americko trziste (i Rusko naravno-kompleks od Amerike jos uvek radi)
                            Boost or bust...

                            Comment

                            • Wiz
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 3104
                              • Nish

                              #44
                              Opel Omega nikad nece videti-ako nista drugo zato sto je sa prednjom vucom
                              Nijedna omega nema prednju vucu,zadnja Omega B se u americi prodavala pod imenom Cadilac Catera

                              Comment

                              • Horsepower
                                CBC Senator XXL
                                • 29.12.2005
                                • 2000

                                #45
                                Originally posted by 206
                                Originally posted by Horsepower
                                Cadillac je u rangu BMW i Mercedesa.



                                E svasta...sad je dakle potpuno jasno da je svaka rasprava besmislena
                                Ajde me poseti koje iskustvo ti imas sa Americkim autima kad toliko pametujes o njima.

                                Comment

                                Working...
                                X