BMW 525ix

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • CikaKure
    CBC Senator XXL
    • 14.08.2005
    • 668
    • Beograd

    #16
    Nikako da provalim koje je godiste taj auto.
    Za 5K uvek ostaje opcija da kupi mali auto koji je mlad 2000. godiste na primer, kao sto prethodni sagovornici rekose, ali ostaje i opcija da kupi auto koji je mladji, a da je u slicnoj/istoj klasi. Pogledaj Lanciu Kappu malo i njene cene.

    Comment

    • djukic
      CBC Senator XXL
      • 27.03.2005
      • 2526
      • Beograd

      #17
      Tacno postoje uvek automobili koji su jeftiniji, evo negde na forumu sam procitao da daewo lanos 1.5i kosta 4400 eura 2000 godiste. Ili moj drugar kupio Peugeot 306 1.6i 1999 sa klimom, podizacima..... za 4400 eur-a.

      Nesmem ni da pomislim sta bi bilo da je pug ili lanos udaren ko moj bmw od pozadi???

      Sedi u taj zapusteni 525ix posle lakog pranja, pa zatim sedi u bilo koji auto do 5000 eura a da je 2000godiste i videces zasto je BMW toliko skuplji sobzirom na njegove godine...
      https://t.me/pump_upp

      Comment

      • Wiz
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 3104
        • Nish

        #18
        I 6-7 god zacas prodje a ostaje ti BMW

        Comment

        • CikaKure
          CBC Senator XXL
          • 14.08.2005
          • 668
          • Beograd

          #19
          Ljudi, ajd da se razumemo, 3 godine sam vozio E34, model 520i i znam o cemu govorite (skini tapacir sa vrata na njemu i na nekom drugom autu, pa ces znati zasto toliko kosta). IPAK moram ponoviti da je to auto koji je star oko 15 godina (smela pretpostavka, rekoh prethodno da ne znam koje je godiste) i da mi je ludo da se to sve plati 5k, a mozda i vise. Bez uvrede, ja sam svoj E34 pre 3 godine prodao za 3500eur, cena je verovatno mogla ici i malo gore, al mi nije zapelo bilo za par stotina evra (tako su se tad cene kretale) i mislim da je danas 5k za e34 previse, kako god da okrenete. I ja volem BMW, i volem velike automobile, koji su dobro opremljeni i kvalitetno odradjeni, ne govorim o puntima, polu, dacijama, kinezima i slicnim modelima.

          Za otprilike iste ili malo vise pare moze gledati i Lanciu Kappu i neku Omegu, i Pezo 406 (ne 306), i jos nekoliko zanimljivih, mladjih i tehnoloski naprednijih modela, i jednostavno ne vidim opravdanje da auto koji je toliko mator plati 5K. Naravno, moguce je da je to neki e34 koji je 1995. godiste ili 1996, u odlicnom stanju,sto bi menjalo stvari, ali je lako moguce i da govorimo o nekoj 1991-1992. godini, a jaaaako je tesko naci e34 koji je u dobrom stanju. Govorim to jer sam gledao neki noviji e34 u vreme kad sam prodavao moj, da se podmladim za jedno 5-6 godina (moj je bio 1990), ali nista nisam nasao da je iole znacajnije bilo bolje od toga sto sam prodavao. Gledao sam i BMW serije 7, bio spreman da progutam i modele od 3000 i 3500 kubika, bez obzira na cenu registracije, gledao sam i mecke 124-ke, al slaba vajda. bilo je par komada koji su ljudi tada cenili 8-9k EUR, za neko 1993-1994 godiste, sto je po meni bilo isto sumanuto. Nema greske, osecaj voznje u BMWu je poseban za mnoge, pa i za mene, ali je i osecaj voznje nekog savremenijeg automobila isto specifican. e34 je dizajniran i nastao 1987, mislim da se prodavao od 88-89, uporedite to sa nekom 1995. godinom kada je krenula neka druga generacija koja je dostupna u budzetu od 5k...

          Ovo je moje licno misljenje, iznosim ga da covek cuje i glediste iz drugog ugla, pa neka sam odluci.

          Comment

          • overspeed
            CBC Senator XXL
            • 24.05.2005
            • 2779
            • Kosovska Mitrovica

            #20
            Pitanje se odnosilo konkretno na model 525iX, a obzirom da "obichni" 525i koji su iole vredni para "idu" za 4200-4600 evrica - onda je 4500 ili par stotina evra manje za 525iX stvarno povoljna ponuda. Wiz navodi da za svoj 525i trazhi fixnih 4500 evra, shto je neka prosechna trzhishna vrednost tog auta tih godishta. Sa te tachke gledishta se u 525iX pogon na sva chetiri tochka u konkretnom sluchaju dobija "gratis"

            Sa druge strane, za 5 k evra mozhe da se uzme jako puno (novijih) polovnjaka, raznoraznih brendova i modela, ali verujem da je i shonegti to znao i pre nego shto je ovim postom izrazio interesovanje za 525iX. Znachi ako je on, i pored saznanja da za iste pare mozhe da uzme mladji auto slichne opreme, ipak izrazio interesovanje za 15 godina star 525iX - onda verovatno chovek ima svojih razloga

            Raspredanje o tome koji je auto "best buy" za 5 k evra u ovom sluchaju nema smisla, jer chovek nije ni postavio to pitanje. Da li postoji generalno bolji i racionalniji izbor za 5 k evra - ma koliko ja voleo BMW moram da kazhem da verovatno postoji, mada bih ja tek dva do tri modela uzeo u razmatranje za tu lovu. Da li postoje "mladji" polovnjaci koji su jeftiniji ili se mogu uzeti za istu lovu - postoje, ali je pojam "mladji" tek mrtvo slovo na papiru, od kojeg slaba vajda ako ce sa takvim autom chovek da "dezhura" po auto-servisima i mehanicharskim radnjama. Ne kazhem da se BMW ne kvari, daleko od toga... Ali zar nije jedan od najboljih merila i repera pouzdanosti i generalnog kvaliteta automobila koji sa svojih 6-7 godina starosti i koji se mogu "pazariti" za 5 k evra chinjenica da koshtaju kao (ovde pomenuti) 15 godina star 525iX?! Chak ni razlika u klasi u ovom sluchaju ne opravdava toliki pad vrednosti, koji jednostavno recheno ima svoj razlog i svoj uzrok.

            Ponavljam, verujem da je shonegti bio i pre postavljanja teme svestan da za te pare mozhe da uzme mnogo "mladji" auto, i da je ipak "bacio oko" na pomenuti 525iX. Racionalnost njegovog postupka ne treba dovoditi u pitanje, chovek ima svoje razloge... Znachi, ako hoce BMW, za te pare je ovaj 525iX sa nabrojanom opremom stvarno povoljna ponuda, naravno ako se ispostavi da nije u pitanju nekakva totalna havarija i karabudz...
            http://www.bmw.tv

            Comment

            • Wiz
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 3104
              • Nish

              #21
              Ako skine cenu na 4000e ti pazari,i nama (posto je auto ortacki da zamase neko sa 4300dali bi ga),jeste malo noviji od tog tvog,ali nema ono X a i nema nekih ulaganja,samo srednji lonac+neke sitnice,mada ja bih voleo X pogon na tockovima BMW-a prava stvar

              Comment

              • djukic
                CBC Senator XXL
                • 27.03.2005
                • 2526
                • Beograd

                #22
                Nesto sam racunao: Naprimer da uzme polo 1.9TDI. Promena kaiseva na tom autu kosta sa pripadajucim materijalom oko 500tinak eura. Ili naprimer Opel korsa nova za nu alternator (koji se kvari) kosta 1400Eura. Ili neki protokomer za alfu koji kosta 250E.

                Za te pare mozes dugo da vozis E34 i da ga drzis u tip top ispravnom stanju!!!
                https://t.me/pump_upp

                Comment

                • Vladd
                  CBC Senator XXL
                  • 09.07.2006
                  • 581
                  • NBG

                  #23
                  Taj auto je sigurno uradjen da traje duze nego noviji modeli. To je plus.
                  Medjutim, postavlja se pitanje, za sta ti treba taj auto. Osim za duga putovanja, ili da komsije "puknu".
                  Imam losa iskustva sa "restajling"(i uopste "specijalnim") modelima (ne vezano za BMW) A4 i B5,5, uvek je tu bilo problema sa delovima, ekstra porucivanje, ekstra cene...
                  Takodje losa iskustva sa automobilima starim 15 godina. Bez dobrog pregleda i reparacije, tesko da je to pouzdan auto. Stiglo je vreme za zamene "jacih" delova trapa, amortizera, menjac je u "poslednim" godinama dobrog funkcionisanja, hladnjak je u pitaj boga kakvom stanju. I homokineticki mogu da otkazu uskoro. A kompresor za klimu moze da predje 1000evra, zato sto je "specijalan" model, ili budzenje...
                  Pretpostavljam da ne postoji detaljna servisna knjizica, ili bar jedan period "zivota" auta koji nije evidentiran. To je ozbiljan problem.
                  Posebno imam lose misljenje o BMW motorima 2500ccm ( i nekoliko mojih poznanika), ali to ne mora da ti bude merilo.
                  Sledecih 5 godina isto ce ti trajati BMW, kao i neki Punto 2003-4, ali ces manje troskova imati na manjem autu, i benzin (plin) i delovi.
                  Ako razmisljas o sudarima, pazari LBV (lako borbeno vozilo), a i T72 nije skup ovih dana.

                  Comment

                  • Wiz
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 3104
                    • Nish

                    #24
                    Posebno imam lose misljenje o BMW motorima 2500ccm
                    Sto sta mu fali

                    Comment

                    • Vladd
                      CBC Senator XXL
                      • 09.07.2006
                      • 581
                      • NBG

                      #25
                      Cetiri crknuta (od pet u "okruzenju", tri puknuta bloka, jednom se razleteo karter), majstori im se najvise "raduju", a pri tome ne znam, od starijih modela, u BG i okolini, da mu nije "dusa izvadjena", sa ili bez pomoci majstora. "Pasionirani" vozaci BMW-a, oko mene ih "ne vole", iz slicnih razloga.
                      Ja inace i ne "obozavam" BMW-a, mislim da "pripada" odredjenom soju ljudi, kod nas, a ima i zanimljivijih modela, i za voznju i za zabavu.

                      Kazem, ponovo, to je moje misljenje o doticnim, ne treba da ga uzme previse u obzir. Ja imam svoje razloge, koji sa konkretnom situacijom ne moraju da imaju dodirne tacke (da ne kazem neke veze).

                      Vrlo licni razlozi, nije poenta mog ranijeg posta u mom "ukusu" vec u ostalim "cinjenicama", 15 god, skup auto...A "razmisljanja" su oko 5000 evra. Ko nema jos toliko u "fondu", ili pod jastukom, neka promeni model.

                      Poz.

                      Comment

                      • djukic
                        CBC Senator XXL
                        • 27.03.2005
                        • 2526
                        • Beograd

                        #26
                        Neznam nisam cuo da se nekom razleteo motor. Cuo sam da se pregrejao dizel jer nije pazio (menjao visko). Cuo sam da je otisao vanos nekom ali da mu se razleti motor??? Stvarno sta moras da mu uradis da bi se to dogodilo?

                        Stvar ukusa i izbora. Trenutno sam u izgradnji pa sam neplanirano zaglavio s mojim E34. Odnosno nemogu da ga promenim, naravno nije mi cilj da ga prodam i da kupim neki auto 2000godine od 5000E vec malko skuplji i naravno da to bude bar E39 a mozda i neki noviji.

                        Uvek bi pre izabrao recimo E39 iz 1996. nego daewo nubiru iz 2003 za iste pare naravno.
                        https://t.me/pump_upp

                        Comment

                        • Vladd
                          CBC Senator XXL
                          • 09.07.2006
                          • 581
                          • NBG

                          #27
                          Pa zamisli kada nisi cuo, vlasnici jedva cekaju da razglase, pisu Kuriru i Pinku . Tek kada ga se rese, bla bla..

                          A da razmislis o Daciji, kada vec spominjes Daewo

                          Comment

                          • djukic
                            CBC Senator XXL
                            • 27.03.2005
                            • 2526
                            • Beograd

                            #28
                            Prijatelje ja neznam koliko ti godina imas al znam koliko ja imam. Sta sam hteo da kazem: od 1988 godine aktivno se bavim BMW-ima doduse ne za leba al za zabavu. Nisam cuo da neko ima sistemski problem poput forda 1.8D sa losim kaisevima ili neku losu crtu motora tipa riknjava ovo ili ono na 100.000km??? Stim da ima i vlasnika kome je mnogo 5l ulja, pa dolivaju a nemenjaju ili neki iznervirani sto su morali da promene zupcasti i pumpu za vodu ili kablove... Takvima se po obicaju razleti motor, ali oni nisu referenca za odredjivanje kvaliteta motora.

                            P.S. Na pinku nisam video reklamu za BMW los motor, ali nisam pratio Mirka Alvirovica pa sam mozda propustio

                            P.S.1. Dacija (FuJ), pojesce me vlasnici dacija al stvarno mislim tako, pre bi vozio i ladu 110 nego daciju...
                            https://t.me/pump_upp

                            Comment

                            • Duke
                              CBC Senator XXL
                              • 16.01.2006
                              • 753
                              • Urbs Naissus

                              #29
                              Originally posted by djukic
                              Nesto sam racunao: Naprimer da uzme polo 1.9TDI. Promena kaiseva na tom autu kosta sa pripadajucim materijalom oko 500tinak eura. Ili naprimer Opel korsa nova za nu alternator (koji se kvari) kosta 1400Eura. Ili neki protokomer za alfu koji kosta 250E.
                              Upravo ovo su razlozi sto se sav najezim kad mi neko pomene euro 3... Pogotovo me uzasavaju elektronske komponente koje kostaju bubreg i plucno krilo pride, a mogu da ti crknu svakog trenutka...
                              "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

                              Comment

                              • Wiz
                                CBC Senator XXL
                                • 30.09.2004
                                • 3104
                                • Nish

                                #30
                                Jedini problem sto je BMW imao je sa Nikasilom ali to svi znaju,stose tice ovog od 2.5l 24V svi kazu da je izuzetan i jedan od najboljih BMW motora ikada

                                Comment

                                Working...
                                X