BMW 525ix

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vladd
    CBC Senator XXL
    • 09.07.2006
    • 581
    • NBG

    #76
    Pa nije offtopic, ako pogledas "pocetak" diskusije.
    Covek, osim misljenja i odusevljenja, trazi da ga poznavaoci upute sta bi trebao da pogleda, proveri.
    Nesporno je da auto fascinantno izgleda, ali nije nenormalno pitanje sta je ispod sjaja, posle 15 god "zivota". I mislim da nije pitao kakvi su novi ili neki drugi BMW-i, vec sta su im "slabe tacke", osim pojedinih vlasnika.



    Poz.

    Comment

    • djukic
      CBC Senator XXL
      • 27.03.2005
      • 2526
      • Beograd

      #77
      Pa to je coveku i receno. Sta su slabe tacke.
      Navedeno je da je jeftin za odrzavanje u standardnim varijantama. Ali je i upozoren da IX varijante nisu standardne i da mogu kostati jako puno u eksploataciji.
      E onda je neko lupio da se razlecu motori, i pri tome skinuo dva cilindra sa postojecih sestaka. Pa je ondak dat i sajt na kome se kaze da su motori prakticno neunistivi sa izuzetno skupim odrzavanjem. Ali taj neko nije naveo cinjenicu da se skupo odrazavanje odnosi na ameriku jer je i autor sajta amerikanac. Voziti BMW u americi jeste luksuz...
      https://t.me/pump_upp

      Comment

      • TAZZ
        Banovan
        • 30.05.2005
        • 1409
        • NBGD,SERBIA

        #78
        DA BMW 525 iX da........
        DA DA DA DA DA....
        ALI ne za 4500 evra...
        Moze 3850-4050...!!!
        To je to... ne za 4500 evra...
        Samo toliko...
        Za 4500 evra taj auto mora ali mora da bude .... ko nov....
        Da mu je uradjen VELIKI servis... i tako to... da je registrovan pre 1 mesec i tako...

        Moje mishljenje...

        Comment

        • Vladd
          CBC Senator XXL
          • 09.07.2006
          • 581
          • NBG

          #79
          @djukic
          Gde si ti "utripovao" 2,5 litra sa 4 cilindra? I ko je to odvalio, da ne citam 4 strane..

          Comment

          • djukic
            CBC Senator XXL
            • 27.03.2005
            • 2526
            • Beograd

            #80
            A ko je rekao da su "sestaci" losi(skoro sam vozio pezo 407, 3000 ), i ko "cita" po internetu i ne pise licna iskustva

            Evo i citirao sam ga....

            A pre toga je rekao:

            Posebno imam lose misljenje o BMW motorima 2500ccm ( i nekoliko mojih poznanika), ali to ne mora da ti bude merilo

            E toliko od mene

            Znaci da skratimo razmisljanje postoji li BMW E34 2500ccm a da je cetvrtak???
            https://t.me/pump_upp

            Comment

            • Vladd
              CBC Senator XXL
              • 09.07.2006
              • 581
              • NBG

              #81
              Pa gde su tu 4 cilindra???

              Ti si izveo neke medjuveze izmedju reci u dva- tri posta, i to ispovezivao.

              Ako sam rekao, sto si debelo, mozda i zlonamerno (a zasto zlo..bog te pita) zanemario, da su sestaci losi, zbog grejanja, proverio sam, kod tri je puko blok, kod jednog karter. Redovno "prazne" dzepove. Od ta cetiri, svi su sklepani, i tri su prodata.

              To se desava u zemlji srbiji, posle x stotina hiljada km. Nepoznato, zasto?

              Takodje je receno da su dobri prvih 100000, ali...to je bilo pre x godina, na netu definitivno "podrzavaju" da postoji problem pregrevanja, sto je ovde, ne u Nemackoj( u "prvih" 100-200000), dovelo do havarija.

              A sto se tice licnog iskustva, od proslog septembra sam vozio jedan 318, jedan 320 i Z3. Strava automobili, Z3 zahteva malo da se covek navikne na izdignutu haubu.
              ALI, ni jedan nije bio stariji od 5 godina..!!

              Jel to neko iskustvo? Ne, mislim da nije. Nov auto je nov auto...

              Ali zahvaljujuci njima, upoznao sam "srecne" vlasnike. Posto nisam bio "kupac" nisu imali razloga da se ne zale ili nesto kriju.

              A to, da li sam JA vozio 525 i to bar 15 godina, i da je TO validno iskustvo, to ti je "poslednja", da ne kazem klinacka odbrana. Takvu glupost, nadam se da nisi pomislio.

              Ili da pocnemo pricu da li na Mesecu ima vazduha, pa da je zavrsimo sa "otkud znas, jesi li bio tamo..."
              Samo poredjenje, da se zna na sta mislim, da ne bi bilo "pogresnih veza"

              Poz.

              Comment

              • djukic
                CBC Senator XXL
                • 27.03.2005
                • 2526
                • Beograd

                #82
                (pushi)
                Definitivno da zavrsimo (da neidemo u off):
                Ja kad nesto neznam stanem sa strane i cutim, slusam i gledam. Dobro
                pazim da nepricam napamet, kad pogresim ja to priznam.
                Savetujem ti da i ti ucinis isto.
                Stavio sam u jednom od gornjih postova NHF, upravo zbog boljeg i lakseg razumevanja. Umesto bilo kakvih argumenata, pomenute su mi patike, trenerke... Cak sam optuzen i da sam fan BMW-a?!

                Izvini ako smatas da sam tvoje recenice ili reci izvukao iz konteksta. Da li sam ili nisam neka procene ostali citaoci ove teme.

                Cilj mi je bio da objektivno prikazem E34 BMW sa svim manama i vrlinama. Nisam favorizovo ga nisam ga ni kudio. Opisao sam licno iskustvo u eksploataciji jednog BMW-a E34.

                P.S. Pomenuo si puga sa V6 3000 motorom, cak si ga i apostrofirao kao jedan od tvojih izbora, znas li ti nesto uopste o tom motoru?
                https://t.me/pump_upp

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #83
                  BMW vs econo auto gde je jos u izradi stednja materijala (i konstrukcionih resenja) osnovni motiv ja uvek biram BMW.
                  ne postoji slucajnost realnog trzisnog vrednovanja jednog modela auta- BMW zaista vredi svaku paru.
                  godiste auta nikada nije bilo pokazatelj kvaliteta konkretnog primerka, kamoli generalno da je nov (ili noviji) auto bolji sam po sebi od vec dokazanog i proverenog u praksi.

                  za razliku od pomenutih nize klase, BMW je auto visoke kvalitatvine klase izrade i taj kvalitet se ne istopi tek tako ni posle 20tak godina eksploatacije jer je takav auto ( i takav tip, ta klasa) i predvidjena da traje i traje...i traje bez greske decenijama.

                  to nije Pug, Daewoo ili slicno ni po cemu, niti je poredivo po mom misljenju.

                  ko voli i zeli extra auto to mora i da oseti po novcaniku, uvek ima jeftinije istog godista da se odabere, za svakoga se nadje zeljeno.

                  ista prica je i za Mercedes npr, pre bih uzeo jedan W126 iz 81 ili 85 godine nego 80% auta iz 2.000te godine ako je pouzdanost, uzivanje u voznji, komfor, niska cena eksploatacije nesto sto ima uticaja...

                  takvi auti su pravljeni za 500.000 ili 1.000.000 km bez generalki i nekakvih slicnih vecih havarija, dokazano vec mnogo puta kroz praksu sirom sveta
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • djukic
                    CBC Senator XXL
                    • 27.03.2005
                    • 2526
                    • Beograd

                    #84

                    Brick da te naznam, sa foruma, pomislio bih da si pravi dizelas kad toliko nahvali BMW-a.
                    https://t.me/pump_upp

                    Comment

                    • Duke
                      CBC Senator XXL
                      • 16.01.2006
                      • 753
                      • Urbs Naissus

                      #85
                      Ma, BMW nista ne valja.
                      Dzabe se ubedjujete s Vladdom, kad svi mi vrlo dobro znamo tu cinjenicu...
                      Luzeri...
                      Vozite BMW...
                      "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #86
                        da da, pravi dizelas
                        kada se isproba kako izgleda voznja u BMWu (ili slicne konstrukcije) i ostatku mas produkcije posle malo kilometara za volanom oseti se zasto nesto ima cenu koju ima i tretira se kao premium (prva liga) klasa vozila.
                        jos da malo povecaju dimenzije kabine/gepeka u BMW-u i eto mene u redu za jedan
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • TAZZ
                          Banovan
                          • 30.05.2005
                          • 1409
                          • NBGD,SERBIA

                          #87
                          Do tada SWE Vozila, a BRICK??

                          Comment

                          • djukic
                            CBC Senator XXL
                            • 27.03.2005
                            • 2526
                            • Beograd

                            #88
                            Eh, ja caletu kupujem E39 cim zavrsim oko kuce investicije...
                            https://t.me/pump_upp

                            Comment

                            • Vladd
                              CBC Senator XXL
                              • 09.07.2006
                              • 581
                              • NBG

                              #89
                              A ne ne, nisam ja rekao da BMW ne valja.

                              Ali da BMW u vlasnistvu Balkanca "ne valja", to da.

                              I kao drugi, "veci" savet, da se ne gladuje da bi se kupio auto. Ako hoce BMW-a, ne moze da bude bez pomocnog fonda, makar i za redovno odrzavanje.
                              Ne kupije se BMW "za sve pare" u kuci, pa jos vise.
                              "Ne vaze" polovne gume, "dobra a jeftina" ulja, i uopste, kada trazi delove, ne vazi prica "imas tamo jeftino".
                              A 15 god star auto je "spreman" za uvecane troskove. BMW, Mercedes, Jaguar...Ostali modeli, u vecini, se ne mogu zvati "autom" posle 15 god.

                              To je poenta.

                              Poz.

                              Comment

                              • dfast
                                CBC Senator XXL
                                • 26.05.2005
                                • 1302
                                • Hoofddorp NL /Bgd

                                #90
                                Vlado prica ti je generalna i uopstena. Svima je jasno da je odrzavanje bilo generalno lose u godinama unazad zbog loseg ulja, benzina ili rezervnih delova iz male privrede. Ali ljudi kojima je stalo do svog auta ili oni koji nisu hteli da rizikuju da im auto stane negde, su vodili racuna o odrzavanju. I to bez obzira da li poseduju Juga ili Bmw-a. Cak smo kao nacija mnogo vise "obrazovani" ili bolje receno upoznati o osnovnim stvarima oko odrzavanja nego prosecni evropljanin koji problem prepoznaje po zvuku, mirisu ili kad krene para da mu izbija ispod haube. Jednom komsiji je uletelo ulje u sistem za hladjenje i on je to tako vozio bez problema sve dok mu se nije upalila lampica za ulje, a kreteni u servisu ga prikacili na tester, dolili ulje i teraj dalje. Auto je Reno Kangoo 65kkm a toliko o odrzavanju van Srbije. Dzaba mreza servisa i skupa tehnika, jer ono osnovno ide od savesnog vlasnika. Holandezi ce da voze auto koji skripuce, drnda itd ali koji ide, sve dok ne dodje termin za redovan servis jer vanredni je trosak vise. A onaj redovni je ukalkulisan u rodisnje rashode i troskove pa manje boli glava.
                                Po meni auto od 15 god sa malo kilometara iza sebe je dobra investicija, jer je jeftin a jeftino mu je odrzavanje jer su delovi za njega jeftiniji nego od novih modela i ima ih novih i polovnih na otpadu sto je meni licno plus. Sto se tice ovog gore sa X oznakom, ne bih ga uzeo jer je ipak drugaciji od klasicnih i malo je dostupnih polovnih delova. Ali sve je prica dok se auto ne vidi i ne proba a tada ko zna .

                                Comment

                                Working...
                                X