BMW 525ix

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vladd
    CBC Senator XXL
    • 09.07.2006
    • 581
    • NBG

    #61
    Lepo sto ima jos "dyna".

    Nije diskusija o best buy, vec o bacanju para na auto star 15 god, kome je dusa u nosu.

    Iz "prilozenog", pozitivnog iskustva, taj auto je lepo sluzio. I da je sada '94, to bi vredelo uzeti. Ali nije. "Standardno" odrzavanje, nisu menjani amortizeri, i jos gomila sitnica, diskovi, sape, ne spominju se manzetne, kaisevi, izgleda da je vozen sa minimumom troskova, "balkanski sindrom"...

    Motor mozda moze, sa ponekim osvezenjem da ide 400k, ali vec je prosao tu stazu, ostali delovi su "pri kraju" zivota, enterijer i farba ako nisu "lickani", onda su za otpad..

    Covek postavio pitanje da kupi stari auto, a zaljubljenici ga opisuju, kao da je nov.

    Sada mu nije impresivno stanje, a ni krajnje brzine nisu nesto. Sa tako starim autom ici 200 ili 180, to je leteca bomba.

    Comment

    • Wiz
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 3104
      • Nish

      #62
      Ajd pitaj Boosta sta on vozi koje mu je godiste auto i koliko ga tera ne generalizuj rekao sam ti da ima auta starih 20god koji su u boljem stanju nego neke lesine od po par godina

      Comment

      • Williams
        CBC Senator XXL
        • 07.02.2006
        • 556
        • Beograd- Cerak

        #63
        Read BMW 5 Series reviews from real owners. Find out what they're like to drive, and what problems they have.

        Doduse nema 525ix ali su ostale 525 dobile dobre komentare, u poredjenju sa recimo pasatima B5 i B5,5.

        Comment

        • CikaKure
          CBC Senator XXL
          • 14.08.2005
          • 668
          • Beograd

          #64
          Originally posted by DejanV
          ... Zato bih, ako sam se bas nalozio da kupim neki auto, rizikivao i odvezao ga majstoru kome verujem da o mom trosku otvori i pregleda bar motor. Rizikujem te pare, ali zato radikalno smanjujem rizik kasnijih vrlo neugodnih i jezivo skupih otkrica...
          Tesko da ce prodavac da pristane da mu ti teras auto kod tvog majstora kome ti verujes, da mu otvara motor (pa makar i o tvom trosku) da bi se uverio u stanje motora. Ja polazim od sebe, nikada ne bi u ulozi prodavca pristao na takvu igranku, ne znam za druge.

          Milsim da se mnogo otislo u offtopic u ovoj temi.

          Comment

          • djukic
            CBC Senator XXL
            • 27.03.2005
            • 2526
            • Beograd

            #65
            Nepostoji garancija za polovan auto (bar ne kod nas).

            Zamisli situaciju da ja prodajem BMW-a a da mi dodje lik i kaze e samo da otvorimo motor, pa da budem siguran!?
            Sto se tice kupovine automobila do 5 godina na placevima, pa to je veca lutrija od upovine 15 godina starog auto od vlasnia (ne preprodavca). Gotovo da nepostoji auto do 5000E a da je star do 5 god. da nije presao bar 250.000km, naravno svi na placevima imaju magicnu km. od oko 95.000km.

            Upravo gore neko pomenu da generalna ide oko 300.000km na novim motorima. Zamislite koliko kosta generalna (puna) za neki noviji auto. Ja slucajno (namerno) znam koliko kosta za Peugeot 206 1.9d iz 2001. godine. Kosta preko 1700E i to da se pristedi!!!

            Ako covek uzme E34, pod uslovom da je prosao elementarno testiranje u vidu gledanja enterijera, motora i karoserije od nekog ko iole poznaje automobile (ne BMW-e) i ulozi cetvrtinu sume potrebne za generalnu tog Peugeota imace pouzdaniji, jaci i u svemu bolji auto. Ako na taj BMW stavi i dobar plinski uredjaj imace i ekonomicniji auto...

            Neubedjujem ja nikog da kupi BMW, nazalost trenutno kupujem Pickup i to Citroen Berlingo ili Pug. Partner. Obisao sam gomilu placeva, sve su automobili od 2001 do 2003. godine.

            U obilazak placeva idem sluzbenim Berlingom iz 2003. godine koji vozim od prvog dana. Ima na satu 60.000km. Nijedan auto na placu cak i oni za koje se kunu da su presli 20.000km nemoze da parira Berlingu koji je vozen 60.000km po srbiji. To znaci da su svi ti automobili dovezeni ovde upravo ulickani, smanjena im je kilometraza. Posto vozim Berlinga tacno znam gde da gledam i da procenim koliko je presao (posto u firmi za koju servisiram imamo jos pugova i berlinga sa preko 200.000km), svaki auto na placu presao je preko tih 200.000km. Znaci samo laz i prevara...
            https://t.me/pump_upp

            Comment

            • DejanV
              CBC Senator XXL
              • 19.07.2005
              • 682
              • Beograd

              #66
              Originally posted by CikaKure
              Tesko da ce prodavac da pristane da mu ti teras auto kod tvog majstora kome ti verujes, da mu otvara motor (pa makar i o tvom trosku) da bi se uverio u stanje motora. Ja polazim od sebe, nikada ne bi u ulozi prodavca pristao na takvu igranku, ne znam za druge.

              Milsim da se mnogo otislo u offtopic u ovoj temi.
              U tom slucaju, ja ne bih kupio to vozilo. Ionako bih to uradio samo sa vozilom koje sam bas zapeo da kupim, ne onako iz zezanja.

              Moja logika bi bila da ako to ne dozvoljava, onda verovatno nesto krije, a sta god da je, to za mene kao kupca nije dobro. Ne trazim da to bude neki budi bog sa nama majstor na crno, ne, idemo u ovlasceni servis, onaj sto pise, potpise i pecatira racuna radova. A ja cu svog strucnjaka povesti sa sobom.

              Polazim od sebe. Na stranu sto imam fasciklu punu racuna iz ovlascenog servisa, iz kojih se tacno vidi sta je kada radjeno i menjano, ali hajde, nije lako ali se moze lazirati, ja bih procenio da li ce covek ozbiljan, pa ako zakljucim da jeste, nema frke, plati posao pa otvaraj motor. Nemam sta da krijem, auto jeste to sto jeste i ja to mogu da dokazem.

              E sad, sto sam se ja zezao pa mu ubacivao dodatne servise preko onoga sto proizvodjac trazi, to je moj ceif, ja volim cesce servise. Mozda i zbog toga nemam problem sa otvaranjem motora. Pa na 42.000 km, umesto cetvrtog ja radim peti redovni servis.

              U ovoj zemlji i pod ovim okolnostima, ja potpuno razumem svakoga ko je duboko skeptican prema raznim pricama, iskustvo me je naucilo da kada dodje to cvrstoga, gde vise nema prica, 98% njih odustaje. Svaka cast onim 2%.

              Mi mozemo sada da pricamo da li 4.5K eura apsolutno malo ili mnogo za takvo vozili, ali realno, za ove uslove, to je lepa para. Lud je svako ko misli da ce se iko tek tako zaleteti sa takvom sumom.

              I ne znam zasto bi ovo bio off. Pre bih rekao da je ovo JAKO konkretno, za najveci deo prodavaca isuvise i nepodnosljivo konkretno.

              Pozdrav,
              DVV
              Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

              Comment

              • DejanV
                CBC Senator XXL
                • 19.07.2005
                • 682
                • Beograd

                #67
                Originally posted by djukic
                Nepostoji garancija za polovan auto (bar ne kod nas).

                Zamisli situaciju da ja prodajem BMW-a a da mi dodje lik i kaze e samo da otvorimo motor, pa da budem siguran!? ...
                Evo, zamisljam. I sta je tu cudno, sem mozda volje zainteresovanog kupca da rizikuje cenu da bi bio siguran?

                Za dobro odrzavan i normalno vozen motor, 60K km je nista, maltene se tek posteno razradio. Medjutim, za lose odrzavan auto, koji je neko lozio kao mutav, 60K km moze da bude i primicanje kraja zivota motora, sto naravno zavisi od od samog motora.

                Kod nas ne postoji cak ni pojam servisne knjizice. A posto za plagijat ovde niko ne odgovara sem ako nije lazirao novcanice, i kada je ima, nije 100% sigurno da je prava.

                I sta sada kupac moze? To sto je lim dobar, unutra cisto i ocuvano mu ne govori bilo sta o stanju motora. Pa ja imam komsiju koji auto pere bar dva puta nedeljno, ali znam da je vec preskocio dva servisa, koje i inace radi kod nekog majstora na crno, sa najjeftinijim motornim ulje koje moze da nadje (auto je Peugeot 106).

                I danas-sutra, to ce biti bas bukvalno spolja gladac, iznutra jadac.

                Ako neko moze da se seti pouzdanijeg nacina da se motor pregleda bez otvaranja, voleo bih da cujem za to.

                Pozdrav,
                DVV
                Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                Comment

                • Chubbs
                  Everybody lies
                  • 29.01.2006
                  • 5807
                  • Novi Sad
                  • Audi A6 1.8T

                  #68
                  a sta se podrazumeva pod: "otvaranje motora"?

                  i ako ti imas poverenja u tog majstora, treba li automatski i ja da imam?

                  sta ako kod "zatvaranja" zaboravi kombinirke unutra?

                  ups?
                  You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
                  Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
                  Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

                  Comment

                  • djukic
                    CBC Senator XXL
                    • 27.03.2005
                    • 2526
                    • Beograd

                    #69
                    Pa lepo sta podrazumeva. Skine glavu i zaviri unutra. Onda kaze vidis ovo ti je crklo, ovo ti je na izdisaju, ovo je pohabano...
                    I onda sve to lepo spakuje

                    1. Prvo nebih nikad dozvolio da mi spakuje motor s starim zupcastim kaisem
                    2. Zaptivka glave mora da bude kvalitetna po mogucstvu originalna
                    3. Glava mora na ravnanje odnosno kad je vec skinuta na sredjivanje
                    4. I sve to mora da spakuje majstor koji je pismen dovoljno...

                    Ako hoce covek da plati tih 300tinak eura da vidi kakav je motor odmah mu dajem da gleda. Jos kad je to sve rastureno o njegovom trosku ja bih skinuo karter, izbio klipove i zamenio karike i letece lezaje. Time bih o njegovom trosku definitivno osvezio motor
                    https://t.me/pump_upp

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #70
                      Originally posted by djukic

                      Ako hoce covek da plati tih 300tinak eura da vidi kakav je motor odmah mu dajem da gleda. Jos kad je to sve rastureno o njegovom trosku ja bih skinuo karter, izbio klipove i zamenio karike i letece lezaje. Time bih o njegovom trosku definitivno osvezio motor
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • 75ts
                        CBC Senator XXL
                        • 28.04.2005
                        • 651
                        • Beograd-Mirijevo

                        #71
                        E ko cem majketi da ti da 3 glave za tako nesto, pa pre ce da kupi auto na nevidjeno i da ze te pare stavi drugi polovan motor ako bas dotle dodje....a mogli bi i da skinemo tapacirunge usput da vidmo dal voda nije usla negde...

                        Comment

                        • Vladd
                          CBC Senator XXL
                          • 09.07.2006
                          • 581
                          • NBG

                          #72
                          E jesam se nasmejao sa "nepoverljivim" kupcem.

                          Kada je vec doveo "dobrog" majstora, sta ima da otvara motor, valjda majstor zna nesto.

                          Druga stvar, taj auto je veoma specifican, tako da fanovi, i majstori, otprilike znaju ko ga vozi, kako ga odrzava..ako ne taj majstor, onde druga cetvorica, pa nema pedeset majstora za BMW.

                          Servisna knjizica jako polako "ulazi" u obicaje kod vozaca i vlasnika. U vecini su "troskovnici", ali i to je neki pokazatelj.

                          Najveci problem, a stvar je mentaliteta, je sto Srbin ( a bogami i sire okruzenje), skupi 4000 evra za auto i pazari auto od 4500.
                          Pa varijanta, pola odmah (ili 60%), a ostalo za par meseci. Taman da od "ostatka" para uradi servis, zameni kaiseve, kupi dve dobre polovne gume... i tu se "odrzavanje" zavrsava.

                          Poz.

                          Comment

                          • djukic
                            CBC Senator XXL
                            • 27.03.2005
                            • 2526
                            • Beograd

                            #73
                            Ako znate tako nepoverljivog evo prodajem mog BMW-a samo da ga dobro proveri i zaviri u motor neki majstor
                            https://t.me/pump_upp

                            Comment

                            • TAZZ
                              Banovan
                              • 30.05.2005
                              • 1409
                              • NBGD,SERBIA

                              #74
                              @djukic
                              Nisam nasao FEN josh UVEk...
                              Treba da radim ULOSKE DIZNI, PUMPU, VENTILE DA STELUJEM...
                              Menjam Zupcasti... pa tek onda FEN... ali stariji, samo mehanika ne DDE...
                              Znas li , gdde da odradim zamenu i stelovanje dizni i pumpe...? da je dobro...
                              Ha... sad moram da menjam i zadnje SELEN BLOKOVE... one na MOST-u...
                              A u QURAC...
                              300 evr... ODEEEEEE.....

                              Comment

                              • CikaKure
                                CBC Senator XXL
                                • 14.08.2005
                                • 668
                                • Beograd

                                #75
                                Pa ljudi, upravo o tome govorim: Neko oce da proda auto, i sad se pojavljuje neko ko oce da otvara motor (skida glavu, nosi je na ravnanje, uzima novi dihtung, rasklapa, sklapa), i to ne traje 20, minuta, 20 sati, nego malo duze - auto mora da se parkira na 2-3 dana, uz sav rizik da neko to sve treba i da sklopi kasnije kako treba. Onako kako DejanV kaze, posto on nema poverenja u prodavca, ne bi bilo za neocekivati ni da prodavac nema poverenja u toga koji bi otvarao i kasnije zatvarao motor.

                                Offtopic je po meni prisutan jer smo se odaljili od teme bmwa 525ix.

                                Comment

                                Working...
                                X