BMW 525ix

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    #91
    Vidi Vladd, necu da komentarishem postove drugih i ne ulazim u (po stoti put) diskusiju na temu "BMW - najveca prevara auto-industrije" jer sam, bre, vishe umoran od toga... Medjutim, pojedine stvari koje si napisao cu morati da prokomentarishem...

    Vladd
    Covek postavio pitanje da kupi stari auto, a zaljubljenici ga opisuju, kao da je nov.
    Chitao sam nekoliko puta odgovore na pitanja choveka i pored namere nisam uspeo da prepoznam ko je to i gde rekao i "ubedjivao" choveka da je taj auto od 15 godina, ustvari, "k'o nov"?! Niko ovde nije toliko "zaneshen" da bi odvalio tako neshta, bez obzira na to koliko zagrizhen dotichnim brendom bio... Jer jednostavno to ne mozhe da pije vodu. Svestan je i shonegti toga, ali ja necu dovoditi u pitanje njegov "zdrav razum" i odluku da pazari bash jedan BMW "mator" 15 godina, kad je za iste novce mogao da pazari 7-8 godina mladji auto. Tim pre shto je pojam "mladji" za mene samo mrtvo slovo na papiru, i ne mora da znachi ama bash nishta kad se vec govori o "polovnjacima" bilo koje starosne kategorije. Ne razumem zashto toliko potencirash pojam "mator" auto jer smo svi svesni toga, ali jbg, "mator" vozni park je surova realnost zemlje Srbije. Da ne mislish da smo se svi mi "odapeli" pa umesto lepo choveku kazhemo da uzme nov auto, mi ga tu neshta kao zamajavamo da je i ovaj "k'o nov"?! Bili bismo zaista pravi licemeri kad bi tako neshta pisali, ali mi uzimamo u obzir i jedan krajnje nebitan detalj koji si ti smetnuo s' uma - kolichinu novca dostupnu choveku

    Nov auto je ipak nov auto...
    Shto se mene tiche, mislim da necu da preteram chak i ako kazhem da i mnogi NOVI automobili za mene lichno ne znache i garanciju kvaliteta, i UVEK cu se pre opredeliti za neki "matoriji" auto proverenog brenda u odnosu na NOVOG Yuga, Lanwind-a, KIU, Daciu (i mnoge druge, da ne imenujem...) you-name-it za istu kolichinu kesha. U tom smislu su choveku ponudjeni saveti i lichna iskustva sa konkretnim modelom, i sugerirano mu je na shta da obrati pazhnju, ali i data podrshka jer taj auto zaista vredi kupiti ako je u iole dobrom stanju shto se da detaljno proveriti. Nije jedini polovnjak za koji vredi dati te pare, naravno, ali je jedna od boljih opcija.

    Inache, pored tolikih sugestija da je auto mator, star i tako to, mogao si da nas sve "prosvetlish" nechime shto nismo znali i navedesh nekoliko automobila koji imaju isti ili slichan nivo opreme, isti ili bolji kvalitet (takav kakav je nakon 15-ak godina eksploatacije), da imaju pogon na svim tochkovima, bolji motor, vecu pouzdanost, da su bezbedniji, stabilniji, bolje lezhe, upravljiviji, za koje su dostupniji rezervni delovi i servisi, a koji su jeftiniji za odrzhavanje i uopshte eksploataciju, i koji se mogu kupiti za iste novce. Daj neku listu i obrazlozhenja...

    Sada mu nije impresivno stanje, a ni krajnje brzine nisu nesto. Sa tako starim autom ici 200 ili 180, to je leteca bomba.
    Ni na jednom autu stanje ne mozhe da bude "impresivno" nakon 15 godina aktivne eksploatacije (ne rachunam retko vozhene salonske primerke, restaurirane oldtimere i slichno). Tako da ne razumem shto bi to bio argument protiv ovog BMW-a konkretno? Ako nishta drugo, upravo je on jedan od brendova koji su medju izdrzhljivijim i onih koji najduzhe mogu da trpe chak i ove nashe kaldrme od puteva i komediju od "redovnog" odrzhavanja i servisiranja... Shto se krajnje brzine tiche, ovaj mozhe 'ladno preko 200 i opet ce da ide "kao po shinama", shto zbog tradicionalno dobrog lezhanja i upravljanja BMW-a, shto zbog velichine i pogona na svim tochkovima. Zashto mislish da je auto star 15 godina koji ide 200 km/h "leteca bomba" zaista ne znam?! Podrazumeva se da ce svako zdravo-razuman da prethodno iskontrolishe sve bitne elemente ukljuchujuci veshanje, sistem upravljanja, kochnice, trapove, gume, bla bla pre nego shto "zapali" 200 km/h autoputem, i ovo vazhi za sve bredove, naravno, chak i za nove automobile (bar one nove koji mogu da idu 200 km/h ). Ako sam ja mojom "matorom" i to "low budget" trojkom 318i ishao 200 (na stranu "laganje" brzinomera od +/- x km/h) i ni u jednom trenutku nisam osetio ni da nemam kontrolu ni da je auto nestabilan (shto ne bih smeo ni da probam sa mnogim "mladjim" polovnjacima) onda 525iX mozhe samo da ide isto, ili (mnogo) bolje od toga. Ako mislish na bezbednost, naravno da je SVAKI auto koji ide 200 km/h "leteca bomba", jer na toj brzini ni najnoviji nece da sachuvaju glavu na ramenima... Kad vec o bezbednosti prichamo, ja sam se u petici uvek osecao prilichno bezbedno, iako sam vishe puta imao prilike da budem u njoj vozhen VEOMA "nebezbedno"

    Dakle, shto se mene lichno tiche, za taj auto vredi dati taj kesh, i nakon odredjenih naknadnih ulaganja (shto sledi za bilo koji polovnjak koji se kupuje) i dalje mislim da chovek dobija solidan, robustan i pouzdan auto, tim pre shto ima i pogon koji ce da mu zadaje neuporedivo manje glavobolje chak i tokom zime, shto je uglavnom neki "jak" argument mnogih kad je "ocrnjavanje" BMW-a u pitanju.

    Dakle, nije taj 15 godina "mator" auto "k'o nov", ali je napravljen tako da i posle tolikih godina bude poprilichno utegnut i josh uvek ima "svezhine", shto teshko mozhe da se kazhe za 95% mnogo mladjih polovnjaka koji se mogu uzeti za 4 i po' cigle. Shto se motora tiche, ako postoji neki motor kojem ceo automobilski svet skida kapu kad je BMW u pitanju to su upravo njegovi redni shestocilindrichni motori. Konkretni motor od 2,5 litra je imao jedini "gaf" oko nikasila, i nikakav drugi "hronichni" serijski problem sa tim motorom nije postojao, ili bar nije poznat opshtoj javnosti, a narochito nije opshte poznato i priznato da se ti motori, iz chistog mira i nichim izazvani jednostavno - razlecu po putu Lichna pojedinachna iskustva sa "razletanjem" motora ne mogu da prihvatim kao objektivan, "realan" problem iz razloga shto znam kako ogromna vecina ljudi odrzhava svoje automobile. Ko hoce da vozi BMW i od njega uvek ochekuje da ga sluzhi besprekorno mora da se malo "otvori", ali ce zauzvrat imati itekako pouzdan auto. Ljudi koji pod redovnim odrzhavanjem smatraju tek dolivanje bilo kojeg ulja i zamenu filtera svake prestupne godine za mene nisu vredni posedovanja bilo kojeg automobila a kamo li nekog iz vrha automobilske industrije.

    BTW. Moj prijatelj, auto mehanichar i serviser BMW vozila, je koliko juche otputovao na more u Grchku svojom "matorom" peticom sa sve porodicom i punim gepekom. Taj auto ima na km satu ogromnu kilometrazhu, toliku da je ustvari preko deset puta obishao Zemlju po najshirem pojasu (Ekvatoru), i dan-danas radi k'o sat. Redovno odrzhavan, motor "neotvaran", menjani (standardno), potroshni materijali i delovi... I dalje broji, bez problema...

    Kako bi 95% polovnjaka koju se za te pare mogu uzeti, makar i tako odrzhavani, ali koji nisu tako "matori" izgledali sa blizu pola miliona km na satu - mogu samo da zamislim...

    I u tome je cela poenta ove priche, nikakvo zamazivanje ochiju vec realno sagledavanje na stvari. Kol'ko para tol'ko muzike, a za ovoliko para teshko da bi neko/neshta "sviralo bolje" (i duzhe).

    Ovde vredna pomena i u konretnom primeru pouchna je stara engleska izreka koja kazhe:

    Prejudice cannot see the things that are because it is always looking for things that aren't.

    Ko razume shvatice...
    http://www.bmw.tv

    Comment

    • Vladd
      CBC Senator XXL
      • 09.07.2006
      • 581
      • NBG

      #92
      Prica je generalna onoliko koliko se "generalno" postupa sa autom. Detalji su konkretniji.
      Nismo definisali "malo" kilometara, posle 200000km, "mlada" je malo trudna.
      BMW, kao firma, je ostavila trag na planeti. Auto je auto velikog stila.
      Imaju neke "specificnosti" kao npr grejanje sedista na autu koji pretenduje da bude sportski. Mislim da je tu "devijaciju" napravio marketing, i zahtevi bogatih kupaca. Ostalo je "puna kapa luksuza i kvaliteta".
      U USA, koja je mnoge civilizacijske elemente podigla na najvisi nivo(sport film, automobilizam, nauku, politiku, ratovanje..), BMW je jos uvek ekskluzivan auto, posebnog imidza i kao "evropski".
      U evropi(prepunoj kolonijalnih "sila"), taj auto vozi bogata, gornja srednja klasa. Ako ga voze "siromasniji", njihov prosek primanja je dvadesetak puta veci nego na Balkanu.

      A onda se u pricu "ubace" Balkanci. Sa svojom "psihologijom", neznanjem, uobrazenoscu, nerealnim zeljama, violentnim "besom", i postanu "korisnici luksuza", na specifican nacin. "Veliki" vozac BMW-a i "posednik" iskustva, Marko Milosevic, npr...

      Ili neko ko je ustedeo (da ne spominjem alternativne metode)nesto para, pa bi sada "potkivanje". I postavlja se lagano pitanje, cemu sluzi taj auto, ako ne za specificnu zabavu. Ekonomican, nije, dodaje vlasniku odredjen imidz, ali to ima cenu, ali cena "posedovanja" nije "maksimirana" nema gornji limit.

      Da li vredi uzeti taj auto. Vredi, i za 10000 evra, ali ako se zna cemu "sluzi".
      A da li ga vredi uzeti za 4000 evra, kakvi su mu kvarovi, da li je "ekonomican, koliko trosi...nije bas za "diskusiju", odgovor je, mozda, pogledaj nekog ford-opela "kupusara", karavan, dizel...
      Ne znam koloko domacina znaju koliko im zena trosi...

      Gde ces generalnije i uopstenije, od situacije u kojoj smo...

      Poz.

      Comment

      • Vladd
        CBC Senator XXL
        • 09.07.2006
        • 581
        • NBG

        #93
        @overspeed

        "uskocio" si dok sam pisao

        Navescu ti auto, takve opreme i godista. Lancer(Mirage, za USA), ima istu opremu kao i taj BMW, i nesto manje, u detaljima.
        Servo, klima, automatik, elektricno podesavanje retrovizora, CB, muzika sa 6 zvucnika, zasticena karoserija protiv peska("dubajac"), otprilike sva tehnika iz '90-tih. Sto se komfora tice.
        Tada je bio auto koji je tri puta jeftiniji od BMW-a sa tom opremom.
        Presao je boga oca, dosao je sa renta kara, sa bar 100000, na sledecih 450k promenjeni amortizeri, posle jos 120k motor i menjac, presao sledecih 160k, generalna(jedan klip dobio rupu na sredini, ostali odlicni)....i vozice jos 50-100k dok ga ne bacim.
        Ali je "sedan", auto za domacice, do maximarketa i nazad..
        Nije da nema "mazgi"

        Moze da kupi bembaru, i lepo da se vozi, a moze da je kupi i da seta po simsu, da mu se "rodi" trosak od par hiljada evra, ili parking, do "boljih" vremena.

        Poz.

        Comment

        • djukic
          CBC Senator XXL
          • 27.03.2005
          • 2526
          • Beograd

          #94
          Ja stvarno nerazumem:
          Objasni mi molim te u sta da ulozi nekoliko hiljada eura. Ako uzme auto da bar izgleda dobro, i otera ga kod pismenog majstora ako nemoze sam da pogleda motor, znaci da prodje elementarno testiranje kao i svaki drugi polovan auto, gde da ulozi par hiljada E???

          1. Zamena kaiseva sa kaisevima je oko 100E
          2. Pumpa za vodu je oko 50E
          3. Stelovanje ventila sa dihtungom dekla je 20E
          4. Set kvacila je oko 300E (kvalitetan)
          5. Kompletan trap je do 200E
          6. Visko ventilator je 50 do 80E
          7. Plocice za kocnice su od 40E pa navise
          8. Remont alternatora 30E
          9. Remont Anlasera 30-50E
          10. Gume uh teska tema ali za mog dizela od 80E po komadu
          11. Lezaj tocka od 30E
          12. Kompletna vrata su 50 do 80E
          13. Prednje sediste 30E
          14. Remont turbine donesena je 200E a sa skidanjem 250E...

          Sta tu kosta 1000E, sto se mene tice ja bih uzeo bmw u bilo kom stanju ako imam 2000E da ulozim u njega. Lepo bi kupio stranca za oko 1000E, polako bi prepakovao i napravio sebi auto za voznju. Sa ostalih 1000E ja bih sa takvim BMW-om otisao u grcku na letovanje...
          https://t.me/pump_upp

          Comment

          • TAZZ
            Banovan
            • 30.05.2005
            • 1409
            • NBGD,SERBIA

            #95
            @ OVER...... PA BATICE, LEGENDO, TIGRE NEBESKI.....
            RESPECT!!!

            Comment

            • TAZZ
              Banovan
              • 30.05.2005
              • 1409
              • NBGD,SERBIA

              #96
              Originally posted by Vladd
              @overspeed

              "uskocio" si dok sam pisao

              Navescu ti auto, takve opreme i godista. ..................................

              Poz.
              Skratio sam da ne bi odlazilo dragoceno mesto.....

              Pa pazi VLADD>.....


              Za te pare ....
              Pa moze i SAAB 9000 CSE 2.0T 94-95god. sa kozom, automatskom klimom, bord compom, cruise controlom, jezivo siguran auto sa potencijalom za nenormalan TUNING... a prelaze BOGA OCA....
              Nije poenta shta kupiti za 4.500 evr, vec da li, i vredi li...
              Da vredi 3850-4150 .... ja bih dao i ne bi razmishljao... naravno zavisi od stanja, registracije kad istice i tako...

              Comment

              • TAZZ
                Banovan
                • 30.05.2005
                • 1409
                • NBGD,SERBIA

                #97
                Originally posted by djukic

                3. Stelovanje ventila sa dihtungom dekla je 20E


                G-DE...

                Comment

                • djukic
                  CBC Senator XXL
                  • 27.03.2005
                  • 2526
                  • Beograd

                  #98
                  Pa g-de pa kod mene
                  dihtung dekla ti i netreba, ja zatvaram pastama...
                  Tako da mene kosta dzabe stelovanje
                  Sve ovo za E34 M21 za ostale neznam
                  A i koliko bi trebalo da oksta kod majstora???
                  https://t.me/pump_upp

                  Comment

                  • TAZZ
                    Banovan
                    • 30.05.2005
                    • 1409
                    • NBGD,SERBIA

                    #99
                    a dodjem ja kod tebe i donesem ...
                    pa odradimo stelovanje.... Ventila...

                    Comment

                    • Vladd
                      CBC Senator XXL
                      • 09.07.2006
                      • 581
                      • NBG

                      Pa otprilike u "poslednjih" par postova, najvise "koristi". To su podaci, sta moze da ceka korisnika ili ne.
                      Od saveta, dobar je, bruka kako ide, strava, mislim da nema vajde.

                      Poz.

                      Comment

                      • djukic
                        CBC Senator XXL
                        • 27.03.2005
                        • 2526
                        • Beograd

                        Pazi samo da nebude puno piva, jerbo ce ih nastelujemo na 1mm svaki...
                        Moze stelovanje samo da postavim ogradu na plac pa da radimo...
                        https://t.me/pump_upp

                        Comment

                        • TAZZ
                          Banovan
                          • 30.05.2005
                          • 1409
                          • NBGD,SERBIA

                          Ajde Bate...
                          Razvali me... mada .. radicu mu dizne i jos stosta pa tad moze da se odradi i stelovanje ventila....

                          Comment

                          • Wooodoo
                            CBC Senator
                            • 01.10.2005
                            • 214
                            • Beograd

                            Neka se javi shonegti i kaze sta je uradio. Da nije taj auto iz 45-og bloka?
                            http://www.youtube.com/watch?v=GsfciiNU ... yUhUyImcwc

                            Comment

                            • Vladd
                              CBC Senator XXL
                              • 09.07.2006
                              • 581
                              • NBG

                              Da, sta je bilo sa "glavnim"?

                              A kako vidim, ovde ce komsije i da se okume

                              Comment

                              • djukic
                                CBC Senator XXL
                                • 27.03.2005
                                • 2526
                                • Beograd

                                Vladd: Vidi mi avatar: e to ti je mehari
                                Najmladji je iz 1987 godine, ja licno bi voleo seriju od 1975 do 1982.
                                Ima 602ccm, dva cilindra.......
                                https://t.me/pump_upp

                                Comment

                                Working...
                                X