Auto industrija - Globalno Split iz Pick Up-ova

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Horsepower
    CBC Senator XXL
    • 29.12.2005
    • 2000

    #16
    Originally posted by brick
    Da su se dizeli pokazali popularni medju kupcima, mnogi bi pravili dizele.

    Slican slucaj je bio i sa razvojom hybrida
    nije ni priblizno slican slucaj.
    za dizel ne treba nikakav (novi) razvoj, vec je sve razvijeno i u Evropi i u Japanu.

    Hybrid koristi benzin kao pogonsko gorivo koje se moze kupiti na pumpi u SAD.

    u SAD nema pumpi sa (kvalitetnim) dizel gorivom.


    sve i da neko naprasno isporuci npr 1 milion dizel novih ekonomicnih vozila nemaju gde da toce gorivo.

    niko nece kupiti auto koji ne moze da se mrdne iz garaze, sto je slucaj sa dizelom u SAD.

    kupci su jedan deo price, vazniji deo je drzavna politika (de)stimulacija upotrebe ovog ili onog goriva.

    SAD kao drzava se baziraju na naftnom lobiju/ profitima proisteklim iz povelike potrosnje benzina.

    dok se taj uzrok ne promeni, nece se ni struktura potrosenj goriva tek tako promeniti.

    ovako kako je sada organizovan sistem u SAD dizeli nemaju sanse za masovniju primenu.
    to ima svoju cenu koju placaju gradjani/vozaci.

    koliko ce i dokle ce da trpe a kada ce da zapocnu tranziciju ka energetski efikasnoj potrosnji fosilnih goriva je lokalni americki problem u koji ne bih ulazio.
    Daj nemoj pricati o onome sto ne razumes. Po tebi ispada da su svi oni koji su potrosili $50,000 na dizel pickupe da ih drze u garazi, sto je daleko od istine.

    Dizeli nemaju sansu za masovnu prodaju jer niko nije zainteresovan da ih kupuje. Kad su Honda i Toyota predstavili prve hybride trziste je dobro reagovalo i zato su i druge kompanije pocele praviti hybride. Ali kad je VW predstavio dizele i kad trziste nisu interesovali ti isti dizeli, onda druge kompanije nemaju razloga da prave dizele.

    Comment

    • prolupator
      CBC Senator XXL
      • 02.09.2005
      • 3968
      • Zemun

      #17
      Originally posted by Horsepower
      Originally posted by brick
      Da su se dizeli pokazali popularni medju kupcima, mnogi bi pravili dizele.

      Slican slucaj je bio i sa razvojom hybrida
      nije ni priblizno slican slucaj.
      za dizel ne treba nikakav (novi) razvoj, vec je sve razvijeno i u Evropi i u Japanu.

      Hybrid koristi benzin kao pogonsko gorivo koje se moze kupiti na pumpi u SAD.

      u SAD nema pumpi sa (kvalitetnim) dizel gorivom.


      sve i da neko naprasno isporuci npr 1 milion dizel novih ekonomicnih vozila nemaju gde da toce gorivo.

      niko nece kupiti auto koji ne moze da se mrdne iz garaze, sto je slucaj sa dizelom u SAD.

      kupci su jedan deo price, vazniji deo je drzavna politika (de)stimulacija upotrebe ovog ili onog goriva.

      SAD kao drzava se baziraju na naftnom lobiju/ profitima proisteklim iz povelike potrosnje benzina.

      dok se taj uzrok ne promeni, nece se ni struktura potrosenj goriva tek tako promeniti.

      ovako kako je sada organizovan sistem u SAD dizeli nemaju sanse za masovniju primenu.
      to ima svoju cenu koju placaju gradjani/vozaci.

      koliko ce i dokle ce da trpe a kada ce da zapocnu tranziciju ka energetski efikasnoj potrosnji fosilnih goriva je lokalni americki problem u koji ne bih ulazio.
      Daj nemoj pricati o onome sto ne razumes. Po tebi ispada da su svi oni koji su potrosili $50,000 na dizel pickupe da ih drze u garazi, sto je daleko od istine.

      Dizeli nemaju sansu za masovnu prodaju jer niko nije zainteresovan da ih kupuje. Kad su Honda i Toyota predstavili prve hybride trziste je dobro reagovalo i zato su i druge kompanije pocele praviti hybride. Ali kad je VW predstavio dizele i kad trziste nisu interesovali ti isti dizeli, onda druge kompanije nemaju razloga da prave dizele.
      Moralo bi biti dovoljno pumpi s tim istim dizelom da se ljudi zainteresuju, a treba proci i neko krace vreme da se narod osvesti... Kao ovde s plinom, kad sam se ja poceo voziti na plin bile su tri pumpe u gradu, sad im se broj ne zna... ranije ste morali imati bojler u gepeku, a sad moze i mala torusna boca jer pumpi ima k'o salate... Ista situacija je s dizelom u americi, pardon, suprotna, NEMA ga na pumpama!!! Bar ne dovoljno. Tako, recimo u Svedskoj je normalna stvar naci etanol na pumpama, a ovde niko i ne zna sta je to... Amerikanci se mnogo voze i brzo bi shvatili prednosti i ekonomiscnost dizel motora, samo kad bi imali gde da sipaju gorivo... Lobisti vode drzavu...
      OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

      prolupator.mojblog.rs

      Comment

      • Horsepower
        CBC Senator XXL
        • 29.12.2005
        • 2000

        #18
        Vecina pumpi (citaj: skoro sve) ima dizel, ali kao sto rekoh, za njih narod nije zainteresovan. Dizeli postoje u Americi 30-ak godina i Amerikance nikad nije interesovao (osim ako se radi o pickupima).

        Ako hoce ekonomicni auto - kupice hybrid, ne dizel.

        Comment

        • BRABUS
          CBC Senator XXL
          • 15.10.2004
          • 2399
          • London

          #19
          Originally posted by Horsepower
          Originally posted by brick
          Code:
          Ford ima najgoru prodaju sada jos od 1992. , tako sami americki mediji pricaju
          Ali to nije razlog za gubitak novca. Nissan nije ni medju prvih 5 po prodaji, ali pravi najveci profit po prodanim vozilima
          Neznam jesi li informisan, ali Ford je pre 3 dana objavio gubitak za period of jula do septembra od 5.9 milijardi dolara, na ukupno 37 milijardi prihoda. Toliko o Fordovoj profitabilnosti....

          Mislim da neki ljudi ovde uopste ne shvataju u kakvom je shithole-u Americka auto industrija...

          Comment

          • Horsepower
            CBC Senator XXL
            • 29.12.2005
            • 2000

            #20
            Jeli vi citate sve ili samo delove?

            Ja nisam rekao da Ford ne gubi pare vec sam rekao

            a) gubitak $$$ nema veze sa prodajom, jer je prodaja Forda veca ove godine.

            b) gubitak novca je povezan sa "Way Forward" planom, a po tom planu Ford planira po nekoliko novih vozila za svaku diviziju (Ford, Mercury, Lincoln) sto naravno kosta $$$. Od Forda se ne ocekuje profit u narednih nekoliko godina tj. sve dok Way Forward ne bude zavrsen.

            Comment

            • BRABUS
              CBC Senator XXL
              • 15.10.2004
              • 2399
              • London

              #21
              Hmm...Way Forward Jako sam skeptican po tom pitanju, iz dva razloga. prvo sto svi dosadasnji way forward-i za Ford propali, a drugo je to sto nema ko da ga implementira na valjani nacin. Mullally jeste cost-cutter, ali nije iz auto-sveta. Elem, cak i uz njegove najbolje napore, ono sto je Ford propustio da uradi u dosadasnjem Way Forward programu pod Bill Fordom je tesko nadoknadivo....a kostalo je toliko novca.

              Za Q4, najavljen je jos veci gubitak od sadasnjih 5.8 milijardi dolara. Licno sam misljenja da je Chapter 11 jako blizu i za Ford i za GM, jer to je jedini Way Forward da bi oni mogli da se izvade iz krize.

              Problem Forda je generalno problem cele Americke auto industrije kojoj mnogo stvari stoji na vratu, pocevsi od nemogucnosti da kontrolisu svoje troskove proizvodnje, preko ogromnih penzionih i zdravstvenih izdataka, do makroekonomske situacije u USA.

              Kazes prodaja veca - pa naravno da jeste, s obzirom na to kad pogledas koliki rabat dobijes na kupovinu novog auta. Koiliko se ja secam, u avgustu prosle godine, kad sam poslednji put gledao incentives per vehicle, u proseku si za kupovinu Forda dobijao izmedju 3500 i 4000 dolara, iliti skoro 20% prodajne cene auta. A da ne spominjemo 0% financing na 72 meseca. Da, treba nekako izbaciti preko 600.000 vozila iz zaliha

              Sve su to ocajnicki pokusaji da se fabrika vestacki odrzi u zivotu, ali ne vidim neku perspektivu. Cak i da je tvoj argument o rastu prodaje tacan (a koliko je, mozes da vidis na slici dole), nema nikakve ekonomske logike prodavati nesto na silu sa ogromnim gubitkom. Jednostavno, koncept nije odrziv.

              Sto se teze da novac ide u ulaganje za razvoj modela, varas se...pogledaj ako te ne mrzi na Fordovom sajtu kako se istorijski krece R&D i Capex spending (kao % od prihoda). Novac Forda i GM-a ide u bunar bez dna...

              Chrysler je mozda u najboljoj situaciji od Big 3, ali je i on u govnima do guse, ali on ima nekog da pokrije negove gubitke....ali mislim da nece ni to za uvek

              Comment

              • BRABUS
                CBC Senator XXL
                • 15.10.2004
                • 2399
                • London

                #22
                Evo i slike....Japanci stizu

                Comment

                • Horsepower
                  CBC Senator XXL
                  • 29.12.2005
                  • 2000

                  #23
                  Originally posted by BRABUS
                  Hmm...Way Forward Jako sam skeptican po tom pitanju, iz dva razloga. prvo sto svi dosadasnji way forward-i za Ford propali, a drugo je to sto nema ko da ga implementira na valjani nacin. Mullally jeste cost-cutter, ali nije iz auto-sveta. Elem, cak i uz njegove najbolje napore, ono sto je Ford propustio da uradi u dosadasnjem Way Forward programu pod Bill Fordom je tesko nadoknadivo....a kostalo je toliko novca.

                  Za Q4, najavljen je jos veci gubitak od sadasnjih 5.8 milijardi dolara. Licno sam misljenja da je Chapter 11 jako blizu i za Ford i za GM, jer to je jedini Way Forward da bi oni mogli da se izvade iz krize.

                  Problem Forda je generalno problem cele Americke auto industrije kojoj mnogo stvari stoji na vratu, pocevsi od nemogucnosti da kontrolisu svoje troskove proizvodnje, preko ogromnih penzionih i zdravstvenih izdataka, do makroekonomske situacije u USA.

                  Kazes prodaja veca - pa naravno da jeste, s obzirom na to kad pogledas koliki rabat dobijes na kupovinu novog auta. Koiliko se ja secam, u avgustu prosle godine, kad sam poslednji put gledao incentives per vehicle, u proseku si za kupovinu Forda dobijao izmedju 3500 i 4000 dolara, iliti skoro 20% prodajne cene auta. A da ne spominjemo 0% financing na 72 meseca. Da, treba nekako izbaciti preko 600.000 vozila iz zaliha

                  Sve su to ocajnicki pokusaji da se fabrika vestacki odrzi u zivotu, ali ne vidim neku perspektivu. Cak i da je tvoj argument o rastu prodaje tacan (a koliko je, mozes da vidis na slici dole), nema nikakve ekonomske logike prodavati nesto na silu sa ogromnim gubitkom. Jednostavno, koncept nije odrziv.

                  Sto se teze da novac ide u ulaganje za razvoj modela, varas se...pogledaj ako te ne mrzi na Fordovom sajtu kako se istorijski krece R&D i Capex spending (kao % od prihoda). Novac Forda i GM-a ide u bunar bez dna...

                  Chrysler je mozda u najboljoj situaciji od Big 3, ali je i on u govnima do guse, ali on ima nekog da pokrije negove gubitke....ali mislim da nece ni to za uvek
                  Way Fordward nije bas tako davno predstavljen. A koliko ja znam (znam mnogo jer bas pratim sta Ford radi) plan je da se eliminisu mnoge fabrike i da se predstave novi modeli. Nijedan od tih novih modela jos uvek nije stigao, a prvi modeli trebaju stici sledeceg meseca (a to su Ford Edge i Lincoln MKX). Takodje je planirano novi Ford Mustang, Ford Fairlane (kao i Lincoln verzija od Fairlane), Lincoln MKS, pa nove generacija od Ford Five Hundred, Mercury Montego i Ford Freestyle ...
                  Znaci narednih nekoliko godina ce biti teze, ali onda stvari trebaju krenuti svojim putem.

                  Ford je imao proslo leto velike popuste jer su tada bili employees discounts tj. mogao si kupiti Forda po istoj ceni koju dobijaju ljudi koji rade za Forda. Ja sam dobio moj Ford F-150 letos za $8,000 ispod MSRP. I to nije bio slucaj samo kod Forda vec i kod Chryslera i GM-a. Sad toga vise nema. Sad mozes dobiti kakve-takve popuste na SUV i Pickupima, ali ne toliko na automobilima.
                  Danas svako nudi popuste, niko nije lud da placa MSRP. Jedan tip sa MustangSource.com je nedavno kupio novu Hondu Ridgeline pickup za $6,000 ispod MSRP, a vidim da sve vise Japanskih kompanija pocinju nuditi male kamate (1.9%).

                  Protiv Toyote se Ford, kao ni bilo koja druga Americka kompanija, ne moze boriti. Toyota je jednostavno prejaka, stekli su reputaciju i sad zive od te reputacije i broj 1 su u svetu. Ali odmah posle Toyote slede GM i Ford dok je Chrysler broj 5. Znaci u prvih 5 imas cak 3 Amerikanca i po jednog Japanca (Toyota) i Evropljanina (VW).

                  Comment

                  • Bane R
                    CBC Senator XXL
                    • 27.03.2006
                    • 1769
                    • Beograd

                    #24
                    Originally posted by BRABUS
                    Evo i slike....Japanci stizu
                    Stižu?


                    Ovo je 6/6 japanaca, a viđao sam ovaj parking i kada je od 13 automobila 11 bilo japansko...

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #25
                      Daj nemoj pricati o onome sto ne razumes. Po tebi ispada da su svi oni koji su potrosili $50,000 na dizel pickupe da ih drze u garazi, sto je daleko od istine
                      to su kamioni, nemaju blage veze sa modernim dizel motorima u modernim automobilima.

                      hint- dizel JTD Fiat ima 1.3 litra zamremine, Reno 1.5l Dci, itd itd.

                      koji pickup ima motor < 2.0 litra ?

                      da ne brkamo pojmove, prastari pickupovi i moderni automobili su jako tehnoloski udaljeni.

                      moderni dizel ima aproksimativno 70-80 HP za svakih 1.0 litara zapremine.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #26
                        Vecina pumpi (citaj: skoro sve) ima dizel
                        ma nema, to sto drze je loz ulje, lozak, D2, to sto je staro 30 godina.

                        taj sto ima na pumpama po SAD se ne moze koristiti za automobile, previse je prljav, sumporast, nerafinisan, los, van danasnjih tehnickih standarda.

                        to se koristi za grejanje kuca, zove se heating oil, stoga i zimi uvek poskupi jer poraste potraznja....

                        dizel motori su mnogo napredovali zadnjih 10-tak godina u svetu, Amerika je to prespavala.

                        e za te moderne dizel motore u SAD nema (dovoljno) ponudjenog adekvatnog goriva.
                        a nema ga jer se ni ne proizvodi u SAD gde su rafinerije zastarele i u koje nije ulagano decenijama sto se rafinacije dizela tice.

                        kamioni, poljoprivredne masine, stara dizel tehnologija to trpi, ide na lozaka, kotlovi za grejanje.

                        potpuno je razlicita situacija u SAD vs ostatak razvijenog sveta u samim osnovama, bazi.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #27
                          Ja nisam rekao da Ford ne gubi pare vec sam rekao

                          a) gubitak $$$ nema veze sa prodajom, jer je prodaja Forda veca ove godine.

                          b) gubitak novca je povezan sa "Way Forward" planom, a po tom planu Ford planira po nekoliko novih vozila za svaku diviziju (Ford, Mercury, Lincoln
                          ma znam sta si rekao, samo to sto ti kazes je totalno suprotno od javnih informacija iz americkih medija.

                          - Ford ove godine zvanicno ima PAD prodaje, -25%, i najlosiju prodaju koja se na pamti odavno.

                          - danas objavljeno da Ford ubrzano prodaje 3 firme iz PAG grupe.
                          gasi Mercury brand.

                          nikakvih novih modela vozila, danas objavljeno da Ford ZATVARA 16 fabrika sirom SAD i otpusta do kraja godine oko 20.000 radnika minimum.
                          izvor- Euro news, vrti se 24 sata kao headlines..


                          neko je u zabludi, ili mediji koji pisu crne statistike o Fordu ili ti imas drugacije izvore gde su brojke drugacije.

                          pominje se i pripajanje GMu kao ideja za spasavanje sta se spasti moze.

                          da nije bilo toliko u medijima ne bi imao pojma u kolikoj je dubiozi Ford, niti bi se setio da razmisljam uopste o Ford-u.

                          meni je zao urusavanja Forda, bice teskih posledica ako se stvarno dogodi krah.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • Horsepower
                            CBC Senator XXL
                            • 29.12.2005
                            • 2000

                            #28
                            Originally posted by brick
                            Daj nemoj pricati o onome sto ne razumes. Po tebi ispada da su svi oni koji su potrosili $50,000 na dizel pickupe da ih drze u garazi, sto je daleko od istine
                            to su kamioni, nemaju blage veze sa modernim dizel motorima u modernim automobilima.

                            hint- dizel JTD Fiat ima 1.3 litra zamremine, Reno 1.5l Dci, itd itd.

                            koji pickup ima motor < 2.0 litra ?

                            da ne brkamo pojmove, prastari pickupovi i moderni automobili su jako tehnoloski udaljeni.

                            moderni dizel ima aproksimativno 70-80 HP za svakih 1.0 litara zapremine.
                            Kao sto rekoh, VW ima dizele i ljudi nisu zainteresovani da ih kupuju tako da ni drugi nemaju razloga da ih prave.

                            Comment

                            • Valent Vudriga
                              CBC Senator XXL
                              • 02.04.2005
                              • 2778
                              • USA

                              #29
                              Horsepower, hajde opusti se malo. Ford je u teskoj gabuli, a razlog je slaba prodaja. Ameri pomalo dolaze sebi i kupuju uvozna vozila iz svima poznatih razloga. Uvjetno receno uvozna, svi popularniji modeli se rade u USA. Odnos cijene kvalitete i dizajna je daleko u korist Evrope i Azije. Ameri kao Ameri, samo gledaju kako ce dici brz dolar, pa su zivjeli na starim lovorikama. Totalno u zabludi o svojoj moci. Bin Laden im srusio dva nebodera, i usput jos kojesta, Japanci nekoliko automobilskih kompanija.

                              Uporno su se odbijali prilagoditi promjenama na trzistu jos iz vremena invazije VW-a iz sezdesetih, pa onda Honde iz sedamdesetih. U osamdesetim su pravili nevidjeni skart, gori od modela iz prethodne decenije i sve to dok je svaki sljedeci japanski model bio bolji i bolji.
                              Kakav way forward? Pogresna poslovna / razvojna politika. Way backwards.
                              Vecina amera zivi u sapunskom mjehuru uz pomoc kreditne kartice. Da nije kredita i oni bi vozili aute na plin ili dizel.
                              Sto se tice dizela, dolazi mu vrijeme i na malim autima. Najveci problem je sumpor, 500ppm. Novi zakon trazi ne vise od 30ppm, mislim od sljedece godine. Redukcija sumpora kosta, a to amerima ne pase, vole jeftino kupiti i skupo prodati. VW je obustavio prodaju putnickih common rail dizela do tog roka jer su imali previse problema s gorivom.

                              Kazes da dizeli nemaju sansu ovdje. Vrata dizelu u USA otvara mahom mercedesov Sprinter. Vjerujem da ce slijediti pick-up s diesel motorom. Americki V8 kombiji velike trojke su osudjeni na propast. Opet se vracamo na pitanje razvojne vizije koju ameri nemaju niti sada. Prije nekoliko mjeseci smo Saab Power i ja bili kod Cadillac dilera; gledamo izlozbeni model, kad tamo toliko nepravilnosti na limariji, boja ima texturu narandzine koze. Malo smo preznojavali prodavaca. Gdje da se takmice s evropskim i japanskim markama. Cak i americki crnci kojima je Cadillac bio statusni simbol unutar njihove zajednice, prelaze na uvozne marke.

                              Dizel nije imao prodju zato jer nije dio americkog imidza. Oni koji su ga
                              ipak kupili nisu se zalili na duplu kilometrazu po jedinici goriva, uglavnom ljudi neoptereceni americkom potrosackom megalomanijom i vlastitom malenkoscu. Porast cijene goriva koju ce Kina i zadrzati na visem nivou bit ce dovoljan razlog za promjenu svijesti, navike i odredjenog ponasanja.
                              Upotreba dizela i biodizela se vec diskutira ozbiljno i u mehanicarskim krugovima. Na otvorenoj cesti prednjaci hibridima, u pripremi su i dizelski hibridi.
                              Americki nedostatak dodira sa stvarnoscu vidi se vec deceniju na Chicago sajmu. Skart, tonaza i nedostatak estetike su im glavni aduti. Morat ce ozbiljno preispitati svoj pogled na buducnost. Toyota je davno pregazila Forda na svjetskoj sceni, GM je sljedeci. 10, 9, 8, 7, 6, ............................

                              Comment

                              • Horsepower
                                CBC Senator XXL
                                • 29.12.2005
                                • 2000

                                #30
                                Originally posted by brick
                                Ja nisam rekao da Ford ne gubi pare vec sam rekao

                                a) gubitak $$$ nema veze sa prodajom, jer je prodaja Forda veca ove godine.

                                b) gubitak novca je povezan sa "Way Forward" planom, a po tom planu Ford planira po nekoliko novih vozila za svaku diviziju (Ford, Mercury, Lincoln
                                ma znam sta si rekao, samo to sto ti kazes je totalno suprotno od javnih informacija iz americkih medija.

                                - Ford ove godine zvanicno ima PAD prodaje, -25%, i najlosiju prodaju koja se na pamti odavno.

                                - danas objavljeno da Ford ubrzano prodaje 3 firme iz PAG grupe.
                                gasi Mercury brand.

                                nikakvih novih modela vozila, danas objavljeno da Ford ZATVARA 16 fabrika sirom SAD i otpusta do kraja godine oko 20.000 radnika minimum.
                                izvor- Euro news, vrti se 24 sata kao headlines..


                                neko je u zabludi, ili mediji koji pisu crne statistike o Fordu ili ti imas drugacije izvore gde su brojke drugacije.

                                pominje se i pripajanje GMu kao ideja za spasavanje sta se spasti moze.

                                da nije bilo toliko u medijima ne bi imao pojma u kolikoj je dubiozi Ford, niti bi se setio da razmisljam uopste o Ford-u.

                                meni je zao urusavanja Forda, bice teskih posledica ako se stvarno dogodi krah.
                                Ajde mi nadji taj dokaz da je prodaja Forda pala. Ja ti bez problema mogu naci da prodaja Ford ne pada i da Ford sada kontrolise veci deo trzista nego sto je kontrolisao prosle godine.
                                Evo ti brojevi za prethodni mesec (Septembar):
                                At Yahoo Finance, you get free stock quotes, up-to-date news, portfolio management resources, international market data, social interaction and mortgage rates that help you manage your financial life.


                                Ford ne prodaje nijednu od svojih firmi. To je samo nagadjanje da su Land Rover, Jaguar i Aston Martin na prodaji sto Ford uopste nije potvrdio. Isto kao sto nije potvrdio da gasi Mercury, sto uopste ne planira uraditi. Nego su to gluposti koji novinari pisu jer, po njima, ako su propali Plymouth i Oldsmobile - mora propasti i Mercury.

                                Ford zatvara nekoliko fabrika i otpusta radnike, ALI NE DO KRAJA GODINE, vec je to plan u narednih nekoliko godina (deo Way Forward plana).
                                Ja, koji redovno pratim Ford i posecujem nekoliko Fordovih foruma po netu, mislim da bolje od tebe znam sta Ford radi u Americi. Novi modeli dolaze - Ford Edge i Lincoln MKX izlaze u prodaju ovih dana kao 2007 modeli. Ford Fairlane, Lincolnova verzija od Ford Fairlane i Lincoln MKS su potvrdjeni za 2008 godinu. Nedavno je predstavljen novi F-Series pickup. Ford 500, Ford Freestyle i Mercury Montego dobijaju novi dizajn za 2008 godinu.

                                To za saradnju sa GM je jedan jedini put spomenjeno i to jos u vreme kad je GM pregovarao sa Renault/Nissan i od toga nema nista. GM i Ford su veliki konkurenti, nema sanse da oni saradjuju.

                                Comment

                                Working...
                                X