Auto industrija - Globalno Split iz Pick Up-ova

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BRABUS
    CBC Senator XXL
    • 15.10.2004
    • 2399
    • London

    #46
    Niko nije rekao da je Nissan u govnima, bar ja nisam. Trenutno je u manjoj krizi, ali je to normalno zbog ciklicnih kretanja palete modela (trenutno je prosek godina modela najveci, shodno tome slabija prodaja), ali ce pocetkom 2007, uz pun start novo lansiranih modela da se vrate na pravi put. Nissan je inace drugi po profitabilnosti, odmah iza Porsche-a, a ispred Toyote, tako da nisu u govnima sigurno.

    Sto se Jaguara i Aston Martina tice, rekoh ti - Ford je dao mandat za prodaju jednoj investicionoj banci, koja trazi kupca, najvise medju velikim Private Equity kucama. Da li ce od toga nesto da bude, trebalo bi skoro da se sazna, prica se da do nove godine treba da se daju prve ponude. Ford ce sve to naravno da demantuje, ali to je ionako totalno irelevantno, jedno je sta se prica u javnosti, drugo je sta se radi iza kulisa.

    Da, slazem se potpuno da sve ima svoju cenu. Ako bi neko ponudio dobru cenu VW-u za Audi, prodali bi ga bez razmisljanja. Samo je pitanje motiva, VW nije prinudjen da proda Audi, a Ford jeste da se otarasi Jaguara i shodno tome ce i suma da se razlikuje

    Comment

    • Horsepower
      CBC Senator XXL
      • 29.12.2005
      • 2000

      #47
      Pa rekoste da, ako cemo porediti ostale auto-kompanije sa Toyotom, onda su bas svi u govnima. Jer Toyota je svemoguca sada.

      Jaguar jeste u govnima i Ford bi voleo da ga se resi. Ali Aston Martin i Land Rover su bas sada poceli praviti $$$ i nevidim razlog njihove prodaje. Pored toga, Ford je nedavno kupio Rover samo da bi zastitio Land Rover ime, sto sigurno nebi uradio da ga planira prodati.

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #48
        Pa odluči se da se poredi sa Tojotom ili ne....
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • Horsepower
          CBC Senator XXL
          • 29.12.2005
          • 2000

          #49
          Ja kazem da poredjenje sa Toyotom nije nacin da se utvrdi dali je Ford u problemima ili ne.

          Jer ako je poredjenje sa Toyotom pokazitelj ko je u problemima, a ko ne, onda je sve i jedna auta-kompanija u problemima.

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #50
            Kao sto rekoh, VW ima dizele
            to sto ti mislis da jeste VW dizel a zapravo nije je otprilike ono sto je vecinska predrasuda AMerikanaca generalno.
            VW u SAD prodaje zastarele tipove motora, koji su odavno izbaceni iz upotrebe u Evropi jos 90tih (pocetkom) a to sto zavrsi u SAD su Mexico modeli pravljeni prema normama koje vaze u zemljama treceg sveta ( u koje nazalost se kvalifikuje po osobinama kvaliteta goriva i SAD po pitanju euro dizela).

            VW dizel za americka trzista ima nekih 50HP / litri zapremine.
            takav (stari tip) se ne prodaje cak ni u Srbiji vec godinama unazad u novim vozilima.

            da budem precizan, euro 4 dizel normativ i po pitanju motora i po pitanju goriva je nesto sasvim drugo (kvalitativno odskace) od onoga sto se nudi u SAD.

            takvi euro dizel motori se ni ne prodaju u SAD (nema goriva za njih), ne postoji servisna podrska, a to ukljucuje i VW koji ne prodaje euro dizele u SAD.

            a sve zajedno sada nema smisla jer Kalifornija je postavila jako visoko ULEV II propisima ekoloske granice da dizeli to (prakticno) ne mogu da ispune pa je hibridni pogon najizvesniji smer kretanja, bar kako je sada trend.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #51
              5. Chrysler
              ne znam da li moze da bude nejasno, Chrysler odavno vise nija auto kompanija, i od bankrota pre vise godina samo je obicna lokalna podruznica evropske firme sa zadrzanim brand name. ( u Chrysleru su evropski motori pogotovu svi dizeli)
              ako je vec prica o auto firmama, DB (Mercedes) moze da bude na tom spisku.

              a i sam redosled je sumnjiv (zastareo ?) posto nema Hyundai-ja a on je veci od VAG grupe.

              u prvih 5 po broju prodatih je jedino siguran GM od (jedine) 2 americke firme po pitanju automobila.

              kamioni, komercijalni program teretnih vozila je sasvim drugo podrucje.

              Hyundai je i tu veoma jak igrac, kao i neke druge firme koje su daleko ispred Forda.

              a nije ni bitno koji je redosled za prosecnog kupca- bitno je sta se nudi za date pare i koliko ce putnicki auto da bude trosak po predjenom km/ milji.

              tu je americki problem- prave neekonomicne automobile koji opterecuju vlasnike i sa (za sada) jos uvek jeftinim benzinom.

              kada benzin dostigne nivo uporediv sa drugim zemljama tog nivoa razvoja (koje su uvoznici nafte isto kao i SAD) a sto je trenutno u Evropi oko 5 dolara za galon ekonomicnost ce jos vise biti uzimana u obzir pri nabavci vozila.

              ono sto svaki Amerikanac dobro razume je novcanik, verujem da je tako kao i u ostalom delu sveta koji se prilagodio realnostima ogranicenog resursa kao sto je nafta.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #52
                Ali Aston Martin i Land Rover su bas sada poceli praviti $$$ i nevidim razlog njihove prodaje
                da li si primetio podatak (zvanican) o kolicini nagomilanog duga koji je Ford kao firma napravio ove godine, posebno Q3 ?

                sta mislis, odakle ce da se "izmisle" milijarde izgubljenih dolara.
                Dubbya da stampa ?
                Ford ce nekako morati da razresi stanje, bilo prodajom postojeceg vlasnistva da vrati dugove poveriocima bilo da bankrotira i ugasi se kao firma. od te 2 verovatno solucije vracanje dugova je (po mojoj proceni) prioritet.
                Aston Martin i Land Rover su toliko mali proizvodjaci i toliko malo dolara prave kao profit da je u ukupnom bilansu Forda to mrvica.

                ali vrede kao ime, kao brend, kao neseto sto se jos moze unovciti na trzistu.
                Jaguar i Volvo su sledeci na prodaju.

                razlog prodaje su obicno dugovi, razlog kupovine necega visak para.
                barem tako kod obicnog naroda.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • Horsepower
                  CBC Senator XXL
                  • 29.12.2005
                  • 2000

                  #53
                  Originally posted by brick
                  5. Chrysler
                  ne znam da li moze da bude nejasno, Chrysler odavno vise nija auto kompanija, i od bankrota pre vise godina samo je obicna lokalna podruznica evropske firme sa zadrzanim brand name. ( u Chrysleru su evropski motori pogotovu svi dizeli)
                  ako je vec prica o auto firmama, DB (Mercedes) moze da bude na tom spisku.

                  a i sam redosled je sumnjiv (zastareo ?) posto nema Hyundai-ja a on je veci od VAG grupe.

                  u prvih 5 po broju prodatih je jedino siguran GM od (jedine) 2 americke firme po pitanju automobila.

                  kamioni, komercijalni program teretnih vozila je sasvim drugo podrucje.

                  Hyundai je i tu veoma jak igrac, kao i neke druge firme koje su daleko ispred Forda.

                  a nije ni bitno koji je redosled za prosecnog kupca- bitno je sta se nudi za date pare i koliko ce putnicki auto da bude trosak po predjenom km/ milji.

                  tu je americki problem- prave neekonomicne automobile koji opterecuju vlasnike i sa (za sada) jos uvek jeftinim benzinom.

                  kada benzin dostigne nivo uporediv sa drugim zemljama tog nivoa razvoja (koje su uvoznici nafte isto kao i SAD) a sto je trenutno u Evropi oko 5 dolara za galon ekonomicnost ce jos vise biti uzimana u obzir pri nabavci vozila.

                  ono sto svaki Amerikanac dobro razume je novcanik, verujem da je tako kao i u ostalom delu sveta koji se prilagodio realnostima ogranicenog resursa kao sto je nafta.
                  Chrysler nikada nije bankrotirao, vec ga je Daimler kupio.

                  Hyundai planira uci medju 5 najvecih do 2010 godine, ali za sada je #6.

                  Pickup (kao i SUV) je vozilo i normalno je da ce se njegova proizvodnja racunati u prodaju. A to sto ih prave vecinom Amerikanci, to je njihov plus. Niko ne zabranjuje Evropskim kompanijama da prave pickupe.

                  I zbog cega ti to mislis da ce benzin kostati u Americi onoliko koliko kosta u Evropi?

                  Comment

                  • Horsepower
                    CBC Senator XXL
                    • 29.12.2005
                    • 2000

                    #54
                    Originally posted by brick
                    Ali Aston Martin i Land Rover su bas sada poceli praviti $$$ i nevidim razlog njihove prodaje
                    da li si primetio podatak (zvanican) o kolicini nagomilanog duga koji je Ford kao firma napravio ove godine, posebno Q3 ?

                    sta mislis, odakle ce da se "izmisle" milijarde izgubljenih dolara.
                    Dubbya da stampa ?
                    Ford ce nekako morati da razresi stanje, bilo prodajom postojeceg vlasnistva da vrati dugove poveriocima bilo da bankrotira i ugasi se kao firma. od te 2 verovatno solucije vracanje dugova je (po mojoj proceni) prioritet.
                    Aston Martin i Land Rover su toliko mali proizvodjaci i toliko malo dolara prave kao profit da je u ukupnom bilansu Forda to mrvica.

                    ali vrede kao ime, kao brend, kao neseto sto se jos moze unovciti na trzistu.
                    Jaguar i Volvo su sledeci na prodaju.

                    razlog prodaje su obicno dugovi, razlog kupovine necega visak para.
                    barem tako kod obicnog naroda.
                    A po cemu ti dolazis do podatka da Ford duguje nekom pare? Pa Ford postoji od 1903 i gube svoje pare, ne tudje. A toliko dugo je pravio ogroman profit da ga gubitak u jednom quarteru nece sigurno unistiti.

                    Ako je takva situacija sa Aston Martinom i Land Roverom (mali proizvodjaci, mal profit) zasto ih je Ford onda uopste kupovao?

                    Comment

                    • BRABUS
                      CBC Senator XXL
                      • 15.10.2004
                      • 2399
                      • London

                      #55
                      Mi ti upravo objasnjavamo da se ne radi o samo jednom Quarteru. Radi se o tome da je Ford u govnima u kakvim nikad nije bio, i da bankrot (Chapter 11) nije vise tako daleko, stavise, sve je blize i blize i uopste me nebi iznenadilo da se to desi uskoro.

                      Kakve veze sto su tolike godine zaradjivali pare...pa nisu ih stavljali u sef, pa sad da ih izvade....vec nesto investirali dalje, vecinu davali akcionarima, tako da para u Fordu ima za da pokrije jos malo ovakvih gubitaka (ako se ne varam oko 20 milijardi cash-a je bilo pre ovih rezultata). Ako malo razmislis bolje i shvatis koliko je 6 milijardi dolara para, koje se bace u 3 meseca (vise od celog godisnjeg budzeta Srbije). Jos plasticnije, vise kosta da sa istim parama 3 meseca finansiras ford, nego drzavu Srbiju i sve u njoj godinu dana

                      Oktud duguje pare ? Pa sta mislis, odakle se finasira ? Na kraju 2005 godine, Ford je imao oko 150 milijardi duga, od cega najveci deo je na duzi rok.E, sad....nebi bio problem da se taj dug finansira, kad bi imao stabilan cash flow za buduci period.....ali ga nema.

                      Treba da shvatis da kriza u kojoj se Big 3 nalaze je duboka i sveobuhvatna, nikako nije trenutna pojava, ceo koncept po kome oni rade je truo, i samo sto se ne urusi. Mislis da je neko suvise veliki da bi banrotirao ? Vidi Delphi, pogledaj samo koliko je velikih dobavljaca bankrotiralo ove i prosle godine.

                      Zasto su kupovali AM, LR i ostale...pa imali su nekad suvise para i zanosili se mislju da mogu da profitiraju kupivsi te brendove u koje su sipali ogroman novac...koji su imali, sad ga nemaju, i morace na dobos. Hteli su da prave premium imidz za Ford grupaicju kao celinu, al nece stikla na opanak (nije Ford jedini, vidi VW i njihove avanture u premium segment...)

                      Horsepower, a da ne radis ti slucajno u Fordovom PR odeljenju ?

                      Comment

                      • Horsepower
                        CBC Senator XXL
                        • 29.12.2005
                        • 2000

                        #56
                        Poslednji put kad sam proveravao informacije, Ford je imao oko $30 milijardi i nema sanse da ce nekoliko godina proizvodnje naterati auto kompaniju da bankrotira. Pa AMC (American Motor Company) je daleko manja kompanija od Forda i oni su dobrih 10-ak godina non-stop gubili ogromne pare pre nego sto su bankrotirali '86 (kupio ih Chrysler).

                        Americke kompanije su bile u jos vecim govnima ranije. Chrysler recimo pocetkom i sredinom 1970ih. Pa su opstali, zar ne, iako je situacija kod njih bila daleko gora nego sto je sad kod Forda. Ford je pocetkom 1990ih bio u velikim govnima pa je opstao.

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #57
                          Chrysler nikada nije bankrotirao, vec ga je Daimler kupio.
                          ajoj, kada ti prodas auto i uzmes pare da li si ti i dalje vlasnik istoga

                          kljucna rec- kupio sve djuture.

                          ne znam zasto uporno branis Ford kao neku svetinju, osim ako si direktno zainteresovan kao suvlasnik pa marketing sluzi da zbuni neupucene, bio sam vlasnik i Forda do pre 3 godine, sada sam u poziciji da zavisim od dogadjanja u Fordu indirektno (Ford je pre 2 godine ukinuo postprodajnu podrsku rezervnim delovima za Volvo brend) pa to ne moze da promeni realnost takva kakva je.

                          Fordu kao sistemu ne cvetaju ruze.

                          btw, automobil je jedna oblast a kamioni druga oblast.
                          tako se i daju brojke, primetio si nazive Ford Truck i Ford Car division
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #58
                            A po cemu ti dolazis do podatka da Ford duguje nekom pare? Pa Ford postoji od 1903 i gube svoje pare, ne tudje. A toliko dugo je pravio ogroman profit da ga gubitak u jednom quarteru nece sigurno unistiti.

                            Ako je takva situacija sa Aston Martinom i Land Roverom (mali proizvodjaci, mal profit) zasto ih je Ford onda uopste kupovao?
                            godina je 2006-ta, mesec novembar...

                            ne pricamo o dalekoj istoriji 1903. godine i sta je bilo kada je bilo.

                            proslost...sentimenti.

                            sta je, ko je u cije ime, zasto, sa kakvim procenama sta kupovao a sta prodavao je vrlo duga tema i zadire u osnove ekonomije, planiranja, kartelisanja, i nn drugih oblasti da bi se dobio precizan i moguce realan odgovor- naznaka stvarnih motiva.

                            Ford duguje pare, pozajmljuje da prezivi, to je problem danasnjice.

                            taj profit sto je pravio 10tak godina Ford jse spiskao za 4-5 meseci ovec godine.

                            da se podsetimo zvanicnih brojki koje je nevoljno prizano i Ford- blizu 2.000.000.000 dolara mesecno novih gubitaka.

                            ne tako davno jedna ogromna firma se raspala i jos se repovi vuku -Enron.
                            a bila je daleko mocnija (na papiru se pokazalo) od Forda.

                            pre toga i McDonell Douglas, Pan AM i primera kroz istoriju ima nebrojeno mnogo da su velike, stare, ugledne, poznate, jake, znacajne globalno firme u nekom periodu zalutale u poslovanju i otisle pod bankrot.
                            nestale.

                            Ford podseca u nekim segmentima da klizi ka tome, jos nije kasno da se izvuce ali prazne price i nerealna verovanja u cuda nece promeniti stvarnost. lek je kao i obicno mnogo truda, rada, znoja kroz prestrukturianje i ispravljanje modela (poslovanja, razvoja, politike) koji je doveo gde je doveo.
                            niti Ford nije izuzetak.

                            pa makar bio nekada najveci prozivodjac automobila sa blizu 50% svetskog trzisnog udela.
                            bilo, istorija.
                            realnost, postoje i druge firme, konkurencija je jaka, ponuda veca od potraznje generalno u auto biznisu i neko ce morati da se prilagodjava.

                            da li ce to biti Toyota da se prilagodjava Amerikancima (mala verovatnoca jer im bas dobro ide) ili ce se Amerikanci prilagodjavati potencijalnim kupcima ( a morace ako hoce da zadrze globalno ucesce i ostanu u igri i dalje) po celom svetu.

                            globalizacija uz liberalnu trgovinu je mantra koju su SAD nametale godinama unazad, taj mac ima 2 ostrice a globalizacija podrazumeva i ucesce Azije kao konzumenta i kao proizvodjaca.

                            sve to isto vazi i za sve druge firme, nije Ford jedini kome ne cvetaju ruze.

                            Fiat je do nedavno bio u skoro identicnoj poziciji, ljudi skapirali gde je problem , reorganizovali se i napreduju ka potpunom ozdravljenju za danasnje date okolnosti.
                            za 5 godina, ko zna, mozda je Fiat opet biti u krizi a mozda ce prerasti Forda (ili neko slicno veliko ime).

                            zasto sam pomenuo Hyundai- godinama unazad raste na svim trzistima, i tendencija je rasta.

                            americka prodaja automobila (ne pricamo o kamionima, traktorima i svim ostalim vozilima sa tockovima) suprotno tome stagnira ili opada.
                            o izvozu americkih automobila suvisno je trositi reci, njihovi lokalni modeli i marke su marginalne u globalnim razmerama.

                            jos jedna sitnica- Ford Europe nema takve nagomilane dugove i sasvim ok posluje u okviru proseka biznisa.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • Horsepower
                              CBC Senator XXL
                              • 29.12.2005
                              • 2000

                              #59
                              Originally posted by brick
                              Chrysler nikada nije bankrotirao, vec ga je Daimler kupio.
                              ajoj, kada ti prodas auto i uzmes pare da li si ti i dalje vlasnik istoga

                              kljucna rec- kupio sve djuture.

                              ne znam zasto uporno branis Ford kao neku svetinju, osim ako si direktno zainteresovan kao suvlasnik pa marketing sluzi da zbuni neupucene, bio sam vlasnik i Forda do pre 3 godine, sada sam u poziciji da zavisim od dogadjanja u Fordu indirektno (Ford je pre 2 godine ukinuo postprodajnu podrsku rezervnim delovima za Volvo brend) pa to ne moze da promeni realnost takva kakva je.

                              Fordu kao sistemu ne cvetaju ruze.

                              btw, automobil je jedna oblast a kamioni druga oblast.
                              tako se i daju brojke, primetio si nazive Ford Truck i Ford Car division
                              Kad prodas kompaniju imas izbora. Chrysler i dalje koristi svoje ime i svoje modele u Americi. A kad bankrotiras onda nemas izbora jer gubis sve. Kad je AMC bankrotirao '86, od njih nista nije ostalo iako ih je Chrysler kupio, a Chrysler ih je hteo zbog Jeepa.

                              Branim Ford jer mi je omiljena auto kompanija. Ne kazem da je situacija sjajna, ali nije crna kako vi pricate.

                              Comment

                              • Horsepower
                                CBC Senator XXL
                                • 29.12.2005
                                • 2000

                                #60
                                Originally posted by brick
                                A po cemu ti dolazis do podatka da Ford duguje nekom pare? Pa Ford postoji od 1903 i gube svoje pare, ne tudje. A toliko dugo je pravio ogroman profit da ga gubitak u jednom quarteru nece sigurno unistiti.

                                Ako je takva situacija sa Aston Martinom i Land Roverom (mali proizvodjaci, mal profit) zasto ih je Ford onda uopste kupovao?
                                godina je 2006-ta, mesec novembar...

                                ne pricamo o dalekoj istoriji 1903. godine i sta je bilo kada je bilo.

                                proslost...sentimenti.

                                sta je, ko je u cije ime, zasto, sa kakvim procenama sta kupovao a sta prodavao je vrlo duga tema i zadire u osnove ekonomije, planiranja, kartelisanja, i nn drugih oblasti da bi se dobio precizan i moguce realan odgovor- naznaka stvarnih motiva.

                                Ford duguje pare, pozajmljuje da prezivi, to je problem danasnjice.

                                taj profit sto je pravio 10tak godina Ford jse spiskao za 4-5 meseci ovec godine.

                                da se podsetimo zvanicnih brojki koje je nevoljno prizano i Ford- blizu 2.000.000.000 dolara mesecno novih gubitaka.

                                ne tako davno jedna ogromna firma se raspala i jos se repovi vuku -Enron.
                                a bila je daleko mocnija (na papiru se pokazalo) od Forda.

                                pre toga i McDonell Douglas, Pan AM i primera kroz istoriju ima nebrojeno mnogo da su velike, stare, ugledne, poznate, jake, znacajne globalno firme u nekom periodu zalutale u poslovanju i otisle pod bankrot.
                                nestale.

                                Ford podseca u nekim segmentima da klizi ka tome, jos nije kasno da se izvuce ali prazne price i nerealna verovanja u cuda nece promeniti stvarnost. lek je kao i obicno mnogo truda, rada, znoja kroz prestrukturianje i ispravljanje modela (poslovanja, razvoja, politike) koji je doveo gde je doveo.
                                niti Ford nije izuzetak.

                                pa makar bio nekada najveci prozivodjac automobila sa blizu 50% svetskog trzisnog udela.
                                bilo, istorija.
                                realnost, postoje i druge firme, konkurencija je jaka, ponuda veca od potraznje generalno u auto biznisu i neko ce morati da se prilagodjava.

                                da li ce to biti Toyota da se prilagodjava Amerikancima (mala verovatnoca jer im bas dobro ide) ili ce se Amerikanci prilagodjavati potencijalnim kupcima ( a morace ako hoce da zadrze globalno ucesce i ostanu u igri i dalje) po celom svetu.

                                globalizacija uz liberalnu trgovinu je mantra koju su SAD nametale godinama unazad, taj mac ima 2 ostrice a globalizacija podrazumeva i ucesce Azije kao konzumenta i kao proizvodjaca.

                                sve to isto vazi i za sve druge firme, nije Ford jedini kome ne cvetaju ruze.

                                Fiat je do nedavno bio u skoro identicnoj poziciji, ljudi skapirali gde je problem , reorganizovali se i napreduju ka potpunom ozdravljenju za danasnje date okolnosti.
                                za 5 godina, ko zna, mozda je Fiat opet biti u krizi a mozda ce prerasti Forda (ili neko slicno veliko ime).

                                zasto sam pomenuo Hyundai- godinama unazad raste na svim trzistima, i tendencija je rasta.

                                americka prodaja automobila (ne pricamo o kamionima, traktorima i svim ostalim vozilima sa tockovima) suprotno tome stagnira ili opada.
                                o izvozu americkih automobila suvisno je trositi reci, njihovi lokalni modeli i marke su marginalne u globalnim razmerama.

                                jos jedna sitnica- Ford Europe nema takve nagomilane dugove i sasvim ok posluje u okviru proseka biznisa.
                                Da Ford gubi $2 biliona mesecno i da samo pozajmljuje pare - on bi odavno bankrotirao. Jer niko nece davati tolike pare kompaniji kojoj zadnjih nekoliko godina belezi gubitak.

                                Kao sto sam rekao pre, Ford je mozda jedino u vreme Model T imao 50% od svetskog trzista. Drugo nije mogao da ima jer je GM lider od 1927.

                                Toyota se je odavno prilagodila Americkom trzistu. Sta mislis da bi bili uspesni da prodaju ista vozila u Aziji, Evropi i Americi? Naravno da nebi.

                                Prodaja Americkih vozila (a posebno Forda) ne opada sigurno. Prodaja Fordovih automobila (ne racunam trucks, SUV i vans) je u Septembru bila veca za 43%, a za celu godinu je veca za 10%. Ford Motor Company ima rast automobila u Septembru za 26% i 6% za celu godinu.
                                At Yahoo Finance, you get free stock quotes, up-to-date news, portfolio management resources, international market data, social interaction and mortgage rates that help you manage your financial life.

                                Comment

                                Working...
                                X