Kad vam klinac polozi, da li ga "ogranicavate"?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kenno
    CBC Senator XXL
    • 21.08.2006
    • 460
    • Zenica, BiH

    Originally posted by stefanves
    Vozi jugo da te jeb_e dugo.
    Jugo nece dugo.
    Klju?na rije? "vozi", možda i imaj voza?ku dozvolu

    Comment

    • stefanves
      CBC Senator XXL
      • 10.12.2006
      • 1351
      • BG

      Kenno, o kome ti to pricas, ja nisam odavde, nisam upoznat sa tim terminom vozacka

      Fandjo plastika..... svaka cast Dejane, ko stavi ona govna na auto svaka mu cast.
      Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
      Konacno i ja imam auto :-)

      Comment

      • Kenno
        CBC Senator XXL
        • 21.08.2006
        • 460
        • Zenica, BiH

        Ma ne znam ni ja, poludio sam, vozim yugo....

        Comment

        • stefanves
          CBC Senator XXL
          • 10.12.2006
          • 1351
          • BG

          Legendo
          Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
          Konacno i ja imam auto :-)

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            Originally posted by DejanV
            @Gumetina
            Rale, kada naucis razliku izmedju snage na tocku i snage na zamajcu, onda se javi. Kada ti taj podvig podje za rukom, onda se javi da nastavimo, u medjuvremenu, nemam sta da ti kazem.

            U medjuvremenu, idi zalepi jos koji komad Fandjo plastike na tvoj rezeda Yugo.

            Bye, bye.
            Bravo, e nek si mu rekao...Samo radi ta?nosti, nije Fandjo nego Subotica
            Ima samo jedan problem, on se opametio i prodaje Juga...
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • boravirus
              CBC Član
              • 18.09.2007
              • 12
              • Beograd
              • zastava 128

              boravirus

              Mozda sam malo zakasnio da se pridruzim, ali posto sam nov na forumu, izvinjavam se. Pazljivo sam procitao sve postove i dolazim da zakljucka koji me malo zbunjuje. u pitanju su novi "vruci" vozaci, pocetnici i dilema da li ga ogranicavati ili ne? A onda pocinju price "domaci" automobili (mislim na zastavin program) losi, nesigurni, (istina, ali to nam je realnost), polovni, novi strani automobili sa svom elektronikom koja vozi i razmislja umesto vozaca dobri (???). Pa onda treba naduvati juga na 80-120 KS pojacati kocnice i td. Ne razumem. Svaki auto je toliko siguran onoliko koliko je siguran onaj koji sedi za njegovim upravljacem. Niko nije siguran u nasem saobracaju (ko je za to kriv je dugacka prica i za veliku diskusiju) jer oprezan i siguran vozac moze da strada ne svojom krivicom zato sto ga je spucao neko ko je mislio da je ulica samo njegova i nicija vise. Ovog leta je u novinama i televiziji bilo toliko informacija o udesima koju su se desili na nasim putevima. Za pojedina vozila koja su ucestvovala u tim nesrecama jedino su mogla biti identifikovana na osnovu saobracajne knjizice (pod uslovom da je ostala citava). Gomila neprepoznatljivog metala. A u pitanju su bili "sigurni" automobili sa Air bag-ovima ABS, ... Poenta je da mladom vozacu ulijemo svest da je saobracaj kocka. Polozio sam davne 1983 godine, i kada sam dobio dozvolu otac mi je rekao: "Sine, sada si jednom nogom u zatvoru a drugom na groblju, razmisli o tome". Mislim da ne treba ikoga ogranicavati ni na koji nacin. Najvaznije je da se nauce da postoji jos neko na putu i da se ziv i zdrav pojavis na mestu gde si naumio. To pokusavam da ulijem u glavu mom klincu, koji je sada na pragu da moze da polaze (trenutno ima 17 godina). Treba da im se da samopouzdanje (to ce steci praksom) ali ih treba i nauciti da misle i da procenjuju situaciju u kojoj se nalaze i naravno da budu svesni u kakvim se vozilima nalaze. To se podrazumeva da je auto tehnicki u besprekornom stanju, a to opet zavisi i od naseg mentaliteta, materijalne situacije id.

              Comment

              • Miodrag
                CBC Veteran
                • 31.08.2007
                • 184
                • Sremska Mitrovica

                procitao sam prve dve tri stranice dalje vise nisam mogao...
                utisak koji sam stekao jeste da ovde ima i matorih nezrelih i mladih vrucih glava.
                u pocetku sam ja divljao ali onda kada sam MISLIO da je bezbedno, nisam SRECOM napravio nikad nikakvu nesrecu a moglo se desiti. Naglsavam samo da je to bila SRECA i da sam MISLIO da je ok. Kako vreme odmice postajem sve sporiji, promisljeniji, cesto zateknem sebe kako vozim kao penzos u odnosu na mog matorog, a da ne spominjem druge ucesnike u saobracaju! NE gospodo, ne znaci da ja vozim sporo kao puz, znaci samo da vozim OPREZNO i onako kako situacija dozvoljava. Cesto iako vidim da je ok ja ipak stanem ili usporim, ne vazno iako bi bas tu svi a i ja kada sam pocinjao zgazio pedalu. Nisam pametniji od vas niti umesniji u voznji samo sam oprezan.
                I nije vazno koliko moj "jugo" ima konja i kakvu nalepnicu sam mu stavio, vazno je da ja kao vozac budem svestan prvenstveno automobila, puta, a najvise drugih u saboracaju. I tome se prilagodim. I da mogu da vozim max 80km pa sta???!! Onaj ko vozi DOBRO ce se tome prilagoditi.
                Ne kazem da nije vazno imati bezbedan i siguran i brz auto, treba! Ali svom detetu necu budziti "juga" da ima milion konja i ne znam kakve kocnice, vec cu gledati u njega i uciti onim stvarima o kojima sam gore pisao.A trudicu se da i on a i ja vozim pre svega ispravan auto!
                Da te pitam, sta ce necijem sinu takav "jugo", sta ce tati takav "jugo"? U gradu gospodo? na auto putu? Izvinte, nisam znao da ste profi trkaci i da vozite trke, svaka vam cast.
                Ja sam stigao na odrediste, a vi? U jarak? Zastoo?
                I ko je dobar vozac? onaj ko i dalje vozi... (ne kaze se kakav auto)


                heh, vidim da u postu iznad mene covek pise ovo sto sam i ja...

                Comment

                • zola_
                  CBC Senator XXL
                  • 24.06.2006
                  • 319
                  • Novi Beograd

                  potpisujem ovo gore, sto duze vozim to sam oprezniji i sve vise smatram da sam ranije nebezbedno vozio iako sam tada mislio da vozim bez rizika... mislim da kroz to svako prodje i da se to sazrevanje ne moze isforsirati

                  Comment

                  • Vladd
                    CBC Senator XXL
                    • 09.07.2006
                    • 581
                    • NBG

                    Mladim vozacima ne treba davati Yugo i slicne automobile (bez duplih komandi), iz vise razloga.
                    Prvi je da uopste volite svoje dete (sebe i ne morate). Da li ga oblacite u pocepanu garderobu, i da li ga hranite ostacima od rucka.
                    Los volan, los motor, losa karoserija, problematicna "solja" na menjacu..to su stvari za obracanje paznje, a ne samo "odraditi" roditeljsku "obavezu" i kupiti JEFTINO.
                    Nikakav zdrav TEHNICKI razlog ili opravdanje ne postoji, samo JEFTINOCA (i za nabavku i ako "cukne" slucajno- a sta ako cukne neki 745??).
                    U tom slucaju, ogranicenih kucnih sredstava, omogucite junioru (juniorki) bar metar i po lima ispred(ako su erbegovi skupi), korektan volan i pouzdan motor. Kocnice naravno, ali da se auto ne krivi pri kocenju.

                    Ogranicenja postaviti da omogucavaju bezbednu voznju, a ne da zatupljuju i ponizavaju licnost.

                    Poz.

                    Comment

                    • boravirus
                      CBC Član
                      • 18.09.2007
                      • 12
                      • Beograd
                      • zastava 128

                      boravirus

                      Ne znam da li idem u off ali moram da priznam da me je tema navela na razmisljanje. Mladi vozaci su "proizvod" instruktora auto skola. Kakav je instruktor takav je posle i vozac koji posle ucestvuje u saobracaju. Navike i tehnike koje tada nauci se posle primenjuju u konkretnim situacijama, sto je naravno logicno. Ali, naravno uvek postoji i to ali. Radim u ustanovi koja se nalazi na Kosutnjaku i svakodnevno dolazim kolima na posao i uvek se desava nesto od cega se najezim. Taj deo Banovog Brda se koristi kao poligon za obuku vozaca i ono sto mi nikada nece biti jasno je zasto se svesno izvode opasne radnje na opasnim mestima. Naime, raskrsnica Zarkovacke ulice i Beogradskog bataljona. Nepregledna, ulice se ukrstaju pod idiotskim uglom, u neposrednoj blizini je i autobuska stanica GSP-a, Zarkovacka pod usponom sa trouglom, frekventan potez i .... vozilo auto skole vrsi polukruzno okretanje. Nije u pitanju samo putnicki auto nego cak i kamioni sa kandidatima za C kategoriju. Koji haos nastaje kada se iz svih pravaca pojave vozila i pocetnik sa instruktorom u raskrsnici koji se otima za volan kandidata, panika, nervoza ostalih. Veoma stresna situacija za pocetnika. Svesno se ljudi dovode u opasnu situaciju. A raskrsnica je poznata kao "crna tacka" jer nema dana da nema "trofeja" na kolovozu u obliku ostataka plastike od migavaca, branika i ostalog. Postavljam pitanje, kako ce se posle taj kandidat ponasati u realnom saobracaju, jer poznato je da se lose navike jako tesko menjaju. A bojim se da to nije jedino mesto u gradu gde se tako nesto desava. A izjave instruktora "vidim da vec znas da vozis, ne treba poligon, idemo u grad odmah", a posle voznja u tri ruke na volanu (dve kandidata i jedna instruktora) me navodi na pomisao ko sve nece da vrsi obuku i kako ce se posle takav vozac ponasati u saobracaju?

                      Comment

                      • Miodrag
                        CBC Veteran
                        • 31.08.2007
                        • 184
                        • Sremska Mitrovica

                        ma sta se palis, to ih bacaju odma' na vatreno krstenje, neka uce deca i treba ih pustati u gradsku guzvu ali tamo kasnije malo, pred kraj obuke i to samo i samo ako do tada savlada osnovne radnje na poligonu. Pa boze moj, kod nas je sramota ici na obuku, svi se hvale, ma vozio sam samo tek da ispunim obaveznu kvotu i otaljam voznju sto pre, evo vidi sada imam vozacku (i to sve uz kez sveznalice)... a sta ga sve ceka u dzungli saobracaja lele... to samo godine i iskustvo mogu da pokazu. Dakle, ja bih 90% kadnidata produzio bar za duplo obaveznu voznju sa instruktorom, koji zna da radi svoj posao kako valja, savesno i odgovorno. I moj instruktor je rasirio novine i bulji za ribama po gradu a ja sam se snalazio. Iako sam umeo da vozim, to sigurno i evo tvrdim nije bila dobra voznja iako imam, kazu neki talenat za voznju.
                        Meni je sada najveca satisfakcija sto sam jos uvek ziv posle ne znam ni sam koliko kilometara, da nisam napravio ni sitno cukanje, a pre svega da kada moja keva sedne u kola cesto zadrema i posle mi kaze d ase bas odmorila a inace je panicar veliki i ne voli da se vozi, odmah joj muka, vrtoglavica i sl.
                        Pa sad, nemam bas milion konja ispod haube niti ce moje dete imati, ali zato imam pametnog "konja" u glavi i to samo jednog...
                        off

                        Comment

                        • zola_
                          CBC Senator XXL
                          • 24.06.2006
                          • 319
                          • Novi Beograd

                          instruktor je samo covek koji treba da te izvede na pravi put, ja sam imao odlicnog instruktora koji je sve radio po pravilniku, prvi cas nisam ni pomerio auto, nego mi je objasnjavao komande, kako se proverava ulje...
                          na drugom casu mi je objasnjavao kako funkcionise motor i kvacilo(cak mi je i crtao ), sto mi je mnogo pomoglo, i tek onda je krenula voznja...

                          Comment

                          • Sasha
                            CBC Senator XXL
                            • 04.10.2004
                            • 4126
                            • Novi Sad

                            Nas sistem polaganja je vise nego smesan i to je najveci problem. Treba uvesti, kao sto je to slucaj u normalnim zemljama, voznju u svim uslovima(kisa, sneg, led) , test severnog jelena i sl.
                            Ja ne mogu da verujem kakvih sve bolida ima u saobracaju i cini mi se, kako vreme prolazi, da ih je sve vise i vise.
                            www.arcs.org.rs/forum

                            Comment

                            • Vladd
                              CBC Senator XXL
                              • 09.07.2006
                              • 581
                              • NBG

                              Pa u USA je jos "smesniji", jednostavno, auto skola nauci polaznika neke "vestine", ali ozbiljan odnos prema saobracaju, i pristup tome, odredjuje daljnje ucenje i brigu, prvenstveno (moze slobodno da se posmatra i kao sebicno) o sebi, pa onda i o drugima.

                              Nazalost, "odnos" prema saobracaju je krajnje neozbiljan, i auto skole su "najzgodniji krivac" koji treba da zabasuri i "opravda" sve ostale "greske".

                              U saobracaju, pogotovo na ovim i slicnim "terenima", vise ucesnika forsira frustracije nego saobracajne propise. Da li su frustracije materijalne ili psiholoske, nema veze, vazno je da su u prvom planu.

                              A saobracaj je trebalo da bude prosta i vazna civilizacijska vrednost...

                              Poz

                              Comment

                              • Miodrag
                                CBC Veteran
                                • 31.08.2007
                                • 184
                                • Sremska Mitrovica

                                necete mi verovati da kada sam ja polagao vozacki i pao zbog bicikliste koji je bio kilometar od raskrsnice (ja mu kao isekao put) da je jedna gospodja u stiklama nakon mene polozila tako sto je dok je skretala prema poligonu totalno omasila put ali totalno i popela se preko bankine na trotoar i zelenu povrsinu i tako opet sisla nakon 15 metara na asfalt... ono je bio humor svi se smejali a posle zacutali i sa nevericom gledali nju kako se smeje i kao polozila sam!
                                i komisije su za qrac

                                Comment

                                Working...
                                X