Kad vam klinac polozi, da li ga "ogranicavate"?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Marko001
    CBC Senator XXL
    • 09.09.2006
    • 1070
    • Belgrade

    #46
    Jbg, nit imam kajlu, ni okca ni najnoviju nokiu a i ne prilazim vise ribama, ubila bi me zena oklagijom

    Comment

    • TETAK
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 3034
      • Čačak, Srbija

      #47
      Eto šta ste uradili, sada se i moja ?era pojavila sa zahtevom da joj nabacim nekog jugi?a.Pegla joj o?ito više ne odgovara!
      E, kad mi se ve? pojavila sa tim zahtevom, ja naravno pitam(u cilju objektivnosti teksta), a zašto baš jugo, kada znam da nije baš jedan od onih fensi auta.Ona kaže da se se?a kada sam joj davao da proba jugi?a, kako je lako pokretala vozilo i da je iz njega bukvalno videla na sve strane što ju je ?inilo sigurnijom.Punta se, kaže, ježi jer se pozadi ništa ne vidi, a motor prilikom polaska ili uleti u obrtaje ili se ugasi.
      Na kraju uvek sam za to da klince dobro obu?imo za u?estvovanje u saobra?aju i da sami voze, jer sam svakodnevno svedok grupnih vožnji klinaca koji da bi se dokazali pred devojkama preforsiraju i eto belaja!
      Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

      Comment

      • Marko001
        CBC Senator XXL
        • 09.09.2006
        • 1070
        • Belgrade

        #48
        Pa Teco onda menjaj Peglu za Juga

        Comment

        • Veseli
          CBC Veteran
          • 23.09.2005
          • 107
          • Vreoci

          #49
          Ja kao mlad voza? (preko 3god i 50Kkm) mislim da je pametnije da mu obezbedi ispravan auto i omogu?i da isproba na nekom od zvani?nih ili nezvani?nih poligona kako izgleda uleteti brzo u krivini, okretati se, zanositi... jer je bolje saznati na taj na?in kako se automobil ponaša, nego onda kada ne želiš tj na ulici, gde su šanse da se neko povredi velike. Bar sam ja tako nau?io koje su mogu?nosti automobila i nikad osim zbog neispravnosti nisam imao incidentne situacije na putu. A da li ?e on razviti ose?aj za situaciju, samo od njega zavisi. U brojnim slu?ajevima i 80 je mnogo.

          Comment

          • TETAK
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 3034
            • Čačak, Srbija

            #50
            Najvažnije je da svako od nas, a pogotovo oni koji po?inju budu svesni svojih mogu?nosti i ograni?enja.Naravno, sa godinama vožnje stvari se u mnogome menjaju, ali opet samo do onih limita koje imamo u svakoj aktivnosti.Ne mogu svi da postanu Šumaheri bez obzira koliko vozili, vežbali i želeli!Najopasnije je svoje limite utvrdjivati u saobra?aju!
            Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

            Comment

            • DejanV
              CBC Senator XXL
              • 19.07.2005
              • 682
              • Beograd

              #51
              @Tetak
              Upravo tako! Zato sin ode lepo na poligon navece ili nocu, kada nikoga nema, pa tamo isprobava nesto novougradjeno ili vec sta.

              Argumenti kao sto su onaj Dorin da Yugo nije dovoljno bezbedan jestu u nekom apsolutnom smislu tacni, ali bih sada ja na to pitao koliko je bezbedan neki polovan auto, cija se STVARNA istorija najcesce ne zna?

              Ne mogu da kazem da sam bas vodio neku preciznu statistiku, ali od udesa na drumu koje sam video poslednjih 4-5 godina, Yugo je procentualno bio daleko manje zastupljen nego sto bi se moglo ocekivati obzirom na njegovo procentualno ucesce u ukupnom broju automobila. Naprotiv, cini mi se da su najcesci bas ti polovnjaci; ne mislim u smislu procentualnog ucesca u odnosu na ucesce u broju vozila, nego bas na te manje automobile, tipa Opel Corsa, VW Polo, ta klasa, recimo do 4 m duzine, i naravno tzv. "Golf klasa", sto je i za ocekivati, posto je to veoma gusto naseljena klasa, naprosto ih ima najvise.

              Postavka o onome koji iz bocne ulice izleti sa 80 km/h je isto tako jako relativna - sta ce da bude sa MB autom kada ga neko tako odvali, a nije Yugo, nego recimo neka Corsa ili Polo? Sem toga, ako cemo tako da gledamo, onda bolje da ni ne sedamo za volan, jer takvih ****** ima koliko hoces. Meni je jedan proleteo tik ispred nosa Nubire, u polovnom BMW 5xx, kroz njegovo crveno, sa brat-bratu 120 km/h; da sam samo malo zustrije krenuo, pokupio bi me samo tako, a Nubira nije bas malecko vozilo.

              Tako gledano, kupi se brate Lada Niva, nabace se cevuljage svuda oko nje, pa onda kao oklopno vozilo krenes do grada, bas da vidimo ko ce sa tobom da se gura, racunajuci i SUV-ove i trolejbuse.

              Na stranu sto je ceo taj tok diskusije strogo OT.
              Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #52
                Ja sam to napisao ?isto iz razloga što ti propagiraš stalno kako si uložio u ko?nice, vešanje, upravljivost i ostalo da bi maksimalno opravdao pove?anu snagu tog auta. Ja kao mehani?ar to razumem i cenim kao jako dobar potez jer ve?ina podigne snagu a ostalo ništa. U tom slu?aju snaga može izazvati posledice koje ?e uzrokovati sam voza?.

                Ono što se ne slažem je da svojim propagiranjem da kad se sve tako namesti kako si ti namestio to postaje bezbedan auto što nije ta?no, i to jako nije ta?no. Jugo se krivi ko kifla pri bilo kakavom ozbiljnijem sudaru.

                svaki polovan auto kome se ne zna istorija održavanja ima daleko bolju aktivnu i pasivnu zaštitu od Juga koji je Ju?e izašao iz fabrike.
                Ve? sam opisivao kako sam direktno zveknuo u Nisana sa fordom u njegov A stub i vrata, oštrim ko?enjuem i pokušajem manevra da ga izbegnem sam uspeo jedino da ne udarim baš direktno u sama vrata. Ford se raspao na totalnu materijalnu štetu (meni nije bilo ništa iako nisam bio vezan) a Nisanu se ispucao samo bo?ni jastuk i ?ovek je odvezao auto najnormalniej posle toga, mene je odnelo vu?no vozilo.
                Da sam zveknuo tako u Jugi?a onaj bi bio bar malo polomljen da ne kažem nešto gore.
                Moja procena je da sam ga udario sa 40 do 50 na sat jer sam išao prili?no brzo pre tog momenta, druga pun gas do patosa...
                Tema jeste i nije OT jer je pitanje da li uštrojiti auto da se neki mladac ne bi ubio zbog neiskustva. U tom kontekstu smatram da je jako bitno za svakog roditelja da kupi detetu auto sa bar voza?kim jastukom i kakvim takvim rezultatom na kraš testu i da ga mnogo pre polaganja edukuje šta sve može da mu se dogodi umesto da smatra da je maksimalna brzina od 80 na sat dovoljan vid zaštite.

                Ja ne znam statistiku smrtnih i teških povreda i da li je to najviše u klasi Jugi?a ili Golfova pošto njih ima najviše pa bi i to mogao biti razlog ili je to u klasi novokupljenih polovnih automobila kojima se ne zna istorija održavanja ali znam da u toj drugoj klasi dolazi do udesa jer mladci dolaze do automobila koji imaju snagu a oni nemaju pojma sa vožnjom. To plus temperament pravi vrlo nepovoljnu kombinaciju.
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • DejanV
                  CBC Senator XXL
                  • 19.07.2005
                  • 682
                  • Beograd

                  #53
                  @Dora
                  Molim te, ja nista ne "propagiram", ja ne savetujem bilo koga bilo sta, ja naprosto navodim cinjenice koje su veoma lako proverive uzivo.

                  Ja nigde nisam rekao da su ucinjene modifikacije napravile Yuga bezbednijim; mozda i jesu samo utoliko sto je ovako pojacan bezbedniji za preticanje, i nista vise. Osnovna struktura karoserije je veoma malo unapredjena ucinjenim.

                  Medjutim, posto Yuga vozim vec dosta dugo, mislim da malo preterujete sa navodima. I mene su udarali na ulici, i dok sam stajao, i dok sam vozio. Nema spora da se Yugo relativno lako guzva, sto je delimicno kompenzovano jako jeftinim delovima, ali ne mislim ni da su druga vozila u toj pribliznoj klasi bitno bolja, iako sigurno imaju strukturno bolje napravljene karoserije, tu nema spora. Previsa sam video guzvanja lima sa Puntom, Corsom, Civicom i slicnim da bih naivno verovao da cu sa njima MNOGO bolje proci - bolje da, ali samo malo.

                  Sto se ostalog tice, licno i dalje smatram da su i mehanicka poboljsanja osnovnog modela, a posebno gume i kocnice, bitan doprinos bezbednosti vozaca i putnika, jer nije bas svejedno kako koci, koliki mu je zaustavni put, da li ce zaneti ili ne, itd. A ako vas pri 80 km/h sa vase strane udari neki imbecil koji je upravo prosao kroz crveno svetlo, necete se lepo provesti ma u cemu da ste.

                  Time bih stavio tacku na tu temu "Yugo djubre, sve ostalo bolje", koja vise nema veze sa naslovom ove opste teme.
                  Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                  Comment

                  • Gumetina
                    Banovan
                    • 12.12.2004
                    • 1082
                    • Novi Sad

                    #54
                    Kad dete polozi treba mu kupiti nesto sto je TURBO da ima snage ali da puno trosi, zasto ?

                    Kad se nadje u nezgodnoj situaciji, da moze da stisne gas i izvuce se, a kako bi se osigurali od non stop stiskanja gasa ograniciti novce za gorivo te ce dete u zelji da se voza vise manje da cepa....

                    Dalje, isto tako kad polozi , pozeljno je naci auto sa 4 vuce...

                    Zasto, zbog neiskustva sa klizavim podlogama ...

                    Dalje, to nesto treba da ima i vrlo jake kocnice, kao i dosta velike tockove....

                    Dakle, kupite mu Deltu Integrale, Calibru Turbo , 325 ix ....

                    Jerbo ce na takva kola moci i neke cice da navata...

                    Pozz

                    RAle

                    p.s. o jugu u celoj prici nema ni govora, meni su kupili juga pa sad isti vozim 200 , a znamo koliko je to pametno...

                    Comment

                    • HotDog
                      CBC Senator XXL
                      • 06.05.2005
                      • 965
                      • BSG 75 (011)

                      #55
                      taman sam mislio da ces da predlozis Sti

                      Comment

                      • Horsepower
                        CBC Senator XXL
                        • 29.12.2005
                        • 2000

                        #56
                        Ja sam vozio samo sa caletom nekoliko sedmica nakon sto sam dobio vozacku.

                        I posle 6 meseci sam imao Mustanga.

                        Comment

                        • DejanV
                          CBC Senator XXL
                          • 19.07.2005
                          • 682
                          • Beograd

                          #57
                          Bilo bi bas zanimljivo cuti sta su predlagaci kupili svojoj deci - ako ih uopste imaju.

                          Posto sam ja onako maestralno zabrljacio sa mojim detetom i Yugom (koji on eksplicitno trazio, ali to ocigledno nije bitno), bar da vidim kako to dobri roditelji rade ...
                          Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                          Comment

                          • Marko001
                            CBC Senator XXL
                            • 09.09.2006
                            • 1070
                            • Belgrade

                            #58
                            Moje dete je jos malo, a eto i ja i brat smo postali dosta dobri vozaci a napisao sam kakav je spartanski bio odnos naseg oca prema nama kad su u pitanju automobili...

                            Comment

                            • DejanV
                              CBC Senator XXL
                              • 19.07.2005
                              • 682
                              • Beograd

                              #59
                              @Marko001
                              Ista pesma i ovde, zato sam sebi i obecao da moje dete nece imati tih problema, pa sam obecanje ispunio.
                              Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                              Comment

                              • milan_g1
                                CBC Senator XXL
                                • 07.02.2007
                                • 863
                                • Karaburma

                                #60
                                Evo konkretan primer, moj drugar koji zivi u mom mestu (student) bez roditelja, polozio je i dobio mator auto, malo je vozio sa caletom koji mu nije nista sugerisao u voznji jer je i sam "tanak" vozac. Ja ovde pravim poredjenje sa mnom i mojim caletom i sa njima dvojicom. Ja sam se sa mojim matorim svadjao u kolima kada mi je pricao neke stvari, ja naravno tvrdoglav i znam to bolje od njega i radim po svome (preticanje je bilo u pitanju), a sada vidim da je stvarno covek bio u pravu. Neke sitnice mi je olaksao (parkiranje, voznja po snegu...) sa normalnom pricom, onako kao sa drugarima. Cale od drugara uopste nije radio sa svojim sinom, jednostavno upali kola i stici ce, nije bitno kako. Decko sada sam vozi i stice mnogo ruzne navike a nema ko (autoritet), da mu skrene paznju na to. Mnogo grubi vozi, neke osnovne stvari oko mehanike ne zna, vec mu se u autu oseca paljevina lamele i paknova drugi vozaci ga dosta psuju a voznja sa njim je da kazem nesigurna, on sigurno vozi ali se drugi u kolima nesigurno osecaju! Novom vozacu mislim da treba samo ispravan auto bez blokade i ozbiljan roditelj sa dobrim zivcima
                                "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                                Comment

                                Working...
                                X