Hdd je veliki off topic, nema ga u autu, a sta se sve moze..moze i puno i malo, kako ko.
Ipak treba ponoviti X puta da se iz eeproma ne moze procitati predhodni podatak.
Moze se "indirektno" saznati orijentaciona kilometraza, ili do poslednjeg servisa, ili po broju servisnih intervala..ili preko "mreze" servisa, ili preko nekog reset ili fleg podatka u racunaru..
Eeprom je za citanje poslednjeg upisanog podatka, iz ovog ili onog(spoljnog) procesora. Mane eeproma su druge vrste, moze da pobrljavi, ima ogranicen broj upisa, istina oko milion, ali..evo vec prave probleme na radio aparatima VAG grupe(posle 5+godina), brljave jacinu zvuka, ako krene da brlja onaj sa mapom....
Znaci "indirektna" metoda, ne "citanje" poslednjeg stanja u eepromu, koje inace i pise na displeju.
Poz.
Ipak treba ponoviti X puta da se iz eeproma ne moze procitati predhodni podatak.
Moze se "indirektno" saznati orijentaciona kilometraza, ili do poslednjeg servisa, ili po broju servisnih intervala..ili preko "mreze" servisa, ili preko nekog reset ili fleg podatka u racunaru..
Eeprom je za citanje poslednjeg upisanog podatka, iz ovog ili onog(spoljnog) procesora. Mane eeproma su druge vrste, moze da pobrljavi, ima ogranicen broj upisa, istina oko milion, ali..evo vec prave probleme na radio aparatima VAG grupe(posle 5+godina), brljave jacinu zvuka, ako krene da brlja onaj sa mapom....
Znaci "indirektna" metoda, ne "citanje" poslednjeg stanja u eepromu, koje inace i pise na displeju.
Poz.
Comment