@Mosler
Potpuno se slazem.
Nema lazi i prevare, kada sednem u auto i uspem da nadjem dovoljno dobrog druma da ga navucem do 200 km/h, recimo na potezu izmedju aerodroma i Dobanovaca, bez foliranje, ja se sam za sebe prepadnem. Lepo me je strah da ne naletim na neku bolju neravninu, u toj brzini to lako moze fatalno.
Pa stari auto mi je zavrsio u jarku, pri brzini od oko 60 km/h jer mi je blokirao zadnji desni tocak. Cak i tako, auto se okrenuo oko sopstvene ose i pravo u jarak, ode karoserija kod Manitua u vecna lovista, ali zato sinu i meni nista, malo smo se ugruvali i to je bilo to. Zamisli sada slicnu situaciju na auto putu pri 200 km/h - pa trebao bi im usisivac da sakupe pola mene.
Hocu da kazem, nikada se ne sme unapred i na nevidjeno otpisati i mogucnost mehanickog kvara, a pri veoma visokim brzinama, to je gotovo po pravilu kobno i za vozaca, i bog te pita koga jos oko njega. I sada uzmi nekog izbezumljenog lika, koji misli da zato sto mu je ujkica nacelnik pa mu je sredio da dobije presretaca, a on inace privatno vozi neku zaplenjenu kantu koja se najcesce raspada, da je sada Sumaher licno, pa jos dodato.
Po meni, taj je veca opasnost od onoga koga juri, a ako nije veca, nije vala ni nista manja. Ako bas strefi maler, pa onaj koga jure stvarno ume da vozi i nametne jos gori tempo, onda presretaci postaju fakticki veca opsanost od onoga koga jure. Ne pravdam ga, da se razumemo, ali konstatujem ono sto mislim.
Srecom, engleska firme Jensen vise ne postoji, nekada davno, imali su model koji se cak i zvao "Interceptor", Chrysler V8 sa 400 KS. Inace, mozda bi u duhu price ovi nasi i kupili vec uredno markiran model.
Potpuno se slazem.
Nema lazi i prevare, kada sednem u auto i uspem da nadjem dovoljno dobrog druma da ga navucem do 200 km/h, recimo na potezu izmedju aerodroma i Dobanovaca, bez foliranje, ja se sam za sebe prepadnem. Lepo me je strah da ne naletim na neku bolju neravninu, u toj brzini to lako moze fatalno.
Pa stari auto mi je zavrsio u jarku, pri brzini od oko 60 km/h jer mi je blokirao zadnji desni tocak. Cak i tako, auto se okrenuo oko sopstvene ose i pravo u jarak, ode karoserija kod Manitua u vecna lovista, ali zato sinu i meni nista, malo smo se ugruvali i to je bilo to. Zamisli sada slicnu situaciju na auto putu pri 200 km/h - pa trebao bi im usisivac da sakupe pola mene.
Hocu da kazem, nikada se ne sme unapred i na nevidjeno otpisati i mogucnost mehanickog kvara, a pri veoma visokim brzinama, to je gotovo po pravilu kobno i za vozaca, i bog te pita koga jos oko njega. I sada uzmi nekog izbezumljenog lika, koji misli da zato sto mu je ujkica nacelnik pa mu je sredio da dobije presretaca, a on inace privatno vozi neku zaplenjenu kantu koja se najcesce raspada, da je sada Sumaher licno, pa jos dodato.
Po meni, taj je veca opasnost od onoga koga juri, a ako nije veca, nije vala ni nista manja. Ako bas strefi maler, pa onaj koga jure stvarno ume da vozi i nametne jos gori tempo, onda presretaci postaju fakticki veca opsanost od onoga koga jure. Ne pravdam ga, da se razumemo, ali konstatujem ono sto mislim.
Srecom, engleska firme Jensen vise ne postoji, nekada davno, imali su model koji se cak i zvao "Interceptor", Chrysler V8 sa 400 KS. Inace, mozda bi u duhu price ovi nasi i kupili vec uredno markiran model.
Comment