Jedna opaska,
koliko ja znam prilikom kupovine novog ili polovnog automobila na ime invalida sa ostecenjem od 100%, da bi se oslobodio carine i PDV osnovica automobila (na koju se placa carina i PDV) ne sme da bude veca od 10 000E.
Carina i PDV+taxe su 42% od vrednosti automobila...(ako ne verujes izracunaj ) sto ce reci najskuplji auto koji bi mogao da kupis i iskoristis pogodnost uvoza na invalida je ~14200E
Sta reci osim buaaaaaa....smrc smrc!
Znaci ne mozes kupiti auto u full-u pa to ti je....
Mislim ima sve to logike jer sto bi nekoga drzava oslobadjala od placanja carine i PDV-a ako taj neko ima kesha ali opet mislim da su tu trebali da se ogranice na mozda marku automobila ili nesto sl.
Eto npr. ako zelis uzetio KIA-u u nekoj jacoj opremi ne mozes dobiti subvencije jer cena istog vozila prelazi dati iznos! Bedak...
Hvala na savetima...
A sto se kaska tice znam da raiffeisen (ili kako se vec pise) nudi besplatan kasko za vreme trajanja lizinga....na koju foru ne znam ali sigurno je da sto ti kazes danas nista nije besplatno pogotovo kod banaka.
Ne letim ja visoko pa sad hocu neki avion od auta, a da pritom nisam u mogucnosti da ga redovno i kvalitetno servisiram... Neko je ovde vec spomenuo i mislim da je u pravu kada je rekao da je Octavia best by...
Istina je da Raiffeisen daje free kasko preko DDOR-a za sve vreme trajanja leasinga - ja sam licno dobio za Megane. Jednu polisu koja je placena na 6 godina i njih je "iskostala" manje od 2000e zato st to rade na veliko i imaju ugovor sa DDOR-om. Sada kvaka je u tome sto DDOR ne tera nikoga ali kada se registruje auto imaju svoj sto u Raiffeisen Leasingu pa se obicno i osigura preko njih svake godine - bar ja tako radim jer me mrzi da se cimam okolo kad mogu na jednom mestu sve da zavrism.
Samo da te upozorim da je kod Raiffeisena fluktuirajuca kamatna stopa - imaju pravo da je menjaju tako da mi je rata za dve godine porasla za 8e.
A sto se tice auta definitivno Auris ili Corolla - pouzdanost na prvom mestu a i automobili su mi mnogo interesantniji nego VW. Mada VW-ov utisak cvrstine kada se sedne u kabinu tesko da ijedan proizvodjac moze da oponasa (ne racunam tu MB, BMW i AUDI).
Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...
Evo sta mozes u inostranstvu sto se tice novih kola da nadjes sa klimom, ABS-om itd. do pa tu izaberi auto koji najvise odgovara tvojim mogucnostima i potrebama 10 000E
Pozz! Edit Ivvan: skracen link
Uzmi astru classic II, sa full opremom osnovica ne verujem da je preko 10 000E (posto je osnovni model 10 800 sa carinom i PDV-om), sto se tice velicine samog automobila mislim da ce zadovoljiti tvoje potrebe, sa full opremom ima sve sto ti je potrebno Klimu, ABS, servo,el. podizace,bord, CD, alu felne....
Plus pristupacna je za odrzavanje i dosta majstora moze da ti je odrzava, sto ce reci kada ti istekne garantni rok mozes nesto da ustedis na servisima, a ni rezervni delovi nisu nesto skupi... a nije na meti lopova koliko VW, znaci po meni idealan auto za te pare... tj. do 10 000E evra kada se gleda odnos cena vozila+cena odrzavanja / kvalitet.
Pozzz!
Nekako sam skeptican i imam veliku rezervu prema automobilima koji se sklapaju u zemljama okruzenja ili kod nas! Mislim da kvalitet nije na istom nivou kod Astre proizvedene u Svabiji ili u Poljskoj ili vec gde....
Jedna opaska,
koliko ja znam prilikom kupovine novog ili polovnog automobila na ime invalida sa ostecenjem od 100%, da bi se oslobodio carine i PDV osnovica automobila (na koju se placa carina i PDV) ne sme da bude veca od 10 000E.
Carina i PDV+taxe su 42% od vrednosti automobila...(ako ne verujes izracunaj ) sto ce reci najskuplji auto koji bi mogao da kupis i iskoristis pogodnost uvoza na invalida je ~14200E
Mozes li mi dati neki link za oslobadjanje od PDV-a??
Sta se jos osim carine i PDV-a odbacuje kao trosak da bi se doslo do osnovne cene automobila tj. kako da izracunam i znam da li i koji auto mogu kupiti, a da njegava osnovna cena ne prelazi 10k eur???
Kod vecine cenovnika novih automobila imaju rublike 'osnovna cena' i cena sa PDV-om'. mene interesuje da li je ta 'osnovna cena' ujedno cena sa carinom ili bez nje??
Nekako sam skeptican i imam veliku rezervu prema automobilima koji se sklapaju u zemljama okruzenja ili kod nas! Mislim da kvalitet nije na istom nivou kod Astre proizvedene u Svabiji ili u Poljskoj ili vec gde....
I golf 5 se npr. sklapa u Slova?koj, Audi TT u Madjarskoj. Golf 2 se sklapao u Sarajevu. Mislim da nema razlike(izmedju vozila iz Njema?ke i Poljske) u konkretnom slu?aju Opel Astre classic.
Jedna opaska,
koliko ja znam prilikom kupovine novog ili polovnog automobila na ime invalida sa ostecenjem od 100%, da bi se oslobodio carine i PDV osnovica automobila (na koju se placa carina i PDV) ne sme da bude veca od 10 000E.
Carina i PDV+taxe su 42% od vrednosti automobila...(ako ne verujes izracunaj ) sto ce reci najskuplji auto koji bi mogao da kupis i iskoristis pogodnost uvoza na invalida je ~14200E
Mozes li mi dati neki link za oslobadjanje od PDV-a??
Sta se jos osim carine i PDV-a odbacuje kao trosak da bi se doslo do osnovne cene automobila tj. kako da izracunam i znam da li i koji auto mogu kupiti, a da njegava osnovna cena ne prelazi 10k eur???
Kod vecine cenovnika novih automobila imaju rublike 'osnovna cena' i cena sa PDV-om'. mene interesuje da li je ta 'osnovna cena' ujedno cena sa carinom ili bez nje??
Pa rekao sam ti sa carinom i PDV-om najskuplji auto koji mozes da uzmes je 14200E...
Comment