Re: Poskupljenje goriva + Aktuelne cene u EU (u prvom postu)
kolika je razlika u potrosnji?
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Re: Poskupljenje goriva + Aktuelne cene u EU (u prvom postu)
znaci isti djavo, samo bolje ide.
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Re: Poskupljenje goriva + Aktuelne cene u EU (u prvom postu)
Možda je '206' na osećaj (board comp.) malo i preterao sa 10% manjom potrošnjom a možda i nije. Zavisi od načina vožnje. Ukoliko se vozi oštro nije nemoguća i tolika razlika u potrošnji između lošeg i dobrog benzina. Naročito ako je motor predviđen za 98 oktana a na 95 tek može da radi.
Za normalnu vožnju ona ne bi trebala da bude više od 5% ali taman dovoljno da pokrije troškove. Razliku u kvalitetu (osim smanjenja potrošnje) dobijete za Џ.
Nije sve u CENI nešto je i u KVALITETU!
Eto zašto je bolje biti pesimista - kada stignu ovako dobre vesti više se radujete
Sve pohvale za EKO i moje izvinjenje što sam malo sumnjao u njihovu poslovnost te očekivao da će biti tek u sredini tabele.
Zaista su brzi! BMB98 iz Grčke je odličan benzin (mislim: vrlo dobar, može i bolje ali u odnosu na NIS je super, hiper, ekstra).
Bilo bi lepo da nas sve zajedno iznenade sa njihovim benzinom od 100 oktana (ipak je 100% celo a 98% samo 98, nešto kao W2000 i Win 98). Možda će to ipak prvi učiniti OMV sa Carerra čorbom od 100? Pa nek košta koliko košta!
Ironično, NIS zapravo nije profitirao od dvojnih akciza ili će to biti samo u januaru. Ne čekajući odluku vlasti i veći pritisak Brisela (administracija je administracija, spora i nepouzdna) EKO, MOL i OMV kompanije su se brže organizovale i kako je akciza za 95 i 98 oktana za njih ista, odlučile da krenu zapravo sa visokooktanskim benzinima gde im NIS neće i ne može (mislim može ali onako tromim i kilavim treba im bar pola godine da to urade, i još 3 meseca da to ture u SAP, a i bili bi skuplji) da konkuriše.
Nije sve crno ili belo. Poslanik (zapravo njegove gazde, za koje je samo pokretna imovina) koji je predložio amadman zapravo nije ni svestan (nisu svesni) koliko su zapravo TUPAVI. Na duži rok, a već do polovine godine, NIS će zapravo već početi da gubi novac zbog toga. Makar do kraja marta (pre početka i ne očekujem) mora se makar korigovati akcizna politika te sa istim ili sličnim (makar manjom razlikom) uslovima agilna i bolje organizovana trojka (sa sve jačim privatnicima) će NIS jednostavno pregaziti. Negativna kampanja će bar kod 51% ljudi ostaviti grč na licu pri pomenu NIS-a (akcije bolje prodajte u Šumadiji naftu neće naći) i zaobilaženje istih na kilometar. Konačno da i kod nas KVALITET dođe do izražaja!
Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).
Re: Poskupljenje goriva + Aktuelne cene u EU (u prvom postu)
18. 01. 2011. - 14:19h
Od jutros na pumpama “Lukoila Beopetrola” građani mogu da kupe evropremijum benzin po ceni od 128,60 dinara za litar, a što je šest dinara jeftinije od dosadašnje cene.
Kompanija “Lukoil Beopetrol” je saopštila da je uvezla prvu količinu benzina evro5 kvaliteta iz rafinerije “Lukoila” u Rumuniji.
Isporučeno je, kako se navodi 1,5 miliona litara evropremijum benzina BMB95. Kompanija je tako od jutros snizila cenu ovog derivata za nepunih šest dinara, sa 134,40 na 128,60 dinara za litar.
Tržište naftnih derivata je otvoreno od 1. januara ove godine i moguće je uvoziti derivate iz inostrantsva. Gorivo je poslednji put poskupelo u prvoj nedelji januara, zbog podizanja akciza na naftne derivate.
Re: Poskupljenje goriva + Aktuelne cene u EU (u prvom postu)
Suitable for unleaded petrol - Yes
Minimum octane rating 98\95
To bi mu (uprošćeno i banalizovano) trebalo da znači:
BMB može a može i olovni (tada se tek pojavljivao bezolovni).
Treba da se vozi na benzin od 98 oktana a na onaj od 95 za ne daj bože*. Ovo je slično kao kod punta II (Z10, Classic) gde se kaže RON 95 ili min. 91 (e da vidim koji lik bi vozio na 91 duže od jednog rezervoara).
* Zapravo ovo je minimum da ne dože do oštećenja motora a 98 bi bio prijateljski savet (fabrike i mene).
Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).
Re: Poskupljenje goriva + Aktuelne cene u EU (u prvom postu)
nema ovog od 98 u novom sadu
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Re: Poskupljenje goriva + Aktuelne cene u EU (u prvom postu)
Malopre prosao pored MOL-a na Zrenjaniskom putu, u visini skrenja za Kotez, cena 135 ili tako nesto za kvalitetniji benzin. Mozda jos uvek nisu na svim pumpama spustili cenu?
Comment