skidanje katalizatora Fiat Bravo 1,2 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bokija
    CBC Senator XXL
    • 25.01.2008
    • 640
    • Beograd

    skidanje katalizatora Fiat Bravo 1,2 16v

    Zadnje vreme mi se vrzma po glavi,kako bi bilo da odstranim katalizator?Znam da vise ne bi bio ekoloski tip al bi vratio mojih 6-7 konjica.Pitam se koje su stvari protiv skidanja katalizatora.Sta bi rekao komp s obzirom da je druga tacka paljenja?Sta bi bilo sa
    1.Potrosnjom
    2.Kako reaguje elektronika
    3.Kako utice na vek exploatacije motora
    4.Sta sve treba uraditi da bi mogao da razlupas katalizator
    Ima li neko iskustva sa ovom temom?
    I'm not beautiful,but I'm stupid
  • POTR
    CBC Veteran
    • 11.01.2008
    • 129
    • Beograd

    #2
    Skidaj ga! Auto ce biti malo bucniji,potrosnja malo veca,komp nece buniti..6-7 ks ne verujem,mozda ako izduvni sis. komplet uradis,tj. izbacis suvisno. Ekologija sta je to

    Comment

    • alt+64
      CBC Senator XXL
      • 27.02.2006
      • 571
      • bgd

      #3
      1.2 bi trebao da ima 2 sonde, pa ces verovatno imati problem...
      e sad, oce samo paliti lampicu il ce se i prebaciti u limp mode...neam pojma, a zanima me i zbog mene (1.6), pa ako ipak probas...javi

      Comment

      • mishio
        CBC Senator XXL
        • 29.05.2007
        • 1204

        #4
        evo ovako, ja sam hteo moj da skidam na tom bravo ali sam odustao. On ima 2 sonde, i skidanjem ubacuje u safe mode, ali ima nacina da se to sredi, ima jedan lik na tosinom bunaru u nastavku, koji trazi 50evra ali tvrdi da zna da uradi da ne prijavljuje, emulator neki ili kako vec .. uglavnom znam da mi je tad receno da skidanjem prelazi u safe, i ta je ne bas pristupacno skinuti ga

        Comment

        • bokija
          CBC Senator XXL
          • 25.01.2008
          • 640
          • Beograd

          #5
          6-7KS bi trebalo,jer ,Yugo GVX imao je 65KS sa katalizatorom a izvorni motor u specijalu mu je Iz lance Bete 1300 gde je davao 75KS.Lepota u tom slucaju je bila sto si mogao da mu nastelujes novu tacku paljenja to jest izvornu i sve OK.Kako to uraditi na autu koj drzi parametre u chipu?Neki zakljucak na prvu loptu je,razbiti katalizator,zeznuti senzore i postaviti novu tacku paljenja.Nek ispadnem glup u drustvu,moze li mi neko reci sta je safe mod?
          I'm not beautiful,but I'm stupid

          Comment

          • mishio
            CBC Senator XXL
            • 29.05.2007
            • 1204

            #6
            ee mojne te metode, nista ti katom neces dobiti sem ako je zaprljan pa da samo vratis fabricke performanse, ali te racunice skines kat i eto 5ks, time nemoj da se nadas. to je isti fazon nalepnica tuning - 50ks i te fore ...

            jednostavno ako skines mislim da ce auto prodisati jer nase gorivo ubija sve ..

            Comment

            • bokija
              CBC Senator XXL
              • 25.01.2008
              • 640
              • Beograd

              #7
              Nee,ovo je fakat to.Zna se da katalizator skida 5-7 KS,alternator sa vodenom pumpom 2-5 KS,klima 4-8 KS itd za ostale agregate koji jasu po motoru.Pitanje nije da li se snaga uvecava,sigurno da,nego sta se lose desava zbog promene i sta se od toga moze resiti i kako.Oktanska vrednost nije toliko razlicita kao sto je bilo nekad izmedju Regulara i Supera.Ovde su tacke paljenja dostupne konstrukcijski.Pitanje je vise na temperaturi i jacini detonacije,to jest sili koja delije na klip.Licno mislim kad bi se resila elektronika da ne bi bilo nikakvih smetnji u radu motora.Priznajem ne mogu da sagledam da li bi takav motor trosio vise ili manje goriva.
              I'm not beautiful,but I'm stupid

              Comment

              • Karter
                CBC Veteran
                • 06.05.2007
                • 133
                • NBG

                #8
                skidaj swe,ja nishta od toga neam,swe ce da radi kako treba! ne treba ti to! to je dodatna oprema!
                2007 otishao Fiat Stilo 1.9 JTD
                sada Passat 2.0 TDI

                Comment

                • alt+64
                  CBC Senator XXL
                  • 27.02.2006
                  • 571
                  • bgd

                  #9
                  Nek ispadnem glup u drustvu,moze li mi neko reci sta je safe mod?
                  Your engine management and maybe even your transmission is controlled by the ECU. As you know, all computers crash, all software has bugs, and mechanical equipment fails. As such, many ECU units are fitted with a 'limp home mode'. When it detects that something semi-serious is wrong, it enters the limp mode, which means that the engine won't rev beyond a pre-programmed speed, you can't accelerate very fast, or you may indeed be speed-restricted to 40 mph or similar. The transmission may even stay in one or two gears. Bad? Well, no, not really: The alternative would be to either let you drive at regular speeds, with the danger of letting you trash your car (expensive repair, means happy repair people, but angry driver), or stopping you from going anywhere (expensive recovery and stranded on the side of the road means happy recovery company, but angry driver). what is a limp q

                  Nee,ovo je fakat to.Zna se da katalizator skida 5-7 KS

                  Comment

                  • bokija
                    CBC Senator XXL
                    • 25.01.2008
                    • 640
                    • Beograd

                    #10
                    Originally posted by alt+64
                    Nek ispadnem glup u drustvu,moze li mi neko reci sta je safe mod?
                    Your engine management and maybe even your transmission is controlled by the ECU. As you know, all computers crash, all software has bugs, and mechanical equipment fails. As such, many ECU units are fitted with a 'limp home mode'. When it detects that something semi-serious is wrong, it enters the limp mode, which means that the engine won't rev beyond a pre-programmed speed, you can't accelerate very fast, or you may indeed be speed-restricted to 40 mph or similar. The transmission may even stay in one or two gears. Bad? Well, no, not really: The alternative would be to either let you drive at regular speeds, with the danger of letting you trash your car (expensive repair, means happy repair people, but angry driver), or stopping you from going anywhere (expensive recovery and stranded on the side of the road means happy recovery company, but angry driver). what is a limp q

                    [quote:3k8kc8ay]Nee,ovo je fakat to.Zna se da katalizator skida 5-7 KS
                    http://warnertechnology.com/Cars/backpressure.shtml[/quote:3k8kc8ay]
                    Da,ovo prvosam pretpostavljao al ne znam sta konkretno radi moj auto?A sto se drugog tice,u redu je,i sam autor priznaje da je to sve prilicno diskutabilno.Cinjenica stoji da ako otklonis otpor na izduvu automatski menjas i kompresiju.Samo s druge strane ako pogledas tehnicke podatke za neki motor videces da ga proizvodjac koristi kroz vise generacija ne menjajuci osnovu,vec samo napajanje i izduv sto uvek neminovno povlaci drugaciju kompresiju od prethodnog.Sad je vec velika nauka kako opadanje ili rast kompresije moze da utice u oba pravca na snagu motora.I to je ono o cemu covek prica,o kompromisu prilikom konstruisanja.
                    I'm not beautiful,but I'm stupid

                    Comment

                    • BaneT
                      CBC Senator XXL
                      • 09.12.2005
                      • 562
                      • Beograd

                      #11
                      meni se čini da ne možeš da očekuješ istu dobijenu snagu skidanjem katalizatora na motoru 1.1 i recimo 2.0. Kontam da na 1.1 ne osetiš razliku u snazi dok kod 2.0 je malko drugačija priča.

                      Comment

                      • CannoN
                        CBC Senator XXL
                        • 15.09.2007
                        • 485
                        • Beograd

                        #12
                        Bitno je koliko je protocan katalizator.
                        Na prvim/starijim modelima ce se sigurno dobiti malo na snazi jer su bili jako restriktivni.
                        Novije katalizatore ima smisla skidati jedino kada su zacepljeni.

                        Ako ipak skines stavi na tom mestu lonac.

                        Comment

                        • POTR
                          CBC Veteran
                          • 11.01.2008
                          • 129
                          • Beograd

                          #13
                          Ne znam kako se problem resava u slucaju sa dve lambda sonde.Za moj auto cak postoje Decat cevi da se kupe,pravi ih i Supersprint.Ono sto je sigurno bice bucniji i imaces malo vise snage na visokim obrtajima.Opet i to zavisi od motora.Ukoliko imas srednji lonac izbaci i njega

                          Comment

                          • bokija
                            CBC Senator XXL
                            • 25.01.2008
                            • 640
                            • Beograd

                            #14
                            Originally posted by POTR
                            Ne znam kako se problem resava u slucaju sa dve lambda sonde.Za moj auto cak postoje Decat cevi da se kupe,pravi ih i Supersprint.Ono sto je sigurno bice bucniji i imaces malo vise snage na visokim obrtajima.Opet i to zavisi od motora.Ukoliko imas srednji lonac izbaci i njega
                            Nisam bas mislio da povecavam buku,samo sam hteo nazad svoje konjice.U stvari jedine 100% cinjenice sa kojima raspolazem,znaci da znam 100% da je tako,je varijanta sa Yugom GVX za zapadno trziste.Zanci zastava uzima 1300 ccm italijanske konstrukcije glave i na njega stavlja katalizator i spusta ga sa 75 na 65 KS.Kad mu skines katalizator,sve ostaje isto osim snage.Nevolja je sto taj auto nema moderan sistem ubrizgavanja,tako da ne mogu sa sigurnoscvu da sagledam sta bi se dogodilo u slucaju kad promenis parametre na motoru sa gomilom senzora,jer fakat kompresija mora da se promeni,mada s obzirom da su senzori na u****vanju ne bi trebalo da registruju promenu okruzenja,samo je pitanje da li bi propisno hranili motor koji sad trazi malo drugacije parametre.Na samom Yugu ta razlika od 10 KS i ne znaci puno jer on onako lagan je sa lakocom dizao obrtomer i kad je imao katalizator.Ali ovoj mrcini od preko tone bi znacilo da moze sebe da ponese iz nizeg broja obrtaja,sto joj je sad problem,i to ne toliko zbog snage koliko zbog laganog motora koji nema inerciju.Fiat je dao zadovoljavajucu snagu za tu tezinu auta ali nije mislio na lagan motor koji ne moze glatko da nosi karoseriju na malim obrtajima kad mu nedostaje torqe.
                            I'm not beautiful,but I'm stupid

                            Comment

                            • POTR
                              CBC Veteran
                              • 11.01.2008
                              • 129
                              • Beograd

                              #15
                              Vidi ako ti je problem snaga na nizim obrtajima,tu ti kat. ne igra vecu ulogu. Max. snaga motora je na max. broju obrtaja, dok je max. moment na srednjim obrtajima i zavisi od motora do motora. Slicna prica je i sa promenom bregaste,gde ljudi ocekuju previse pa se razocaraju jer auto postane jos "tromiji" na nizim obrtajima

                              Comment

                              Working...
                              X