Sta je najbolje za Alexov Porsch; Dosta price o turbu

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Alex-bgd
    CBC Senator
    • 27.03.2005
    • 270
    • Beograd

    Egon je dao odgovor za turbinu
    Sto se tice tablica nacelnik ljermontove se zove i preziva isto kao i ja pa mi je malo ubrzao proces dobijanja tablica
    Naravno, mora da se plate i to moze svako da uradi ukoliko je broj koji mu se svidja slobodan
    odes,pitas i ako je slobodan broj platis i dodjes za dvadesetak dana po tablicu...Eto
    Mislim da znam koliko ne znam

    Comment

    • SaL
      CBC Veteran
      • 12.01.2006
      • 121
      • Srbija

      NAJ thread po meni, devet stranica kvaliteta, najzad!!!!
      Samo nastavite.
      Prevelika slika nije u skladu sa pravilnikom

      Jos malo pa, cew biti neshto i od mene...

      Comment

      • Alex-bgd
        CBC Senator
        • 27.03.2005
        • 270
        • Beograd

        Pozdrav svima posle skoro godinu dana...
        Evo mene opet, damalo ozivim ovu pricu
        Verovali ili ne, sva je prilika da vadim motor napolje u narednih mesec dana...
        Skoro sam se pocepao sa jednim ferarijem f430 f1-trans i bila je mrtva trka... Kad ja bolje krenem odem i ne moze da me stigne ali i kad on prvi krene ja njega ne mogu da ga stignem...
        Jedno 5 puta smo probali i dobro se zabavili... Ali na moje "razocarenje" nisam bio brzi iako sam odneo par pobeda i to do od 50-250 km/h iz leteceg starta...
        Prema tome, motor napolje i idemo na """ NIRU """
        Ubedise me pre neki dan na CannonBall sastanku
        206-ice...ako mi ne bude radila Nira kao doxa sledi ( dajem ti casnu mehanicarsku )
        Uglavnom,to je plan a sad cemo da vidimo sa Boost-om i 206-icom (al sam ovo srocio) oko realizacije i sta dalje...
        Ja se iskreno nadam da ce posle prve probne voznje biti
        Mislim da znam koliko ne znam

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          Delovao si mi kao ozbiljan čovek, a sad će kvariša da te upropasti, već vidim ispočetka...
          Šalim se, dobrodošao nazad
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • Alex-bgd
            CBC Senator
            • 27.03.2005
            • 270
            • Beograd

            Mislis, napred a ne nazad
            Mislim da znam koliko ne znam

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              Look at Your avatar, she is so butty to bee pure mechanical and deserve better Wise choice

              btw: zaboravi na Ferrari, sa svom tehnologijom ispod haube samo bruka za vozacha istog
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • Alex-bgd
                CBC Senator
                • 27.03.2005
                • 270
                • Beograd

                Treba mi malo vremena da se podsetim kako se stavljaju slike da vam nesto pokazem...
                Kupio sam intercooler ,samo je 65% veci od fabrickog i podrzava 680+ ks po deklaraciji proizvodjaca...
                Naravno, ne mislim da je lako doci dotle niti imam tih ambicija ali od viska hladnog vazduha ne moze da boli glava...
                Ili mozda ipak moze
                Uglavnom, imamoturbinu,imamo intercooler,imamo dobru volju...pare nisu problem,para nema...
                pa nije fora napraviti to s parama, to moze svaka ****** zar ne...
                Mislim da znam koliko ne znam

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  Nego, ajde ti nama lepo objasni zasto se ta tvoja (VW Buba x 1.5) uopste prebacuje na EFI i sta ti sve treba za to? Dakle, da se otprilike makar zna sadasnja konfiguracija, i sta bi sve trebalo uraditi da se sve to prebaci na EFI.

                  Mislim da to nije bas jednostavan projekat, a sigurno ce interesovati jos ponekoga ko eventualno odluci da konvertuje mehanicki plinski reso na ECU? Bice interesantno
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • Alex-bgd
                    CBC Senator
                    • 27.03.2005
                    • 270
                    • Beograd

                    Znas ti bolje od mene zasto ja to radim psiho,upropastices me... Ali ajde

                    Ovako, osnovni razlozi prebacivanja sa cis-a ili ti "K-jetronik" sistema na Efi (Electronic fuel inection) sistem su:

                    1: Cis limitira snagu motora na 450-480 ks jer nema dovoljno goriva za vise od toga

                    2: Zbog zastarelosti i prevazidjene tehnike nije moguce adekvatno propratiti porast pritiska u usisnoj grani te samim tim i iskoristiti potencijal motora

                    3: Spool up ili ti podizanje pritiska u usisu je 50% slabije sa cis-om zbog "viska" goriva koje on konstantno daje i drzi temperaturu izduvnih gasova niskom sto prouzrokuje slabiji odgovor turbine na komandu gasa a ukoliko ga nastelujes da daje optimum goriva u nizim rezimima onda je smesa siromasna na punom gasu pri visokim obrtajima.Znaci ne mozes kroz obrtaje stelovati odnos paljenja i goriva u cilju sto boljeg iskoriscenja motora u svim rezimima rada

                    4: Apsolutno bespotrebno rasipanje goriva (u mom slucaju shell w-power 101 oktan) do koga inace vrlo tesko dolazim,znaci ne pricam o potrosnji ali s obzirom da na punom gasu moj auto trosi 35-40 litara a isti takvi automobili koji imaju efi 15-25 onda shvatate o cemu pricam...Na konstantnom gasu nije veliki potrosac ali koga zanima voznja od 140 na sat kad je to jednom u mesec dana...

                    5: I na kraju,auto brate ne radi lepo...Te miran je na leru te nije,te pali na pola kljuca te ne pali, kad ga vozis duze od pola sata radi kao sat, ako sednes negde 15 minuta da popijes pice kad se vratis i upalis ga on je vec pothladjen i treba ti opet pola sata voznje da bi njegov "brzi" kompjuter shvatio da ti je motor vruc i da ne zaliva gorivom itd itd...Mislim da ne treba da napominjem da mi je SVE vitalno od ubrizgavanja novo na autu i nastelovano bolesnom preciznoscu... Jednostavno "to" ne mogu da vozim...nervira me i kraj!

                    6: A kao slag na tortu,sa efijem "only sky is the limit" kad pricamo o snazi motora i performansama automobila...Znaci,idemo na 600+ ks i 10 sec. do 200,to je cilj a da li cemo skinuti te 2,5 sekunde do 200 km/h sa efijem videcemo...Ja se nadam da hocemo

                    A sta mi sve treba za konverziju u sledecem postu...
                    Mislim da znam koliko ne znam

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      Pa znam JA sta ti treba i zasto ovo radis, srafadzijo, ali eto da i neko drugi ponesto nauci od toga
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • Hic
                        CBC Veteran
                        • 17.11.2006
                        • 185
                        • Zagreb. Croatia

                        Da se ubacim bez ikakvog povoda


                        Imam jedno lijepo iskustvo sa 993 turbo. Auto je slozen u Austriji (Graz) i imao je sa 2 hibridne turbine (kkk24/29) 550KS, na 0.9b.

                        Naime, zbog max protoka koji je mjerac protoka zraka mogao mjeriti.
                        Dok sam slagao Audi S4, u toj istoj garazi je bila ta sherpa. I onda je vlasnik poceo skakutat oko mene, i na kraju 2 dana i 2 noci, vozio je taj audi od svoga prijatelja.

                        Sto reci, odmah sam dobio i sherpu na poklon

                        Rezultat je: Autronic SM4 i CDI 500R ignition amplifire, 1.3bar i 680KS. Auto ima RWD, rolbar, klima je izvadjena, BBS magnezijske felge, ma bombon. Iskustvo voznje (SAMO PO RAVNOM) zamislite sami.

                        E sada...kako je uvijek snage PREMALO, sljedeci korak je kovani motor, nove turbine, i...... bog zna kaj...ali izvjesticu vas


                        Tako da ovaj vas pors moze fino ici....

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          Originally posted by Alex-bgd

                          5: I na kraju,auto brate ne radi lepo....Mislim da ne treba da napominjem da mi je SVE vitalno od ubrizgavanja novo na autu i nastelovano bolesnom preciznoscu... Jednostavno "to" ne mogu da vozim...nervira me i kraj!
                          KRALJ
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • Vocko
                            CBC Senator XXL
                            • 25.04.2005
                            • 4556
                            • nBGd

                            A ja sebi stalno ponavljam da mi je 150-160ks dosta

                            Svaka cast na trudu, po onome sto sam procitao nije malo vremena ulozeno, a ova konverzija ce biti komplikovana.

                            Comment

                            • Alex-bgd
                              CBC Senator
                              • 27.03.2005
                              • 270
                              • Beograd

                              Hic: 1.3bar i 680KS.

                              Bogami svaka cast,ovo zvuci interesantno
                              Mislim da znam koliko ne znam

                              Comment

                              • Hic
                                CBC Veteran
                                • 17.11.2006
                                • 185
                                • Zagreb. Croatia

                                iskreno,


                                tu nema nicega kompliciranog.

                                Comment

                                Working...
                                X