Znam zato sam i ja reko da vidimo sta ima Boost da kaze
u svakom slucaju sta god odlucis javi pa da uporedimo cjene,taman za razliku mozes jos neki dio kupit
Sta je najbolje za Alexov Porsch; Dosta price o turbu
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Jer to znaci da i smesa treba da bude na toj granici? Da li je temperatura izduva direktna posledica A/F ratio?Originally posted by BOOSTSve u cilju jurenja sto boljeg spoolup-a, ide se uvek na sto visociju temperaturu na izduvu. Svakom tuneru je cilj da pod kontrolisanim uslovima visi na ivici bola sa temperaturom izduva ocekujuci responz sistema.
Da li to onda znaci da mu treba dati tek onoliko goriva da nema samodetonacije?
Res non verba!
Comment
-
-
Comment
-
-
Paljenje je relativno mrtva stvar sa overloadom, skoro da nema nekih izmena u tachki paljenja kontra RPM i kontra pritiska.
Cim je pritisak presao nekih 0,3-0,4 bara ide se kao standardno na oko 10 najmanje na 6 stepeni sa paljenjem.
Dakle, cim pocne da se gura sa turbinom odma se ide na drugi range sa paljenjem na kasnije, skok moze da bude i za citavih 20 stepeni i vise.
Sve se radi u cilju da se dobije jedan RAP motor sa karakterom zivotinje koja cheka da se lupi po gasu
Alex.. Nira resava probleme "prevelike turbine".
Nepostoji prevelika, samo premala
http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... 245#110245Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Vidim ja da se vi ovde dobro zabavljate, a ja ni turbinu ni ubrizgavanje jos nemam...a kao imam auto...
Inace, danas sam gledao video nekog m5 iz svedske sa duletom...Ide 8.8 sekundi do 250 i sve to za 402 metra...uzas...A mi kao nesto ovde radimo...Jad i chemer...
Mislim da znam koliko ne znam
Comment
-
-
Zar ova tema jos postoji...
Malo sam umoran od srafljenja...
Novo na autu je:
Kompletan prohromski auspuh (laksi jedno 35 kilograma od fabrickog sa skracenjen puta gasova sa maksimalnih 1,8 metara na najduzoj putanji na 70 cm ...
Olaksan zamajac i set kvacila za 700 nm...
Nove dizne...
I promenjene bregaste osovine,stavio sam malo vise street varijantu,one extremne su bile ipak samo za trke a to mi niie cilj sa ovim autom...
Eto,to je novo od kad sam zadnji put " prijavljivao" sta sam radio...
Mislim da znam koliko ne znam
Comment
-
-
Naravno da postoji tema, sto nebi postojala?
OK.. vidim da si ipak nesto radio, umoran od srafljenja, znam o cemu pricas, nekad zna da bude previshe.
Samo me interesovalo dokle se stiglo sóbzirom da si se nedavno bio na izduvavanju
Ostao na istoj TuRbini?
BTW: Tvoj auto nije nimalo neinteresantan da nebi postojalo interesovanje o svakoj pa i najmanjoj izmeni koja se desi na njemu, te molim bez
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
-
Da, i dalje je stari "dobri" k-jetronik ili ti CIS ...
Dzigericu mi jede lagano ali sigurno...Stavio sam skoro sve novo vezano za ubrizgavanje ali traziti perfekciju u radu motora sa tim sistemom je ravno samoubistvu...
Nasao sam dosta firmi koje rade kompletnu prepravku sa CIS-a na EFI ali trenutno sam zadovoljan ovim performansama tako da cu sacekati s tim...
Inace u planu je zamena cilindara i klipova,stavicu cilindre i klipove sa malo vecom kubikazom a sto je najbitnije sa stepenom kompresije 7.5 a trenutno je 7.0 ...Turbina je stara ( hibrid kkk27/29) sa nekim mojim modifikacijama na usisu i vise sam nego zadovoljan njome...Naravno,kad se bude radio EFI i klipovi ici ce GT 35 R BB koji sam kupio i stoji konzervirana i ceka svojih 5 minuta...
Naravno,kad sve to budem radio, moracu da stavim i veci interkuler da ne bi imao preveliki povratni pritisak na turbinu i moracu da dodam extra hladjenje motora i turbine i...
Alo, ZADOVOLJAN SAM KAKO MI IDE AUTO BRE
Necu za sada nista da diram,jel to gore pomenuto je u sferi naucne fantastike kad su performanse u pitanju...
Mislim da znam koliko ne znam
Comment
-
-
gde si radio hibrida ? na mom autu je kkk 26#6, kad dodje vreme za remont sigurno ce ici neki hibrid ili kkk 27#8.
kakav efi/ecu planiras, samo gorivo ili gorivo+paljenje?
na koju kubikazu ides ? kolika je sada? (znam da sigurno pise negde, ali predugacak je topic
)))
http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-
-
Turbinu mi je radio Sloba "Servis Mikron" kod brodogradilista...A kad i ako budem stavljao efi bice kompletan...Paljenje,gorivo sve...Kubikaza nije bitna toliko,ici cu na 3,4 umesto 3,3 ali je bitan stepen kompresije...Bolji spool up i odgovor na gas,veci obrtni moment itd...
Inace,malopre sam oterao auto na farbanje...bilo je tu i tamo ogrebotina a i sirio sam krila zbog vecih zadnjih tockova pa je to trebalo srediti
Nadam se da me je farbar ozbiljno shvatio kad sam mu skrenuo paznju kako treba da ispadne
Inace,ne gine mu
Svraticu na prepad za koji dan da vidim kako radi
Salim se, super je lik i siguran sam da ce biti ok
Mislim da znam koliko ne znam
Comment
-
-
kad si radio turbinu, da li si obradjivao postojeca kucista da bi smestio vece turbinsko/kompresorsko kolo, ili su skroz zamenjena kucista sa propelerima ?
btw, odlicna ti tablica,
, mislim da sam video taj auto jos pre 10-ak godina, tj. taj broj.
da li za dobijanje slicnih tablica (da pocinju sa 9) treba neka specijalna procedura, veza i slicno, ili se to odvija najnormalnije, kao i inace kad ljudi traze naki poseban broj ?
ima i jedan 911/993 cabrio i cini mi se da ima table koje pocinju sa 993...http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-

Comment