Sta je najbolje za Alexov Porsch; Dosta price o turbu

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hic
    CBC Veteran
    • 17.11.2006
    • 185
    • Zagreb. Croatia

    evo ga...moj mali!!!!

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      Lepo, lepo...

      Ok, dosta OFF-a, pobice nas vlasnik ove Bube...
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • Hic
        CBC Veteran
        • 17.11.2006
        • 185
        • Zagreb. Croatia

        ma nece valjda, imam ja pips za njega

        a imam ja jos puno lipih stvari u toyoti

        os' vidjet kak ja to radim?

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          Hocu, u posebnoj temi
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • Hic
            CBC Veteran
            • 17.11.2006
            • 185
            • Zagreb. Croatia

            onda ju otvori i ovo obrisi

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              Originally posted by Hic
              Offtopic

              sto mi bi da do sada nisam stavio taj nesretni flywheel?!?!?!

              Pa auto ide da je to milina!
              Jbg , mogo si tunirat taj motor malo nebi ni osetio da je zamajac lakshi
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • Hic
                CBC Veteran
                • 17.11.2006
                • 185
                • Zagreb. Croatia

                covjek uci dok je ziv!

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  OK.. oseti se u prve 3 brzine sigurno, ja sam furao na mome umesto 12Kg sa 7kg i nisam mogao da krenem normalno sa FWD ni sa 2 brzinom

                  Kod tebe je FOUR ili? Ima smisla u tom slucaju. I za RWD takodje ako nista drugo senzacija na semaforu dok turirash
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • Hic
                    CBC Veteran
                    • 17.11.2006
                    • 185
                    • Zagreb. Croatia

                    iskreno nije rat zvijezda, ali je nekako fino povezan...onak je filing da se punije vrti. bas onak mekano.... a da ih nisam prodao 50 barem...uf, u sustera sva djeca bosa!

                    a glavni je razlog, vjerovao ili ne, jer cuva lezajeve. hebes mene, ja sam uvijek ziheras

                    Comment

                    • Alex-bgd
                      CBC Senator
                      • 27.03.2005
                      • 270
                      • Beograd

                      Olaksani zamajac cuva lezajeve radilice?
                      Jel bi mogao to da pojasnis malo...
                      Mislim da znam koliko ne znam

                      Comment

                      • Hic
                        CBC Veteran
                        • 17.11.2006
                        • 185
                        • Zagreb. Croatia

                        pa ima veze sa masama i momentom tromosti istoga...ajd sad ti dalje malo

                        Comment

                        • Alex-bgd
                          CBC Senator
                          • 27.03.2005
                          • 270
                          • Beograd

                          Voleo bih da mogu da nastavim u istom duhu ali ...
                          Ja sam stavio kod sebe olaksani zamajac i sachs sport kvacilo ali nikako da bih cuvao lezajeve,naprotiv...
                          No ne planiram da predjem 300000 km sa motorom pa me i ne zanima sto radilica i sva klizna lezista trpe vece udare zbog manje zamajne mase i nestabilnijeg rada motora...Moje iskyustvo je pokazalo tako a i sve sto sam do sada citao govori da sa olaksanim zamajcem trpe vise i lezajevi,i radilica, i menjac i svi sklopovi motora...
                          Naravno, ne kazem da ce nesto da crkne ali generalno po "mom" misljenju olaksani zamajac NE cuva lezajeve i motor...Voleo bih da me argumentovano ubedis u suprotno,ti ili bilo ko drugi ko isto misli,mozda sam u zabludi...
                          Prihvatam svako argumentovano i iscrpno objasnjenje, a ne ono"veruj mi na rec" i slicno...
                          Mislim da znam koliko ne znam

                          Comment

                          • Hic
                            CBC Veteran
                            • 17.11.2006
                            • 185
                            • Zagreb. Croatia

                            E kaj sad da ti velim, ja sam bas uvjeren da cuva....da mi nije to objasnio D.Rowe, glavni inzinjer u Prodriveu, koji razvija Imprezin motor za WRC, mozda bih i sutio, no dok netko NJEGOVOG kalibra meni ne pokaze suprotno, za mene je to zapisano u kamenu.

                            I ovo je nelogicnost na kvadrat, zbog MANJE MASE mogu trpiti samo MANJE opterecenje.

                            Eto ti primjer:

                            probaj gurnut ciglu od 10 kila i ciglu od pola kile. Da li ce povrsina po kojoj klizi cigla biti jace istrosena nakon 10000000 cigli od 10 kila ili jednakog broja puuno laksih cigli?
                            dA VIDIM SAD argument NA ovo?

                            Upali mozak , ne slusaj filozofska raspravljanja kakvih je internet prepun!!!

                            Zamasnjak sluzi SAMO za umirivanje motora....i nista drugo. Motori ih niti nemaju (pa imaju malo veci ler gas radi stabilnijeg rada).

                            Comment

                            • Hic
                              CBC Veteran
                              • 17.11.2006
                              • 185
                              • Zagreb. Croatia

                              I jos jedno objasnjenje: MRZIM ISCRPNA OBJASNJENJA, vise volim da ljudi sami zakljuce. Takvo znanje ostaje, a teoretska raspravljanja sluze za gubljenje vremena.

                              Ali ajmo na motor. Imamo neku masu SVIH pokretnih dijelova, x.

                              Znaci na nase lezajeve djeluje sila y, koja ovisi o okretajima motora.

                              Svaki dio zbog svoje mase ima MOMENT tromosti, koji je potrebno savladati da se nesto pokrene iz mirovanja.

                              ZA SADA SE NE OSVRCEM UOPCE NA TRENJE, ono je zanemarivo ZA SADA. Reci cemo jedino da je trenje takodjer vece STO JE VECA MASA!

                              I onda, da li ce lezaj vise trpiti ukoliko je SILA za pokretanje svega toga u motoru VECA ILI MANJA?

                              Treba li iscrpnije?

                              Comment

                              • Hic
                                CBC Veteran
                                • 17.11.2006
                                • 185
                                • Zagreb. Croatia

                                Po tvojoj logici , sve bi trebalo biti od celika, tesko ko sam vrag.

                                A bas je suprotno, sve se radi od kovanog aluminija, titana...radi mase, jer sto je manja (a cvrstoca je ISTA), dulje ce trajati....

                                Ili ti mislis da nece?

                                Comment

                                Working...
                                X