Sta je najbolje za Alexov Porsch; Dosta price o turbu

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #76
    Sta ti jos treba od hardware?

    Koristis manje vishe sve standardne senzore koji postoje na trzistu.
    Dakle radi sa bosh sistemom 60(fale 2) trigerom sa radilice, opcija sinkovanja bregastih putem senzora ili jonozacijom kao SAAB od pamtiveka ili novi M5 V10 .. koliko mi je poznato daimas verujem pri ruci sve ostalo ili?
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • Alex-bgd
      CBC Senator
      • 27.03.2005
      • 270
      • Beograd

      #77
      u nacelu, dostupne su mi sve stvari...nista konkretno nemam ali mogu da nabavim ili napravim...Pitanje je samo kako to sve uskladiti softverski, jer ja sam perfekcionista i ne volim kompromise...Ako ne mogu da uradim da bude 101 % onda ga neci ni praviti....
      Mislim da znam koliko ne znam

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #78
        Uh.. nisam siguran, jer software za Nira imam, shaljem ti na mail link gde cu da ga okachim dok ga neskines .. na svedskom je samo i na njemu postoji ali, manje vishe bice ti jasne opcije..

        101% je malo, Nira nudi vishe
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #79
          Proveri mail...
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • Alex-bgd
            CBC Senator
            • 27.03.2005
            • 270
            • Beograd

            #80
            Proverio, skinuo sam...kad budem imao vremena pogledacu koje su mogucnosti...Inace dao sam ti jednu dezinformaciju kad je iberlauf u pitanju, ne dolazi izmedju turbine i k glave vec je na kucistu filtera za vazduh...znaci pre k glave...
            Mislim da znam koliko ne znam

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #81
              OK..

              Iberlauf, mesto ulaska, klasika za nemacke konstrukcije sa K glavama, da ulazi na kuciste filtera. Funkcionalnost zavisi od stanja filtera i sto je interesantno, vacuum iza filtera za vazduh je povecan sa zaprljanijim filterom i poboljsava ventilaciju motora.

              Savet sa moje strane je da uzmes mixer od autogasa koji je dovoljno veliki da nereducira protok i da ga postavis na samoj krivini cevi
              Dobices solidan venturi efekat koji obezbedjuje potezanje kroz separator uljanih para.
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • Alex-bgd
                CBC Senator
                • 27.03.2005
                • 270
                • Beograd

                #82
                Smatraj da je uradjeno, kad sastavim sve potavicu ti fotku da vidis!
                Trenutno sam u fazi rastavljanja i cekanja delova iz bratske nam Nemacke
                Evo kako stoji turbina na motoru...


                valjda sam sve dobro uradio


                Edit Uros: Alex, koristi 'thumbnail for forums (1)'
                Mislim da znam koliko ne znam

                Comment

                • Alex-bgd
                  CBC Senator
                  • 27.03.2005
                  • 270
                  • Beograd

                  #83
                  Evo ti i par slika mog "hibrida" koji sam do sada vozio,cisto da mozes da vidis kako je to sve izgledalo...
                  [img=http://img493.imageshack.us/img493/1932/prva3em.th.jpg]

                  [img=http://img493.imageshack.us/img493/5803/druga0dw.th.jpg]

                  [img=http://img493.imageshack.us/img493/4102/treca9wu.th.jpg]
                  Mislim da znam koliko ne znam

                  Comment

                  • Alex-bgd
                    CBC Senator
                    • 27.03.2005
                    • 270
                    • Beograd

                    #84
                    BOOST,nema te...Ja cekam da mi kazes kako si mi nasao turbinu a tebe nema
                    Za vikend idem u stutgart,bicu cele nedelje tamo,idem i u fabriku porschea da vidim gde ih prave...Ako eventualno nesto "iskopas" za turbinu do tada mogu da se zaletim po nju
                    Mislim da znam koliko ne znam

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #85
                      Josh trazim
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • Alex-bgd
                        CBC Senator
                        • 27.03.2005
                        • 270
                        • Beograd

                        #86
                        Dok trazis da te pitam
                        Ovo je turbina koju sam prvobitno hteo,po tvom misljenju sta bi dobio-izgubio da nju uzmem?


                        Garrett GT30R Double inlet
                        - Turbine A/R 63, 82 oder 1.06
                        - Kompressor A/R 60
                        - Einlass/Auslassrad 60/77mm
                        - doppelt kugelgelagert für sehr schnelles Ansprechen
                        - max. Leistung 580 PS
                        - T3 Krümmerflasch mit GT Hosenrohrflansch
                        - vergleichbar mit großem K27/29
                        Mislim da znam koliko ne znam

                        Comment

                        • Alex-bgd
                          CBC Senator
                          • 27.03.2005
                          • 270
                          • Beograd

                          #87
                          Stigle bregaste...pocinjem da sastavljam motor sutra...BOOST nema te...ima li novosti za neku turbinu?
                          Mislim da znam koliko ne znam

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #88
                            Samo sklapaj, i treba da pocnes, da bude spreman za klizane kad sneg nestane

                            Sto se turba tice, samo iz USA , poslao sam ti mail u vezi njega.. SAABove treaju sa upravo tim na 540KS, USA cena oko 1500$ , kad dodje u EU pdv, carina i slicno , iden u maloprodaju na oko 1800-1900?.

                            Sve sto je na GT(BB) posebno R bazi je OK nema sta da razmisljas..
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • Alex-bgd
                              CBC Senator
                              • 27.03.2005
                              • 270
                              • Beograd

                              #89
                              Iskreno, nadao sam se da ces mi mozda negde naci nesto u toj klasi za manje pare,ali ok...videcu sutra sta da radim ...Ako uspem lepo da "uvalim" ovaj moj hibrid koji je presao samo 1500 km onda cu je uzeti...muci me to vodeno hladjenje ,mada su mi oni rekli da apsolutno nema potrebe za tim ako auto ne ide na stazu...Ne znam
                              Sutra cu poceti da pakujem a bogami i doneti odluku sta da radim sa turbinom pa se javljam uvece...
                              Mislim da znam koliko ne znam

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                #90
                                Rekoh , vodeno hladjenje smanjuje temperaturu na CORE, dakle kucistu lezaja za 100C stepeni.. sto bolji hladnjak za ulje tim bolje ,)

                                Vodis racuna da se prilikom stajanja, turbo timer ili bilo sta drugo, moze manuelno, par minuta chekanja posle voznje da izbegnes da koksas ulje u lagerskom kucistu, ili se resis da uradis kao sto sam ja na mome sa punpom za ulje koja je termicki upravljana i drzi temperaturu na kucistu lezaja u shahu posle gasenja motora..

                                Sorry, tesko je naci takvu turbinu za male pare
                                R serija je zlata vredna u svim tuning krgovima
                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X