pomislio sam onako na oko da su mi poslali pogresne bregaste...Greska u koracima, bregaste su prave...Pocinjem sklapanje...
Sta je najbolje za Alexov Porsch; Dosta price o turbu
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ovako to otprilike izgleda kad pocne da se sastavlja...Bice jos sutra uvece
...
...Nego boost,turbina je kod mene...mislim da cu u ponedeljak poceti da radim na prepravkama za njenu montazu,i dovod iber laufa kako si predlozio...Ne znam samo sta da radim sa Blow off-om...Imam monzu,lepo se cuje...voleo bih da je ostavim da visak vazduha izbacuje u atmosferu
...mada je bolje da ga dovedem ispred turbine zbog spool up-a pri saltanju...Da li je po tebi ta razlika osetna?
ps:
svidja mi se zvuk i voleo bih da ga ostavim da ide u atmosferu...Mislim da znam koliko ne znam
Comment
-
-
Pozdrav.
Nisam se jos predstavio zato sto jos nemam dopustenje da tamo otvorim temu...
Ja bih se osvrnuo na turbine u ovoj temi...
Ova turbina koju si uzeo je GT35R(ovo R znaci da je ball bearing),inace mozes nac jos naziva za ovu turbinu npr. GT35/40R i najnoviji GT3582R.
Za zeljenu snagu od 550 hp ova turbina je idealan izbor i jedna je od najefikasnijih turbina.
Podrzava 600 hp ,a negdje i vise...
Na slici vidim onaj broj 714568-0001 sto znaci da je to GT35R turbina sa kucistem turbinskog dijela A/R 1.06 sto je dosta veliko i sto se tice spoola mislim da ti nece bit po zelji.
Inace trubinska kucista za ovu turbinu postoje 3: 0.63, 0.82 i 1.06 A/R.
Sa 0.63 bi tesko postigao 550 hp zato sto je premala/restriktivna za toliku snagu dok bi sa 0.82 bila idealna za najbolji moguci spool i zeljenu snagu.
Naravno sa 1.06 ti se krivulja snage motora pomice u desno i to nekih 800-1000 rpm-a.
Ne znam koliko kubika je taj motor u Porsche-a(2.5,3,3.5)..
Ako je 3.5 onda mozda i ne bude prevelika turbo rupa.
Svejedno ako vec imas ovu turbinu probaj s njom i ako ti bude prevelik spool uvijek mozes za 200-300 USD kupit samo 0.82 A/R kuciste i montirat bez problema...
Ova turbina ima T3 flange i nije divided,samo kod GT32 i GT37 (koje su non ball bearing turbine tj. journal bearing) su T3 divided flange.
I T4 turbine imaju divided flange.
Uglavnom IMO odlican odabir turbine za tvoje zelje samo sto se tice spoola ces vidit.
Koliko sam vidio za ovoliku snagu bilo bi pozeljno napravit malo veci auspuh ,negdje promjera 3.5 incha, 3 incha bi mogao bit malo restriktivan.
Ali ipak tu je BOOST da te najbolje uputi
Na koliko rpm-a se vrti auto?
I na kolikom boostu ti mislis postic ovu snagu?
IMO na nekih 1.5 bara bi trebao imat 550 ks i na negdje 7000 rpm-a na 3.5 l motoru i to sa 78% ucinkovitosti kompresora sto je super.
Ja bih ti savjetovao da koristis vodeno hladenje turbine sto naravno zahtjeva dodatni hladnjak(koji mozes kupit u Peugeot Sport za 100 eura-taj hladnjak se koristi kod chargecoolera u Peugeot 405T16) i neku pumpu od SHURFLO-a (oko 60-100 eura) i napravis zasebni sistem...
"Problem" kod ball bearing turbina je taj sto se ne mogu reparirat tj. mogu ,ali jos nisu/nece za komercijalnu upotrebu izbacili set za reparaciju.
Recimo ITS je firma koja koristi i reparira ball bearing turbine doduse oni koriste ceramic ball bearing.
Ona turbina druga sto si pitao je GT30R i premala je za tvoje zelje..500 hp max...mozda i malo vise ,ali uz puno manju efikasnost od GT35R.
Ona je u rangu K27/29 sto si imao vec...
Eto toliko za sada ne pada mi napamet nista vise...
Comment
-
-
Dobrodosao na CBCGoran beshe , sa http://www.quartermile.ws ?
Odmerenost TuRba zavisi od puno faktora:
http://www.maptun.com/webshop/shop_info ... ategori=77
GT30R na malom T25 flange na jednom 2,3L SAABu daje na ROTOTEST-u 540KS.
Nije sve u turbini i pritisku...
Koliko znam je Porsch sa 3,6L motorom i A/R i kuciste mu odgovaraju dobro. Niza temp izduva zagarantovana sa manjim protivpritiskom.
Za sto se tice turbo rupe, nisi cuo da nepostoji vishe
Ako ti kazem kako moram da te ubijem
Patent zatrazen
PS: Za predstavljanje nije problem, ima topic .. zasebne teme su blokirane i nece se vise otvarati ...Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Pozdrav.
Je Goran je sa quartermile.ws
Ovaj turbo sa linka je po meni GT3076 WG i ujedno najveci turbo koji Garrett radi sa inegriranim WG-om.
T25 flange sa .86 A/R i vecim krilcem turbine od standardnih GT25/28RS ball turbina sa T25 flange.
Sa ovim kompresorskim kucistem taman mu je max. koliko je taj Saab napunio
Ajde doznaj tocno koje su spec. ovog turba...
Evo moje misljenje...
kompresorski dio:
- krilce 76mm 56 trim
-kuciste .70 A/R sa GT35R turba
turbinski dio:
-krilce 56.5m 90 trim
.kuciste .86 A/R
Ovo sto oni napisu da je to GT30R turbina je sirok pojam i ima dosta verzija te turbine...
Znaci ova T25 flange .86 A/R sa 3 inch downpipe-om moze progutat 500+ konja...dobro je to znat
Iako svi koji stavljaju ovako malo vece turbine izbjegavaju integrirani WG,i dobro je znati da radi sa integriranim WG.
I vidim da su navarili svoj int. WG...
ATP reklamira tu turbinu vec dugo kao najvecu Garrettovu turbinu sa int. WG sposobnom za 500+malo konja....
Jel ima dyno od ovog Saaba da vidim spool i na koliko rpm-a postize ovu snagu i na koliko bara?
Kolika kompresija je na autu?
Nego daj mi hint nekakav(da me ne moras ubit nego samo malo ozljedit) za ovaj "turbo rupa killer"
I kad mozemo ocekivat u komercijalnoj prodaji to?
Sto se tice Porsche-a sa 3.6 l bi trebao bit OK sto se tice spoola iako bi sa manjim kucistem imao jos bolji,samo naravno opet malo vece temp.
Vise temp.- bolji spool
I ova GT35R ima otpornije dosta kuciste turbine od "obicnih".Radena je: quote"Turbine housing is cast from high-nickel "Ni-Resist" material for extreme applications"
Kako ti se cini ovakavo rjesenje za ext. WG?
Comment
-
-
Resenje kao resenje, za gde ima mesta za ugradnju ok, mada mi se nesvidja evakuacioni ugao, znas i sam zasto.
No, kad je rec o legurama, znas da na TD04 imas Vovo R kuciste sa 6 vs 7 cm2 i opet pucaju.
SAAB ima spec za max operativnu temp 960C dok je Peak 980 sa kucistima 5 i 6cm2 te se njihova kucista razlikuju sa materijalima i nepucaju za razliku od Volvo max 920C
Obratiti paznju da svaki korak na vishe sa 1cm2 na ovim motorima daje oko 120C nizu temperaturu. No, zahvaljujuci lakom rotoru i HLT izvodbi neosetna razlika na spoolupu..
Naravno test fazon magnetom na kuciste sve otkriva
Kompresija motora je standardna dakle 9:2:1.
Fazon sa spoolupom na SAABu nije problem, problem je nedati mu da ubije transmisiju u niskim obrtajima te se Trionic mapira namerno sa agresivnijim paljenjem za brzi preskok obrtaja u zonu gde izduvna emisija biva dovoljom za pogon turbina kalibra GT30x serije.
Dakle, spoolup bi mogao da bude i bolji nego li se koci ogranicenjem Nm , u visim obrtajima nema fizicku rupu vec je opet ogranicen zbog transmisije
Imam dijagrame rototesta, trazim po PCu ...
U vezi spoolup killera , sorry, moraces malo sacekatiDa te neozledi previse radi slicno response sistemu ali nije response
dump valve postaje subficit na motoru
Dosta o tome
Evo ti filmchic sa GT40R na 2,3, bude ti jasno zasto se momenat ubija na SAABu sa jos manjim kucistem.
http://www.cannonballforums.se/pics/fil ... R_2.3T.avi
Imas na dnu na linku malo tabela sa GT30R
http://www.maptun.com/webshop/products. ... tabell=accAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Jadan mjenjac na ovim saabovima...
Pa oni malo poslije 2000 rpm-a imaju 500+ Nm na ovom stage 5
Koliko standardne klipnjace drze?
Znaci trionic+MHI turbo je zasluzan za ovakav spool?
Ili konstrukcija sa 5 cilindara?
Audi turbo sa pet cilindara isto postizu bolesne okretne momente na niskim okretajima...
Recimo pratim dosta EVO forum i nema sanse da imaju ovakav spool..
sad na EVO9 cemo vidjet sta ce napravit sa MIVECOM...
Test sa magnetom mi nije poznat....
Ovoliko okretnog momenta na FWD je veselo
Comment
-
-
Da, nemas potrebe da chekas na zimuFWD i ovaj obrtni momenat daju osecaj da si u niskoletecem lovcu , samo trazis zrtvu
Jupps. trionic +MHI = Ubitachna komvinacija.. posle ima klase extreme, ali u pitanju je samo zbog odrzanja obrtnog momenta kroz rpm zbog zasicenja relativno malih kucista.
To sa Nm , u preniskim obrtajima je uprabo problematika sa 4c na 180 stepenastoj razdeli, kratki u ubitachni puksevi koji traju sa max od 16-38 stepena radilice, ostalo je na zamajcuU niskim obrtajima je varijacija brzine radilice toliko velika da je klasican problem sa oprugama ublazivacha momenta na lameli, jednostavno se pregreju , omeksaju i ispadnu.
Zato se radje povlaci sve na preko 3K rpm ali zbog geometrije ne preko 6,5K rpm na 2,3 (90x90) masa klipa 540gr. klipnjache 970Gr (kovane su i trpe do 1200KS u standard varijanti)
Ja jednostavno moram da smanjim divljanje motora, vidim, da je i Alex radio na laksanju i postaje biti krizno.
3 vodene pumpe su pukle u kucistu gde kad acc krene kais toliko zatekne i trgne da pukne kuciste pumpe
Moram se vretiti na nelaksan zamajacno sto vise, koristi bolje za elimnaciju pada pritiska turbine
Magnet, probaj na kucistu turbine, ako se vata, ostavi jeza nekog drugog
PS: Namerno curim pomalo da te nateram da sklopis puzluAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Vidim da se tema razvija...sto mi je drago, idem veceras za bratsku nam nemacku pa se citamo u ponedeljak kad se vratim s bozjom pomoci...
Donecu jos neke sitnicice za auto
Nadam se da ce u ponedeljak da se pali ovaj moj krsh...Pozdrav svimaMislim da znam koliko ne znam
Comment
-
Comment