Fiat: Glava sa 1300ccm u blok 1500ccm i ostale modifikacije?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Saabo
    Moderator
    • 29.09.2004
    • 1724
    • Vrbas
    • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

    #61
    Originally posted by BOOST
    brick >> Nerazumem 10X ???
    Nije moje, al ne mogu da izdrzim
    10 = ten
    x = iks
    10x = tenks = thank you
    Kapish
    SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #62
      K .. preumoran za koncentraciju ...
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • Saabo
        Moderator
        • 29.09.2004
        • 1724
        • Vrbas
        • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

        #63
        Ma ok ni ja nisam vec nizasta, odo da mislim hrrrrr
        p.s. Neki novi klinci i nove skracenice K ..
        SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

        Comment

        • Wiz
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 3104
          • Nish

          #64
          Brick,ispade od tebe klinac )

          Comment

          • tenzo RS
            CBC Senator XXL
            • 01.11.2004
            • 309
            • Krusevac
            • Saab 9-3 TiD

            #65
            @boost
            ...ok...kad god...
            8 i 300...u firungu !!!

            trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #66
              hvala saabo, jos kada bi moglo da se vremeplovom oduzme zadnjih 15 godina, ij
              dobro mi ide podmladjivanje a )
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • Saabo
                Moderator
                • 29.09.2004
                • 1724
                • Vrbas
                • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                #67
                eeeee kad bi moglo i ja bi `teo
                SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                Comment


                • #68
                  @BOOST
                  jeli ovo univerzalno pravilo ili se odnosi samo na ovaj slucaj???
                  Trazi se najduza klipnjaca sto je moguce naci je u fiat sortimentu.
                  Trazi se najkraci i najlakci klip koji je pristupacan za odrednjeni diametar.
                  Trazi se radilica koja ima hod da se donije potrebna visina.
                  postoji li univerzalno pravilo za modifikaciju-budzenje motora????
                  pozdrav!!!!

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #69
                    Ne, ovo je pravilo za sve koji jure HP sa obrtajima, npr F1
                    Ko juri obrtni momenat onda obratno
                    A ko juri i jedno i drugo onda je to univerzalno pravilo + TuRbo
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #70
                      Originally posted by tenzo RS
                      @boost
                      ...ok...kad god...
                      OK... 15-16 stepeni sa 95 oktana na leru

                      21-22 stepena sa 98 oktana na leru

                      5K rpm neopterecen motor 20 stepeni sa 95 oktana a 22-23 stepena sa 98 oktana

                      5K rpm opterecen motor 8-10 stepeni sa 95 oktana i 10-12 stepeni sa 98 oktana.

                      Sve prema bregastim osovinama i stepenu kompresije. Gornja cifra uvek za bolju ekonomiju i zivlji motor, donja cifra za izdrazljivost motora. (Gornja = vise stepeni pre ; donja = manje stepeni pre )
                      PS: Ove donje vrednosti za race
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • tenzo RS
                        CBC Senator XXL
                        • 01.11.2004
                        • 309
                        • Krusevac
                        • Saab 9-3 TiD

                        #71
                        Originally posted by BOOST
                        PS: Ove donje vrednosti za race

                        ...znaci 10 - 12 stepeni na 5000rpm...


                        ...jedino nesto slicno nasem stelovanju u ovoj racunici je ono 22 - 23 stepena na 5k rpm (kod nas je 25)...

                        ...ne ne ne... ...ja definitivno moram malo da se odmorim jer sam sad totalno zbunjen...ali dobro sacekacu da se otopi sneg koji je veceras pao po prvi put ove god pa da probamo sta ce da se desi...

                        ...retko ko od nas po tom pitanju nesto experimentise jer svi rade sablonski...e sad, videcemo... ...u svakom slucaju javicu za rezultate...
                        8 i 300...u firungu !!!

                        trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

                        Comment

                        • tenzo RS
                          CBC Senator XXL
                          • 01.11.2004
                          • 309
                          • Krusevac
                          • Saab 9-3 TiD

                          #72
                          @boost

                          ...procitao sam u nekom tvom postu o masinskoj obradi za NiCaSil...znas li nesto konkretno o tome, kako se radi, sta je sve potrebno itd...?


                          ...a sto se tice zagrevanja glave pri stavljanju siceva, je l treba staviti za toliko vece siceve za koliko se siri glava...?
                          8 i 300...u firungu !!!

                          trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #73
                            Da, sicevi za toliko veci nego li je sediste u hladnij poziciji.
                            Idi sa 1,5% vecim sicevima, zagrej glavu i upresuj.

                            NiCaSil ,huhh.. u Svedskoj ima samo 1 radionica koja to radi.
                            I cena za obradu je oko 300 ? po cilindru, zato saljemo Englezima, duplo su jeftiniji.

                            NiCaSil je tehnologija patentirana od strane Mahle fabrike, za vise invo idi na www.mahle.com

                            PS: Komplikovan proces, pa neznam odakle da krenem
                            Upoznaj se malo, pa mozemo nastaviti.

                            Obrati paznju da Nemci to zovu originalnim imenom Nikasil , dok ostatak sveta
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #74
                              Paznja, nije za SCG gorivo koje sadrzi puno sumpora!!!!!!!!!!!!!!
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              • nole
                                CBC Senator
                                • 02.10.2004
                                • 231
                                • Igalo

                                #75
                                A nije ni za SCG novcanike kada je u pitanju izrada

                                Comment

                                Working...
                                X