Fiat: Glava sa 1300ccm u blok 1500ccm i ostale modifikacije?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tenzo RS
    CBC Senator XXL
    • 01.11.2004
    • 309
    • Krusevac
    • Saab 9-3 TiD

    #76
    ...ko kaze da mi koristimo SCG gorivo...

    ...procackao sam malo po netu i video da je Nikasil ili Galnikal malo zaj*bana stvar...
    ...naslaga (film) debljine 0.07mm koji se nanosi na stublinu procesom galvanizacije (elektrolize) a sastoji se od nikla i silikon karbida (4%) od koga nastaju adhezivne fleke koje absorbuju ulje...prednost nikla je u tome sto je on cvrst ali isto je i elastican...cena za cetvorocilindricne motore iznosi 300 eur...kao sto si vec napomenuo javljaju se problemi pri koriscenju goriva sa velikom kolicinom sumpora...
    ...ovo se pre svega stavlja da bi se produzio vek trajanja motora...

    ...nama trebaju performanse tako da izdrzljivost nije primarni zadatak...sta mislis, koliko se ovim dobija i kakve su solucije sa nitriranjem ili hromiranjem stublina...


    ...jos jedna stvar...sta mislis o tome da se pri presovanju siceva glava potopi u neku tecnost (voda, antifriz) odgovarajuce temperature i tako se dobije slicni efekat...???
    8 i 300...u firungu !!!

    trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #77
      Huh.. vidi ovako:
      Nikasil smanjuje frikciju!!! Brzinom klipa je frikcija u porasti sa kubikom povecanja brzine klipa!!!!

      Na 4000 rpm je u tvome motoru gubitak frikcijom reda oko 0,5 Bara, dakle od ukupnog pritiska u ekspanzionom prostoru 0,5 bara odlazi na savladjivanje frikcionih gubitaka.

      Da li razumemo stavku performanse? Smanjenje frikcije smanjuje temperaturu klipa takodje!

      Dakle nije samo izdrzljivost u pitanju.

      Prvobitna namena je bila orijentisana na Vankel motore i zbog njih je izmisljen Nikasil, sad su razlog upravo performanese vadjene kroz obrtaje.

      Tvrdo hromiranje cilindra je naprimer, standardni proces kod Volva i SAABa, posle 300.000 km, mozes da vidis tragove honerice na cilindrima doticnih.

      Da, glavu mozes da grejes vodom koja cirkulise kroz nju
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • tenzo RS
        CBC Senator XXL
        • 01.11.2004
        • 309
        • Krusevac
        • Saab 9-3 TiD

        #78
        Da li razumemo stavku performanse?
        ...u potpunosti...

        ...znaci definitivno se dobija na performansama...e sad...znas li mozda konkretni postupak nanosenja Nikasil-a tj. da li je to onaj isti postupak galvanizacije kao kod nanosenja hroma i da l se onda takav blok obradjuje standardnim metodama...(negde sam procitao da se koristi dijamant a ne standardni kamen)???

        ...ako je postupak isti onda to uopste nije problem uraditi...jedino moze da bude problem nabaviti nikl silikon karbid...a ako se i to odradi onda ...

        ...inace da ti se ti se zahvalim za ideju venturi siceva...sa probnom varijantom (malo nepedantno odradjeno) poboljsanje od 0,4 sec na 800m ili ti oko 16 metara razlike na mernoj tacki u odnosu na prethodni motor...
        8 i 300...u firungu !!!

        trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #79
          Huh.. metode nisu nimalo standardne. To zasigurno znam jer jedrugar koji ima radionicu za renoviranje motora, u toku sa tehnologijom i gledao sam pre nekih 2 meseca literaturu u vezi popravke Nikasil i Alusil cilindara.
          Previse je!!!
          Sama cinjenica da u Svedskoj ima samo jedna radionica koja radi sa nikasilom i to nema mogucnosti za rad sa celim blokom vec samo sa posebnim kosuljicama je dovoljan putokaz tehnicko-finansijskih nemogucnosti da se posao odradi korektno sa malo para. Sorry
          U pitanju je nanosenje Nikla u MATRIXU, i posle se poliranjem specijalnom sil-gel pastom "utrljava i ispolira" SIL baza, u Nikl sace

          U vezi venturija, drago mi je da se nesto poceo i koristiti
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • tenzo RS
            CBC Senator XXL
            • 01.11.2004
            • 309
            • Krusevac
            • Saab 9-3 TiD

            #80
            U vezi venturija, drago mi je da se nesto poceo i koristiti
            ...ma ovo jos i nije uradjeno kako treba jer je samo pravljen test - venturi sicevi + uzi usisni kanali...a rezultat... ...ne smem ni da zamislim kako ce to da radi kad se sve kockice sloze...


            ...a sto se tice hromiranih stublina, da li se frikcija smanjuje i sa njima ili se to samo radi zbog dugovecnosti?...e sad, procitao sam negde da je hrom dosta krt i se ljuspa (tu nikl ima prednost)
            ...pomenuo sam ti i nitriranje stublina...to su vec neki probali i funkcionise...dobijaju se ekstra tvrde stubline koje zahtevaju gusane karike...sta mislis o tome...?

            ...a da...uvek zaboravim da te pitam... ...mi smo do sad honovali cilindre do te mere da mozes da se ogledas u njima...znaci sto ravnije...neka logika za smanjenje frikcije...medjutim, sta je sa onom pricom o hvatanju ulja na grubo honovanim stublinama, bolje podmazivanje, manja frikcija...? sta je bolje uraditi za hi performance?

            P.S. malo vise pitanja... ...ali je*i ga, u zadnje vreme sam u nekoj guzvi pa nemam bas vremena da visim na netu a ne bih voleo da se nesto propusti...
            8 i 300...u firungu !!!

            trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #81
              Cao.. greska sahonovanjem!!!

              Nikako preterivati. stvar je u tome da na viskoturaznoj masini dobijas curenje , dakle zaptivanje izostaje

              Tvrdo hromiranje je OK, nema sanse da ga izgubis ako se kvalitetno odradi.
              Nitriranje treba da odradim u Skoplju , preko Luka1 na forumu u Plazma centru, isto tako i radilicu treba da odradim i da poskidam glupe lezajeve.
              Sad sto se tice gusanih karika, najbolje su ali ako frikcija nije smanjena kratkog su veka.
              Ja vozim Tvrdo hromirane cilindre za sada i sa Cr kompresionom karikom

              Honiranje treba da odradis u 3 stepena sa 3 razna ugla, tada dobijas najbolje zaptivanje a motor nemoras da razradjujes

              30 - 40 - 50 stepeni uglovi za honiranje. Specijalne honerice sve mogu da urade, samo se programiraju
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • luka1
                CBC Senator XXL
                • 20.10.2004
                • 170
                • Skoplje-Makedonija

                #82
                PVD

                Originally posted by BOOST
                Cao.. greska sahonovanjem!!!

                Nikako preterivati. stvar je u tome da na viskoturaznoj masini dobijas curenje , dakle zaptivanje izostaje

                Tvrdo hromiranje je OK, nema sanse da ga izgubis ako se kvalitetno odradi.
                Nitriranje treba da odradim u Skoplju , preko Luka1 na forumu u Plazma centru, isto tako i radilicu treba da odradim i da poskidam glupe lezajeve.
                Sad sto se tice gusanih karika, najbolje su ali ako frikcija nije smanjena kratkog su veka.
                Ja vozim Tvrdo hromirane cilindre za sada i sa Cr kompresionom karikom

                Honiranje treba da odradis u 3 stepena sa 3 razna ugla, tada dobijas najbolje zaptivanje a motor nemoras da razradjujes

                30 - 40 - 50 stepeni uglovi za honiranje. Specijalne honerice sve mogu da urade, samo se programiraju
                Potvrdujemo to sto Boost pise ,bit ce nam osobito zadovoljstvo da usluzimo drugara pozd.
                Pozdrav za staro drustvo

                Comment

                Working...
                X