Seat Ibiza + Turbo

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #16
    Postoji li uljna magistrala u bloku za napajanje brizgaljki za hladjenje klipova uljem?
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • ale944
      CBC Senator XXL
      • 20.03.2006
      • 1457
      • Beograd

      #17
      Postoji li uljna magistrala u bloku za napajanje brizgaljki za hladjenje klipova uljem?
      progovorio BOOST iz 206-ice
      http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

      Comment

      • Gumetina
        Banovan
        • 12.12.2004
        • 1082
        • Novi Sad

        #18
        NO, nema tako sta na ovom motoru!

        Slike sam uslikao ali ne mogu da ih okacim izgleda mi se gnezdi neka sila na anteni za wariless... cim oteram zmajeve i ostaleletece objekte sa antene postujem slike

        poz

        RAle

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #19
          Onda ukradi sa izlaza za filter ulja. Imas dosta varijanti, npr. umetak koji se srafi na izlaz za filter, sa njega postoji izlaz za ulje koji mozes da odvedes na turbinu, a sam filter se srafi na taj adapter, cesto e koristi za "kradju" ulja za uljni hladnjak. Mozda neki turbodizel ima upravo ovakvu flansnu
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • Gumetina
            Banovan
            • 12.12.2004
            • 1082
            • Novi Sad

            #20
            tzv reducir za ulje, pola godine kopanja ne bi li nasao takav sa una turba...

            medjutim, filter je odmah pored turba koji je usput i zakosen tako da smo jedva uspeli da uglavimo najplici filter koji smo nasli a da pase navoj

            A i bojim se da bi opet pao pritisak i eto ti ga vraze opet klik klik klik kli k...

            evo slika (pocela kisa pa su ale odletele sa antene):
            rone u akciji cupanja turba svecica , svega.... (jer bas morala da upadne tako duboko...?)

            skinuto je vec crevo za ulje...

            krivine ala auspuh majstor stanisic

            usisni kolektor by rone (vlasnik ibize)

            turbo und sportishe filter

            ovde smo bili maznuli ulje, na glavi...

            restrikcija protoka ulja na duploj nipli na turbu... prvo 4mm a posle 2.5mm

            turbo odozdole , malo se mozda vidi i filter ulja kako je minimalan

            Comment

            • ale944
              CBC Senator XXL
              • 20.03.2006
              • 1457
              • Beograd

              #21
              to sve pod uslovom da uljna pumpa ima kapaciteta da zadovolji potrebe motora i plus potrebe turbine, i naravno da je u dobrom stanju...
              zna li neko da li se moze nekakvom obradom ili cime vec povecati kapacitet uljne pumpe?
              http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                #22
                Pa nemas dovoljan kapacitet pumpe, ili sama pumpa ne valja...

                Nemas magistralu, ne moze sa filtera, sa glave ne radi kako treba - ne vidim kako drugacije...? Jedino jos jedna pumpa, ali to ce da bude leeepa zezancija
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #23
                  Pazi, ovako, uzeli ste ulje sa glave, odatle i problem. Kanal za dovod ulja u glavu je vrlo uzan i restriktivan, pritisak kad padne u njoj izaziva simptome koje navodite.

                  Skini sa filtera za ulje , tu ima protoka
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #24
                    Kapacitet pumpe nemoze da se poveca, radnipritisak / ogranicenje moze. Ima redukcioni ventil koji se shimsuje, dakle podbaci se podloska ispod opruge koja gura klip u redukcionom kanalu, no nema potrebe za takvim necim ovde.
                    Pumpa za ulje ima dovoljan kapacitet.
                    Teraj ulje 10W-50.

                    =====================

                    Mora da moze sa filtera... spoljni kanal je ulje iz pume, unutrasnji , navoj na koji se navrce vodi u motor, uzmi sa spoljnog dela dakle direkt iz pumpe bez filtracije.
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • Gumetina
                      Banovan
                      • 12.12.2004
                      • 1082
                      • Novi Sad

                      #25
                      znaci busimo blok i problem resen?

                      jos da skontamo sta i kako sa extra benzolom i problem resen samo da se uradi !!!

                      Ovo je sve bilo dosta u startu na vrat na nos uradjeno, pa je auto 2-3 dana vozen tako, pa ko zna sta je usput moglo da strada, od detonacija i sl. u svakom slucaju sad je atm ponovo, pa kad resimo sistem za gorivo, busimo blok maznemo ulje i vracamo stoku nazad pod haubu - gde joj je i mesto

                      Ajmo sad dalje...

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        #26
                        Sto da busis blok? Lepo ti rece covek isto sto i ja, mazni sa voda na filter ulja, napravi adapter ukradi ulje s njega, filter na adapter i teraj.

                        Kako mislite da saznate koliko i gde vam treba extra goriva? Imate neku WB lambdu negde?
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • Gumetina
                          Banovan
                          • 12.12.2004
                          • 1082
                          • Novi Sad

                          #27
                          pa to vam pricam sve vreme, nema mesta za adapter izmedju turba i filtera za ulje nema mesta muha da proleti... to je belaj ja vec imam adapter, lep cist okupan u ultra zvucnoj kadici sa fairy-jem....

                          nemamo wb lambdu, imamo samo narrow band obicnu glupavu... sto za lpt i nije neki greh ? ipak se tu ne planira vise od 0.3bar

                          a i sam sistem za gorivo fabricki sto bi rekao taj moj drugar, mi se ovde pravimo pametni, a vidi sta radimo, "cipujemo" karburator ???

                          dopuna, sad sam se setio da je drugar na 325 nesto pokusavao, i ovo je njegov reducir odakle je maznuo i ulje ,ovaj mali holender...

                          tako nesto bi moglo da stane i pored turba jer bi filter dosao odozdole....

                          jos kad bi to mogao nede da nadjem...

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            #28
                            A da napravis?
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #29
                              Za tortu prvo pozajmiš 10 jajaca.. ne to je iz druge priče
                              Ovako, daš strugaru da ti napravi ploču kao što je čelo filtera. Na tu ploču navariš dve cevi koje idu pod 90 stepeni na neku stranu, ne bukvalno 90 već sa krivinom 90. Na kraju te dve cevi navariš opet ploču (koju takodje napravi strugar) u koju se uvrne filter. U medjuvremenu izbuškaš te cevi i otmeš pritisak ulja za turbo...

                              Ne pucajte u pijanistu, kasno je...
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • Gumetina
                                Banovan
                                • 12.12.2004
                                • 1082
                                • Novi Sad

                                #30
                                hmmm, sta ce na ovo reci boost?

                                kolike cevi trebaju da budu, tj ova sto je u sredini znam, ali ovaj spoljni deo ? da ne napravim jos veci belaj nego sto je bio?

                                Doro svaka ti mast, ocu reci cast ! genijalna ideja, mada meni opet lakse da probusim blok i zavrnem ....

                                stvarno elegantno resenije!

                                Comment

                                Working...
                                X