vec mi pada na pamet plinski lambda kontrol modul....
a za veci pritisak goriva moramo zestoko da se pomucimo, daklem regulator je u samom usisnom plenumu tj odmah pored dizne duboko u aluminijskom kucistu.... jedino da ga deknem odozgore pa sta sam napravio napravio...
Evo ti mala ideja: nova pumpa, nova rampa sa dodatnom diznom ili dve vezane paralelno (ili mozda srijski?) na PWM kontroler koji ih aktivira na obrtajima kad se pali turbo (recimo 3-3500 rpm), a duty cycle direktno zavisi od ugla pedale? Pun gas iznad 3500 = 100% duty cycle dodatnih dizni...Naravno mapa izmedju polozaja gasa i duty cycle-a ne mora da bude linearna, igraj se malo, za precizno podesavanje verovatno ce ti trebati WB lambda.
Grubo resenje, ali znam da nekako volis preko prece naokolo blize i sve nekako precicom, eto ti pa pravi
The difference between men and boys is the price of their toys
Mora biti podesiv, odnosno sa mogucnoscu podesavanja nelinearnog rasta.
Dakle, ko sto kaze vic, posto Rale mrzi off:
Prodaje Ciga Raid na pijaci i kaze AAAJDE JOS MAALO PANESTALO, i pokazuje gospodji kako to deluje oa kaze: "vidite, uhvatite komarca, pa ga lagaaano naprskate Raidom, i on crkne". "Pa sto ga jednostavno ne zgnjecite prstima kad ga vec uhvatite?" pita zena, a ciga ce: " A MOOOOZE I TAAAAAKO!!!"
Dakle, moooze i taaako
The difference between men and boys is the price of their toys
Pa obican regulator pritiska koji mozes da regulises iz kabine, ili ima motoric koji po zadatim parametrima odvrce sraf i povecava/smanjuje pritisak, nista komplikovanije od toga...
The difference between men and boys is the price of their toys
Comment