Seat Ibiza + Turbo

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #31
    Nema sta da dodam, Dora je rekao svoje (stara skola nema sta ) ki Skyline
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #32
      Kako mislis da probusis blok i ne ubacis koji opiljak unutra? Jedino da razbucas sve redom...ne komplikuj

      Precnik cevi taman koliki je i precnik ulazne, napravi sve isto.
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #33
        Dora je mislio resenje kao kad se postavlja adapter za izmicanje filtera kad se montira hladnjak za ulje.


        tako da na bloku bude zavrnut samo kratak adapter umesto filtera i tako dobije mesta.
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #34
          Idem sad u ćošak da se ponosim tri minuta
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #35
            Ajd, i ostani tamo
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #36
              nemoj da te neko vidi

              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • Gumetina
                Banovan
                • 12.12.2004
                • 1082
                • Novi Sad

                #37
                "O gospode, s kim ja duvam ?"

                Ne zagadjujte mi temu , nego dajte sad kad ste u speed-u istresite mi neko ultra lako resenije za benz?



                "uzmes dve debele.... "

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  #38
                  Ultra lako ne postoji, osim da radis napamet.

                  Ultra lako i precizno ko maljem po glavi su predimenzionirane dizne (dizna) i veci pritisak goriva...ma pojma nemam
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • Gumetina
                    Banovan
                    • 12.12.2004
                    • 1082
                    • Novi Sad

                    #39
                    vec mi pada na pamet plinski lambda kontrol modul....

                    a za veci pritisak goriva moramo zestoko da se pomucimo, daklem regulator je u samom usisnom plenumu tj odmah pored dizne duboko u aluminijskom kucistu.... jedino da ga deknem odozgore pa sta sam napravio napravio...

                    ipak to nece ici bez map-a....

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      #40
                      Evo ti mala ideja: nova pumpa, nova rampa sa dodatnom diznom ili dve vezane paralelno (ili mozda srijski?) na PWM kontroler koji ih aktivira na obrtajima kad se pali turbo (recimo 3-3500 rpm), a duty cycle direktno zavisi od ugla pedale? Pun gas iznad 3500 = 100% duty cycle dodatnih dizni...Naravno mapa izmedju polozaja gasa i duty cycle-a ne mora da bude linearna, igraj se malo, za precizno podesavanje verovatno ce ti trebati WB lambda.

                      Grubo resenje, ali znam da nekako volis preko prece naokolo blize i sve nekako precicom, eto ti pa pravi
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #41
                        ubaci progresivni regulator pritiska za benzin i reseno
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • 206
                          Admin od ispočetka :)
                          • 09.12.2004
                          • 9548
                          • Beograd
                          • 206

                          #42
                          Mora biti podesiv, odnosno sa mogucnoscu podesavanja nelinearnog rasta.

                          Dakle, ko sto kaze vic, posto Rale mrzi off:

                          Prodaje Ciga Raid na pijaci i kaze AAAJDE JOS MAALO PANESTALO, i pokazuje gospodji kako to deluje oa kaze: "vidite, uhvatite komarca, pa ga lagaaano naprskate Raidom, i on crkne". "Pa sto ga jednostavno ne zgnjecite prstima kad ga vec uhvatite?" pita zena, a ciga ce: " A MOOOOZE I TAAAAAKO!!!"

                          Dakle, moooze i taaako
                          The difference between men and boys is the price of their toys

                          Comment

                          • Gumetina
                            Banovan
                            • 12.12.2004
                            • 1082
                            • Novi Sad

                            #43
                            Ne vredi ovako, mora uzivo sa ciganskim naglaskom, A mooze i takoo...

                            Nego gde ima da se kupi taj progresivni regulator pritiska?

                            i kako se on steluje?

                            drugar radelet je pazario na ebaycu jedan bas onako lep alu eloksirani... nije ga puno ni platio, a sad ce da dobije jos jedan...

                            dajte mi neke smernice sta uredjaj treba da ima i kako da radi?

                            EEEeeeeee, pato je lako ako moze tako!!!!!

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              #44
                              Pa obican regulator pritiska koji mozes da regulises iz kabine, ili ima motoric koji po zadatim parametrima odvrce sraf i povecava/smanjuje pritisak, nista komplikovanije od toga...
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                #45
                                1:4
                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X