Seat Ibiza + Turbo

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #46
    Originally posted by BOOST
    1:4
    ...pa ti sad klikeraj sta je pisac hteo reci
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • Ivvan
      Moderator
      • 29.09.2004
      • 1574
      • Nis
      • SAAB 9000

      #47
      jedan prema cetri
      Turbos make torque,and torque makes fun

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #48
        RAlle voli da klikera BEZ OFFa!!!
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #49
          A jel može to sa onim vakum povratnikom goriva da se reguliše? Mislim ventilom za povrat goriva? Malo štelbanja i može se namestiti pritisak?
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #50
            EEEEEEEVVOOO RESSSEENJJAAAAAA!!!!
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #51
              Pa da, jedan klip koji se pogoni od strane pritiska u plenumu, da ustine povratno crevo za gorivo i to je to

              Ili za naseg elektroboyzza, jedan elektromagnetni ventil da zatvori povratno crevo kad je u plenumu overload

              Eto, srpsko resenje , samo cekic fali
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • Gumetina
                Banovan
                • 12.12.2004
                • 1082
                • Novi Sad

                #52
                U je8ote pa to bi stvarno moglo da upali....

                HAHA nista bez lovato-bato ventila....

                A cekic cemo da stavimo da detektuje overload :

                I onda je to to =]

                Nemam vise sta da dodam, mozete svi na spavanje, vec me stomak boli od smejanja, niste normalni . . . . ali pozitivno

                Najjaci ste !!!

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  #53
                  Dovidjenja i prijatno, javi se kad proradi, ostavi nas na miru, itd...
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • Nenad
                    CBC Senator XXL
                    • 06.01.2005
                    • 1364
                    • BBgd/Mow

                    #54
                    Mozes i obican podesivi regulator da ubacis, mozda je i bolje s obzirom da nemas za sada mogucnost preciznijeg merenja AFR. Sa linearnim on ce da ti baca vise goriva na visokim obrtajima, malo KS i novca na benzin gubis ali bar znas da nece da detonira.
                    Boost or bust...

                    Comment

                    • Gumetina
                      Banovan
                      • 12.12.2004
                      • 1082
                      • Novi Sad

                      #55
                      Bilans :

                      Jedan puknut klip, pola otopljen, ventili vidno rasklimani ali zivi i zdravi.

                      Razlog:

                      Ja: E vidis sad dok ne namestimo gorivo vozi iskljucivo malim gasom do 2000rpm da ti ne bi detonirao i sprzio nesto !!!

                      Drugar: Vazi, jel mislis ono da se ne bi "gusio" ?
                      Ja: NE, mislim da ti ne bi detonirao ali to je to na sta ti mislis, znaci samo i samo do 2000.... OK?
                      Drugar : OK!

                      Sutra...

                      Drugar sav ozaren: EEEEeeeeeeeeee sinoc sam ga cepao, vuce do 4000, al mi se sad nesto slabije cuje SHSHHSHSHHS iz turba jer nesto tandrce pod haubom, mora da je turbo....

                      JA: (udarac po glavi) ... je8iga.... bohanac!

                      Trenutno stanje:

                      Motor rasklopljen, trazimo klip (posto je set novih 250e kod cubike) radimo full obradu glave i uglavljujemo vece ventile na izduvu...

                      Pitanje:

                      Da li bi trebalo nesto sad da se uradi, da ne mora posle? dok je motor jos otvoren... Jel znate da pase nesto od boljih delova koji nisu za ovaj motor (ABD) ili slicno...

                      Poz

                      RAle

                      P.S. Ala sam se iznervirao.... Sto je najcrnje kloshari na otpadu nam **** pomerishe od zezanja... to me na pola pokida!!!

                      Comment

                      • Nenad
                        CBC Senator XXL
                        • 06.01.2005
                        • 1364
                        • BBgd/Mow

                        #56
                        Pogledajte klipove od turbo verzije Ibize ako je "Bore" isti onda ih mozete iskoristiti.
                        Mozda da mu smanjite kompresiju sa debljim dihtungom glave.
                        Detonacija moze da bude i na 2000. Izgleda da je vazduh previse zagrejan ili je nadpritisak mnogo veci od onoga koji vi mislite da imate.
                        Boost or bust...

                        Comment

                        • ale944
                          CBC Senator XXL
                          • 20.03.2006
                          • 1457
                          • Beograd

                          #57
                          a jeste li razmisljali o venturi gasu na toj ibizi ? ipak je to mala usisna grana, resavate sve probleme sa gorivom, a mozda bi se dao i napraviti neki sistem zastite posto je LPT ? cenu voznje da i ne spominjem....
                          http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #58
                            Daj mi promer klipa, promer bolcne klipa i visinu kipa od centra bolcne do vrha (kompresionu visinu) pa da nadjemo i taj klip.

                            U medjuvremenu nabaci hladjenje klipova uljem, nemora posto je LPT ali ako je moguce uradi to.

                            Mozete li da slikate blok odozdo onako otvoren?
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              #59
                              Pa rekose da nemaju uljnu magistralu u bloku...
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              • Uros Piperski
                                CBC Senator XXL
                                • 31.01.2005
                                • 2978
                                • Beograd

                                #60
                                ibica 1995 god. 1.4

                                klip precnika 75mm, kompresiona visina 34.52, osovinica klipa 17mm


                                RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                                Comment

                                Working...
                                X