Mozes i obican podesivi regulator da ubacis, mozda je i bolje s obzirom da nemas za sada mogucnost preciznijeg merenja AFR. Sa linearnim on ce da ti baca vise goriva na visokim obrtajima, malo KS i novca na benzin gubis ali bar znas da nece da detonira.
Jedan puknut klip, pola otopljen, ventili vidno rasklimani ali zivi i zdravi.
Razlog:
Ja: E vidis sad dok ne namestimo gorivo vozi iskljucivo malim gasom do 2000rpm da ti ne bi detonirao i sprzio nesto !!!
Drugar: Vazi, jel mislis ono da se ne bi "gusio" ?
Ja: NE, mislim da ti ne bi detonirao ali to je to na sta ti mislis, znaci samo i samo do 2000.... OK?
Drugar : OK!
Sutra...
Drugar sav ozaren: EEEEeeeeeeeeee sinoc sam ga cepao, vuce do 4000, al mi se sad nesto slabije cuje SHSHHSHSHHS iz turba jer nesto tandrce pod haubom, mora da je turbo....
JA: (udarac po glavi) ... je8iga.... bohanac!
Trenutno stanje:
Motor rasklopljen, trazimo klip (posto je set novih 250e kod cubike) radimo full obradu glave i uglavljujemo vece ventile na izduvu...
Pitanje:
Da li bi trebalo nesto sad da se uradi, da ne mora posle? dok je motor jos otvoren... Jel znate da pase nesto od boljih delova koji nisu za ovaj motor (ABD) ili slicno...
Poz
RAle
P.S. Ala sam se iznervirao.... Sto je najcrnje kloshari na otpadu nam **** pomerishe od zezanja... to me na pola pokida!!!
Pogledajte klipove od turbo verzije Ibize ako je "Bore" isti onda ih mozete iskoristiti.
Mozda da mu smanjite kompresiju sa debljim dihtungom glave.
Detonacija moze da bude i na 2000. Izgleda da je vazduh previse zagrejan ili je nadpritisak mnogo veci od onoga koji vi mislite da imate.
a jeste li razmisljali o venturi gasu na toj ibizi ? ipak je to mala usisna grana, resavate sve probleme sa gorivom, a mozda bi se dao i napraviti neki sistem zastite posto je LPT ? cenu voznje da i ne spominjem....
Comment