Jesi li siguran da to moze da radi bez o2 senzora kako treba?
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
a pise lepo u uputstvu da je krucijalno da kad se resetuje upali, i radi na leru 2 minuta da bi pokupio adaptivne parametre... i da je tek posle 100km sve sto treba naucio
Verovatno znači ako nema lambda sonde kao korektivnog faktora da produži vreme ubrizgavanja ako je siromašna smeša. Ako je komp učio od početka šta je naučio Kad ima već program i ako je ostalo ispravno i u skladu sa potrebama, može da radi bez sonde. Ako su dizne manje šta da mu kaže da ih odvrne?
danas krene momcina za grad, stignem do centra, tj do spensa, i lepo parkiram, posle da upalim kad ono klinac...
Nece nece nece, naravno zaglavi mi anlaser zbog slabog napona i potrosi i to malo struje sto je bilo...
Saby daj kablove.... i tako... ceo dan se zezamo, skinemo cep sa povratnog creva kad ono pumpa zuji al pritiska ni za k...
vadimo pumpu, koja je inace zavrnuta sa 26 srafova... muka ziva, lezim ja tako na plinskoj boci i vadim to sa sabijem jedno pola sata...
kad ono, 3cm gumenog creva odmah od pumpe do limene spojnice, explodiralo.....
sta cemo sad? vadimo menjamo.... srecom Dora nas je darivao sa metar kvalitetnog creveta pa smo to nekako navukli....
i onda guranje jedno 200m dok nije upalio, posto su kablovi otisli da pasu u medjuvremenu....
( a i sabi pusti kvacilo a ne da kontakt....) pa smo malo iskilaveli...
U tom svemu sam zvao otpad tj otpadare koji su mi prodali motor i napravio dzumbus... posto su mi u medjuvremenu trazili sa drugog otpada 140e za 4 polovne dizne bez rampe... retardi, nove su 120e set...
Obecanje je da cu sutra dobiti odgovarajuce dizne, posto su ove koje ja imam 30% slabije od potrebnih tj od punta 1.2 multi point motora od 75ks
Eto...
valda cemo sutra da isteramo te gremline iz motora vec jednom...
Inace pumpa mi je u vrhunskoj formi, bije kao besna ima i protok i pritisak.... i nije nimalo mala kao sto se pretpostavljalo.....
mericu za vikend, evo malo sam ga danas vozao i koliko toliko ide, sa zapusenim crevom odvoda...
sve mi se cini da nisu odgovarajuce dizne...
po podacima koje sam nasao dizne koje ja imam iwp023 su za 1.8g/s
a one sto trebaju su iwp001 ili iwp054 ili iwp064 tako nesto su oko 2.2g/s
e sad da li je moguce da mi to toliko problema pravi?
ili je to + lambda sonda ... sve ostalo je extra...
Jel ima neko FIAT BRAVO da pogleda model dizni, stvarno bi mi puno znacilo... =]
Imam ja sta te tacno zanima( morao bih da skinem pola u**** , da vizualno pogledam dizne, ali imam user manual od nekih 60mb mozda ti pomogne), sad video da si resio , sory poz
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment