Pa o tome ti i pricam, bitna je fizicka pozicija ne mesto kacenja. Ali, ako imas istu kolicinu mase ispred prednje i istu kolicinu mase iza zadnje osovine, imaces tesko **** i tezak nos, ali ce odnos tezine napred nazad opet biti 50/50.
Auto tezak 1000kg, svih 1000kg koncentrisano u samom centru vozila, raspored mase napred/nazad je 50/50. Drugi slucaj je kada je 500kg te mase tacno u centru vozila, a po 250kg vise na prednjem i zadnjem braniku. Raspored mase je opet 50/50% ali dinamicki ni blizu prethodnog slucaja.
Balerina sa rasirenim i skupljenim rukama, ista analogija.
Auto tezak 1000kg, svih 1000kg koncentrisano u samom centru vozila, raspored mase napred/nazad je 50/50. Drugi slucaj je kada je 500kg te mase tacno u centru vozila, a po 250kg vise na prednjem i zadnjem braniku. Raspored mase je opet 50/50% ali dinamicki ni blizu prethodnog slucaja.
Balerina sa rasirenim i skupljenim rukama, ista analogija.


izmestanje nosaca motora ce samo prouzrokovati dodatne sile i momente savijanja u istim, i zahtevati posebna ojacanja mesta na sasiji na koje se kace, dok ce teziste ostati isto. pri analizi dinamickog ponasanja auta teziste se gleda
pada na pamet... mr2 je ipak dosta skuplja dok se fiero moze naci za zaista smesne pare.
Comment