Naravno, ali ako cemo da menjamo polozaj motora onda mozemo da izaberemo bilo koji auto. Kao sto smo poceli sa NSU-om...
CannonBall Community Engine / Car construction
Collapse
X
-
Ok, NSU je oduvek bio simpatican auto! sad, posto je TT otisao u legendu, mozda je vreme za PP? (Piperski Power)
Moj glas za NSUhttp://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-
-
Nismo nekako saglani, u celoj prici nema eze koji je auto u pitanju niti odakle dolazi motor.
Ja nisam nijednog trenutka potencirao na SAAB mashinu, i taj segment je nebitan, vec parametri motora.
Dakle, geometrija, sta sa tim, koji hod, kako izabrati geometriju sa obzirom na to da znamo za sta nam treba auto i sta trazimo od njega.
Imamo u uvidu da je masa auta oko 1000kg.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Dugi blok s'ozirom da hocete nesto za drag,izduvni ventili sa sodiumom za bolje hladjenje,bregaste sa malim overlapom,blok od dizela da izdrzi veliki pritisak-tj.od sivog liva ne aluminijumski.
@Boost,
ako hoces da vidis matematicke formule,tesko da ce vise od 1-2 coveka da ti nesto predlozi, svi mi ostali smo tu amateri bez naucnog znanja tj. rad sa kolima nam nije posao od koga zivimo.Boost or bust...
Comment
-
-
uf, M ,lepo sto si dobio wireless, al imaj milosti .... ugusi sa slikama (velicinom), mada su stvarno dobre!!
gusani blok nosi sa sobom i povecanu tezinu... alu blokovi nisu uopste slabi... mislim dok se dodje do te granice da ti je alu blok slab, verovatno smo dosli do cifre od 1000ks/litru))
http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-
-
Aluminijumski blok nece moci da podnese termichki stres u vidu priliva termichke energije. Moze ali nemamo standardna resenja tog kalibra da bi se usudili ekperimentisati sa tim
U putanju je kako razvod uljanih tako i vodenih kanala u harmoniji radi stabilisanja i nije se mislilo ici na te nivoe koji ce nama biti potrebni.
Razlika u tezini izmedju alu bloka i gusanog koji bi trebao da drzi do recimo najmanje 1000KS je kad su 4 cilindrashi u pitanju ne veca od nekih 40Kg sto nece biti presudno po performanse.
Dakle, ma sta da se uzme od motora, oci ce se na shört blok sa menjachem i paketom povuchenim na unutra i sa skracenom verzijom kardana.
Ici ce se sa olaksanjem zamajca ali samo u cilju kompenzacije koju nosi masa kardana, posle izobora rasporeda tezine koji bi rado bio reda 45/55% i uskladjenja mase zamajca prema potisnoj sili na pogonskom tochku.
Dakle netreba nam auto koji ce da slajfuje zbog prebrzog odziva motora izazvanim obrtnim momentom i trakcionim silama, vec harmonija izmedju istih.
Ima tu dosa "sitnica" na koje treba misliti. Za sada dopustamo razno razne ideje i sugestije da bi selektivno posmatrali na sve predlozeno i sumirali nesto iz svega.
Najlakse je izkopirati neki koncept ali to nam nije cilj, jer ovo je CBC konstrukcija i treba kao takva da bude izabrana kroz sve komponente sa uvidom u saradnju istih.
Uplete se u 4 plusa jedan minus i rezultat bude negativan a to nam nije cilj.
Dakle, samo zaspajte sa predlozima, ima kad da prodjem kroz "slapanje" , obradu i prilagodjenje.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
OK
onda da krenem od nekoliko pitanja:
- kakav overload koristimo, tacnije da li dolaze u obzir kombinacije tipa supercharger+turbo?
- mozda i azot suboksid?ako ce da se koristi i za drag i za krivinu to je dobro rjesenje. da ne bi bilo, kao sto si rekao, slajfovanja u svakoj brzini
- ambiciozna rjesenja u motoru - promjenjiva geometrija i faze - da ili ne?Zovem se Miroslav i pravim igračke.
Comment
-
-
promjenjiva geometrija i faze - da ili neAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Originally posted by Uros PiperskiSta vam je kratak a sta dugacak blok?
U odnosu na koji hod radilice i duzinu klipnjace?
Tako da mozes da napravis za jedan isti model auta dva motora iste zapremine ali razlicitih karakteristika.
Short block je samo blok motora, long block je blok+glave.Boost or bust...
Comment
-
Comment