CannonBall Community Engine / Car construction

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #61
    Naravno, ali ako cemo da menjamo polozaj motora onda mozemo da izaberemo bilo koji auto. Kao sto smo poceli sa NSU-om...


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • ale944
      CBC Senator XXL
      • 20.03.2006
      • 1457
      • Beograd

      #62
      Ok, NSU je oduvek bio simpatican auto! sad, posto je TT otisao u legendu, mozda je vreme za PP? (Piperski Power )
      Moj glas za NSU
      http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #63



        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #64
          Nismo nekako saglani, u celoj prici nema eze koji je auto u pitanju niti odakle dolazi motor.

          Ja nisam nijednog trenutka potencirao na SAAB mashinu, i taj segment je nebitan, vec parametri motora.

          Dakle, geometrija, sta sa tim, koji hod, kako izabrati geometriju sa obzirom na to da znamo za sta nam treba auto i sta trazimo od njega.

          Imamo u uvidu da je masa auta oko 1000kg.
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • Nenad
            CBC Senator XXL
            • 06.01.2005
            • 1364
            • BBgd/Mow

            #65
            Dugi blok s'ozirom da hocete nesto za drag,izduvni ventili sa sodiumom za bolje hladjenje,bregaste sa malim overlapom,blok od dizela da izdrzi veliki pritisak-tj.od sivog liva ne aluminijumski.

            @Boost,
            ako hoces da vidis matematicke formule,tesko da ce vise od 1-2 coveka da ti nesto predlozi, svi mi ostali smo tu amateri bez naucnog znanja tj. rad sa kolima nam nije posao od koga zivimo.
            Boost or bust...

            Comment

            • ale944
              CBC Senator XXL
              • 20.03.2006
              • 1457
              • Beograd

              #66
              uf, M ,lepo sto si dobio wireless, al imaj milosti .... ugusi sa slikama (velicinom), mada su stvarno dobre!!

              gusani blok nosi sa sobom i povecanu tezinu... alu blokovi nisu uopste slabi... mislim dok se dodje do te granice da ti je alu blok slab, verovatno smo dosli do cifre od 1000ks/litru ))
              http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

              Comment

              • Uros Piperski
                CBC Senator XXL
                • 31.01.2005
                • 2978
                • Beograd

                #67
                Uhh... ne znam. Ja mislim da ce alu blok zatajiti mnogo pre toga. Naravno, zavisi od konstrukcije... I moment je taj koji ce ga srediti...


                RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                Comment

                • Nenad
                  CBC Senator XXL
                  • 06.01.2005
                  • 1364
                  • BBgd/Mow

                  #68
                  Ja sam razumeo da pricamo o 1000kg tezine auta i da treba da pravi 10sek. To je min. 6-700ks, zato i mislim da bi sivi liv bio pogodniji i trajniji-osim ako nije ideja da auto igra jedno leto.
                  Boost or bust...

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #69
                    Aluminijumski blok nece moci da podnese termichki stres u vidu priliva termichke energije. Moze ali nemamo standardna resenja tog kalibra da bi se usudili ekperimentisati sa tim
                    U putanju je kako razvod uljanih tako i vodenih kanala u harmoniji radi stabilisanja i nije se mislilo ici na te nivoe koji ce nama biti potrebni.

                    Razlika u tezini izmedju alu bloka i gusanog koji bi trebao da drzi do recimo najmanje 1000KS je kad su 4 cilindrashi u pitanju ne veca od nekih 40Kg sto nece biti presudno po performanse.

                    Dakle, ma sta da se uzme od motora, oci ce se na shört blok sa menjachem i paketom povuchenim na unutra i sa skracenom verzijom kardana.

                    Ici ce se sa olaksanjem zamajca ali samo u cilju kompenzacije koju nosi masa kardana, posle izobora rasporeda tezine koji bi rado bio reda 45/55% i uskladjenja mase zamajca prema potisnoj sili na pogonskom tochku.
                    Dakle netreba nam auto koji ce da slajfuje zbog prebrzog odziva motora izazvanim obrtnim momentom i trakcionim silama, vec harmonija izmedju istih.

                    Ima tu dosa "sitnica" na koje treba misliti. Za sada dopustamo razno razne ideje i sugestije da bi selektivno posmatrali na sve predlozeno i sumirali nesto iz svega.
                    Najlakse je izkopirati neki koncept ali to nam nije cilj, jer ovo je CBC konstrukcija i treba kao takva da bude izabrana kroz sve komponente sa uvidom u saradnju istih.
                    Uplete se u 4 plusa jedan minus i rezultat bude negativan a to nam nije cilj.

                    Dakle, samo zaspajte sa predlozima, ima kad da prodjem kroz "slapanje" , obradu i prilagodjenje.
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • mirdza
                      CBC Senator XXL
                      • 14.03.2005
                      • 2437
                      • Katowice (PL) / Banja Luka
                      • AGP / W126

                      #70
                      OK
                      onda da krenem od nekoliko pitanja:
                      - kakav overload koristimo, tacnije da li dolaze u obzir kombinacije tipa supercharger+turbo?
                      - mozda i azot suboksid? ako ce da se koristi i za drag i za krivinu to je dobro rjesenje. da ne bi bilo, kao sto si rekao, slajfovanja u svakoj brzini
                      - ambiciozna rjesenja u motoru - promjenjiva geometrija i faze - da ili ne?
                      Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #71
                        promjenjiva geometrija i faze - da ili ne
                        ovaj segment moze ladno da se preskoci ako bi isli na kombinovani overload, totalni overkill koji nece dati nikakav merni sem eco rezultat
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • starac vujadin
                          CBC Senator XXL
                          • 27.08.2005
                          • 2617
                          • Stari grad

                          #72
                          http://www.caterham.co.uk/showroom/preowned/index.htm

                          Comment

                          • Nenad
                            CBC Senator XXL
                            • 06.01.2005
                            • 1364
                            • BBgd/Mow

                            #73
                            Short blok daje veci obrtni momenat na niskim obrtajima,zar to nece bas da doprinese slajfovanju? Ili ce prenosi da se razvuku pa da se 1:1 stavi na trecu?
                            Boost or bust...

                            Comment

                            • Uros Piperski
                              CBC Senator XXL
                              • 31.01.2005
                              • 2978
                              • Beograd

                              #74
                              Sta vam je kratak a sta dugacak blok?
                              U odnosu na koji hod radilice i duzinu klipnjace?


                              RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                              Comment

                              • Nenad
                                CBC Senator XXL
                                • 06.01.2005
                                • 1364
                                • BBgd/Mow

                                #75
                                Originally posted by Uros Piperski
                                Sta vam je kratak a sta dugacak blok?
                                U odnosu na koji hod radilice i duzinu klipnjace?
                                Ja sam se pogresno izrazio,trebalo je da napisem small block. To je odnos bore i stroke, ako je bore manji u mm nego stroke onda je small blok i obrnuto.
                                Tako da mozes da napravis za jedan isti model auta dva motora iste zapremine ali razlicitih karakteristika.

                                Short block je samo blok motora, long block je blok+glave.
                                Boost or bust...

                                Comment

                                Working...
                                X