SAAB 93 AERO - generalna

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • CLD
    CBC Senator XXL
    • 08.02.2005
    • 1225
    • Belgija - ranije Luna-Chico

    #16
    sad ja, opet se ponavljam otidji kod Boosta i sve ce da ti sredi.

    Comment

    • SAABALEX
      CBC Član
      • 22.07.2007
      • 21
      • SLO

      #17
      znaci,dogovorim se sanjim,odem u vrbas i to je to.

      Comment

      • Wiz
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 3104
        • Nish

        #18
        Po obicaju imam nos za potencijalne probleme, preporucio sam pre koju godinu uistinu intervenciju preventivno za bezanje od niskofrikcionih motora na overloadu , no racunajuci da si uspeo pune 2 godine da se odrzis sa njim recimo opet ovako:
        Tacno to si i meni preporucio,bravo za nos =]

        Comment

        • CLD
          CBC Senator XXL
          • 08.02.2005
          • 1225
          • Belgija - ranije Luna-Chico

          #19
          Originally posted by SAABALEX
          znaci,dogovorim se sanjim,odem u vrbas i to je to.
          da, samo sto Boost zivi u Svedskoj!!!

          Comment

          • SAABALEX
            CBC Član
            • 22.07.2007
            • 21
            • SLO

            #20
            Originally posted by CLD
            Originally posted by SAABALEX
            znaci,dogovorim se sanjim,odem u vrbas i to je to.
            da, samo sto Boost zivi u Svedskoj!!!

            E TO JE VELIK PROBLEM,NO VIDJET CU STA CE MI ON PREPORUCIT,UVJEK SE NADJE RJESENJE,NE ZURI MI SE TAKO PUNO,JER U 2 GODINE ZAISTA SAM IMAO PUNO PROBLEMA SA KOLIMA,I KAO BOOST KAZE ODRZAO SAM KOLA I JOS CU IH IMAT I SA NJEGOVIM SAVJETOM DOTERAT TAKO KAO STO ZELIM.

            Comment

            • SAABALEX
              CBC Član
              • 22.07.2007
              • 21
              • SLO

              #21
              saab 93 aero

              Zdravo.
              Oko toga sto je svedska jako daleko,morao sam da odlucim,i tako sam nabavio saab 95 aero 01 godine,i ako ima interesenata mogu 93 aero prodat.
              Imam i pitanje.
              Jer mozda postoji u srbiji ili kdje drugdje da se mi sredi kola,jer u nasoj zemlji je oko saabova vrlo lose.

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #22
                Bojim se da te slicna sudbina cheka sa ovim takodje.
                Uzimati motor generacije 5 bez znanja sta je radjeno na njemu, kako je vozen i odrzavan je velika lutrija.

                Savet bi bio sledeci:

                Vadjenje klipova i klipnjacha i ubacivanje od modela 9000 2,3T

                Odstranjivanje balansnih osovina

                Izmena lanca i lancanika zajedno sa vodjicama lanca

                Kad vec sve rastureno, izmena lezajeva, komplet i prepakivanje motora.

                Sve ovo nosi materijal vrednosti oko 450? za povratak na SAAB safe config.

                Motor je posle ovih izmena neosetljiv na sve greske koje nosi niskofrikcioni motor i spreman hardverski da podnese sve tvoje namere o tuningu u buducnosti.

                Ukoliko imas potreebu za odraditi sve ovo u Srbiji od ljudi koji imaju moj support obrati se na PM (PP).

                Pozz
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • SAABALEX
                  CBC Član
                  • 22.07.2007
                  • 21
                  • SLO

                  #23
                  Kupio sam ova kola od covjeka kojeg poznajem 10 godina i prvi je vlasnik, no ipak, kad dobijem savjet od strucnjaka-slusat cu to sigurno.

                  Comment

                  • SAABALEX
                    CBC Član
                    • 22.07.2007
                    • 21
                    • SLO

                    #24
                    KAD JE TAKA MOGUCNOST(relativno nije daleko),MOGLI BI PREBACITI OVAJ MOTOR ODMAH NA OKO 350 KS?

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #25
                      Turbina koja je kod tebe na autu je Mitsubishi TD04hl-15T i nepodrzava u tvom setupu sa kobrom (usisna cev je restriktor) vishe od 300KS

                      Za 350KS na tvom motoru treba ceo deo izmena periferije da se odradi, izduvni sistem , katalizator model RACE (jer u SLO morate imati KAT) ..

                      Dakle, nista nemoguce ali cifra bezi brzo na gore.

                      Moj savet je da:

                      Odradis sto jeftinije motor (ovo jeftinije neznaci da se skarabudzi) u normalnu konfiguraciju i da ga prodas.
                      Pricam o 9-3 Aero .

                      Malo je zeznuta situacija posto neznam da li je taj u voznom stanju ili ne.

                      Mozes mi se obratiti na mail u vezi svega sto je potrebno.



                      Ovo cisto da se ostali chlanovi foruma neopterecuju sa detaljima koji nemaju veze sa tehnikom , o tehnici se moze pricati kasnije kad se sve odradi.
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • SAABALEX
                        CBC Član
                        • 22.07.2007
                        • 21
                        • SLO

                        #26
                        SAAB 93 JOS RADI,I VOZIM SE SA NJIM,SAMO TRAJE OKO 10 MINUTA DA SE (probudi)-ZNACI,DA VUCE I IDE TAKO KAO STO MORA.

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #27
                          Okki.. razumeo.
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • SAABALEX
                            CBC Član
                            • 22.07.2007
                            • 21
                            • SLO

                            #28
                            VI mi kazete da postoji mogucnost da cu imat slicne poteskoce i kod ovog saaba.

                            Pitanje.Sta mogu uradit da mi se to ne desi.

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #29
                              Originally posted by BOOST
                              Bojim se da te slicna sudbina cheka sa ovim takodje.
                              Uzimati motor generacije 5 bez znanja sta je radjeno na njemu, kako je vozen i odrzavan je velika lutrija.

                              Savet bi bio sledeci:

                              Vadjenje klipova i klipnjacha i ubacivanje od modela 9000 2,3T

                              Odstranjivanje balansnih osovina

                              Izmena lanca i lancanika zajedno sa vodjicama lanca

                              Kad vec sve rastureno, izmena lezajeva, komplet i prepakivanje motora.

                              Sve ovo nosi materijal vrednosti oko 450? za povratak na SAAB safe config.

                              Motor je posle ovih izmena neosetljiv na sve greske koje nosi niskofrikcioni motor i spreman hardverski da podnese sve tvoje namere o tuningu u buducnosti.


                              Ukoliko imas potreebu za odraditi sve ovo u Srbiji od ljudi koji imaju moj support obrati se na PM (PP).

                              Pozz
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              • SAABALEX
                                CBC Član
                                • 22.07.2007
                                • 21
                                • SLO

                                #30
                                Hvala.

                                Mislio sam da je koja stvar koju mogu sam da odradim(da lakse vozim ili nesto slicno).

                                Kako je to moguce,kad su ovi motori vec bili savrseni,da je saab uradio nesto sto pravi ove motore losije!!!!!!!!!!!!!!ZASTO??

                                Dobio sam osjecaj da saab vec dugo nije ono sto je nekad bio.

                                Tehnika bi mogla odradit nesto za razvoj da su kola bolja,a ocigledno GM je ovu situaciju pobrkao.

                                Comment

                                Working...
                                X