@ SLOBODAN
....u vezi atesta .....
...registrovana radnja moze da napravi tipsku homologaciju za sasiju i vesanje ali dali to moze zajedno u paketu da se odradi ili mora za svaki pojedinacni deo odvojena homologacija jedna za vesanje a druga za sasiju ...to naravno pitam zbog cene same homologacije koja je od 60 000 pa navise ..
...sada kada neko proizvede recimo sasiju koja je prosla homologaciju iproda to je onda nov deo tj nova sasija ....koje se godiste onda pise u saobracajnoj ...i sta se uopste onda pise ...ili taj koji radi sasiju mora da registruje firmu za proizvodnju automobilskih delova ikomponenti
....u vezi simulacije opterecenja na kompu nekog 3 d modela sasije je definitivno nesto sto je naj pametnije za sve nas trenutno
@ PANTAH
....EURO 4 koliko ja znam vazi za UVOZ novih automobila (ispravite me ako gresim jer po toj logici jugo sa obicnim motorom ne bi mogao na trziste)...ali ovde se radi o domacoj proizvodnji mi ne uvozimo sasiju nego je proizvodimo (znaci isto ko i jugo samo sto je nasa sasija monogo bolja ) zato i jeste zavrzlama oko atesta domaci proizvodjaci sasija i vesanja tockova ....
...proracun konstrukcije danas nije neki problem pored svih programa
... atestirani varioc znaci sta da je covek polozio neki ispit i dobio neki papir na kome pise atestirani varioc ...soda bikarbona pomaze kome ......variocu onome ko daje atest ili samome varu
....svetlosna oprema preuzeta sa nekog drugog vozila(nekog relativno novijeg recimo bmw ea) logicno je da ima holomogaciju tako da pretpostavljm da uz nju netreba neki poseban papir ...
....polozaj ugla volana i visina koliko je propisano sta je dozvoljeno...jer daci su nasli zamerku da je volan prenisko ali dali tu ocenu prenisko onaj ko daje atest daje odokativnom metodom ili ima neke mere ..koje opet izgleda cuva samo za sebe ..............jer sama visina i sam ugao je uslovljen samim dizajnom i visinom vozila tako da cemo mi svi imati jako mala odstupanja i sa uglom i visinom jednostavno nema mnogo prostora
...pedale i polozaj pedala neke propisane mere ....ovo ce skoro svi koristiti od nekog vozila znaci cisto preuzimanje i nerzumem zamerke za pedale jer njih ce svako da postavi onako kako je njemu najbolje za voznju ..a valjda je tako najbolje i za bezbednost u voznji
...rezervoar za gorivo mora da ima atest ako je pravljen ili ne
...rol bar kolika je propisana visina i dali je uopste ima jer neke su savetovali (ljudi sa atesta) da izadju na parking i da mere peglice ili nesto slicno sto je jako neozbiljno
...jos jedna iteresantna stvar atest daju masinski fakulteti , amss , i institut vinca ono sto je interesntno gledano sa strane onoga ko trazi atest je da svi gledate iste propise i svi imati metar i subler u rukama ali izgleda da kada merite isto vozilo rezultat merenja na sva tri mesta je razlicit ... .......jer zasto ovo kazem u vezi sofer sajbne kod vas mora da ima zig a recimo na masinskomm fakultetu moze i livena u pancevu
... minimalna visina vozila koju spomonju na atestu od 18 cm ako je stvarno traze i to za najnizu tacku na vozilu to nema vaze nisa bezbednoscu a ni sa zdravom pamecu ....prost primer ako je danas pojam za bezbednost i dokaz dobrog ponasanja automobila na putu test severnog jelena ( naglo ibegavanje prepreke na putu)....ako isto vozilo podignete na 18 cm ili vise ili ga spustita na nekih 12 cm (kolika je normalna visina pa i nize za super 7) ...sta ce poloziti test uspesno misli da svi znamo ali izgleda neznaju oni koji bi trebali da znaju
....u vezi atesta .....
...registrovana radnja moze da napravi tipsku homologaciju za sasiju i vesanje ali dali to moze zajedno u paketu da se odradi ili mora za svaki pojedinacni deo odvojena homologacija jedna za vesanje a druga za sasiju ...to naravno pitam zbog cene same homologacije koja je od 60 000 pa navise ..
...sada kada neko proizvede recimo sasiju koja je prosla homologaciju iproda to je onda nov deo tj nova sasija ....koje se godiste onda pise u saobracajnoj ...i sta se uopste onda pise ...ili taj koji radi sasiju mora da registruje firmu za proizvodnju automobilskih delova ikomponenti
....u vezi simulacije opterecenja na kompu nekog 3 d modela sasije je definitivno nesto sto je naj pametnije za sve nas trenutno
@ PANTAH
....EURO 4 koliko ja znam vazi za UVOZ novih automobila (ispravite me ako gresim jer po toj logici jugo sa obicnim motorom ne bi mogao na trziste)...ali ovde se radi o domacoj proizvodnji mi ne uvozimo sasiju nego je proizvodimo (znaci isto ko i jugo samo sto je nasa sasija monogo bolja ) zato i jeste zavrzlama oko atesta domaci proizvodjaci sasija i vesanja tockova ....
...proracun konstrukcije danas nije neki problem pored svih programa
... atestirani varioc znaci sta da je covek polozio neki ispit i dobio neki papir na kome pise atestirani varioc ...soda bikarbona pomaze kome ......variocu onome ko daje atest ili samome varu
....svetlosna oprema preuzeta sa nekog drugog vozila(nekog relativno novijeg recimo bmw ea) logicno je da ima holomogaciju tako da pretpostavljm da uz nju netreba neki poseban papir ...
....polozaj ugla volana i visina koliko je propisano sta je dozvoljeno...jer daci su nasli zamerku da je volan prenisko ali dali tu ocenu prenisko onaj ko daje atest daje odokativnom metodom ili ima neke mere ..koje opet izgleda cuva samo za sebe ..............jer sama visina i sam ugao je uslovljen samim dizajnom i visinom vozila tako da cemo mi svi imati jako mala odstupanja i sa uglom i visinom jednostavno nema mnogo prostora
...pedale i polozaj pedala neke propisane mere ....ovo ce skoro svi koristiti od nekog vozila znaci cisto preuzimanje i nerzumem zamerke za pedale jer njih ce svako da postavi onako kako je njemu najbolje za voznju ..a valjda je tako najbolje i za bezbednost u voznji
...rezervoar za gorivo mora da ima atest ako je pravljen ili ne
...rol bar kolika je propisana visina i dali je uopste ima jer neke su savetovali (ljudi sa atesta) da izadju na parking i da mere peglice ili nesto slicno sto je jako neozbiljno
...jos jedna iteresantna stvar atest daju masinski fakulteti , amss , i institut vinca ono sto je interesntno gledano sa strane onoga ko trazi atest je da svi gledate iste propise i svi imati metar i subler u rukama ali izgleda da kada merite isto vozilo rezultat merenja na sva tri mesta je razlicit ... .......jer zasto ovo kazem u vezi sofer sajbne kod vas mora da ima zig a recimo na masinskomm fakultetu moze i livena u pancevu
... minimalna visina vozila koju spomonju na atestu od 18 cm ako je stvarno traze i to za najnizu tacku na vozilu to nema vaze nisa bezbednoscu a ni sa zdravom pamecu ....prost primer ako je danas pojam za bezbednost i dokaz dobrog ponasanja automobila na putu test severnog jelena ( naglo ibegavanje prepreke na putu)....ako isto vozilo podignete na 18 cm ili vise ili ga spustita na nekih 12 cm (kolika je normalna visina pa i nize za super 7) ...sta ce poloziti test uspesno misli da svi znamo ali izgleda neznaju oni koji bi trebali da znaju
Comment