Motor i transmisija/donori

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • starac vujadin
    CBC Senator XXL
    • 27.08.2005
    • 2617
    • Stari grad

    #61
    Alfin V6 bi bio previse za S7, bolje redni cetvorocilindras...zbog balansa. Kvari se izvorna koncepcija sa bilo kojim V motorom u S7. Moze, ali nije to to. Zatim, to je prejaka masina koja iziskuje mnogo ozbiljniji, bolje reci skuplji prilaz na vesanju, sve mora biti jace, kvalitetnije... Zatim menjac transaxle je los i nekvalitetan i kvari balans vozila jer se nalazi pozadi...

    Fiatov dohc motor od 98-105 ks je odlicna mera za S7. Trosi od 9-12 litara, ali u S7 ce trositi manje.

    Comment

    • kobacbobac
      CBC Senator
      • 21.12.2006
      • 229
      • bg. sremcica

      #62
      starac vujadin

      ovaj je bio ohv motor 1.6 75 ks ali ide super stvarno super

      mislim da dosta dobija na menjacu jer su prenosni odnosi bas kratki

      kako li ide u s7 kada mu se skine jedno 300 kg sa ledja

      Comment

      • Van
        CBC Senator XXL
        • 16.02.2007
        • 1425
        • Nbgd

        #63
        Da li zetec glava ide na blok 1.8 td . Pa to ti je bas filozofsko pitanje . Pazi na netu nikada nisam naleteo na slicnu ideju , covece ti si suvi genije . Imas jednistven nacin razmisljanja . A da li je to ostvarljivo , cisto sumnjam , posto dizeli imaju drukcije klipove i klipnjace , tako da to sve nema smisla psto zetek mozes da pazaris za 300-500 e stranca sa svim sto treba . Ja imam samo polu motor , tj blok i glavu sa svim stvarima koje idu u njega . Znaci usis , isduv , napajenje gorivom , paljenje , ecu , sve to mora da se " pravi " . Tako da mi je laksa varijanta za poceta 2.0 ohc sa karbutatorom .
        Taj fijat 1.6 je DOHC ? Pa ti si resio problem donora ! Koliko kosta ? Imaces malo problema sa rucicom menjaca , posto u tim fijatima blentavo stoji .
        Pozdrav
        ...zivi , Franjo je ziv !!!

        Comment

        • kobacbobac
          CBC Senator
          • 21.12.2006
          • 229
          • bg. sremcica

          #64
          ne fijat je ohv motor

          auto je limariski krs ali je motor i mehanika ok

          sto je i naj vaznije ali problem je sto je covek vlasnik trenutno u

          rusiji i navodno nije jos nacisto hoceli da ga proda pa videcemo cena je 150 e

          mada bi me resilo potrage i trazenja i jurenja blesavih kombinacija ( koje mozda i mogu da piju vode) po netu dali na neki

          meni dostupan motor , blok , polu motor ili sta vec moze da se prepakuje neki strnac posto do stranca mogu relativno lako doci

          ta ideja o fordovom 1.8 torbo dizelu ( ali to je samo blok) i da se na njega prepakuje neki 1.8 2.0 zetek stranac je potekla od ortaka
          koji je to uradio ali na golfovom motoru posto svi skoro rade isti blok i za dizela i za benzinca stim sto je teze na benzincov blok
          prepakovati turbo dizel zbog brzgaljki za hladjenje klipa odozdo uljem
          koje benzinac nama tj nema kanale za dovod ulja
          .............eto ako nako zna naka javi mozda i moze iako nema na netu bar za sada .........
          precnik hod klipa

          1.8 td 82.5 x 82.0

          1.8 16 v 80,6 x 88.0

          2.0 16 v 84,8 x 88.0

          blesavo zar ne ali mozda nekome pomogne ko zna .......
          ..........ali u svakom slucaju neskodi .....a cim..neskodi..znaci..da koristi......

          Comment

          • Van
            CBC Senator XXL
            • 16.02.2007
            • 1425
            • Nbgd

            #65
            150 e kazes , pa pristojna cena za BG table , sto je kljucno ovde . Ja sam taunusa platio 200 e , ali na rate , tako da ni nije neka cifra . Jos nisma poceo da ga kupusam i da ugradjujem sitnice na sasiju . Prvo da stavim motor , sto i nije tako tesko , zatim stub volana i pedale sve zajedno sa kocionim cilindrom .
            Sta da ti kazem ako mnogo presiras tog lika , mozda i digne cenu , a ovako mozes da cekas i trazis jos neku priliku , Argenta ili 132 , ili 131 TC ...
            Video sam u oglasima covek prodaje sieru bez motora i menjaca za 80 e .
            ...zivi , Franjo je ziv !!!

            Comment

            • starac vujadin
              CBC Senator XXL
              • 27.08.2005
              • 2617
              • Stari grad

              #66
              Ja ne bih nesto jurcao za matorim ohv motorom. Trazo ohc, ohv je za laganica voznju, a to ovde nije poenta.

              Comment

              • Van
                CBC Senator XXL
                • 16.02.2007
                • 1425
                • Nbgd

                #67
                I sa ohv fordovim idu super , mada ja uvek volim bregasu u glavi , pa jos kada su dve , pa sferisna komora za sagorevanje pa svecica na vrhu , a ventila 4 , pa gde ces bolje ...
                ...zivi , Franjo je ziv !!!

                Comment

                • g60
                  CBC Senator XXL
                  • 20.10.2006
                  • 1011
                  • Vrachar je majka ;)

                  #68
                  Meni je najupechatljiviji onaj klip gde onaj chica testira gotov primerak.. . Pa onaj tiptronik... Pa kako ga svirne na trenutak po gascini a on poleti.
                  Pa kad se ukljucuje na autoput punim gasom uz proklizavanja... I za par sekundi ide duplo brze od saobracaja... Definitivno sam se napalio i pravim ga na jesen

                  Ja cu najverovatnije 1.6 taunusov motor ali cu da ga nasviram samo tako za sve sitne pare...

                  Comment

                  • Van
                    CBC Senator XXL
                    • 16.02.2007
                    • 1425
                    • Nbgd

                    #69
                    Mozes da nadjes blok i glavi od sierre 2.0 i stranca za 100 e i to da bude super . Ja sam jednom nasao i za 80 e sve sa papirima . 2.0 i , to je isti blok kao i prvi modeli kosvorta . Jaci su od ovih iz taunusa , caprija i ko-zna-cega , imaju bolje klipnjace koje izdrzavaju to 7500 rpm uz dobre srafove . Sa standardnom bregastom koja nece preko 6000+ ne mozes da ga prevrtis . Ima i cep na bloku za povratak ulja , moze turbina , uljni hladnjak itd . Kosvortovi koreni . Jos bolja solucija je 2.0 iS , razlika je u kanalima u glavi , imaju fabriski 10 ak konja vise od standardnog samo zbog toga. Ma kada ga zavrsis i registrujes , mozes posle da biras motor . RS 2000 16 v , ZETEC 1.8 , 2.0 . Bar tih mondea i eskorta ima pun k... a zetec je izdrzljiv motor , laksi i kompaktniji od OHC i bre brate 16 v , hoce da se vrti . Ja sam za sada odustao od zeteca ima tu zajebancije ubaciti fwd motor u rwd konfiguraciju . Mada kad napravim ovo i izgustiram , ide ZETEC unutra ili RS 2000 koji je isti motor kao i sierin DOHC 8v , znaci moze i fwd i rwd . mislim da je tezi od zeteca i robustniji . Mada bi tu kosvort legao ko guza na nosu i eto te ispod 4 s do 100 . Ej 4 sec... pa ne znam da li u Srbiji ima da se pazari tako nesto .
                    Samo kosvorti su papreno skupi za delove . Ko bi rekao da takovo cudo od masine ima svoje korene u traktorskom motoru iz taunusa
                    ...zivi , Franjo je ziv !!!

                    Comment

                    • g60
                      CBC Senator XXL
                      • 20.10.2006
                      • 1011
                      • Vrachar je majka ;)

                      #70
                      Jes pa da se vidimo u chitulji... Nije nego
                      Dovoljno je i 7-8 sec do stotke ali u varijanti kartinga S7 je vratolomna brzina.... Ehhh... Kad bih naisao na neki motor kao u mom corradu 1.8 - 160 ks a vodi se kao 115 ks pa je registracija bezveze neshto para

                      Te vase izmisljotine od motora su po 400 evra na godisnjem nivou sto se tice registracije, narocito sto mu je upotrebljivost 4 meseca godisnje a to mi je malo mnogo
                      Drukcije bi bilo da ima ona varijanta 6 meseci registracije kao kod nekih bud@la u svetu...

                      Pada jedna nasvirana lenchuga... Moze on da se navije fino u kucnoj radinosti

                      Comment

                      • g60
                        CBC Senator XXL
                        • 20.10.2006
                        • 1011
                        • Vrachar je majka ;)

                        #71
                        Nego, moderatori... Jel moze ovo da postane lepljiva tema?
                        Dogurasmo do dvadesete strane a mislim da ce ovo da radi...
                        Elem, ja ne tupim mnogo oko trapa dok se ne ufatim u koshtac... Ne mogu da drndam mozak na prazno. Znam teoretski sta i kako, ostaje samo merenje u praxi...


                        @Van, daj taj fajl i kazi mi gde mogu da ga isprintam da nosim matorom pa da krenemo konacno pred kraj avgusta da sklapamo...

                        Imam sansu kod matorog da dobijem na poklon bmw 91 godishte kockicu od 2.5 ccm u perfektnom stanju posto se to tamo baca... Znam kakav je ford a ovo mi se cini mnogo komplikovanije odozdo... Jel moze nesto od toga da se sklepa? Matori mi se zapalio da razvijemo proizvodnju

                        Samo da kazem da u s7 nema nikakvih pomagala od serva i abs-a... Sve je na zgazim te dobro

                        Comment

                        • starac vujadin
                          CBC Senator XXL
                          • 27.08.2005
                          • 2617
                          • Stari grad

                          #72
                          Samo napred sa BMW, to ti je idealna baza u mehanickom smislu. Motor i menjac perfektni. Bolje je da je 4 cilindra, ali moze i 6, ali je motor malo duzi.
                          Jedino je zadnje vesanje drugacije i to ces morati lepo da prilagodis S7... U stvari je bolje nego kruta osovina, ali bice sexa da se sve lepo napravi.

                          Comment

                          • Van
                            CBC Senator XXL
                            • 16.02.2007
                            • 1425
                            • Nbgd

                            #73
                            @ kobac
                            Donecu za vikend pa posle mozemo da se dogovorimo da ih pokupis , a ostale delove kako budem skidao sa onog crvenog lesa .

                            @ g 60
                            Bmw , prava stvar , ali onda prvo sve delove na pod pa metar u ruke pa meri . Onda da se nacrta sasija koja moze sve to da nosi . Malo vise zajebancije oko dizajniranja a pravljenje je isto . A sta ces za saobracajnu , od fice ? 2.5 kockica ili E 36 ? Pa to je 170 ks min . Ako ne i 195 ako je 24v.
                            Pa vrat ces sebi da polomis

                            @ Starac
                            Bez starca nema udarca
                            ...zivi , Franjo je ziv !!!

                            Comment

                            • kobacbobac
                              CBC Senator
                              • 21.12.2006
                              • 229
                              • bg. sremcica

                              #74
                              van @

                              ok brate unapred hvala malo sam nestrpljiv sada nezameri ...ali da neznas slucajno za koliko je vece donje rame posto meni vece i treba ........ a za cerupanje ako stignes da iscupas glavcine bar u skorije vreme super ili mozda je potrebna pomoc ok tusmo

                              starac @
                              to mi zvuci sumnjivo covek ima sigurno 15-16 godina ...hmm..ili puta dva......ili puta tri..nemoguce

                              bmw

                              pa ok kombinacija ali uvek ima ali motor je dosta duzi tako da ako ides na original imaces problema sa prostorom ( osim ako ga negurnes maksimalno napred) i sa zadnjim vesanjem nije lako
                              ( zavirivao sam ispod jednog takvog) on pozadi ima nazavisno vesanje tojest kosa ramena ....a koliko sam ukapirao on je stranac tako da ti treba i jedan blok sa saobracajnom najbolje 2.0 i on je sestak pa ga lepo rasbusis na 2.5 prepakujes ceo tvoj motor i registrujes kao 2.0 a vozis 2.5 a sto je jos lepse razlika u potrosnji je mizerna ....a zvuk motora fantastican

                              Comment

                              • Van
                                CBC Senator XXL
                                • 16.02.2007
                                • 1425
                                • Nbgd

                                #75
                                Ne znam mere napamet niti ovde imam crtez . Nije nikakav sex ugraditi to vesanje nazad . Pa ja to imam , samo je od siere ali koncept je identican. Nemojte da vas to plasi . Jedino sto zadnji tockovi idu unazad da bi se to stalo . Ima mesta za sestaka bez problema , pogledaj na slici koliko im aod motora da prednje gornje sipke , 20ak cm .
                                ...zivi , Franjo je ziv !!!

                                Comment

                                Working...
                                X