Paljenje auta sa ili bez pritisnutog kvacila?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SAAB PoWeR
    CBC Senator XXL
    • 26.04.2005
    • 1394
    • tu iza coska(Milwaukee USA)

    #16
    neki su vec ovde nesto izneli na slicnu temu
    http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... lo&t=10629
    ali nevidim ja tu neku veliku pomoc paljenja sa pritisnutim kvacilom
    koliko koristi motoru toliko i steti ....
    _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

    Comment

    • prolupator
      CBC Senator XXL
      • 02.09.2005
      • 3968
      • Zemun

      #17
      Originally posted by BOOST
      prolupator >> ne nisam fabrika chitaj tekst kao da si ga ti napisao, dakle kao da si ti fabrika i sve ce ti biti jasnije.

      Koliko km normalne voznje haba jedan motor kao jedan suvi start?

      Imas li predstavu?
      Pa mislio sam da sam ga tako i procitao

      I ne znam, koliko kilometara ?
      OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

      prolupator.mojblog.rs

      Comment

      • overspeed
        CBC Senator XXL
        • 24.05.2005
        • 2779
        • Kosovska Mitrovica

        #18
        Ne znam ni ja...

        Ali sam jednom negde prochitao da 70-80 % od ukupne pohabanosti jednog prosechno vozhenog/odrzhavanog motora bude izazvano upravo pri pokretanju, odnosno "suvom" startu motora

        Znachi, sa tim pre-lube sistemom bi isti taj (prosechno vozhen/odrzhavan) motor trajao 70-ak % duzhe, grubo govoreci.

        A to vec ne bi odgovaralo proizvodjachima automobila

        Eto josh jedne "conspiracy theory"
        http://www.bmw.tv

        Comment

        • Rendjo
          CBC Senator XXL
          • 26.06.2006
          • 340
          • Zadar HR

          #19
          Jel motoru manje smeta ako se pali pod kvačilom dok je ugrijan?

          Comment

          • TAZZ
            Banovan
            • 30.05.2005
            • 1409
            • NBGD,SERBIA

            #20
            I shta smo ustanovili...

            Za laike...???

            SA ILI BEZ???

            Shto reche kolega OVER...

            conspiracy theory

            Comment

            • prolupator
              CBC Senator XXL
              • 02.09.2005
              • 3968
              • Zemun

              #21
              Bas sam se pitao gde je nestala "teorija zavere" ali overspeed mi je otvorio oci !!! Tu nam je pred nosom !!!

              Cak i da taj udeo u trosenju motora nije 70%, da je samo 30% ( a verovatno je mnogo blize 70%) preluberi su dobra stvar. Dopada mi se ta igracka... Zasto da vozimo 300K km s jednim motorom? Trebalo bi da vozimo BAR 500 K km bez pipanja ( i to na plin ).
              Nego, TAZZ, komsho, tebe nisam smatrao za laika

              Sta li jos autoindustrija krije od nas ?
              OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

              prolupator.mojblog.rs

              Comment

              • mfengineer
                CBC Veteran
                • 24.06.2005
                • 145
                • Novi Beograd
                • Mazda 626 i-V6 2.5

                #22
                Ja kad palim hladan auto (z101) palim ga uvek sa kvachilom i kad ga upalim i pustim kvacilo zesce opadne broj obrtaja motora dok se malo ne ugreje ...
                MAZDA 626 GE i-V6 2.5 125 kw+

                Comment

                • prolupator
                  CBC Senator XXL
                  • 02.09.2005
                  • 3968
                  • Zemun

                  #23
                  Tako je sa svakim motorom, menjac pruza otpor i to se ogleda u obrtajima motora, razumljivo. Pitanje je koliko steti visi broj obrtaja sa stisnutim kvacilom u odnosu na m,anji broj sa pustenim + trosenje axijalnih lezajeva koji su nepodmazani prvih 1-3 sekunde (ako se ne varam) I na kojoj spoljnoj temperaturi se preporucuje kakvo paljenje kojeg motora....

                  Cela teorija....

                  Svaka medalja ima i drugu stranu...
                  OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                  prolupator.mojblog.rs

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #24
                    Logika je jasna, upalite motor, bez stiskanja kvachila, 30-ak sekundi ga drizte na oko 1500 rpm i krecete u voznju neprelazeci 3K rpm dok nedobijete radnu temperaturu.

                    Sta sve od uslova da bi ovo izveli treba da ispunjava okolina i garaziranje auta je vec nesto drugo.

                    To sto ulje u menjachu pravi otpor je normalno i samo dok je na dnu i nije razbacano, u uslovima lera gde su motori o kojima pricate inache nejaki.
                    Svaki motor sa elektronskim ubrizgavanjem i IAC kontrolom lera se sam prilagodjuje tim uslovima rada i drzi ler bez problema.

                    Preluber JE korisna stvar i nije napraljen bez razloga.

                    Motor koji je stajao naprimer cele zime pre paljenja sa gonjenjem preluber pumpe u trajanju od 2 minuta pali i radi direktno po paljenju kao da je ugashen pre par sati.
                    provereno na -20 stepeni.

                    Habanje motora suvim startom je odgovarajuce vrednosti 600-700km normalne voznje.
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • SAAB PoWeR
                      CBC Senator XXL
                      • 26.04.2005
                      • 1394
                      • tu iza coska(Milwaukee USA)

                      #25
                      Habanje motora suvim startom je odgovarajuce vrednosti 600-700km normalne voznje.
                      sta se podrazumeva pod SUVO PALJENJE
                      _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #26
                        Suvi start, hladni start ima vishe naziva kako koja nacija .. jezik..
                        Paljenje motora kad je temperatura ispod +5 stepeni, mada se ova cifra direktno odnosi na vrstu ulja koje je u motoru , definicija za Svedsku.

                        Eventualno resenje je kao kompromis svemu ovome dodatak u ulje
                        Omega 909 koje chini da uljani film ostaje na svim istaknutim delovima, bregasta itd itd...

                        Kako god , preluber, zakon...
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • prolupator
                          CBC Senator XXL
                          • 02.09.2005
                          • 3968
                          • Zemun

                          #27
                          OMEGA 909 Additive for Petrol, Diesel and L.P.G. Engine




                          Na ovo mislis ?

                          Omega 909 Super Engine Oil Additive (오메가 909 엔진 오일 첨가제)
                          Omega 909 contains twenty-two additives designed to keep engines at peak performance.(오메가 909는 엔진의 역할을 최고로 수행할 수 있도록 22가지의 첨가제를 함유하여 고안된 제품이다.) Omega 909 eliminates ring and valve stick, inhibits corrosion and reduces friction, resulting in reduced fuel consumption and lesser engine wear.(오메가 909는 링 및 밸브 고착을 제거해주며, 부식방지, 내마모의 효과를 내어 연료소모와 엔진의 마모등을 방지하여 준다.)


                          Zar istu stvar ne vrsi i univerzalni modifikator ?
                          OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                          prolupator.mojblog.rs

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #28
                            Tako je sa svakim motorom, menjac pruza otpor
                            da krenemo u detalje...

                            nije bas sa svakim motorom, to jest svakim menjacem taj problem.

                            Mercedes, Volvo, Ford tradicionalno koriste ATF tip F (ili slicna) ulja u manuelnim menjacima a ta ulja su viskoziteta oko SAE 30 i nemaju primetan otpor okretanju menjaca do negde -20C, kada blago pocne da se oseca otpor (ekvivalentan obicnom menjackom ulju na oko +10C).

                            tek na -30C motor se muci pri okretanju menjaca.

                            ista stvar je i sa menjacima koji koriste motorno ulje, obicno SAE 5W do 15W koje dele sa karterom motora.

                            u najgoroj poziciji je stanje sa menjacima koje koriste menjacko hipoidno gusto ulje SAE 80/90 koje pruza otpor okretanju menjaca vec na oko +15 do +20C. kamoli kada temeprature predju u minus, pretvori se u puter, lepljivu gustu smesu.

                            prost test je uzeti malo menjackog ulja SAE 90, ostaviti u zamrzivacu, a to je negde - 18C i probati da se isipa iz posude.
                            gusto kao med...


                            shodno tipu menjaca i ulja u njemu i procedura statovanja je opisana u uputstvu za upotrebu od strane fabrike koju su predvideli inzenjeri konstruktori- za gusto ulje stisnuti kvacilo je obicno uslov da se uopste upali motor na hladnoci posto mora da postigne minimalan broj obrtaja za paljenje (sto inace ne postize).

                            za ostale po zelji.

                            s tim da neki automobili uopste ne mogu da se upale ako se ne stisne kvacilo, (pise u uputstvu) posto senzor kvacila ne dozvoljava okretanje anlasera.

                            ja za to nisam znao dok nisam isao da pomognem jednom kolegi kome se naprasno pokvario auto na benzinskoj pumpi posle sipanja goriva.
                            kolega pocrveneo sto od hladnoce sto od besa sto zuri na sastanak a auto totalno otkazao (ako je bitno japanac sa perfektnom reputacijom pouzdanosti)...

                            ja dosao, stisnuo normalno kvacilo kao i svaki put i auto iz prve upalio.
                            eto srece, eto veselja

                            kasnije, vidimo u uputstvu da fabrika napisala da se taj auto pali iskljucivo sa stisnutim kvacilom i leti i zimi, uvek.

                            dakle, prema vrsti ulja u menjacu i otpor pokretanju menjaca/ motora je razlicit a to zahteva i razlicitu tehniku pokretanja.

                            ne znam koliko stisnuto kvacilo skracuje vek radilice i lezajeva, u praksi nikada do sada nisam menjao ili cuo od majstora da im je poznat slucaj da je neko imao problema zbog upotrebe kvacila pri startu hladnog motora. mozda za jako velike kilometraze se pojavi neko primetno habanje (taxi ?).

                            znam da neupotreba kvacila drasticno skracuje radni vek akubaterije, a i to kosta kao kvar pogotovu kada se zimi ostane pored nepokretnog auta.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #29
                              Brick gubish koncentraciju u zadnje vreme

                              Kad citirash jedan segment posta nemoj ga citirati bez segmenata u postu koji su vitalno vezani za njega.

                              Navuchesh automatski i druge na pogreshnu vodu.

                              Prolupator


                              da Omega 909 ili ti Omega je high-tech aditiv i neverujem da ga imate na trzistu.
                              375ml oko 30? i nije za trzista bez plativne moci, ovo kazem jer sam video sta se nalazi po prodavnicama uopste u Srbiji.

                              Omega 909 je jedini lek za bregaste i hidropotiskivache na BMW motorima, dokazano.
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              • prolupator
                                CBC Senator XXL
                                • 02.09.2005
                                • 3968
                                • Zemun

                                #30
                                @brick: lep post, nema sta, sto se citata tice i to mi je ok, znam o cemu se radi

                                @ BOOST: Nema Omege ovde, niko nije ni cuo za nju. Ovde postoji samo tzv. univerzalni modifikator i neki manje izvikani... Nisam do sad ulazio u te vode. Mozda bi bilo dobro da se pokrene ta tema ili je vec pokrenuta ?!
                                Videcu ... Ovde bi to bio off...


                                Videh, ima tema :
                                http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... tiv&t=3017

                                OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                                prolupator.mojblog.rs

                                Comment

                                Working...
                                X