Uobichajena slika kad se ide preko 400KS na SAAB motorima




Ulaz vazduha u kuciste je restrikcija, buka u**** se stvara niskofrekventnim pulsevima pumping efekta i da bi se zagusila pravi se kutija koja je sa svojom zapreminom usporava usisne pulseve te i njihov zvuchni efekat.
Manja cev na ulazu u kutiju znaci da se vazdusna struja ubrzava da je talas ulaza brzi te radi kao prigusivac zvucnog pulsa koji bi inace napustio kutiju kroz otvor.
http://photo.platonoff.com/Auto/2005052 ... nlet_Pipe/
Originalno filtersko kuciste ima smanjen promer na usisu vazduha i sama cinjenica da je taj otvor manji od otvora na trotelu znachi da ce vazduh strujati brze u kuciste filtera i prigusivati pulseve ali u isto vreme ce i stvarati podpritisak u usisnoj cevi.
Ovo se sve radi iz vishe razloga, jedan je da je cesto u konstrukcijama sam iberlauf vezan na kuciste filtera upravo iz razloga da je linija pod blagim vaccumom i da je linija dovoljno dugacka da obezbedi da se eventualni ulje nepopne u usis.
Naravno, 850KS trazi nesto ovako u stilu MAN filtera namenjenog za ubacivanje u kamione i ucista, no , ako se lepo ogradi moze da funkcionise i u ovoj okolini.

Posto iskreno sumnjam da cete preci restriktivnu granicu ostavite se corava posla i uzivajte sa najboljom zastitiom koja je vec na motoru iz fabruke.




Ulaz vazduha u kuciste je restrikcija, buka u**** se stvara niskofrekventnim pulsevima pumping efekta i da bi se zagusila pravi se kutija koja je sa svojom zapreminom usporava usisne pulseve te i njihov zvuchni efekat.
Manja cev na ulazu u kutiju znaci da se vazdusna struja ubrzava da je talas ulaza brzi te radi kao prigusivac zvucnog pulsa koji bi inace napustio kutiju kroz otvor.
http://photo.platonoff.com/Auto/2005052 ... nlet_Pipe/
Originalno filtersko kuciste ima smanjen promer na usisu vazduha i sama cinjenica da je taj otvor manji od otvora na trotelu znachi da ce vazduh strujati brze u kuciste filtera i prigusivati pulseve ali u isto vreme ce i stvarati podpritisak u usisnoj cevi.
Ovo se sve radi iz vishe razloga, jedan je da je cesto u konstrukcijama sam iberlauf vezan na kuciste filtera upravo iz razloga da je linija pod blagim vaccumom i da je linija dovoljno dugacka da obezbedi da se eventualni ulje nepopne u usis.
Naravno, 850KS trazi nesto ovako u stilu MAN filtera namenjenog za ubacivanje u kamione i ucista, no , ako se lepo ogradi moze da funkcionise i u ovoj okolini.

Posto iskreno sumnjam da cete preci restriktivnu granicu ostavite se corava posla i uzivajte sa najboljom zastitiom koja je vec na motoru iz fabruke.

Comment