Iskustva sa K&N filterima za vazduh?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dranix
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 3079
    • Antwerpen/Belgium
    • Saab 9-3

    #46
    Rece neko gore papirni filter. Nije ni svaki filter za jednokratnu upotrebu papirni. Ako bi se moralo jos kako se moze oprati i to vise puta.
    Sto kaze Boost ovde kod nas u Belgiji filter promeni boju u sivu za manje od 10k ali je zato vise ne menja a moze da traje ko zna koliko. Mi imamo dosta peska ali je on tezak i krupan pa i ne stize do filtra niti moze da se zalepi na njega. Jedino smog masti filter ali je to zaista zanemarivo s obzirom na propusnu moc i razvijenu povrsinu. Samo sitna prasina betonira filter uz pomoc vlage prilicno brzo a nje ima samo na specificnim lokacijama. Dugi je slucaj sa safari vozilima preko leta od onog u normalnom saobracaju.

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #47
      Nije me mrzelo da premerim MANN oko 3.5m2 dok nas pr. yugov ima pola kvadrata. ili ti kvadrat na istu kubikazu
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • boolero
        CBC Veteran
        • 07.10.2004
        • 175
        • Beograd

        #48
        Treba da vratim pecurku koji sam dobio uz motor...i nekako me strashno mrzi da postavljam originalnu kutiju za filter,pa me zanima kolko je nezdravo voziti ga bez filtera jedno 20 dana dok ne nabavim drugu pecurku?
        OTS

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #49
          Bas je ne zdarvo :x
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • boolero
            CBC Veteran
            • 07.10.2004
            • 175
            • Beograd

            #50
            U ****m mu pa shta cu sad da radim

            Oce najlon carapa pomoci ?

            Il da otimam Hondi
            OTS

            Comment

            • prolupator
              CBC Senator XXL
              • 02.09.2005
              • 3968
              • Zemun

              #51
              Bolje stavi gace ili smrdljive carape...
              OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

              prolupator.mojblog.rs

              Comment

              • boolero
                CBC Veteran
                • 07.10.2004
                • 175
                • Beograd

                #52
                Jesi siguran da moze???
                Mislim rade posao za filter goriva...al ne znam dal ce i za vazduh moci.
                OctanBooster

                Ozbiljno...u frci sam,para za novi trenutno nema,a ne da mi da bushim po kolima za fabricku kutiju,nit mi se ne vozi 20 dana
                OTS

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #53
                  Najlon charapu, neistezi je previshe, poprskaj sa WD-40 ili 5-56 i vozi.
                  PS: Nemoj da u****sh charapu
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • mirdza
                    CBC Senator XXL
                    • 14.03.2005
                    • 2437
                    • Katowice (PL) / Banja Luka
                    • AGP / W126

                    #54
                    Originally posted by dranix
                    u Belgiji filter promeni boju u sivu za manje od 10k ali je zato vise ne menja a moze da traje ko zna koliko. Mi imamo dosta peska ali je on tezak i krupan pa i ne stize do filtra niti moze da se zalepi na njega
                    u PL kad zimi otvorim kutiju sa filterom bude u njoj po pola kile pijeska
                    Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #55
                      jbg.. kod mene da neidem u Evropu nebi morao da menjam filter nikad.

                      A zahvaljujuci soli koju bacaju pola godine na puteve moramo i auto da promenimo svremena na vreme

                      BTW: Evo par "interesantnih" filtera

                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • coco
                        CBC Senator XXL
                        • 24.10.2004
                        • 476
                        • i`am from the land that is placed nowhere

                        #56
                        eto jedno iskustvo sa "inzenjeringom" u****. prijasnji vlasnik je skinio usisne cijevi, jedna koja ide preko hladnjaka i u****va topal zrak i jedna koja uzima hladan zrak iz blatobrana. stavio je gljivu. i to je bio jedan od uzroka koji su (uz neredovito odrzavanje) s*enjali motor. slusajte boosta nisu djaba inzenjeri u tvornici isprojektirali usis/ispuh tako kako jesu.
                        "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

                        Comment

                        • Moo-StangGT
                          CBC Član
                          • 11.03.2007
                          • 13
                          • Kanada/Nis

                          #57
                          Na fabrichki motor stavljati K&N filter je bacanje para. Filter koji dodje sa autom iz fabrike je vishe nego adekvatan, Jeste tachni je da K&N propustaju vishe vazduha al koja je poenta kad ti netreba vishe vazduha? K&N filteri se koriste i jedino su korisni kad se dodoaju turbo punjachi ili kompresori na N/A motor. U tom trenutku motor zahteva vishe vazduha i K&N je odlichna solucija, a do tad, fabrichki filter odradjuje poso.
                          Na Rolerima #1
                          Na Rolerima #2

                          "No Replacement For Displacement"

                          Comment

                          • TETAK
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 3034
                            • Čačak, Srbija

                            #58
                            Lepo rečeno........
                            Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #59
                              Ljudi, dosta, prestanite da se zanosite .

                              Nije filter taj koji je granicnik, vec KUCISTE originalnog filtera !!

                              Kuciste je KONSTRUKCIJSKI PRIGUSIVAC zvuka na USISU.
                              Odatle sama kaseta filtera ima samo JEDAN ulaz koji je minimiran da bude manji nego li je trotel (leptir gasa).

                              Jednostavno busenje kucista filtera sa strane ispred filtera je vashe resenje, nebacajte pare i neunistavajte motor. (ne toliko zbog filtracije vec zbog izostanka odrzavanja sportskih filtera).

                              O&O

                              PS: Tetak: Jos lepse recheno

                              PSS: Da mi je tata uvoznik filtera za SCG ovo bi isto napisao. Dakle.. nema niko da se ljuti, Cannon je Cannon je Cannon je Cannon...
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              • prolupator
                                CBC Senator XXL
                                • 02.09.2005
                                • 3968
                                • Zemun

                                #60
                                "Kuciste je KONSTRUKCIJSKI PRIGUSIVAC zvuka na USISU"
                                @BOOST: 'Ajd' (znam da je off) daj neki link koji to pojasnjava bar malo ?
                                Dakle, ne kolicine u****nog vazduha, vec zvuka? To je samo prigusivac? I mora da ima jedan ulaz manji od trotela zbog efekta prigusenja buke?[/u]
                                OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                                prolupator.mojblog.rs

                                Comment

                                Working...
                                X