Iskustva sa K&N filterima za vazduh?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #76
    koji je to Saab sa motorom koji stoji N-S ?
    da li je uopste Saab u pitanju, ili samo imitacija (maska napred) ?
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #77
      Pike Peaks, 4x4 mod



      0-100 2,3 sec
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #78
        Filter sa vodom ne moze da sluzi osim sa ono za sta je predvidjen a elektricno polje je tako jako na 6kv da ubija na pola metra a precnik ulazne cevi filtra nema ni fi 100. Jos kako bi radilo bez obzira na brzinu vazduha bitnija je ustvari kolicina vazduha.
        Ovi novi ionizatori za ventilatorima nije normalno kako dobro rade. I kad vazduh miruje stvara se tok prasine dugacak do 1,5m a posebno brz na pola metra i blize bar kod onog sto sam odavno jos u Srbiji pravio. Forsirano strujanje vazduha jos samo povecava korisni efekat.
        U slucaju ionizacije vazduha uopste nisu vazne krupne cestice koje su inace dovoljno teske da kao prasina padnu. Treba od onih najsitnijih napraviti teske grozdove da se sto pre slegnu. Velicina tako sitne prasine cak i da prodje kroz filter u motor je toliko zanemariva da njena abrazivna svojstva zaista ne znam kako bi se izrazila u izgubljenim radnim satima motora. Siguran sam da je ulje daleko abrazivnije.
        Motor moze lako unistiti pesak i jos ako je kvarcni ne moze biti gore a on je normalno jako, jako, krupan. Stvarno treba biti veliki idiot pa napraviti filter od toliko retkog materijala da prolaze krokodili kroz njega. Jedino je opasno ako ulozak ne lezi i ne dihtuje kako treba. Onda je katastrofa.
        Sto se ionizacije tice pre je sistem korisno upotrebljiv ispred filtera ventilacije kabine da nam ne ulazi dzubre (smog i smrad) od spolja mada i to je relativno ako se ima AC pa vazduh samo kruzi kabinom od koga zaspimo a ne pada nam na pamet da i hladan "svez" vazduh moze da ima nedovoljno kiseonika posle par sati voznje sa zatvorenim prozorima i ventilacijom.

        Comment

        • mahi
          CBC Član
          • 29.01.2007
          • 40
          • Bolech,Beograd

          #79
          Originally posted by dranix
          (smog i smrad)
          ne znam dal je stvog ili smog ali mnogo smrdi
          OPEL Astra H.I ni reci vise.

          Comment

          • rs
            CBC Početnik
            • 31.01.2007
            • 9

            #80
            Mozda ce nekom da znaci!!
            Sto se tice filtera za vazduh i sto je BOOST pominjao cesce menjanje karika to sam iskusio na svojoj kozi.
            Zadnje otvaranje motora (kada sam radio glavu) cilindri su izgedali ekstra posle 15000km voznje sa tzv. filterima motor je izasao tik na drugu specijalu, jednostavno nisam mogao da verujem.


            Sve sto se menja na autu od propisanog je na ustrb neceg drugog tj. negde dobije ,a na drugom mestu moras izgubis.

            POZZ!

            Comment

            • shadow
              CBC Senator XXL
              • 23.09.2005
              • 555
              • Beograd

              #81
              BOOST, znaci sta bi ti radio u ovakvom okruzenju?



              samo povecati precnik cevi koja ulazi u filter?
              My crew is all fired up
              Y'all better just wise up

              Comment

              • prebo
                CBC Početnik
                • 26.03.2007
                • 5

                #82
                iskustvo sa bubanj potok air filterom na kadeta

                imam kadeta sa askoninim motorom od 1.8 i pierbug dvogrli karburator,i posto sam radio prepravke na haubi morao sam da skinem vazdusnu kutiju za filter i da kupim pecurku filter,reducir(pasuje od golfa 3) i crevo.Taj filter je katastrofa posto jako puno vazduha propusta te se gusi motor s obzirom da ga ja vozim na gas morao sam da stavim sundjer na oko 50% filtera iznutra i onda sam dobio ono sto sam hteo, inace nemam neke zamerke za filter s obziro da e neki ruski,ali da ga jos jednom kupujem kupio bi orginal K&N napravljen za jacinu i ccm motora koja vam je ispod haube.Tako kad tunirate auto na potoku obratite paznju na ovaj detalj

                Comment

                • Deki
                  CBC Senator XXL
                  • 18.02.2005
                  • 307
                  • Beograd

                  #83
                  Posto vidim da ste svi protiv KN filtera ja moram da iznesem svoje iskustvo na FIAT Bravo 1.6 16v koje kaze:
                  - sto se povecanja snage motrora tice mislim da se ne dobija skoro nista (subjektivna ocena)
                  - sto se zvuka tice dobija se malo (subjektivna ocena)
                  - najbitnije je da potrosnja se smanjila (e, sad ko hoce da veruje, nek veruje ko nece, ne mora)

                  Sto se odrzavanja tice posto je KN filter pamucni moze se ocistiti i drugim sredstvima za ciscenje od KN-ovih. Npr. ispere se mlakom vodom pod tusem, zatim u lonce ili serpicu razmuti se malo tecnoog praska u toploj vodi i ostavi par sati uz povremeno okretanje za 180 stepeni. Nakon toga filter se osusi i isprska uljnim sprejem, koji takodje ne mora biti KN, postoji i Motul i drugi proizvodjaci uljnih sprejeva za pamucne filtere. Tako da sve u svemu odrzavanje i nije naka stavka, kako svi u prethodnim postovima navedoste.

                  Comment

                  • Vladd
                    CBC Senator XXL
                    • 09.07.2006
                    • 581
                    • NBG

                    #84
                    Tako ces da ga ukrutis i ucebas. Ne bi smeo da se pere tako prosto, kao ni kesa za usisivace, mora da mu se kompresorom razbiju ulepljene niti i povrati propusnost.

                    Comment

                    • Lanee
                      CBC Senator XXL
                      • 30.11.2006
                      • 488
                      • Beograd

                      #85
                      moje iskustvo sa lagunom I 1.8 8v

                      dobio sam pechurku (kupljena na poklon u "eminentoj" radnji GANG LAND) ali na preporuku prodavca nije kupljen K&N nego neki drugi SIVI ??? (mogu da slikam pa ce mozda neko znato vishe)....

                      komentar prodavca je da je bash taj bolji jer trenutno nemaju K&N za taj motor.

                      Kad sam sav odushevljen otisho da ugradim filter kod IvanT i naravno da ushetlujem plin jer nije motor mogao da radi na plin, dochekalo me je grdno iznenadjenje jer fabrichki PAPIRNI filter ima BOLJI protok vazduha nego ta pechurka koju sam dobio !!!

                      povecala mi se potroshnja, auto je ishao mnooogooo loshije a dobio sam samo galamu (lepu ali fala ne).....

                      kasnije sam saznao da na toj vrsti motora ima neka caka i da im ne leze pechurke i ti kvazi bolji filteri (predpostavljam da se radi o onim chudnim slovima koje je BOOST upotrebio na pochetku teme kad je rekao da bash ti motori ne mogu da funkcionishu bajno sa pechurkama hehe)

                      nadam se da cu imati veshe srece sa lanciom kad je sastavim za koji dan (sad imam i original za nju K&N i original kucishte i ovu sivu pechurku a motor je turbo pa ce se osetiti razlika)
                      Pa te Toyote rade i sa kuhinjskom bocom i baštenskim crevom za gas gurnutim u karburator.
                      To košta 200 evra... Gde? Nema nigde ali je jeftino

                      Comment

                      • Vladd
                        CBC Senator XXL
                        • 09.07.2006
                        • 581
                        • NBG

                        #86
                        Pa ti si u potpisu vec rekao nesto o filterima

                        Pitanje,, ako ne smeta forumu, gde moze da se pazari pecurka, KN, ili prciznije, gde ima malo veci izbor, da eventualno mogu da biram...i naravno da u raddnji ima i prateceg pribora, sprejeva, nosaca..

                        Poz.

                        Comment

                        • prolupator
                          CBC Senator XXL
                          • 02.09.2005
                          • 3968
                          • Zemun

                          #87
                          Imas zastupnika, a i pisalo je na forumu, "Trazi" malo
                          OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                          prolupator.mojblog.rs

                          Comment

                          • Lanee
                            CBC Senator XXL
                            • 30.11.2006
                            • 488
                            • Beograd

                            #88
                            hehe

                            potpis je ukraden od nasheg cenjenog prolupatora chini mi se i to bash sa ovde teme

                            ali nisam mogao da odolim da ga ne stavim u signature, ako se naravno sa tim slaze njegov autor

                            p.s. ako hocesh mogu i da te imenujem
                            Pa te Toyote rade i sa kuhinjskom bocom i baštenskim crevom za gas gurnutim u karburator.
                            To košta 200 evra... Gde? Nema nigde ali je jeftino

                            Comment

                            • Vladd
                              CBC Senator XXL
                              • 09.07.2006
                              • 581
                              • NBG

                              #89
                              Pa trazim, pitam, ako posle pitanja treba da trazim, jbga, search opcija ne funkcionise sa "K&N", a bilo je teksta, secam se, ali nije bilo para, sada je malo teze naci...kada ne znam naziv firme..

                              Poz

                              Comment

                              • prolupator
                                CBC Senator XXL
                                • 02.09.2005
                                • 3968
                                • Zemun

                                #90
                                Factory direct K&N replacement air filters, air intakes, oil filters & cabin filters. KNFilters.com - the official site for performance filtration products.


                                DELTA D VRSACKA 49, NOVI SAD 21000 Serbia and Montenegro +381 21 504680
                                Fax +381 21 504 679

                                TRION SPORT DESIGN BULEVAR MIHAJLA PUPINA 149/4, BEOGRAD 11070 Serbia and Montenegro +381113049444
                                Email
                                Fax +381113433593

                                @Lanee : Nek' i mene neko ceni
                                OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                                prolupator.mojblog.rs

                                Comment

                                Working...
                                X