Iskustva sa K&N filterima za vazduh?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Jel zna neko sta ima u sebi (kojeg je sastava) K&N ulje za filter posto treba da nauljim moj na autu, a ponestalo mi je originalnog. Negde sam procitao da ne sme da se koristi ni slucajno WD40 ili slicne stvari. Dajte neki savet ako znate nesto o ovome?

    Nasao sam da je u sastavu LOW BOILING POINT MODIFIED NAPHTHA-NAPHTHA(PETROLEUM) SOLVENT REFINED

    znaci neka rafinisana nafta. jer mogu da stavim obicnu naftu ili petrolej i isprskam sa pumpicom?

    Comment

    • mirdza
      CBC Senator XXL
      • 14.03.2005
      • 2437
      • Katowice (PL) / Banja Luka
      • AGP / W126

      #92
      silikonski sprej ako ne nadjes silikon onda uzmi sprej za dihtunge na vratima - isto to samo ljepse mirise i kosta 4x vise.
      Zovem se Miroslav i pravim igračke.

      Comment


      • #93
        10x

        Comment

        • dranix
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 3079
          • Antwerpen/Belgium
          • Saab 9-3

          #94
          Ma lepo je to ali se pitam kako ce posle (sledeci put) da ga opere od silikonskog ulja.
          Ono se prokleto tesko pere.

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #95
            E, zaboravim uvek da kazem, ima u massu sredstvo za ciscenje.
            29eu ili 20+9eu
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • HotDog
              CBC Senator XXL
              • 06.05.2005
              • 965
              • BSG 75 (011)

              #96
              nisam odoleo, cek da ti i ja dam svoje misljenje cemu sluzi KN filter. Kad brate prodajes auto, da imas jos jednu stavku za oglase kao opravdanje da mu dignes cenu jedno 200 eura, tako to ide kod nas u zemlji

              Comment

              • Deki_junior
                CBC Član
                • 09.06.2007
                • 14
                • beograd

                #97
                Ma ne znam kakva su vasa iskustva sa KN ili slicnim sportskim filterima za vazduh, ali ja kad sam stavio francusku repliku KNa (JR filters) meni Alfa ide 10% bolje! Motor nekako kao da lakse dise....
                To su moja zapazanja, sto ne znaci da ce kod svakog tako biti....
                Alfa 146 16V 1.6ts 1999god

                Comment

                • zverko
                  CBC Senator XXL
                  • 19.08.2005
                  • 7085
                  • BGD
                  • Audi A4

                  #98
                  Originally posted by Vladd
                  Tako ces da ga ukrutis i ucebas. Ne bi smeo da se pere tako prosto, kao ni kesa za usisivace, mora da mu se kompresorom razbiju ulepljene niti i povrati propusnost.
                  ni slucajno kompresor, iskljucivo prirodno susenje kao sto i pise u uputstvu za odrzavanje
                  deutsche gemacht-gut gemacht...

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    #99
                    Originally posted by Deki_junior
                    ali ja kad sam stavio francusku repliku KNa (JR filters) meni Alfa ide 10% bolje! Motor nekako kao da lakse dise....
                    Naravno posto si posle prljavog obicnog filtera stavio cist otvoreni
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • M@rio
                      CBC Veteran
                      • 13.07.2007
                      • 166
                      • Čačak-Beograd(studiram)

                      Ljudi hvala za ovo.Taman sam mislio da motor castim jednim dobrim filterom, ali posle ovoga NIKAKO!
                      If you have no lag, you have no turbo.You also have no huge torque increase to look forward to.

                      Comment

                      • dexony
                        CBC Veteran
                        • 02.06.2007
                        • 182
                        • Beograd

                        Hajde momci i ja da se umesam kao automehanicar. Vozim HONDU CIVIC COUPE 1500 ccm, a prethodno civic 1400ccm sa ubrizgavanjem goriva. Porucio sam pecurku i hladnu cev(cold air intake sistem) iz amerike. Koristio sam i na prvoj i na drugoj hondi. Razlike ima i to mnogo. Auto lakse dise brze mi napuni obrtaje i smanjio je potrosnju. Ja sam prezadovoljan kako auto ide i kako zvuci. Svim onima koji voze na plin neka zaborave pecurke ili bilo koje filtere sa velikim protokom vazduha. Probajte da nadjete emisiju koju je radio Fandja TUNING STYLING gde je na nekom cinimise nisanu merio na dino masini snagu motora sa obicnim filterom a posle sa filterom velikog protoka. Sto se tice pranja pecurke obavezno je perite njihovom cistacima i prskajte uljem najbolje se pokazalo. Nikako izduvavanje sa kompresorom. Kod Tadica ima set za ciscenje K&N za 1360 dinara. Toliko od mene
                        CIVIC COUPE

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          smanjio je potrosnju
                          o?ekivano, posledica smanjenja efekta (snage) motora pošto je lošija volumetrijska efikasnost atmo benzinca.

                          (manje benzina kao posledica manje mase u****nog vazduha kroz KN, vidljivo kao potrošnja goriva).

                          još jedan primer iz prakse da KN i sli?no više šteti nego koristi kada se cilja na efekat motora. zvuk i ostalo, ne pominjem i ne ulazim u tu temu.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • Vocko
                            CBC Senator XXL
                            • 25.04.2005
                            • 4556
                            • nBGd



                            Eto dyno chart-ova za KN Appolo vs KN 57i vs fabricki filter za moj auto, testirano u UK od strane KN-a za razvoj specificnog filtera za moj model auta. Automobil na testu je od administratora jednog od najvecih foruma za Mazdu 323.

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              gledam grafove i name?e se mi odmah jedno pitanje,
                              zašto je sa namerom prikazan oslabljeni dijagram i momenta i snage baš uvek kada je fabri?ki filter u pitanju, a baš uvek namerno prikazan poja?an moment i snaga uz KN ?

                              a to ?itam iz slede?eg:
                              prikazani grafovi nisu oni direktno sa merenja ve? naknadno korigovani.
                              piše da je korekcija za KN - 0,93 a za standardni - 1,46 u jednom slu?aju.
                              - 1,42 za KN i - 1,46 za standardni u drugom slu?aju.

                              zašto je baš tako prikazano, i ko je odredio baš takav koeficijent korekcije ?

                              nije da ne verujem ali radije bih da vidim ?ist sirovi neretuširan graf nekoga nezavisnog ko nema nikakvog (potencijalnog) interesa za jednu ili drugu opciju.
                              i sve podatke uklju?uju?i i kakvo je ku?ište filtera i da li je u svakom slu?aju uvek novi i ?ist uložak filtera u pitanju.
                              gde je nestao deo grafikona ispod 1940 rpm ?

                              nije nemogu?e da KN filter uz novu KN rezonantnu kutiju i novo podešeni usis omogu?i više efekta motora.
                              pravilo je da se ukida fabri?ka rezonantna kutija ugradjivanjem "pe?urke" i tada nema dileme da efekat motora opada.
                              a tako se naj?eš?e radi i podrazumeva pod KN ako se ne varam.

                              zašto dileme, pa fizika koja se bavi protokom fluida a takav je i vazduh pa i za njega važe ve? utvrdjena (i matemti?ki dokaziva) pravila.

                              pouzdan znak manjeg efekta motora je manje potrošenog goriva, jer motor upravo stvara efekat iz goriva a uz manje goriva nije mogu?e više snage. takav perpetum mobile nije odavno tema..

                              kod nezavisnih merenja još nisam naišao do sada na poboljšanje u efektu motora korz ceo spektar obrtaja motora kada se ukine rezonantni efekat fabri?kog u**** nekim tzv otvorenim filterom, što bi se i o?ekivalo.

                              ceo usis je sistem a sam filter bilo fabri?ki bilo aftermarket nije najve?i limiter disanja da bi bio vredan posebne pažnje kod svih benzinaca koji imaju leptir.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • sw.brick
                                CBC Senator XXL
                                • 09.10.2004
                                • 8141
                                • Beograd, barajevo-zemun
                                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                                uzmemo ovaj graf npr
                                http://img262.imageshack.us/my.php?imag ... vs59by.jpg

                                kada se izjedna?i korektivni faktor na isti tip KS, dobijaju se slede?e cifre
                                snaga 90,1 KS sa crvenim grafom i 90,5 KS sa plavim grafom.
                                korektnom obradom rezultata merenja (po standardu) po osnovu izmerenog je 90+-1 KS tj prakti?no nema razlike (kolika je greška merenja ovih grafova, koliko puta je vršeno merenje ?) .
                                i to na celih 6800 rpm.

                                hm, ne miriše mi baš na nepristrasno crtanje krivih, igranje na sugestivni faktor ?itaoca.
                                volvo
                                945 SE turbo lpg
                                344 GL lpg

                                Comment

                                Working...
                                X