Ok, jasno mi je sta hoces da kazes. Ali ja sam samo pominjao par milimetara preko maksimuma. Ako neko to protumaci da moze da sipa 4 litra ulja vise, to je stvarno njegov problem. Ako brinemo zbog takvih bolje da odmah ugasimo forum jer svaka recenica moze da se protumaci pogresno.
Ne slazem se sa tobom da je idealno izmedju maksimuma i minimuma. Razlika u nivou izmedju te dve oznake je recimo 15-20mm, i to je obicno oko litar ulja. Odatle mozete da zakljucite da do 5mm ulja preko maksimuma i nije neka kolicina.
Karter i pregrade u njemu su predvidjene za serijski auto, serijsko vesanje, serijska ubrzanja u usporenja. Sta cemo sa friziranim kolima? Sta cemo kada se G sile povecaju i u uzduznom i u poprecnom pravcu pa to ulje pocne da leti na sve strane po kucistu radilice u karteru? Verujte mi, ne zelite da tada imate ulje na minimumu, a po vama bi to bilo sasvim ok jer je fabrika tako propisala.
Hajde da iz svih ovih izlaganja donesemo ovakav zakljucak:
Ako vozite kao penzioner i ako vas oko kola na zanima bas nista osim redovnog odrzavanja i ako vam auto sluzi za prevoz od tacke A do tacke B, onda treba strogo pratiti fabricko uputstvo i nece biti problema.
Za one druge koji voli malo brzu voznju, koji rade na popravljanju upravljivosti, kocenja i ubrzanja, neka razmisle sta se tom prilikom desava sa uljem koje slobodno stoju u karteru, pa neka malo porade i na tome.
Najslikovitija predstava je sledeca. Uzmite jedno tepsiju duboku oko 5-7cm, dimenzija oko 20x40cm i napunite je uljem. Pokusajte da je nosite i videce koliko je tesko zadrzati ulje u posudi
. Jos bolje bi bilo da se za test koristi pravi karter sa nekog vozila i da ga ga stavite u kola i provozate se. Bice sasvim jasno da se ulje penje do radilice i kada je na min i kada je na max oznaci.
Za kraj, posto vecina ljudi ovde vise veruje Boostu nego meni, potrazite u "Pitajte ovde" necije pitanje da li je bolje drzati ulje na min ili max, i boostov odgovor da je bolje na max.
Ne slazem se sa tobom da je idealno izmedju maksimuma i minimuma. Razlika u nivou izmedju te dve oznake je recimo 15-20mm, i to je obicno oko litar ulja. Odatle mozete da zakljucite da do 5mm ulja preko maksimuma i nije neka kolicina.
Karter i pregrade u njemu su predvidjene za serijski auto, serijsko vesanje, serijska ubrzanja u usporenja. Sta cemo sa friziranim kolima? Sta cemo kada se G sile povecaju i u uzduznom i u poprecnom pravcu pa to ulje pocne da leti na sve strane po kucistu radilice u karteru? Verujte mi, ne zelite da tada imate ulje na minimumu, a po vama bi to bilo sasvim ok jer je fabrika tako propisala.
Hajde da iz svih ovih izlaganja donesemo ovakav zakljucak:
Ako vozite kao penzioner i ako vas oko kola na zanima bas nista osim redovnog odrzavanja i ako vam auto sluzi za prevoz od tacke A do tacke B, onda treba strogo pratiti fabricko uputstvo i nece biti problema.
Za one druge koji voli malo brzu voznju, koji rade na popravljanju upravljivosti, kocenja i ubrzanja, neka razmisle sta se tom prilikom desava sa uljem koje slobodno stoju u karteru, pa neka malo porade i na tome.
Najslikovitija predstava je sledeca. Uzmite jedno tepsiju duboku oko 5-7cm, dimenzija oko 20x40cm i napunite je uljem. Pokusajte da je nosite i videce koliko je tesko zadrzati ulje u posudi

Za kraj, posto vecina ljudi ovde vise veruje Boostu nego meni, potrazite u "Pitajte ovde" necije pitanje da li je bolje drzati ulje na min ili max, i boostov odgovor da je bolje na max.
Comment