CRX

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Wartburg
    CBC Senator XXL
    • 01.02.2005
    • 663

    #31
    Sto? Ja planiram da CRX koristim za svakodnevdnu voznju. Coco ne bi se slozio da je ruzno pace, meni se bas sam izgled i najvise svidja. Jedno pitanje jel bilo modela koji su fabricki imali ABS?

    Comment

    • Darko_NS
      CBC Senator XXL
      • 02.12.2004
      • 557
      • Srpska Atina

      #32
      Originally posted by Wartburg
      Sto? Ja planiram da CRX koristim za svakodnevdnu voznju. Coco ne bi se slozio da je ruzno pace, meni se bas sam izgled i najvise svidja. Jedno pitanje jel bilo modela koji su fabricki imali ABS?
      slazem se u potpunosti, uprkos godinama jos uvek je moderan

      Comment

      • Wartburg
        CBC Senator XXL
        • 01.02.2005
        • 663

        #33
        Fala na pordsci Drug.
        Jel bilo Vtec sa ABS?

        Comment

        • coco
          CBC Senator XXL
          • 24.10.2004
          • 476
          • i`am from the land that is placed nowhere

          #34
          hm, brick. htio sam samo reci s kojom namjerom je nastao crx. direktan nasljednik x-a je prelude. coupe sa luxuzom jel. sto se tice luxuza u crx-u bio je jedan model x-a targe za americansko trziste (del sol, jel) sa ful opremom i cak jedna serija s turbinom (na izricit zahtjev amerikanaca, inace honda izbjegava turbinu sto je poznato jel). znaci za razmazenu klijentelu su napravili preludea (iako ayerton senna model nije bas luksuzan). nadalje abs ne postoji u crx-u jerbo honda u r i s serijama izbjegava abs esp i slicno teorijom direktnog upravljanja - najbolji osjecaj voznje koju pomocna elektronika unisti jel. i jos nesto, naravno da crx nije preporucljiv za voznju zimi (laka je na gasu pa i sa zimskim gumama zna podivljati ) moze se ali jednom sam probao i odustao. zato je recimo meni lada super za zimu. trom motor, sporo prima gas, teska ...sve ono sto treba za snijeg i led. crx je sve suprotno...lagan, lak na gasu...dakle, moze se ali nije lijep osjecaj. isto kao i voznja auta sa zadnjom vucom. moze se ali nije bas lijepo ....eto...ostanite zdravi, rumeni i debeli odoh ja malo raditi...
          "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

          Comment

          • coco
            CBC Senator XXL
            • 24.10.2004
            • 476
            • i`am from the land that is placed nowhere

            #35
            brick, zaboravih ovo....ameri su razmazeni i ide im se na ruku. zato pravi zagrizenici honde kupuju JDM honde u ameriki. prvo: jdm modeli su sa vise ks; drugo jdm modeli su bez opreme (skidanje opreme je uzasan posao...vjeruj mi...a da ga das da ti netko skine opremu naplatit ce ti puno). isto tako europsko trziste ima luksuzne modele i r i s serije. eu pravila za japanske proizvodjace nalazu da im se skine konjaza. razlika postoji, jel. najpribliznije jdm-u u eu mozes kupiti mugen modifikaciju motora eto to je to....pogledaj samo koliko stranica u americi nudi direktan uvoz iz japana JDM honda motora i automobila.
            "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

            Comment

            • TETAK
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 3034
              • Čačak, Srbija

              #36
              Čovek reče i ode.....CRX je zaista lepa mašina a pre izvesnog vremena bila je na ponudi jedna crna CRX u jako primamljivom stanju pa je kao takva i brzo prodata.
              Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

              Comment

              • Danilo
                CBC Senator XXL
                • 02.10.2004
                • 908
                • Beograd, Dorcol

                #37
                ...jos samo da nam objasnis koja je razlika izmedju Hondinih i bilo cijih drugih konja.

                KS je KS u Hondi, Trabantu, Pezejcu ili Ferariju. Prenosi u menjacu, tezina auta, i obrtaji na kojima se postizu te KS je vec nesto drugo.
                Mislio sam da Honda tu snagu najbolje prenosi na tockove.
                A i izvlaci nejvise snage iz zapremine. (recimo 160hp iz 1600ccm kod CRX VTEC, ili 240hp iz 2000ccm u S2000)...
                www.blindmanmotorsport.com

                Comment

                • Wartburg
                  CBC Senator XXL
                  • 01.02.2005
                  • 663

                  #38
                  Koja je to famozna crna Honda o kojoj svi pricaju?

                  Comment

                  • sri98
                    Admin od Trpeze
                    • 24.10.2004
                    • 7262
                    • Republic of Konjarnik
                    • Toyota Corolla E 210

                    #39
                    I ja sam nesto cuo o crnom crx.
                    Jel bese i ovde bio oglas?
                    Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                    Comment

                    • Wartburg
                      CBC Senator XXL
                      • 01.02.2005
                      • 663

                      #40
                      Jos jedno pitanje u vezi limarije.
                      Gde treba obratiti paznju tj gde se prvo javlja korozoija?

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #41
                        ....eto...ostanite zdravi, rumeni i debeli odoh ja malo raditi...
                        takodje ! malo te peckam, ne ljutis se valjda.
                        ma da, luksuz je za razmazene a ja sam takav, kada se naviknem na nesto dobro tesko me konvertovai na losije

                        Prelude je prema CRXu kao neki penzioner

                        Honda type R, CRX i slicno je onako za gust, za vikend voznju kao drugi ili treci auto skoro idealno ali nije bas za nase balkanske uslove niti finansija kao treci (drugi) auto, niti puteve, niti imamo race piste, niti gorivo a ni vozacku kulturu u saobracaju...mislim da za daily driver auto i nije bas optimalni izbor jedne porodice.

                        kada pozelim da osetim kako to izgleda, odem na turu kartinga gde osetim direktno upravljanje, nedostatak amortizacije, buku motora, nepostojanje ikakve opreme itd, i posle 10 minuta zazelim se komfora za razmazene kakav sam ja
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #42
                          Originally posted by coco
                          hebo opremu, sa moje je sve skinuto osim suvozacevog sjedala i shibera. u jurilici klima....hm...to jos nisam cuo razbistri malo zelis li jurilicu sa puno ks po kg tezine .........
                          Ova logika nepali, garantujem

                          Kg nemaju veze, samo ga nasviraj da vidis (pitaj me, 2-3 kompresora poderem godisnje )
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • coco
                            CBC Senator XXL
                            • 24.10.2004
                            • 476
                            • i`am from the land that is placed nowhere

                            #43
                            Originally posted by brick
                            ....eto...ostanite zdravi, rumeni i debeli odoh ja malo raditi...
                            takodje ! malo te peckam, ne ljutis se valjda.
                            ma da, luksuz je za razmazene a ja sam takav, kada se naviknem na nesto dobro tesko me konvertovai na losije

                            Prelude je prema CRXu kao neki penzioner

                            Honda type R, CRX i slicno je onako za gust, za vikend voznju kao drugi ili treci auto skoro idealno ali nije bas za nase balkanske uslove niti finansija kao treci (drugi) auto, niti puteve, niti imamo race piste, niti gorivo a ni vozacku kulturu u saobracaju...mislim da za daily driver auto i nije bas optimalni izbor jedne porodice.

                            kada pozelim da osetim kako to izgleda, odem na turu kartinga gde osetim direktno upravljanje, nedostatak amortizacije, buku motora, nepostojanje ikakve opreme itd, i posle 10 minuta zazelim se komfora za razmazene kakav sam ja
                            e to prijatelju. bas sam danas vozeci se od livna ka zagrebu razmisljao vozim li ja karting ili auto eto zbog tog feelinga koji mi uvjek izmami osmjeh na lice netju da prodajem crx-a. starom sam rekao da cu (ako ne budem imao novca) vratiti tablice ali ga necu prodavati. u hercegovini ih ima komada 2 (dva) trenutno, ukljucujuci i moj. ipak je fora imati auto kojeg ne vidjas masovno na cestama barem me zbog necega ribe gledaju. nisam lijep al imam crx-a ) sto se tice turbine......svaka cast turbinama ali nije to za mene. nije mi fora voziti supersonicnombrzinom po autoputu vec ganjati ga po zavojima, tamo gdje drugi proklizavaju honduras lijepi cestu. iako 215 ili 215 ili 210 (ovisi o benzinu, njusim) nije malo za 15 godina staro vozilo i velicine yuga
                            "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

                            Comment

                            • coco
                              CBC Senator XXL
                              • 24.10.2004
                              • 476
                              • i`am from the land that is placed nowhere

                              #44
                              Originally posted by Wartburg
                              Jos jedno pitanje u vezi limarije.
                              Gde treba obratiti paznju tj gde se prvo javlja korozoija?
                              zadnji branik (ispod branika tocnije, znaci srafciger u ruke i pogledati sto se nalazi ispod branika), oko sajbe....hm...da se sjetim dalje....ne bi trebalo nigdje vise ako mu kod pranja dobro operes blatobrane i pod. blato kupi vlagu pa ti unisti lim gdje god kamencic razvali boju. mene su susjedi poprijeko gledali kad sam prao u sred zime pod i blatobrane ali to je tako. i garaza obavezno. svaki auto ode u q ako nema garazu
                              "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

                              Comment

                              • Wartburg
                                CBC Senator XXL
                                • 01.02.2005
                                • 663

                                #45
                                Hvala puno Coco na pomoci.
                                Hvala i ostalima.

                                Comment

                                Working...
                                X