Sto? Ja planiram da CRX koristim za svakodnevdnu voznju. Coco ne bi se slozio da je ruzno pace, meni se bas sam izgled i najvise svidja. Jedno pitanje jel bilo modela koji su fabricki imali ABS?
CRX
Collapse
X
-
Originally posted by WartburgSto? Ja planiram da CRX koristim za svakodnevdnu voznju. Coco ne bi se slozio da je ruzno pace, meni se bas sam izgled i najvise svidja. Jedno pitanje jel bilo modela koji su fabricki imali ABS?
Comment
-
-
hm, brick. htio sam samo reci s kojom namjerom je nastao crx. direktan nasljednik x-a je prelude. coupe sa luxuzom jel. sto se tice luxuza u crx-u bio je jedan model x-a targe za americansko trziste (del sol, jel) sa ful opremom i cak jedna serija s turbinom (na izricit zahtjev amerikanaca, inace honda izbjegava turbinu sto je poznato jel). znaci za razmazenu klijentelu su napravili preludea (iako ayerton senna model nije bas luksuzan). nadalje abs ne postoji u crx-u jerbo honda u r i s serijama izbjegava abs esp i slicno teorijom direktnog upravljanja - najbolji osjecaj voznje koju pomocna elektronika unisti jel. i jos nesto, naravno da crx nije preporucljiv za voznju zimi (laka je na gasu pa i sa zimskim gumama zna podivljati) moze se ali jednom sam probao i odustao. zato je recimo meni lada super za zimu. trom motor, sporo prima gas, teska ...sve ono sto treba za snijeg i led. crx je sve suprotno...lagan, lak na gasu...dakle, moze se ali nije lijep osjecaj. isto kao i voznja auta sa zadnjom vucom. moze se ali nije bas lijepo
....eto...ostanite zdravi, rumeni i debeli odoh ja malo raditi...
"Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"
Comment
-
-
brick, zaboravih ovo....ameri su razmazeni i ide im se na ruku. zato pravi zagrizenici honde kupuju JDM honde u ameriki. prvo: jdm modeli su sa vise ks; drugo jdm modeli su bez opreme (skidanje opreme je uzasan posao...vjeruj mi...a da ga das da ti netko skine opremu naplatit ce ti puno). isto tako europsko trziste ima luksuzne modele i r i s serije. eu pravila za japanske proizvodjace nalazu da im se skine konjaza. razlika postoji, jel. najpribliznije jdm-u u eu mozes kupiti mugen modifikaciju motoraeto to je to....pogledaj samo koliko stranica u americi nudi direktan uvoz iz japana JDM honda motora i automobila.
"Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"
Comment
-
-
...jos samo da nam objasnis koja je razlika izmedju Hondinih i bilo cijih drugih konja.
KS je KS u Hondi, Trabantu, Pezejcu ili Ferariju. Prenosi u menjacu, tezina auta, i obrtaji na kojima se postizu te KS je vec nesto drugo.
A i izvlaci nejvise snage iz zapremine. (recimo 160hp iz 1600ccm kod CRX VTEC, ili 240hp iz 2000ccm u S2000)...
Comment
-
-
....eto...ostanite zdravi, rumeni i debeli odoh ja malo raditi...
ma da, luksuz je za razmazene a ja sam takav, kada se naviknem na nesto dobro tesko me konvertovai na losije
Prelude je prema CRXu kao neki penzioner
Honda type R, CRX i slicno je onako za gust, za vikend voznju kao drugi ili treci auto skoro idealno ali nije bas za nase balkanske uslove niti finansija kao treci (drugi) auto, niti puteve, niti imamo race piste, niti gorivo a ni vozacku kulturu u saobracaju...mislim da za daily driver auto i nije bas optimalni izbor jedne porodice.
kada pozelim da osetim kako to izgleda, odem na turu kartinga gde osetim direktno upravljanje, nedostatak amortizacije, buku motora, nepostojanje ikakve opreme itd, i posle 10 minuta zazelim se komfora za razmazene kakav sam javolvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Originally posted by cocohebo opremu, sa moje je sve skinuto osim suvozacevog sjedala i shibera. u jurilici klima....hm...to jos nisam cuorazbistri malo zelis li jurilicu sa puno ks po kg tezine .........
Kg nemaju veze, samo ga nasviraj da vidis(pitaj me, 2-3 kompresora poderem godisnje )
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Originally posted by brick....eto...ostanite zdravi, rumeni i debeli odoh ja malo raditi...
ma da, luksuz je za razmazene a ja sam takav, kada se naviknem na nesto dobro tesko me konvertovai na losije
Prelude je prema CRXu kao neki penzioner
Honda type R, CRX i slicno je onako za gust, za vikend voznju kao drugi ili treci auto skoro idealno ali nije bas za nase balkanske uslove niti finansija kao treci (drugi) auto, niti puteve, niti imamo race piste, niti gorivo a ni vozacku kulturu u saobracaju...mislim da za daily driver auto i nije bas optimalni izbor jedne porodice.
kada pozelim da osetim kako to izgleda, odem na turu kartinga gde osetim direktno upravljanje, nedostatak amortizacije, buku motora, nepostojanje ikakve opreme itd, i posle 10 minuta zazelim se komfora za razmazene kakav sam jaeto zbog tog feelinga koji mi uvjek izmami osmjeh na lice netju da prodajem crx-a. starom sam rekao da cu (ako ne budem imao novca) vratiti tablice ali ga necu prodavati. u hercegovini ih ima komada 2 (dva) trenutno, ukljucujuci i moj. ipak je fora imati auto kojeg ne vidjas masovno na cestama
barem me zbog necega ribe gledaju. nisam lijep al imam crx-a
) sto se tice turbine......svaka cast turbinama ali nije to za mene. nije mi fora voziti supersonicnombrzinom po autoputu vec ganjati ga po zavojima, tamo gdje drugi proklizavaju honduras lijepi cestu. iako 215 ili 215 ili 210 (ovisi o benzinu, njusim) nije malo za 15 godina staro vozilo i velicine yuga
"Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"
Comment
-
-
Originally posted by WartburgJos jedno pitanje u vezi limarije.
Gde treba obratiti paznju tj gde se prvo javlja korozoija?"Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"
Comment
-
Comment