CRX

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kosta GTi
    CBC Član
    • 14.02.2005
    • 42

    #61
    svaka cast crx-u odlican auto i sve to ali coko dosta je bilo prozivanja golfa...svako ima svoje misljenje i to je ok ali iskuliraj malo jer u svakom drugom postu moras nesto lose da kazes za golfa... znam ja da nije perfektan golf i da je crx brzi i tako dalje...
    mislim stvarno nebi bilo u redu kad bi ja sad poceo da pricam kako je crx kovceg na tockovima jer je mek kao plastika sto je po meni neprihvatljivo jer je po meni jedna od najvaznijih stvari sigurnost,dzabe sto ti auto ide 0-100 za 2 sekunde i ima max brzinu od 300 ako je auto plastika slepljena zvakama
    Golf II GTi...

    Comment

    • coco
      CBC Senator XXL
      • 24.10.2004
      • 476
      • i`am from the land that is placed nowhere

      #62
      ma zezam vas golfiste bez vas bi mi bilo dosadno na cesti
      "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #63
        ispravka: crx nije lunarno vozilo niti traktorche. dakle za ostecenja na podvozju hondi mozemo traziti iskljucivo u losim cestama jerbo se ista ostecenja prijavljuju samo u tzv "drzavama" u razvoju i nerazvijenim drzavama jos nisam cuo da se u njemackoj tko zalio na ovjes u honde. ili pak u kanadi i americi. a ovjesi su identicni na balkanu, americi ili zapadnoj europi. samo ocigledno ceste nisu
        lose ceste postoje sirom planete, pa i u toj Nemackoj gde je takodje zalba od strane TUV-a na pouzdanost i trajnost izvedbe vesanja na Hondama.

        kakav godi bio put ovde one je uvek ISTI za sva vozila a ponasanje i reakcija auta se veoma razlikuje od modela do modela.
        kao sto je M lepo objasnio sustina je u konstrukciji Honde ( i svih drugih iste koncepcije bez obzira na nalepnicu) a ne u putevima koji jesu takvi kakvi jesu.

        Golf 2 nije nista udobniji od CRXa bez obzira na 2 ili 22 silent bloka, jednostavno takav je.

        ono sto sam ja hteo da kazem, je da nije majstorstvo napraviti kameno tvrd auto koji dobro ide nego udoban auto koji takodje dobro ide.

        da se to moze uraditi ima podosta primera i evropskih i japanskih modela, konstrukcionih resenja.

        ali, udoban i odlicnog ponasanja na putu auto zahteva skuplju konstrukciju , izradu, bolje materijale a to nije ono sto se uklapa u prosecnu japansku filozofiju "napraviti sto jeftinije".

        koliko para toliko i muzike...

        pricali smo na CB o problemima Pasata B5 oko trajnosti vesanja i slike su zorno prikazale poreklo problema- pretanke viljuske, premali silent blokovi, usteda svuda i rezultat je da novija konstrukcija na B5 losija od staijih kosntrukcija sa pocetka 90tih.

        istu gresku je napravio i Volvo sa S80 u prvoj seriji od 98-2000 kada je prednji trap neocekivano brzo vec na 100.000km morao na popravku jer su pokusalo da stede. a na tom mestu to ne ide pa je vrlo brzo moralo da se popravlja i uradi kako treba.

        uvek je tako kada profit prevagne nad kvalitetom, ne samo kod auta.

        mozda bolji primer, neki "stede" na preseku betonskog gvozdja pa stave manje od potrebnog, a onda posle 5 godina kada pocen da se sleze temelj, serklaz popuca ili padne terasa onda kriva klima, voda, zemljiste...i svi ostali.

        Honde su odlicne, pouzdane i sve je to super, ali nisu za normalne uslove eksploatacije koji postoje u VECEM delu nase planete barem ti raniji modeli radjeni po tipicno japanskim internim standardima ( a to se vidi i po bezbednosti karoserije koja u Japanu ne igra bitnu ulogu jer se tako ocajno sporo vozi i sami standardi su veoma niski u to doba).

        danas su stvari drugacije, Honde se prave po svetskim standardima i stoga i jesu na tako dobrom glasu sve vise.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • typeR
          CBC Član
          • 18.03.2005
          • 40
          • Hrvatska

          #64
          Samo da kazem,ovjes Hondi je vrhunski samo istina je da uopce ne dolazi do izrazaja na nasim trulim cestama,tj. vise poskakuju i gube trakciju jer su dosta lagane,a jos kad se spuste to je ludnica, mada znalci mogu drzati i taj mali autic ili otrovnu strelicu kako ja kazem i brijati sve zivo, treba samo imati srca,a sto se lima i sasije tice mogu reci iz vlastitog iskustva,jer smo se ja i frend zabili s civicom 1.5 '95 u Audi S6 sa negdje 120-130km/h i pri tom putnicki prostor je ostao netaknut, dok smo Audiju cijelu muldu otrgli a covjek je skoro ostao bez nogu jer smo mu pod nagurali do prednjeg sica, eto toliko o cvrstoci doticnih nijemaca i japanaca, istina je da japanci imaju slabiji lim ali konstrukcija sasije je jako dobro napravljena i moze da podnese jako velika opterecenja,ako neko ima drugacija iskustva neka se javi

          Comment

          • TETAK
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 3034
            • Čačak, Srbija

            #65
            Mene je npr. moja Civic(99 g.) jako iznenadila, ne dobrim ležanjem na drumu(što sam i očekivao) već upravo boljim upijanjem neravnina od većine Nemačkih auta koja sam do tada uglavnom vozio.Nemojte da mislite da sad nešto pljujem po Nemačkoj tehnici(i dalje bi rado kupio nešto iz VW-Audi) nego me je upravo Honda prijatno iznenadila...
            Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #66
              pa VW AUdi su skoro pa najgore od nemacke tehnike sto se komfora tice, cak i ne mogu da se setim sta bi bilo gore, ne racunam Trabant i Wartburg.
              jesi li probao Mecku i mozes li to da uporedis sa Hondom po pitanju udobnosti ?

              da ostavimo, lepotu, imidz, izgled, cenu, drzanje u voznji i ostalo, samo paramtera udobnosti voznje, recimo.
              ja bih mozda po udobnosti izdvojio neku od americkih varijanti velikih Acura, ali ne bih na taj nivo postavio Civic, CRX, Prelude i slicno.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • crx
                CBC Član
                • 10.03.2005
                • 38
                • Beograd

                #67
                cijela je fora sta covjek ocekuje ili trazi od auta...udobnost ili performanse. Slozio bi se da su primjeri spoja ova dva zahtjeva rijetkost, al bi ipak glasao za performanse. Stvar je ukusa i profila vozaca...
                Pozdrav!

                Comment

                • dranix
                  CBC Senator XXL
                  • 04.10.2004
                  • 3079
                  • Antwerpen/Belgium
                  • Saab 9-3

                  #68
                  I izdrzljivosti i zilavosti vozaca dok se ne ukapira da se tvrdoglavost ne isplati. Jedno je imati vise automobila pa se zezati povremeno a drugo morati voziti auto koji "trosi nerve". Stvar ukusa u svakom slucaju. Treba negde potrositi adrenalin, zar ne, pa makar i na glup nacin. Uz pametan izbor mogu se dobiti i performanse i udobnost za ne tako mnogo para osim ako neko ne racuna pod performanse subjektivni osecaj da auto ide a stoperica pokazuje nesto drugo sto je cest slucaj.

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #69
                    cijela je fora sta covjek ocekuje ili trazi od auta...udobnost ili performanse
                    i jedno i drugo, prosto auto koji ima samo jedno je polovican auto, neprikladan kao daily driver.

                    takvih auta ima, znaci da ih je moguce napraviti a izbor je naravno individualna stvar a o ukusima nema smisla.

                    sa tehnicke strane cisto gledano, perfomanse same za sebe se relativno lako dobijaju a takvi auti su obicno slabo upotrebljivi za voznju a sluze za gledanje dok su pakrirani i po koji km pri test voznji...
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • typeR
                      CBC Član
                      • 18.03.2005
                      • 40
                      • Hrvatska

                      #70
                      Slažem se s vama,ali ja od auta ne tražim udobnost, kad budem imao 50-60 godina onda ću razmišljati o takvim stvarima,to je čisto stvar opredjeljenja,nemam novaca za neke skupe aute koji već tvornički jako dobro drže cestu,ali to mi nikada nije ni bio cilj,najveći mi je gušt kad tatine sinove sa puno para i konja oderem tako da me ni ne vide,zato što oni uopće ni ne voze niti znaju voziti,glavna im je stvar da se šminkaju i usput pokupe koju curu,ja živim za sport i gušt, kod mene je sve podređeno tim doživljajima,a imam puno prijatelja istomišljenika,ja živim u malom gradiću ne tako bogatom,kod nas se cijeni znanje i vještina,uopće nije bitno kakav auto voziš,najveći mi je gušt bio kad sam sa Yugom brijo kojekakve TDI-e,BMW-e,Mečke itd,znači samo sport i gas do kraja

                      Comment

                      • TETAK
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 3034
                        • Čačak, Srbija

                        #71
                        Slažem se sa tobom ali udobnost nema veze sa godinama!Meni udobnost i dalje nije poželjna osobina auta.Više me interesuje ležanje na putu i uopšte onaj osećaj upravljivosti koji nema svaki auto.Takodje me zanima kako me sedište drži jer je poznato da se auto vozi(i oseća) donjim delom ledja a onda idu performanse kočenje i ostalo.....
                        Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #72
                          slazem se, znanje i vestina voznje je najvazniji faktor a konji i sam auto su tu tek pasivni objekti. drzanj konjice pod kontrolom se uci kroz proces a tatini sincici sa vise para nego mozga bi hteli instant znanje, iz kesice da neko sipa u glavu, a to ne ide )
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • crx
                            CBC Član
                            • 10.03.2005
                            • 38
                            • Beograd

                            #73
                            Originally posted by dranix
                            Treba negde potrositi adrenalin, zar ne, pa makar i na glup nacin. Uz pametan izbor mogu se dobiti i performanse i udobnost za ne tako mnogo para osim ako neko ne racuna pod performanse subjektivni osecaj da auto ide a stoperica pokazuje nesto drugo sto je cest slucaj.
                            sto se tice adrenalina eno ga skok padobranom 12.5 eura ako nisu mijenjali cijenu , nisam odavno - zabranila mi zena - 'bes ti 240 na tockovima sta je 240 u slobodnom padu a i porediti se ne moze sa bandzijem.
                            E a kad u lonac strpas pametan izbor i performansi i udobnosti i jos dodas trajnost, recimo, - kosta rucak ko svetog petra kajgana, a obicno i brzo ogladnis posle

                            Comment

                            • TETAK
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 3034
                              • Čačak, Srbija

                              #74
                              Skokovi sa padobranom su daleko bezbednija zabava od 240 kmh na točkovima a bandži je već dečija igra!
                              Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                              Comment

                              • Lukas
                                CBC Veteran
                                • 22.10.2004
                                • 180
                                • Slovenija

                                #75
                                Eto kad se več piše o hondinim ovjesima hm... ja ima 6 gen.VTI sedan i dok je nisam spustijo se je drzala isto jako dobro ceste , i tad sam derao u krivini sve sta sam stigao samo je uvek bilo pitanje ,koliko sam imao m...a i malo pameti a spustijo sam je prvo zbog izgleda jer se mi jako sviđa izgled spustenih kola a narovno kola su još bolje zaljepila za cestu tako, da dobiješ osječaj, da nikao nemozes, da sletiš sa ceste koji je normalno pogresan jer ima sve svoje granice
                                To su kolica za trke a udobnost hm... to normalno mozete zaboraviti i još sad kad je spuščen to je užas za trudnice u visokoj trudnoči a i za druge koji to ne podnose
                                A sigurnost pa ovako one starije generacije mozda nisu bile toliko ali niti nisu bile toliko loše a ove 6gen. (od 95god. pa nadalje) su jako dobro sigurne jer sam video do sad bas dosta njih ,kako su bile slupane i to bas grozno a putnici su izlazili bez povreda sad ima tu malo i Božje pomoči ali najviše ja mislim ,da je dobra konstrukcija putničke kabine
                                A udobnost nema i nemoze, da bude jer več to vam kaze kako je kad se motor vrti do 8400rpm tu je samo zujenje ali ja volim taj osječaj zujanja više nego bilo sta drugo to je za moju dušu

                                Comment

                                Working...
                                X