CRX

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • crx
    CBC Član
    • 10.03.2005
    • 38
    • Beograd

    #46
    Originally posted by Wartburg
    Sto? Ja planiram da CRX koristim za svakodnevdnu voznju. Coco ne bi se slozio da je ruzno pace, meni se bas sam izgled i najvise svidja. Jedno pitanje jel bilo modela koji su fabricki imali ABS?
    Ma vozi svaki boziji dan. Jednom godisnje kod majstora, t.j. kod ortopeda zbog katastrofalnih puteva. A ona je tvrda ko kamen. 195/50/15 mozda cak i /60 ne razdrndava trap, bar je tako kode mene. Sto se tice izgleda: moje je misljenje da su ljudi te godine kada su je izbacili (pricam za ove 1.6i DOHCsa 16v) bili daleko ispred vremena, a evo i sad kada je parkiras pored mase novih automobila brate izgleda ljepse. I obla a i ostra je bas tamo gdje treba.
    Motori su stoke stvarno, mjenjac je precizan do bola. Kod zamjene ulja u mjenjacu treba obratiti paznju na njegovu gradaciju jer previse gusto ulje ne moze da "prodje" kroz fino odradjene zazore tako da mjenjac radi suv.
    Motorno ulje je obavezno motul recimo 4100 15W50 ili 6100 jos bolje.
    Konfor zaboravi, ali ja to i ne ocekujem od sportskog auta.
    Pitao si za limariju - zadnji rubovi, kad gledas obrati paznju na donje plasticne lajsne na vratima. Zna da se nakupi voda, stroka i so i da jede one cetvrtaste rupe gdje se guraju konektori lajsni...sve to zbog nepaznje onoga koji je vozio. (ima ispust koji se zacepi).
    Limarija jeste meksa al kad je malo cuknes lakse se ispravlja.
    Procitah gore za pitanje dal ti je to prvi auto - e meni jeste i ja sam se naucio voziti na njoj. Fala bogu bez cukanja. Koliko je to lose toliko ima i jednu dobru stranu: jaka je do bola i izvlacila me je iz nevjerovatnih situacija. Normalno pamet u glavu, mora covjek da zna sta moze a sta ne.
    Potrosnja je 8 l pa cak i manje na otvorenom. Sve zavisi sta sipas, brate ove nase brlje ces potrositi i vise, narocito po gradu (oko 10). A jedne godine sam isao u HN preko bosne i sipao onaj njihov benzin. Razlika u potrosnji i performansama je bila vise nego ocigledna. Bukvalno drugi auto.
    Rezultat svega: Kad bi fabrika istu onakvu novu napravila ja bi jedino nju vozio. A za porodicni auto bi jos u obzir dosla mozda i neka toyota. CRX je samo za moju dusu taman jednog dana otisla u old tajmere.
    Pitaj slobodno jos sta ako sam nesta ispustio...aj cao i izvinite na gnjavazi
    btw. nisam siguran za abs, moja ga nema

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #47
      Jednom godisnje kod majstora, t.j. kod ortopeda zbog katastrofalnih puteva. A ona je tvrda ko kamen.
      eh, putevi su ok barem oni glavniji izmedju gradova, to sto je fabrika zaboravila da ugradi amortizaciju vesanja ne bih rekao da je krivica puteva. kunst i jeste napraviti stabilan dinamicki automobil u voznji a da bude istovremeno i udoban za voznju na svim putevima. a takvih je malo
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • crx
        CBC Član
        • 10.03.2005
        • 38
        • Beograd

        #48
        Originally posted by brick
        Jednom godisnje kod majstora, t.j. kod ortopeda zbog katastrofalnih puteva. A ona je tvrda ko kamen.
        eh, putevi su ok barem oni glavniji izmedju gradova, to sto je fabrika zaboravila da ugradi amortizaciju vesanja ne bih rekao da je krivica puteva. kunst i jeste napraviti stabilan dinamicki automobil u voznji a da bude istovremeno i udoban za voznju na svim putevima. a takvih je malo
        Ma brick, ne pricam ja o medjumjesnim putevima koji su aj da kazes ok. Tu nema problema. Problemi su na 10 godina ne odrzavanim ili lose krpljenim putevima, rupama ostrih ivica, kraterima, sahtovima preko kojih je zglobni autobus presao jedno milion puta i.t.d. Ostalo je OK.
        Aj

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #49
          ok, kapiram ja tvoju intenciju, ali kazem da je auto glavni razlog komfora u voznji jer svi auti koriste identicni put a razlika je poprilicna od auta do auta kako funkcionise amortizacija rupa, neravnina i svega ostaloga.

          i vezano za to, da CRX nije primer kako bi vesanje trebalo da bude odradjeno jer slabije ublazava opisane osobine puta.

          ako smem da uporedim, kao Fiat ili VW, koji su tvrdi ko kamen i neudobni za voznju u poredjenju sa jednim BMWom ili Mercedesom. naravno, u identicnim uslovima voznje, na istom putu poredjenje.

          idealno ravni putevi i ulice su retkost u svetu
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • typeR
            CBC Član
            • 18.03.2005
            • 40
            • Hrvatska

            #50
            Potrošnja

            Evo samo toliko da se ukljucim u raspravu, imam civica VTI-a 92 god. i moze da potrosi od 7-15 litara na 100 km sve zavisi od nacina voznje, ali jebiga neka mi neko kaze koji auto moze da isporuci konje bez neke energije tj. bez potrosnje, to je sportski auto i u Vtec modu je jako veliko preklapanje usisnih i ispusnih ventila i to je to ko voli nek izvoli, malo trosi na otvorenoj cesti, ali u gradu ako ides nonstop do blokade kazaljka od goriva pada maltene na ocigled, samo nebi mjenjao zvuk Vtec-a ni za jedan drugi to je poseban osjecaj, mozda ce se neki smijati, ali oni koji voze HONDE jako dobro znaju o cemu pricam.POZDRAV!

            Comment

            • -Vedran-
              CBC Senator XXL
              • 03.10.2004
              • 3255
              • Beograd

              #51
              Pozdrav i dobrodosao!
              Power of dreams !!!

              Comment

              • coco
                CBC Senator XXL
                • 24.10.2004
                • 476
                • i`am from the land that is placed nowhere

                #52
                Originally posted by brick
                Jednom godisnje kod majstora, t.j. kod ortopeda zbog katastrofalnih puteva. A ona je tvrda ko kamen.
                eh, putevi su ok barem oni glavniji izmedju gradova, to sto je fabrika zaboravila da ugradi amortizaciju vesanja ne bih rekao da je krivica puteva. kunst i jeste napraviti stabilan dinamicki automobil u voznji a da bude istovremeno i udoban za voznju na svim putevima. a takvih je malo
                magistralni put m-5 u bih, bihac - bos. petrovac prije par dana (datum nije bio podesen na fotichu).....
                "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

                Comment

                • coco
                  CBC Senator XXL
                  • 24.10.2004
                  • 476
                  • i`am from the land that is placed nowhere

                  #53
                  e sad, imam ja jos fotki, pogotovo gradskih cesta. radio sam u vodovodu pa ih imam brdo (90% cesta imaju gresku ili su zastarjele). kako mi je to struka, a i radim na izvodjenju istih da vam malo pojasnim zasto odlazi ovjes na automobilima, posebno malo tvrdjim ovjesima iliti r modelima. kako je vecina cesta radjena jos 50-tih a vecina ih je samo krpana, ostecenja dolaze od lose podkonstrukcije ili loseg podtla. u gradovima od losih kanalizacionih ili vodovodnih instalacija (betonske cijevi koje se drobe ili zbog zastarjelosti ili zbog povecanja prometa). magistralne ceste su gradjene kada nije bilo geotekstila koji sluzi za pojacavanje modula stisljivosti ms a koji je kljucan za "vagase". znaci povecanje prometa i zagusenje prometa i automatski smanjenje brzine teretnih vozila razvlace podkonstrukciju, konstrukciju i asfalt. nadalje, kapilarna nevezana voda koja ide odozdo prema gore, smrzava se u asflatu pa se na proljece odlomi pun q asfalta. nadalje, slampavo izvodjenje bermi (ili nikako izvodjenje bermi) u podkonstrukciji ceste uzrok je klizistima na cesti (to je ono lijepo kad se asfalt s cestom razvuce u jednu ili obje strane). dali sam ipak u pravu da nam je 90% cesta u gradovima u qrtzu? magistralne ceste u yayima? ako nisam mogu ja i nastaviti fotke su tu pa ako gosn brick nije zadovoljan budem ih okachio
                  "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

                  Comment

                  • coco
                    CBC Senator XXL
                    • 24.10.2004
                    • 476
                    • i`am from the land that is placed nowhere

                    #54
                    Originally posted by brick
                    ok, kapiram ja tvoju intenciju, ali kazem da je auto glavni razlog komfora u voznji jer svi auti koriste identicni put a razlika je poprilicna od auta do auta kako funkcionise amortizacija rupa, neravnina i svega ostaloga.

                    i vezano za to, da CRX nije primer kako bi vesanje trebalo da bude odradjeno jer slabije ublazava opisane osobine puta.

                    ako smem da uporedim, kao Fiat ili VW, koji su tvrdi ko kamen i neudobni za voznju u poredjenju sa jednim BMWom ili Mercedesom. naravno, u identicnim uslovima voznje, na istom putu poredjenje.

                    idealno ravni putevi i ulice su retkost u svetu
                    ispravka: crx nije lunarno vozilo niti traktorche. dakle za ostecenja na podvozju hondi mozemo traziti iskljucivo u losim cestama jerbo se ista ostecenja prijavljuju samo u tzv "drzavama" u razvoju i nerazvijenim drzavama jos nisam cuo da se u njemackoj tko zalio na ovjes u honde. ili pak u kanadi i americi. a ovjesi su identicni na balkanu, americi ili zapadnoj europi. samo ocigledno ceste nisu
                    "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

                    Comment

                    • Wiz
                      CBC Senator XXL
                      • 30.09.2004
                      • 3104
                      • Nish

                      #55
                      Ko u dobara turaka

                      Comment

                      • coco
                        CBC Senator XXL
                        • 24.10.2004
                        • 476
                        • i`am from the land that is placed nowhere

                        #56
                        Originally posted by Wiz
                        Ko u dobara turaka
                        i kad mi netko kaze da su na balkanu dobre ceste......ne podivljam ali znam kako i kada su se pravile, greske u projektiranju i izvodjenju te u odrzavanju. stoga na balkanu treba izbjeci automobile sa r oznakom jerbo imaju 16 ili 18 silen blokova na zadnjem trapu. nisam se salio kad sam rekao da je gnoj idealan auto za balcan. ima 2 silen bloka. zato se u zavojima ponasa kao kanturina (hm...ma svugdje se ponasa kao drlog) ali znas da su ti osla samo dva silen bloka
                        "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #57
                          Originally posted by coco
                          Originally posted by Wiz
                          Ko u dobara turaka
                          stoga na balkanu treba izbjeci automobile sa r oznakom jerbo imaju 16 ili 18 silen blokova na zadnjem trapu. nisam se salio kad sam rekao da je gnoj idealan auto za balcan. ima 2 silen bloka. zato se u zavojima ponasa kao kanturina (hm...ma svugdje se ponasa kao drlog) ali znas da su ti osla samo dva silen bloka
                          He,he. Na protiv coco sto vise i vecih selen blokova to je auto udobniji i meksi na trapu a ne obratno kako mislis.
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • coco
                            CBC Senator XXL
                            • 24.10.2004
                            • 476
                            • i`am from the land that is placed nowhere

                            #58
                            ma kuzim, ali honda ima 2 glavna silen bloka i 16 malih ali je i dalje tvrd auto na cesti. ali zato lezi u zavojima ko formula
                            "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

                            Comment

                            • M-power
                              Moderator
                              • 10.01.2005
                              • 10060
                              • Bg; Banovo Brdo
                              • CorsaC, astra H,

                              #59
                              Originally posted by coco
                              ma kuzim, ali honda ima 2 glavna silen bloka i 16 malih ali je i dalje tvrd auto na cesti. ali zato lezi u zavojima ko formula
                              Ovako. Nema veze kolicina silen blokova nego tvrdoca, auto ima i dosta ramena i upornih spona i zato dobro drzi ali zahteva dobre puteve, jer se na nasim putevima stvara kontra efekat i auto poskakuje i gubi vezu sa podlogom tako da u praksi udobniji i meksi automobili dolaze do izrazaja i ravnopravno se nose sa njima a pri tom su udobniji. E to sto se sada prica o losem komforu nije posledica lose resenog trapa koji to nije, nego je auto sam po sebi mali, lak kratko medjuosovinsko otstojanje,i losa mu je izolacija sto kvari celokupan utisak komfora jos kad se na to doda spusten i tvrd auto on i nemoze da bude udoban i komforan ali pruza neka druga zadovoljstva pa ko sta voli nek izvoli
                              To date there has never been a faster car built for the public road and,
                              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                              Comment

                              • coco
                                CBC Senator XXL
                                • 24.10.2004
                                • 476
                                • i`am from the land that is placed nowhere

                                #60
                                bravooooooooo....to je ono sto sam htio chuti ali nisam genije za auto mehaniku. ja sam samo baushtelac koji se tumba po onanijama od tzv cesta
                                "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

                                Comment

                                Working...
                                X