Vakumski korektor ugla pretpaljenja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BMW 325i
    CBC Senator XXL
    • 25.06.2005
    • 338
    • Novi Sad

    #16
    Originally posted by Type_R
    Daj malo vise informacija o ovom uredjaju, mene interesuje posto vec imam na autu EDIS4
    Nije tesko nabaviti EDIS4 ,nego slabo zadovoljava potrebe...odnosno nije nesto preterano dobar...
    Doris je vozila mini moris.

    Comment

    • Van
      CBC Senator XXL
      • 16.02.2007
      • 1425
      • Nbgd

      #17
      Ovo je megajolt lite , ubedljivo najeftinija programabilni kontroler . Radi samo sa EDIS4 , posto je kotrola edisa relativno prosta . E sada ne znam kako se pokazao edis modul , mislim na pouzdanost , ali sam video na netu da ljudi ovo dosta koriste , kada na neki 16 v montiraju karburatore .
      Ja sam ga sklopio i spojio sam sa kontrolnim programom , ucitao mu neku baznu mapu ,probao da pravim vakum , i na ekranu se to normalno ocitalo.
      Treba da napravim onaj nazubljeni tocak 36-1 , da napravim nosac senzora i da povezem sve to na motor .
      ...zivi , Franjo je ziv !!!

      Comment

      • Kenno
        CBC Senator XXL
        • 21.08.2006
        • 460
        • Zenica, BiH

        #18
        @M-power
        Sorry, ako malo prekidam diskusiju, ali me interesuje

        Originally posted by M-power
        na mom motoru kome je znacajno povecana volumetrija i dignut kompresioni odnos
        da li vasa prica vazi samo za motore koji imaju osobine koje sam citirao ili vazi i za standardne zastava/fiat/lancia sohc motore?

        Comment

        • CannoN
          CBC Senator XXL
          • 15.09.2007
          • 485
          • Beograd

          #19
          Vazi za sve motore koji imaju pomenuti uredjaj.

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #20
            Originally posted by M-power
            E da...sta cu jos da se igram u cilju smanjennja potrosnje.

            Vakum crevce cu da sprovedem u kabinu i prikljucim manometar imam polutempomat, zakljucam gas, i pravim ustima vakum na crevcu....i onda ce tacno da se vidi iskoriscenje snage za istu kolicinu u****ne smese. Imam obrtku i kilometar sat da pratim povecanje ili smanjenjem brzine.
            Uh.. nemoj samo da zavrsis ****juci neko drvo viseci na vakum crevu i buljeci u chukicu

            btw: Ovi sto pricaju software, me like this
            A very powerful Sensor Fusion function enables the user to merge the signals from the throttle potentiometer and MAP sensor to create a load signal
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #21
              keno...vazi za sve motore s tim sto je razlika u podesavanju prema jacini- opterecenju motora. Ja sam morao da premestim vakum jer imam kompresioni odnos 10,5:1 i kompresiju 15 pa cim ocepim gas iz niskih obrtaja i po**** dosta smese krene kliktanje te sam morao da ga podesim da tada ide na kasnije a kako povecava obrtaje vakum raste i paljenje opet tera ka napred.

              Van zavrsi sve to pa da vidimo koja je cifra u pitanju konacna. Ja sam hteo da resim to bez kinte sto je bolje moguce, za te pare nije meni problem ni da predjem na digiplex od una.
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • Van
                CBC Senator XXL
                • 16.02.2007
                • 1425
                • Nbgd

                #22
                Ja sam mogao da stavim ubrizgavanje od siere sa sve ECU-om koji kontrolisa i paljenje za te pare . Ali sa ovim mozes da se igras i probavas razne konbinacije u toku voznje . Kad ugradim i proradi sve kako treba , javljam utiske
                ...zivi , Franjo je ziv !!!

                Comment

                • b_samardzic
                  CBC Senator XXL
                  • 02.04.2005
                  • 1557
                  • Smederevo

                  #23
                  M-e ti si povecao mnogo kompresioni odnos pa kad nastelujes paljenje na leru u vecim obrtajima imas detonacije.
                  Pokusavas vakumom to da kompenzujes a on sluzi sasvim drugoj svrsi.
                  Ti moras da pojacas opruge na tegicima i eventualno skratis hod tegica na razvodniku.
                  Tako ces jedino resiti problem detonacija u vecim obrtajima pod jacim gasom.
                  Za vakum dima ti je lepo objarnio cemu sluzi. Pri vecim obrtajima a pri manjem gasu nema opasnosti od detonacija pa je pojacan vakum u usisnoj iskoriscen da se preko vakum pumpice pomeri paljenje na ranije zbog veceg iskoriscenja benzina i smanjene potrosnje.
                  Dodavanjem gasa smanjuje se vakum i ugao paljenja se vraca.
                  Da li shvatas sta si sada uradio?
                  Povezao si vakum na mesto gde je na leru veliki a na obrtajima manji.
                  Time samo anuliras dejstvo tegova i peglas mapu paljenja.

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    #24
                    Nisi bas dobro skapirao....naravno da shvatam sta sam "sad" uradio...bas to sto opisujes a problem detonacija sam upravo resio na taj nacin.
                    Meni treba niska potrosnja i dobro iskoriscenje upravo pod vakumom (ler i niski obrtaji) kada ga stisnem nije me briga za potrosnuju vec me je briga da nemam detonacije. Izgleda nisi ispratio moj rad, ja nemam problem na vecim obrtajima kad je pod vakumom i tegicima, imam upravo na manjim i srednjim kada ocepim gas i vakum opadne, sa obrtajima mi ne smeta sto vakum vuce na ranije. izmestanjem vakuma sam upravo postigao ono sto sam zeleo. Osnovnu tacku sam pomerio ka napred i sada manje trosi i eksplozivniji je a ima zastitu od detonacija najvise u srednjem rezimu pod jakim opterecenjem.
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • b_samardzic
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 1557
                      • Smederevo

                      #25
                      OK znaci ti si vakum na razvodniku iskoristio da smanjis dejstro tegova na srednjem broju obrtaja. Ali si izgubio njegovu osnovnu namenu.
                      Ja bi na tvom mestu ili stavio jace opruge na tegovima ili smanjio masu tegova a vakum bi vratio na njegovo mesto pa onda opet pomerio paljenje na ranije da dobijes normalan ler gas. Probaj ne kosta nista.

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        #26
                        Ma sta me briga. Njegova osnovna namena je ista stim sto bezveze stoji pred leptirom i nema funkciju na malim obrtajima. Na velikim je isto kada otvoris leptir.
                        Dejstvo tegova nisam smanjio, ono je isto i ne radi se o dejstvu tegova on deluje sa obrtajima dok vakum sa opterecenjem. Dakle nema veze ni sa kakvim obrtajima vec opterecenjem i naglim prilivom obrtnog momenta. To moze biti i sa 1500 o/min a moze i sa 4000 o/min.

                        To sa tegovima nije da nista ne kosta...kosta dosta vremena, pa hiljadu X uzubljuj razvodnik, skidaj namestaj.
                        Nista nije iskljuceno da mora da se poradi i na njima, sa njima cu ce igrati bez vakumskog regulatora pa se i oni odradjuju prema broju obrtaja. Ali za oba slucaja treba da popisem i vidim sve vrednosti koje se javljaju pa onda igra bez granica
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • CannoN
                          CBC Senator XXL
                          • 15.09.2007
                          • 485
                          • Beograd

                          #27
                          Da li ti je povecan ler gas sa takvim/trenutnim setup-om?

                          Ako na malim obrtajima dodajes obrtni moment putem vakuma logicno mi je da ler bude jaci?

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #28
                            Da...ler je i jaci znacajno sto sam upravo hteo i da postignem. Radi se o istoj kolicini u****ne smese i razlike u iskoriscenjima iste...otuda veci obrtaji na leru. Time je postignuto da sam uspeo da prigusim leptir gasa na srafu i da opet imam iste obrtaje kao sa kasnijim paljenjem, samo sa mnogo manjom potrosnjom (manja kolicina u****ne smese) i smanjenu potrosnju kroz krstarece brzine, kao i na svakom kocenju motorom, otpustanju gasa dok na primer idem nizbrdo ili promeni brzine jer je leptir mnogo zatvoreniji. Time sam najvise ubio potrosnju.
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #29
                              Ali tako je. ako je vakum uzet pre leptira sa obrtajima tera paljenje na ranije. Tako je kod zastave.
                              Ako je uzet posle leptira sa obrtajima tera na kasnije
                              ok, covek nauci nesto novo tamo gde se najmanje nada

                              ostalo mi je sve jasno, ali imam samo jedno pitanje.

                              pre leptira, dakle pre venturija u karbu, kako uopste nastane vakum ?

                              zasto bi se uopste menjao pritisak (nastao vakum) PRE pre leptira kada je tu isti precnik celom duzinom, na tom mestu gde se uzima prikljucak vakuma.

                              posle leptira, jasno je da postoji potpritisak.

                              uvek sam tu vidjao da se uzima prikljucak za razvodnik, barem do sada.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • M-power
                                Moderator
                                • 10.01.2005
                                • 10060
                                • Bg; Banovo Brdo
                                • CorsaC, astra H,

                                #30
                                Pa kad je pod gasom (otvoren leptir) vakum nastaje u celom difuzoru karburatora pa i tik ispred leptira gde je uzet vakum prvenstveno.
                                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                                Comment

                                Working...
                                X