14:1 bi bila kompresija sa ovom glavom.
Malo li je???
Znaci mnogoooo je. Ali ta glava ima vece ventile i kanali su vec u startu veci,pa sam zbog toga hteo,inace ona prva glava ima 34mm usisni ventil,a ovaj ima 36mm. Bacicu neke slike popodne
Golf 1 2.0 16V
Collapse
X
-
Mani slike, daj nam mere pa da vidimo sta da radis.Originally posted by remus14:1 bi bila kompresija sa ovom glavom.
Malo li je???
Znaci mnogoooo je. Ali ta glava ima vece ventile i kanali su vec u startu veci,pa sam zbog toga hteo,inace ona prva glava ima 34mm usisni ventil,a ovaj ima 36mm. Bacicu neke slike popodne
Da smanjis kompresioni odnos!
Ako je ikako moguce sa tom glavom!?
Comment
-
-
Mozes i sa jednim ako stvarno dobro znas posao!Originally posted by remusCek to onda znaci da se stave 4 vakuum metra tj. jedan na svaki karb pa se onda podesava??
Ja sam trazio vakum satove dosta dugo i najbolja varijanta po meni je sa 4 map senzora + 4 volt metra!
Originally posted by NST.QkyMani slike, daj nam mere pa da vidimo sta da radis.Originally posted by remus14:1 bi bila kompresija sa ovom glavom.
Malo li je???
Znaci mnogoooo je. Ali ta glava ima vece ventile i kanali su vec u startu veci,pa sam zbog toga hteo,inace ona prva glava ima 34mm usisni ventil,a ovaj ima 36mm. Bacicu neke slike popodne
Da smanjis kompresioni odnos!
Ako je ikako moguce sa tom glavom!?
Comment
-
-
Skupis sve te motore i glave koje si nakupio i lepo uzmes 16V GTI iz Golfa II i to pakujes!
Comment
-
-
Skupim sve to i u staro gvozdje! salim se!
Toliko stvari sam nakupio da mi puna supa ne znam kako da udjem i sta gde da stavim kad dobijem,nabavim,kupim,itd...
Sta ce mi 16V,dosta je i ovo za pocetak ima preko 100 ks i lakse se pravi veca snaga nego na 1.1 ili 1.3 koji imaju 50 i 60 konja i treba dosta muke da bi stigo do 100 ako uopste i stigne. Samo treba ovo sad i namestiti da radi jer... pa ovaj izgleda mora hilznovanje jer je usla voda u cilindre
VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)
Comment
-

Comment