Golf 1 2.0 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • remus
    CBC Senator XXL
    • 25.12.2004
    • 695
    • Zrenjanin

    #61
    Pa decko je drzo motor napolju malo pa malo usla i zeznula cilindre,a motor nije preso ni 100000km No nebitno namestice se i to samo ja da povadim klipove sutra.
    VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

    Comment

    • Danilo
      CBC Senator XXL
      • 02.10.2004
      • 908
      • Beograd, Dorcol

      #62
      Uros Piperski mi je pricao da je 8V glava bolja za tuning od 16V glave na tim GTI motorima (uros je inace poznat po tuningu Porsche-a i BMW-a )
      www.blindmanmotorsport.com

      Comment

      • remus
        CBC Senator XXL
        • 25.12.2004
        • 695
        • Zrenjanin

        #63
        Znaci njega treba da navatam za tuning.
        VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

        Comment

        • Alekre
          CBC Senator XXL
          • 12.09.2005
          • 780
          • Smederevo

          #64
          Covek ce uskoro postati mas. inzenjer. Pa sad, ne bih rekao da ne poznaje materiju..
          Sloboda i divljina, nesputanost i zivot van formalnih drustvenih okvira.

          Comment

          • remus
            CBC Senator XXL
            • 25.12.2004
            • 695
            • Zrenjanin

            #65
            Evo ovako juche sam povadio klipove a danas i karike iz klipova namucio sam se dosta,cak i otrovao sa nitro razredjivacem. E sad cim skupim love ide na hilznovanje jer ovo kako stoji nemoze da se koristi. E sad me jedino muci da li da stavim ove moje karbove ili da mu stavim njegovu usisnu i injektore,pa da se stime igram?
            VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

            Comment

            • remus
              CBC Senator XXL
              • 25.12.2004
              • 695
              • Zrenjanin

              #66
              Sta mislite da prosirujem kanale na glavi? Onda bi trebao da se igram i sa injektorima,jer bi verovatno bi ostavio injection. Mada ne znam nemogu da se odlucim,ajde molim nekog strucnijeg za pomoc! Karbovi ili injection???
              VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

              Comment

              • remus
                CBC Senator XXL
                • 25.12.2004
                • 695
                • Zrenjanin

                #67
                Posle malo odmora i razmisljanja nastavljam.
                Da li je pametnije hilznovati cilindre ili busiti postojece??? Mislim po dugotrajnosti,sta ce duze da traje sa obzirom da se motor nekad ne bi bas stedeo.
                VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

                Comment

                • prolupator
                  CBC Senator XXL
                  • 02.09.2005
                  • 3968
                  • Zemun

                  #68
                  Jednako ti dodje, razbusivanje je nesto jeftinije. Hilznovanje je maaalo trajnije i to je sve.
                  OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                  prolupator.mojblog.rs

                  Comment

                  • Uros Piperski
                    CBC Senator XXL
                    • 31.01.2005
                    • 2978
                    • Beograd

                    #69
                    Obrnuto. Kada razbusujes onda moras da menjas i klipove tako da dodje prilicno skupo. Kada hilznujes ne znas da li ce ti staviti tursku hilznu koja nije ni za K, a ostaju ti stari klipovi koji mozda nisu bas sjajni.


                    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                    Comment

                    • remus
                      CBC Senator XXL
                      • 25.12.2004
                      • 695
                      • Zrenjanin

                      #70
                      A jel ima da se kupe negde te hilzne,pa da znam sta kupujem i sta mi stavlja???
                      VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

                      Comment

                      • Uros Piperski
                        CBC Senator XXL
                        • 31.01.2005
                        • 2978
                        • Beograd

                        #71
                        Ne znam, nikad nisam stavljao. Ako imas para za nove klipove onda je razbusivanje bolje. U suprotnom hilznovanje.


                        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                        Comment

                        • prolupator
                          CBC Senator XXL
                          • 02.09.2005
                          • 3968
                          • Zemun

                          #72
                          Ok, pretpostavio sam da se menjaju klipovi
                          Ako ostaju, Uros je u pravu.
                          Sto se kosuljica tice, najbolje je da pitas radionicu u kojoj obradjujes blok. Znaju oni, nije im prvi put. Ne bi me zacudilo da dobijes Petar Drapsin - Mladenovac, ako ih prave...
                          OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                          prolupator.mojblog.rs

                          Comment

                          • remus
                            CBC Senator XXL
                            • 25.12.2004
                            • 695
                            • Zrenjanin

                            #73
                            Doso sam do malooog problema,naime izgleda da necu moci da nabavim sve potrebne delove od injectiona za moj motor,jer doticna osoba nemoze da ih nadje pa sve mislim da od toga nece biti nista. Pa me sad zanima da li da pravim svoje ubrizgavanje (MegaSquirt ili nesto slicno) ili da predjem na 4 karburatora. U elektroniku se razumem to mi nije problem,4 karburatora vec imam pa mi ni to nije veliki problem samo ne znam da li mogu ti karbovi da napajaju 1800 kubika u pitanju su karbovi od GSX-R 750.
                            VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

                            Comment

                            • Kanarinac
                              CBC Senator XXL
                              • 08.10.2004
                              • 2870
                              • BG,Weedikovac

                              #74
                              Jel znash da ce to troshi kao besno?Bolje ti je reshenje megasquirt u sv sl.Al chudi me da ne mozhesh delove da nabavish.Pa okreni neke telefone sa oglasa najmanji problem je to ja mislim.

                              I love my

                              Comment

                              • remus
                                CBC Senator XXL
                                • 25.12.2004
                                • 695
                                • Zrenjanin

                                #75
                                Znaci meni fali sve sem razvodnika i dizni sa fuel rail-om. Nemam ni usisnu granu,ovaj je skinuo ko zna zbog cega a obecao mi da ce da sve da mi nabavi. Pa ne znam sta da radim,a drugi problem je sto ne znam da li je PB ili PF motor oba imaju usisne ventile od 40mm ali razlika je u 5ks i verovatno u kompjuteru. A broj na bloku dzabe gledam jer to nemoze da se skonta sta je dali je neko pokusavao da kuca ili sta vec.
                                VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

                                Comment

                                Working...
                                X