HYUNDAI COUPE 2.0 rd 2 140KS
Collapse
X
-
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
-
-
Comment
-
-
ne valja, creva nisu iste duzine, tj nece svaki cilindar da fasuje istu kolicinu... A i ventili su na grani...
Nego da te pitam, zasto si zapeo za Multi Point Sistem ?
50ks mozes da mu saspes na Single point bez problema a usput neces dati 500e na 4 nozlice
Comment
-
-
cujte momci, crijeva jesu iste duzine (od nitra). Ja mjerio i ista su.
Ventili se ne griju jer hauba ima rupu, auto je za drag, i smjesteni su ODLICNO, jer je put nitra najkraci moguci. Ne filozofirajte, valjda znam kako i zasto je tako slozeno.
Idem na DP jer je VISESTRUKO MANJA mogucnost pregaranja motora, VISESTRUKO BOLJA distribucija, a razlika nije 500?

Comment
-
-
zvakacom nije "profesionalno"


elem, elektromagnetni ventili imaju kotvu i oprugu, jedan sklop koji ne voli vibracije, pogotovo tako raznovrsne kao sto su na motoru
elem, kad udje u rezonanciju, otvori se ventil sam od sebe, bez obzira koliko je jaka opruga...
isto tako cesto pulsirajuci ventili treba da stoje vertikalno
poz
RAle
Comment
-
-
Ma ovo je slika sa neta nego ja pitao zbog multiporta i kako da se upasuje, ok odustao od multiporta da razmotrimo single.... koliko se dobija kracenjem creva i dali solenoidi mogu da stoje tik pored u**** i dizne?Originally posted by Hicmogu ti jedino reci da ove nozzle koje koristis hitis u smece prije neg razneses motor
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-

Comment